Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником О.Карпюк. Англійська мова (9-й рік навчання): підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів.– Тернопіль: «Видавництво Астон», 2017. 2 години на тиждень. З інтегрованими змістовими лініями
№ |
Дата |
вид роботи |
Тематика ситуативного спілкуваня |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
|
Лексика |
Граматика |
1*, 2*, 3*, 4* |
||||
І семестр |
||||||
Я, моя сім’я і друзі. |
||||||
1. |
|
Вступ. Знайомство з підручником. Повторення вивченого, введення в атмосферу іншомовного мовлення, актуалізація мовних та мовленнєвих компетенцій. |
Люди навколо тебе. |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності. |
2. Порівнює свої інтереси з інтересами однолітків. |
2. |
|
Повторення вивченого. Розвиток навичок читання, робота з текстом. |
Яка ти людина. |
Впр.8,9а, ст10, впр.10, ст11. |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності. |
2. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
3. |
|
Повторення вивченого. Розвиток граматичних навичок. Герундій. |
Уподобання |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Герундій |
|
4. |
|
Введення нових ЛО. Навчальне аудіювання. Усне мовлення. |
Члени родини. |
divorce, female, male, single |
Герундій |
2. Аналізує позитивні та негативні риси людини |
5. |
|
Введення нових ЛО. Усне мовлення. Читання. Тренувальні вправи з граматики. |
Мої друзі |
chatterbox, t admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Герундій |
|
6. |
|
Усне мовлення. Читання. Тренувальні вправи з граматики. |
Дозвольте представитися |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Герундій |
3. Аргументує вплив на здоров'я шкідливих та корисних звичок. |
7. |
|
Розвиток граматичних навичок. Герундій в активному та пасивному станах. |
У вільний час |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Герундій в активному та пасивному станах. |
3. Аргументує користь активного дозвілля |
Молодь і молодіжна культура. Одяг. |
||||||
8. |
|
Введення нових ЛО. Читання. Усне мовлення. |
Ми такі різні. Проблеми підлітків. |
hang out, outfit, software, trend, victim ,to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності. |
2. Аналізує проблеми підлітків та дає поради щодо їхнього вирішення. |
9. |
|
Введення нових ЛО. Навчальне аудіювання. Читання, робота з текстом. |
Мода та одяг. |
well groomed, hostel, coloured hair, massage, smart clothes, scooter, accessories |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності. |
4. Аргументує доцільність /недоцільність витрачання коштів на брендовий одяг |
10. |
|
Введення нових ЛО, усне мовлення. Герундій в активному та пасивному станах. |
Думки про моду. |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Герундій в активному та пасивному станах. |
|
11. |
|
Письмо: складання реклами молодіжного гуртка |
Молодіжні гуртки. |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Герундій в активному та пасивному станах. |
2. Розробляє проект молодіжного гуртка |
12. |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Молодіжні субкультури |
computer geek, fascinated, enjoys,, fashion-conscious, hip hoppers |
Герундій в активному та пасивному станах. |
2. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. 3. Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних культур на життя однолітків. |
13. |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Музика. |
criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual |
Герундій в активному та пасивному станах. |
|
14. |
|
Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання. Робота з текстом. |
Молодіжні субкультури. |
a belief, a conclusion, an image, a movement, an opportunity, unemployment, wealth, to consume, to enable |
Герундій в активному та пасивному станах. |
|
ЗМІ. |
||||||
15. |
|
Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання, робота з текстом. |
Інтернет. |
website, chart room, native speaker, education, excitement, a network, to connect, t download, to surf, password, blogger |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності. |
3. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. Наводить приклади позитивного та негативного впливу Інтернету. |
16. |
|
Введення нових ЛО. Навчальне аудіювання. Усне мовлення. Тренувальні вправи. |
Інформаційний простір. |
a brand, to advertise, to switch channels, to turn of the sound, to jump to conclusion, to take a picture, an addict, an expert, contrary, to conduct a survey |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності. |
2. Демонструє розуміння основ медіа грамотності. 3. Наводить приклади залежності від ЗМІ. |
17. |
|
Розвиток граматичних навичок. Складнопідрядні речення, займенники. |
Інформаційний простір |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Обмежувальні та описові означальні складнопідрядні речення, займенники. |
|
18. |
|
Введення нових ЛО. Усне мовлення. Читання. |
Телебачення |
commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Обмежувальні та описові означальні складнопідрядні речення, займенники. |
4. Пояснює роль реклами на телебаченні. |
19. |
|
Письмо: написання есе про роль ЗМІ. |
ЗМІ в сучасному житті. |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Сполучні займенники |
2. Аналізує вплив ЗМІ на життя своє та суспільства. |
Робота і професії. |
||||||
20. |
|
Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Професії та професійні навички майбутнього. |
employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності. |
4. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
21. |
|
Навчальне аудіювання, тренувальні вправи |
Гендерні питання різних професій. |
a career, a job, a profession, an occupation |
Обмежувальні та описові означальні складнопідрядні речення, займенники. |
2. Аналізує гендерні проблеми у оволодінні різними професіями |
22. |
|
Відносні займенники. Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи. |
|
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Відносні займенники |
|
23. |
|
Введення нових ЛО. Усне мовлення. |
Різноманітний світ професій. |
to take up, babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard |
Відносні займенники |
2. Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
24. |
|
Письмо: складання висновкових суджень. Усне мовлення. |
Професії та необхідні навички. |
Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності. |
Відносні займенники |
3. Проводить аналіз необхідних навичок для оволодіння певною проф.. діяльністю. |
25. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
26. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
27. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
28. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
29. |
|
Повторення та систематизація. Усне мовлення. Виконання лексико-граматичних вправ. |
ЗМІ. |
Закріплення ЛО. |
Обмежувальні та описові означальні складнопідрядні речення, займенники. |
2. Критично оцінює інформацію ЗМІ. |
30. |
|
Повторення та систематизація. Виконання лексико-граматичних вправ |
Британське телебачення. |
Закріплення ЛО. |
Відносні займенники |
|
31. |
|
Повторення та систематизація. Виконання лексико-граматичних вправ |
Світ професій. |
Закріплення ЛО. |
Закріплення граматичних навичок. |
|
32. |
|
Введення нових ЛО. Читання. Робота з текстом |
Корисні телевізійні передачі. |
an announcer, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air |
Закріплення граматичних навичок. |
2. Визначає можливості самоосвіти за допомогою телебачення. |
1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.
2* - Громадянська відповідальність.
3* - Здоров'я і безпека.
4* - Підприємливість та фінансова грамотність.
ІІ семестр |
||||||
Наука і технічний прогрес |
||||||
33 |
|
Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання |
Відомі винахідники |
inventor, invention, discovery, reason, exist, launch, impossible |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Показує ерудицію у світі винаходів і винахідників |
34 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Винаходи минулого |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Минулий простий час |
|
35 |
|
Введення ЛО теми. Умовно-комунікативні лексичні вправи. |
Науки та науковці |
впр.2, ст. 125, впр.5, ст.126, впр.7, ст.127 |
словотвір |
2. Називає відомих науковців |
36 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Сергій Корольов |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Аргументує необхідність вивчення космосу |
37 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
Винаходи і винахідники |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Пасивний стан в теперішньому і минулому часах |
|
38 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Музей науки |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Аналізує наслідки відкриттів науки |
39 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Усне мовлення |
Наука та технічний прогрес |
purpose, riddle, to depend, recent, disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
40 |
|
Розвиток навичок письма: складання біографії |
Відомі винахідники |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Демонструє роль науки у житті суспільства |
Природа і погода |
||||||
41 |
|
Введення ЛО теми. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Проблеми навколишнього середовища |
ст. 149 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
1. Аналізує основні проблеми навколишнього середовища |
42 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Захист навколишнього середовища |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
1. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Аналізує основні проблеми навколишнього середовища |
43 |
|
Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання. Усне мовлення |
Захист навколишнього середовища |
ст.153 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
44 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
Захист навколишнього середовища |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Умовні речення І типу |
|
45 |
|
Введення ЛО теми. Усне мовлення. |
Захист тварин, що вимирають |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Умовні речення І типу |
1. Розуміє причини зникнення видів тварин та пропонує шляхи вирішення проблеми |
46 |
|
Введення ЛО теми. Усне мовлення. |
День Землі |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Умовні речення І типу |
1. Складає план дій щодо захисту навколишнього середовища |
47 |
|
Розвиток навичок письма: лист другу |
Зникаючі види тваринного світу України |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
1. Складає план дій щодо захисту навколишнього середовища рідного міста |
48 |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Вплив технологічного прогресу на природу |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
1. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Аналізує основні проблеми навколишнього середовища |
49 |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Захист навколишнього середовища |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
Україна та англомовні країни |
||||||
50 |
|
Введення ЛО теми. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Об'єднане Королівство |
впр.2 (с), ст. 182 |
Прийменники by, to, of, off |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
51 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Англія |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
52 |
|
Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання |
Адміністративні частини Великої Британії |
Власні назви |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
53 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
|
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Минулі часи |
2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
54 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
|
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Майбутні часи |
|
55 |
|
Введення ЛО теми. Усне мовлення. |
Національні символи |
впр. 1 ст. 194-195 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
56 |
|
Введення ЛО теми. Усне мовлення. |
Уельс |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
||
57 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Лондон |
впр.1, ст. 201-201 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
58 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Усне мовлення |
Белфаст, Единбург, Кадіфф |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
59 |
|
Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання |
Визначні місця |
ст.208-209 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
60 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
|
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Пасивний стан |
|
61 |
|
Усне мовлення. |
Визначні місця |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
62 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Усне мовлення. |
Великі міста Британії |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
|
63 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
64 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
65 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
66 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
67 |
|
Розвиток навичок письма: написання рекламного проспекту |
Подорожуємо світом |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
3. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
68 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Кадіфф, Манчестр |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
1. Складає план туристичної подорожі |
69 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Львів |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
70 |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Львів |
Закріплення ЛО теми |
Закріплення граматичних структур. |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.
2* - Громадянська відповідальність.
3* - Здоров'я і безпека.
4* - Підприємливість та фінансова грамотність.