Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником О.Карпюк

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником О.Карпюк. Англійська мова (9-й рік навчання): підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів.– Тернопіль: «Видавництво Астон», 2017. 2 години на тиждень. З інтегрованими змістовими лініями

Перегляд файлу

Дата

вид роботи

Тематика ситуативного спілкуваня

Мовний інвентар

Інтегровані змістові лінії

Лексика

Граматика

1*, 2*, 3*, 4*

І семестр

Я, моя сім’я і друзі.

1.

 

Вступ. Знайомство з підручником.  Повторення вивченого, введення в атмосферу іншомовного мовлення, актуалізація мовних та мовленнєвих компетенцій.

Люди навколо тебе.

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності.

2. Порівнює свої інтереси з інтересами однолітків.

2.

 

Повторення вивченого. Розвиток навичок читання, робота з текстом.

Яка ти людина.

Впр.8,9а, ст10,

впр.10, ст11.

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності.

2. Формулює особисті ціннісні пріоритети.

3.

 

Повторення вивченого. Розвиток  граматичних навичок. Герундій.

Уподобання

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Герундій

4.

 

Введення нових ЛО. Навчальне аудіювання. Усне мовлення.

Члени родини.

divorce, female, male, single

Герундій

2. Аналізує позитивні та негативні риси людини

5.

 

Введення нових ЛО. Усне мовлення. Читання. Тренувальні вправи з граматики.

Мої друзі

chatterbox, t admire, to complain,  to prove, to rely, gossipy

Герундій

6.

 

Усне мовлення. Читання. Тренувальні вправи з граматики.

Дозвольте представитися

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Герундій

3. Аргументує вплив на здоров'я шкідливих та корисних звичок.

7.

 

Розвиток граматичних навичок. Герундій в активному та пасивному станах.

У вільний час

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Герундій в активному та пасивному станах.

3. Аргументує користь активного дозвілля

Молодь і молодіжна культура. Одяг.

8.

 

Введення нових ЛО. Читання. Усне мовлення.

Ми такі різні. Проблеми підлітків.

hang out, outfit, software, trend, victim ,to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності.

2. Аналізує проблеми підлітків та дає поради щодо їхнього вирішення.

9.

 

Введення нових ЛО. Навчальне аудіювання. Читання, робота з текстом.

Мода та одяг.

well groomed, hostel, coloured hair, massage, smart clothes, scooter, accessories

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності.

4. Аргументує доцільність /недоцільність витрачання коштів на брендовий одяг

10.

 

Введення нових ЛО, усне мовлення. Герундій в активному та пасивному станах.

Думки про моду.

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Герундій в активному та пасивному станах.

11.

 

Письмо: складання реклами молодіжного гуртка

Молодіжні гуртки.

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Герундій в активному та пасивному станах.

2. Розробляє проект молодіжного гуртка

12.

 

Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми.

Молодіжні субкультури

computer geek, fascinated, enjoys,, fashion-conscious, hip hoppers

Герундій в активному та пасивному станах.

2. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

3. Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних культур на життя однолітків.

13.

 

Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми.

Музика.

criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual

Герундій в активному та пасивному станах.

14.

 

Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання. Робота з текстом.

Молодіжні субкультури.

a belief, a conclusion, an image, a movement, an opportunity, unemployment, wealth, to consume, to enable

Герундій в активному та пасивному станах.

ЗМІ.

15.

 

Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання, робота з текстом.

Інтернет.

website, chart room, native speaker, education, excitement, a network, to connect, t download, to surf, password, blogger

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності.

3. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

Наводить приклади позитивного та негативного впливу Інтернету.

16.

 

Введення нових ЛО. Навчальне аудіювання. Усне мовлення. Тренувальні вправи.

Інформаційний простір.

a brand, to advertise, to switch channels, to turn of the sound, to jump to conclusion, to take a picture, an addict, an expert, contrary, to conduct a survey

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності.

2. Демонструє розуміння основ медіа грамотності.

3. Наводить приклади залежності від ЗМІ.

17.

 

Розвиток граматичних навичок. Складнопідрядні речення, займенники.

Інформаційний простір

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Обмежувальні та описові означальні складнопідрядні речення, займенники.

 

18.

 

Введення нових ЛО. Усне мовлення. Читання.

Телебачення

commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Обмежувальні та описові означальні складнопідрядні речення, займенники.

4. Пояснює роль реклами на телебаченні.

19.

 

Письмо: написання есе про роль ЗМІ.

ЗМІ в сучасному житті.

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Сполучні займенники

2. Аналізує вплив ЗМІ на життя своє та суспільства.

Робота і професії.

20.

 

Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Професії та професійні навички майбутнього.

employed, to affect, employment, a career, certain, in smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності.

4. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

21.

 

Навчальне аудіювання, тренувальні вправи

Гендерні питання різних професій.

a career, a job, a profession, an occupation

Обмежувальні та описові означальні складнопідрядні речення, займенники.

2. Аналізує гендерні проблеми у оволодінні різними професіями

22.

 

Відносні займенники. Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи.

 

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Відносні займенники

 

23.

 

Введення нових ЛО. Усне мовлення.

Різноманітний світ професій.

to take up, babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard

Відносні займенники

2. Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

24.

 

Письмо: складання висновкових суджень. Усне мовлення.

Професії та необхідні навички.

Активація ЛО теми під час мовленнєвої діяльності.

Відносні займенники

3. Проводить аналіз необхідних навичок для оволодіння певною проф.. діяльністю.

25.

 

Контроль письма

 

 

 

 

26.

 

Контроль читання.

 

 

 

 

27.

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

28.

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

29.

 

Повторення та систематизація. Усне мовлення. Виконання лексико-граматичних вправ.

ЗМІ.

Закріплення ЛО.

Обмежувальні та описові означальні складнопідрядні речення, займенники.

2. Критично оцінює інформацію ЗМІ.

30.

 

Повторення та систематизація. Виконання лексико-граматичних вправ

Британське телебачення.

Закріплення ЛО.

Відносні займенники

31.

 

Повторення та систематизація. Виконання лексико-граматичних вправ

Світ професій.

Закріплення ЛО.

Закріплення граматичних навичок.

 

32.

 

Введення нових ЛО. Читання. Робота з текстом

Корисні телевізійні передачі.

an announcer, confidence, a majority, a representative, a technician, a vision, worldwide, to go on air

Закріплення граматичних навичок.

2. Визначає можливості самоосвіти за допомогою телебачення.

 

1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.

2* - Громадянська відповідальність.

3* - Здоров'я і безпека.

4* - Підприємливість та фінансова грамотність.

 

 

 

ІІ семестр

Наука і технічний прогрес

33

 

Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання

Відомі винахідники

inventor, invention, discovery, reason, exist, launch, impossible

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Показує ерудицію у світі винаходів і винахідників

34

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Винаходи минулого

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Минулий простий час

35

 

Введення ЛО теми. Умовно-комунікативні лексичні вправи. 

Науки та науковці

впр.2, ст. 125, впр.5, ст.126, впр.7, ст.127

словотвір

2. Називає відомих науковців

36

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Сергій Корольов

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Аргументує необхідність вивчення космосу

37

 

Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи

Винаходи і винахідники

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Пасивний стан в теперішньому і минулому часах

 

38

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Музей науки

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Аналізує наслідки відкриттів науки

39

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Усне мовлення

Наука та технічний прогрес

purpose, riddle, to depend, recent, disease, to apply, curious, overseas, mainly

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

40

 

Розвиток навичок письма: складання біографії

Відомі винахідники

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Демонструє роль науки у житті суспільства

Природа і погода

41

 

Введення ЛО теми. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Проблеми навколишнього середовища

ст. 149

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

1. Аналізує основні проблеми навколишнього середовища

42

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Захист навколишнього середовища

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

1. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Аналізує основні проблеми навколишнього середовища

43

 

Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання. Усне мовлення

Захист навколишнього середовища

ст.153

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

44

 

Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи

Захист навколишнього середовища

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Умовні речення І типу

45

 

Введення ЛО теми. Усне мовлення.

Захист тварин, що вимирають

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Умовні речення І типу

1. Розуміє причини зникнення видів тварин та пропонує шляхи вирішення проблеми

46

 

Введення ЛО теми. Усне мовлення.

День Землі

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Умовні речення І типу

1. Складає план дій щодо захисту навколишнього середовища

47

 

Розвиток навичок письма: лист другу

Зникаючі види тваринного світу України

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

1. Складає план дій щодо захисту навколишнього середовища рідного міста

48

 

Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми.

Вплив технологічного прогресу на природу

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

1. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Аналізує основні проблеми навколишнього середовища

49

 

Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми.

Захист навколишнього середовища

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

Україна та англомовні країни

50

 

Введення ЛО теми. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Об'єднане Королівство

впр.2 (с), ст. 182

Прийменники by, to, of, off

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

51

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Англія

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

52

 

Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання

Адміністративні частини Великої Британії

Власні назви

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

53

 

Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи

 

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Минулі часи

2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

54

 

Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи

 

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Майбутні часи

55

 

Введення ЛО теми. Усне мовлення.

Національні символи

впр. 1 ст. 194-195

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

56

 

Введення ЛО теми. Усне мовлення.

Уельс

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

57

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Лондон

впр.1, ст. 201-201

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

58

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Усне мовлення

Белфаст, Единбург, Кадіфф

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

59

 

Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання

Визначні місця

ст.208-209

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

60

 

Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи

 

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Пасивний стан

 

61

 

Усне мовлення.

Визначні місця

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

62

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Усне мовлення.

Великі міста Британії

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи

63

 

Контроль письма

 

 

 

 

64

 

Контроль читання.

 

 

 

 

65

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

66

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

67

 

Розвиток навичок письма: написання рекламного проспекту

Подорожуємо світом

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

3. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

68

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Кадіфф, Манчестр

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

1. Складає план туристичної подорожі

69

 

Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи.

Львів

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

70

 

Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми.

Львів

Закріплення ЛО теми

Закріплення граматичних структур.

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.

2* - Громадянська відповідальність.

3* - Здоров'я і безпека.

4* - Підприємливість та фінансова грамотність.

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
5349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку