Календарно-тематичне планування уроків англійської мови 9 клас (Карп'юк 2017)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків для 9 класу. Підручник Карп'юк 2017 року видавництва. Планування містить відповідні номери та сторінки вправ на розвиток різних навичок (аудіювання, читання, говоріння, письмо). В планування включено уроки позакласного читання. Відповідно до теми, яка вивчається заплановані уроки роботи учнів над проектами. В кінці кожного семестру виділені окремі уроки для 4 видів контролю та підсумкових уроків.

Перегляд файлу

Календарне планування уроків 9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р) 3 години/тиждень

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний матеріал

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

Примітки

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

І семестр

Тема 1. Я, моя сім’я, друзі (автобіографія)

  1.  

 

Ми - підлітки

 

 

 

Ст.5,

Ст.4

 

Впр.1, ст.6 (усно)

 

  1.  

 

Люди навколо нас

Although, injustice, digital, the sense of humor

 

 

впр.1, ст.6

Впр.2, ст.6-7

 

Впр.4, ст.8

 

  1.  

 

Яка ти особистість?

Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring

 

Ст.9 (питання)

Впр.5, ст.8

Впр.6, 7, ст.8-9

Впр.8, ст.10

Впр.10, ст.11

 

  1.  

 

Дізнайся більше про себе

 

 

 

 

Впр.8б), ст.10

 

Впр.9а), ст.10

Впр.11, ст.11

 

  1.  

 

Давай поговоримо про…

 

Gerund

 

Впр.1, 2 ст13

 

Впр.3, ст.14

Впр.6, ст.14

 

  1.  

 

Ми такі різні

 

 

Gerund

 

Впр.5, ст.14

 

Впр.4, ст.14

 

 

  1.  

 

Мій найкращий друг

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

 

Впр.5а) ст.22

Впр.5с), 6 ст.23

Впр.5б, ст.22-23

 

Впр.7, ст.23

 

  1.  

 

Здоровий спосіб життя

Freak, wizard, couch potato

Saying email addresses

 

Впр.1, 2 ст.20

Впр.4, ст.21

Впр.4, ст.21

Впр.1, ст.19

 

  1.  

 

Дозвольте представитись…

 

 

Giving your date of birth

Впр.1,2, 3 ст 15-16

Впр.2,ст.16

Впр.1, ст 15-16

Впр.4, ст.17

Впр.4, ст.17

 

  1.         

 

Написання автобіографії

 

 

 

 

Ст. 25

Впр.1, ст.24

Ст.26

Написати автобіографію

 

  1.         

 

Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я, друзі»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Молодіжна культура. Одяг (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори)

  1.         

 

Течії молодіжної культури

 

Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

Впр.1,ст.27

Впр.3, Ст.29

Впр.2, ст.28

Впр.4, ст.30

Впр.5а, ст.30

 

  1.         

 

Захоплення молоді

Gerund

Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime,

 

Впр.5б, ст.31

впр.3, ст.34

Впр.2, ст.33

Впр.1, ст.32

 

  1.         

 

Розповідь про мої захоплення

Would you mind…

 

Впр.5, ст.34

Впр.6, ст.34

 

Впр.4, ст.34

Впр.7, ст.35

 

  1.         

 

Мода

 

Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve

Впр.2б, ст.36

Впр.5а, ст.38

Впр.1, ст.35; впр.1б, ст.37

Впр.2с, ст.37; впр. 5б, ст.38

Впр.3, 4, ст.38

 

  1.         

 

Модний одяг молоді

 

Fuss, give in, pick, glittery

Впр.2а, ст.39-40

Впр.1, ст.39

Впр.2а, ст.39-40

Впр.2б, с ст.40

Впр.2д, ст.41

 

  1.         

 

Молодіжні клуби

 

 

 

Впр.3, 5 ст.41

Впр.1, ст.42

Впр.1, ст.42

Впр.2, ст.42

 

  1.         

 

Молодіжні стилі

 

 

 

впр.1б, ст.44

Впр.2а, ст.43

Впр.1, ст.43

Впр.3, ст.45;

 

  1.         

 

Спілкування молоді

 

 

 

Впр.8, ст.49

Впр.6, ст.47

Впр.8б, ст.50

Впр.13, ст.53 впр.7а, ст.48

 

  1.         

 

Молодіжні культури

 

 

 

 

Впр.12, ст.53

Впр.11, ст.52

 

Впр.1б, ст.54

 

  1.         

 

Урок позакласного читання

 

Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment, wealth, to consume, enable, violent

 

Впр.1а, б ст.54

Впр.1б, ст.54

Впр.2а, ст.57

Впр.3, ст.57

 

  1.         

 

Контрольна робота з тем «Я, моя сім’я, друзі» «Молодіжна культура»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. Засоби масової інформації (телебачення, радіо, програми, ведучі, улюблена теле-/радіопрограма)

  1.         

 

Телевізійні стереотипи

 

Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human

 

Впр.1а, ст.62

Впр.1б, ст.62

Впр.2, ст.63 Впр.3а, ст.64

впр.5, ст.66

 

  1.         

 

Типи телевізійних програм

 

Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual

 

Впр.4, ст.65

Впр.6, ст. 66

Впр.7а, ст.68

Впр.8, ст.69

 

  1.         

 

Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації

 

 

Впр.1, ст.69, впр.2, ст.71

Впр.2а, ст.70

Впр.2б, ст.70

Впр.2с, ст.71

Впр.3, ст.71

 

  1.         

 

How close are relative clauses?

Relative Clause

An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey

Впр.4б, ст.72

Впр.4а, ст.72

Ст.73-74

Впр.2а, ст.74

Впр.2б, ст.75

 

  1.         

 

Who? Where? When?

Non-Defining Relative Clause

 

 

 

Ст75

Впр.3, ст.75, впр.4с, ст.76

Впр.5, ст.76

 

  1.         

 

Спілкування у мережі Інтернет

 

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Впр.2а, ст.78

Впр.1, ст.77, впр.2б, ст.78

Впр.2а, ст.78

Впр.6, ст.76

Впр.2с, ст.79

 

  1.         

 

Сторінками телепрограм

 

 

 

Впр.3а, ст79, впр.4 ст.80

Впр.3, ст.79-80

 

 

 

  1.         

 

Моя улюблена телепередача

 

 

 

Впр.5, ст.81

Впр.6, ст.81

 

 

 

  1.         

 

Роль ЗМІ в нашому житті

 

 

 

Впр.7, ст.82

 

Впр.2, ст.82

Впр.1, ст.82

 

  1.         

 

Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Робота і професії (професії, вибір професії)

  1.         

 

Навички роботи

 

An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, an smb`s footsteps, a job, a profession, an occupation

 

Впр.1, ст.83, впр.3, ст.86

Впр.1, ст.83

Впр.4, ст.86

Впр.2, ст.86

 

  1.         

 

Незвичні професії чи незвичні люди

 

 

Впр.2, ст.88

Впр.1, ст.87, впр.3, ст.88

Впр.5а, ст.86

Впр.5б, ст.87

Впр.6, ст.87

 

  1.         

 

Активні підлітки

 

 

Впр.4, ст.88

Впр.5б, ст.89

Впр.6, ст.89

Впр.5а, ст.89

Впр.6, ст.90

 

  1.         

 

What are Relative Noun!

Relative Pronouns

 

 

Впр.1а, ст.90, впр.4, ст.91

 

Впр.2, ст.91, впр. 5, 7 ст.92

Впр.6, ст.92

 

  1.         

 

Важливі професії

 

 

Впр.2, ст.94

Впр.1а, ст.93; впр.4, ст.94

Впр.1а, ст.93

Впр.1б, ст.94

Впр.2, ст.94, створити кросворд на тему «Jobs»

 

  1.         

 

Співбесіда

 

Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to wok hard

Впр.5а, ст.99

Впр.1а, ст.98

Впр.6, ст.100

Впр.2, ст.98

Впр.5, ст.95 підготувати діалоги

 

  1.         

 

Найпоширеніші програми

 

 

Owner, funds, license fee,

Впр.10, ст.103

Впр.7б, ст.102

Впр.7а, ст101

Впр.8, ст.102

Впр.9, ст.103

 

  1.         

 

Світ робіт та професій

 

Exhausted, skilful, rewarding

 

Впр.11, ст.104

Впр.12а, ст.104

Впр.12б, ст.105

Впр.13а,б ст.105-107

 

  1.         

 

Урок позакласного читання

 

An announcer, confidence, a majority, a representative, a technican, a vision, worldwide, to go on air, to make dicisions

Впр.2, ст.108

Впр.1, ст.108, впр.4,5 ст.112

Впр.1,2, ст.108

Впр.3, ст.112

 

 

  1.         

 

Контрольна робота з тем «Засоби масової інформації» «Робота і професії»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Контроль аудіювання

 

 

 

  1.         

 

Контроль говоріння

 

 

 

  1.         

 

Контроль письма

 

 

 

  1.         

 

Контроль читання

 

 

 

  1.         

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування  9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р.) ІІ семестр

3 години/тиждень

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний матеріал

Мовленнєвий компонент

 

Домашнє завдання

 

Примітки

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема 5. Наука і технічний прогрес

  1.         

 

Світові винахідники

An inventor

 

Впр.1, ст.118

Впр.1с, ст.119

Впр.1, 2б, ст.118-119

Впр.3, ст.119

Впр.2а, ст.118

 

  1.         

 

Відомі науковці

a reason, to exist, to launch, impossible

 

 

Впр.1с, ст.119 Впр. 1б, 4a, ст.120

Впр.5, ст.120

Впр.6, ст.121

Впр.7а, ст.121

 

  1.         

 

Хто може розповісти про винаходи?

 

 

Впр.7д, ст.122

Впр.7б, ст.121

Впр.7с, ст.122

Впр.8, ст.123

Впр.9, ст.123

 

  1.         

 

Науки і науковці

Graduated, space, founders

 

Впр.1а, ст.128

 

Впр.2, ст.124; Впр.3а, ст.125

Впр.1, ст.124

Впр.3б, ст.125; Впр.1b, ст.129

 

  1.         

 

Наука

An invention, a theory, to construct, to discover, to invent

Word building

 

 

Впр.4, ст.126

Впр.5, ст.126

Впр.7, ст.127

 

  1.         

 

Галузі науки

 

Present Passive

Впр.3c, ст.131

 

Впр.1b, ст.131

Впр.3a, ст.130

Впр.2, ст.130

 

  1.         

 

Науковий музей

 

Past Passive

Впр.5, ст.132

 

Впр.6, ст.134

Впр.4, ст.131

Впр.7а,б ст.134

 

  1.         

 

Сучасні досягнення науки

An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote

 

Впр.7б, ст.135

Впр.3, ст.138

Впр.1, ст.136

Впр.8, ст.136

Впр.9, ст.136

 

  1.         

 

Давай поговоримо про майбутнє

Purpose, riddle, to depend, recent

 

Впр.5a, ст.139-140

Впр.4a, ст.138

Впр.5a, ст.139-140

Впр.2, ст.137

Впр.5b, ст.139-140

 

  1.         

 

Що тобі подобається писати?

 

 

Впр.10, ст.144

Впр.6a, ст.142

Впр.4b, ст.142

Впр.9, ст.143

Впр.1, ст.145

 

  1.         

 

Відкриття та винахідники

 

 

 

Впр.4а,б ст.169

Впр.3, ст.169

Впр.1, ст.168

Впр.2, ст.168

 

  1.         

 

Підготовка до проектної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Виконання та презентація проекту «Винаходи, які змінили світ назавжди»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Прогресивні читачі

A genius, a quotient, publicity, relativity

 

Впр.1, ст.175

Впр.1, ст.175

Впр.2, ст.177

Впр.4, ст.177

Впр.5, ст.177

 

  1.         

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

Впр.4с, ст.171

Впр.5, ст.171

 

 

 

  1.         

 

Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес»

 

 

 

 

 

Виконання різнорівневих завдань

Ст.178-179

 

Тема 6. Природа і погода

  1.         

 

Що для тебе природа?

Danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental

 

Впр.4, ст.147

 

Впр.2, ст.146;  Впр.3, ст.147

Впр.1, ст.146

Впр.5, ст.149

 

  1.         

 

Ми не маємо ще однієї планети Земля

Ecology, nuclear, garbage, animals in danger

 

Впр.7, ст.150

Впр.8, ст.151

Впр.6, ст.150

Впр.9a, ст.151

Впр.1, ст.52

 

  1.         

 

Що ти можеш зробити, щоб зберегти планету Земля?

A container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal

 

Впр.5, ст.155

Впр.2, ст.153

Впр.4, ст.154

Впр.4, ст.154

Впр.5, ст.155

 

  1.         

 

Що ми маємо робити

 

Conditional I

 

Впр.3a, ст.153

Впр.3b, ст.154

Впр.1, ст.157; Впр.2, ст.158

Впр.3, ст.158

 

  1.         

 

Давайте обговоримо

 

 

 

Впр.6a, ст.156

Впр.7a, ст.156

Впр.6b,c, ст.156

Впр.4, ст.158

 

  1.         

 

Охорона довкілля в Україна

Endangerous spacies

 

ст.166-167

 

Впр.9, ст.173

Впр.1, ст.167

Впр.2, ст.167

 

  1.         

 

Перегляньте свої знання

 

 

Впр.1, ст.159

 

Впр.10, ст.173

Впр.7, ст.172

Впр.8, ст.173

 

  1.         

 

План дій

 

 

Впр.1a, ст.159

 

Впр.6, ст.172

Впр.1b, ст.160

Впр.3, ст.131

 

  1.         

 

Проблеми нашого міста

 

 

ст.161

 

Впр.11, ст.173

 

 

 

  1.         

 

Підготовка до проектної роботи

 

 

 

Ст.174

 

 

Впр.8a, ст.165

 

 

  1.         

 

Виконання та презентація проекту «Врятуємо планету разом»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Прогресивні читачі

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Впр.5a, ст.162

 

Впр.5b, ст.163

Впр.4, ст.162

 

 

  1.         

 

Підсумковий урок з теми «Природа і погода»

 

 

 

 

 

Виконання різнорівневих завдань

Ст.178-179

 

Тема 7. Англомовні країни. Україна

  1.         

 

На мапі Британії

 

 

Впр.2a, ст.182

 

Впр.1b, ст.182, Впр.2c, ст.183

Впр.1a, ст.182

Впр.2b, ст.182

 

  1.         

 

Навколо Англії

 

 

Впр.3, ст.184

 

Впр.5, ст.185

Впр.4, ст.185

Впр.6, ст.186

 

  1.         

 

Різноманітність традицій

 

 

Впр.7, ст.186

Впр.2, ст.188, Впр.3a,b ст.189

Впр.8, ст.187, Впр.1b, ст.188

Впр.1a, ст.188

 

 

  1.         

 

Вчора, до вчора й завтра

 

 

 

Впр.3c, ст.189

 

Впр.3d, ст.190

 

 

  1.         

 

Об’єднане Королівство, як ми його бачимо

 

Past Tenses Revision

Впр.5a, ст.191

Впр.4, ст.190

Впр.5b, ст.191

Впр.4, ст.190

Впр.1, ст.192

 

  1.         

 

Хто найкращий блогер?

 

Past Simple and Past Continuous

 

 

Впр.5, ст.194

Впр.2, ст.192, Впр.3, ст.193

Впр.3, ст.193

 

  1.         

 

Унікальне місто

 

Future Tenses Revision

 

 

Впр.6, ст.194

Впр.4, ст.193

Впр.7, ст.194

 

  1.         

 

Навколо Великої Британії

 

 

Впр.1b, ст.197

 

Впр.1, ст.194, Впр.3a, ст.196

Впр.2, ст.195

Впр.4, ст.198

 

  1.         

 

Міста Британії

 

 

Впр.6a, ст.199

Впр.5, ст.198

Впр.6b, ст.200

Впр.1, ст.200

Впр.8, ст.200

 

  1.         

 

Розкажи мені про Об’єднане Королівство

 

 

Впр.1a, ст.201

 

Впр.2b, ст.204

Впр.1b, ст.202

Впр.2a, ст.203

 

  1.         

 

Яке місце ти б хотів відвідати?

 

 

Впр.4a, ст.204

Впр.6b, ст.205

Впр.3, ст.204, Впр.4b, ст.205

Впр.6, ст.205

Впр.5, ст.205

 

  1.         

 

Що подивитись в Об’єднаному Королівстві

 

Passive Voice Revision

Впр.2a, ст.207,

Впр.1, ст.207, Впр.2b,c ст.208

Впр.6c, ст.206

Впр.7, ст.207, Впр.1, ст.210

Впр.2, ст.211

 

  1.         

 

Повернення до України

 

 

Впр.2, ст.226

Впр.3b, ст.209

Впр.3a, ст.209

Впр.3c, ст.210, Впр.4, ст.212

Впр.3, ст.211

 

  1.         

 

Пошук інформації

 

 

Впр.4а, ст.215

 

Впр.2, ст.214

Впр.7a, ст.224

 

 

  1.         

 

Підготовка до проектної роботи

 

 

 

Впр.10, ст.225

 

Впр.8, ст.224

Впр.5, ст.222

 

 

  1.         

 

Виконання та презентація проекту «Україна – це Європа»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Впр.2, ст.218

 

Впр.4, ст.222

Впр.2b, ст.220

Впр.6, ст.223

 

  1.         

 

Підсумковий урок з теми «Англомовні країни. Україна»

 

 

 

 

 

Виконання різнорівневих завдань

Ст. 234-235

 

  1.         

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.         

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Підсумок і узагальнення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Мармута Iрина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тацик Юрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Semenchenko Yaroslav
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Горянинова Люся
    має бути 105 год/на рік.а у Вас немає
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Михайлова Олена Григорівна
    Гарно і відповідно до вимог програми.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Похилюк Євгенія Андріївна
    Гарно і відповідно до вимог програми.Бажано ще передбачити інтегровані змістові лінії
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
58659
Оцінка розробки
4.8 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку