Календарно-тематичне планування уроків для 9 класу. Підручник Карп'юк 2017 року видавництва. Планування містить відповідні номери та сторінки вправ на розвиток різних навичок (аудіювання, читання, говоріння, письмо). В планування включено уроки позакласного читання. Відповідно до теми, яка вивчається заплановані уроки роботи учнів над проектами. В кінці кожного семестру виділені окремі уроки для 4 видів контролю та підсумкових уроків.
Календарне планування уроків 9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р) 3 години/тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||
І семестр |
||||||||||
Тема 1. Я, моя сім’я, друзі (автобіографія) |
||||||||||
|
|
Ми - підлітки |
|
|
|
Ст.5, |
Ст.4 |
|
Впр.1, ст.6 (усно) |
|
|
|
Люди навколо нас |
Although, injustice, digital, the sense of humor |
|
|
впр.1, ст.6 |
Впр.2, ст.6-7 |
|
Впр.4, ст.8 |
|
|
|
Яка ти особистість? |
Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring |
|
Ст.9 (питання) |
Впр.5, ст.8 |
Впр.6, 7, ст.8-9 |
Впр.8, ст.10 |
Впр.10, ст.11 |
|
|
|
Дізнайся більше про себе
|
|
|
|
Впр.8б), ст.10 |
|
Впр.9а), ст.10 |
Впр.11, ст.11 |
|
|
|
Давай поговоримо про… |
|
Gerund |
|
Впр.1, 2 ст13 |
|
Впр.3, ст.14 |
Впр.6, ст.14 |
|
|
|
Ми такі різні
|
|
Gerund |
|
Впр.5, ст.14 |
|
Впр.4, ст.14 |
|
|
|
|
Мій найкращий друг |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
|
Впр.5а) ст.22 |
Впр.5с), 6 ст.23 |
Впр.5б, ст.22-23 |
|
Впр.7, ст.23 |
|
|
|
Здоровий спосіб життя |
Freak, wizard, couch potato |
Saying email addresses |
|
Впр.1, 2 ст.20 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.1, ст.19 |
|
|
|
Дозвольте представитись…
|
|
Giving your date of birth |
Впр.1,2, 3 ст 15-16 |
Впр.2,ст.16 |
Впр.1, ст 15-16 |
Впр.4, ст.17 |
Впр.4, ст.17 |
|
|
|
Написання автобіографії
|
|
|
|
Ст. 25 |
Впр.1, ст.24 |
Ст.26 |
Написати автобіографію |
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я, друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Молодіжна культура. Одяг (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори) |
||||||||||
|
|
Течії молодіжної культури |
|
Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
Впр.1,ст.27 |
Впр.3, Ст.29 |
Впр.2, ст.28 |
Впр.4, ст.30 |
Впр.5а, ст.30 |
|
|
|
Захоплення молоді |
Gerund |
Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime, |
|
Впр.5б, ст.31 |
впр.3, ст.34 |
Впр.2, ст.33 |
Впр.1, ст.32 |
|
|
|
Розповідь про мої захоплення |
Would you mind… |
|
Впр.5, ст.34 |
Впр.6, ст.34 |
|
Впр.4, ст.34 |
Впр.7, ст.35 |
|
|
|
Мода |
|
Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve |
Впр.2б, ст.36 |
Впр.5а, ст.38 |
Впр.1, ст.35; впр.1б, ст.37 |
Впр.2с, ст.37; впр. 5б, ст.38 |
Впр.3, 4, ст.38 |
|
|
|
Модний одяг молоді |
|
Fuss, give in, pick, glittery |
Впр.2а, ст.39-40 |
Впр.1, ст.39 |
Впр.2а, ст.39-40 |
Впр.2б, с ст.40 |
Впр.2д, ст.41 |
|
|
|
Молодіжні клуби |
|
|
|
Впр.3, 5 ст.41 |
Впр.1, ст.42 |
Впр.1, ст.42 |
Впр.2, ст.42 |
|
|
|
Молодіжні стилі |
|
|
|
впр.1б, ст.44 |
Впр.2а, ст.43 |
Впр.1, ст.43 |
Впр.3, ст.45; |
|
|
|
Спілкування молоді |
|
|
|
Впр.8, ст.49 |
Впр.6, ст.47 |
Впр.8б, ст.50 |
Впр.13, ст.53 впр.7а, ст.48 |
|
|
|
Молодіжні культури
|
|
|
|
Впр.12, ст.53 |
Впр.11, ст.52 |
|
Впр.1б, ст.54 |
|
|
|
Урок позакласного читання |
|
Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment, wealth, to consume, enable, violent |
|
Впр.1а, б ст.54 |
Впр.1б, ст.54 |
Впр.2а, ст.57 |
Впр.3, ст.57 |
|
|
|
Контрольна робота з тем «Я, моя сім’я, друзі» «Молодіжна культура» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Засоби масової інформації (телебачення, радіо, програми, ведучі, улюблена теле-/радіопрограма) |
||||||||||
|
|
Телевізійні стереотипи |
|
Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human |
|
Впр.1а, ст.62 |
Впр.1б, ст.62 |
Впр.2, ст.63 Впр.3а, ст.64 |
впр.5, ст.66 |
|
|
|
Типи телевізійних програм |
|
Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
Впр.4, ст.65 |
Впр.6, ст. 66 |
Впр.7а, ст.68 |
Впр.8, ст.69 |
|
|
|
Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації |
|
|
Впр.1, ст.69, впр.2, ст.71 |
Впр.2а, ст.70 |
Впр.2б, ст.70 |
Впр.2с, ст.71 |
Впр.3, ст.71 |
|
|
|
How close are relative clauses? |
Relative Clause |
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey |
Впр.4б, ст.72 |
Впр.4а, ст.72 |
Ст.73-74 |
Впр.2а, ст.74 |
Впр.2б, ст.75 |
|
|
|
Who? Where? When? |
Non-Defining Relative Clause |
|
|
|
Ст75 |
Впр.3, ст.75, впр.4с, ст.76 |
Впр.5, ст.76 |
|
|
|
Спілкування у мережі Інтернет |
|
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Впр.2а, ст.78 |
Впр.1, ст.77, впр.2б, ст.78 |
Впр.2а, ст.78 |
Впр.6, ст.76 |
Впр.2с, ст.79 |
|
|
|
Сторінками телепрограм |
|
|
|
Впр.3а, ст79, впр.4 ст.80 |
Впр.3, ст.79-80 |
|
|
|
|
|
Моя улюблена телепередача |
|
|
|
Впр.5, ст.81 |
Впр.6, ст.81 |
|
|
|
|
|
Роль ЗМІ в нашому житті |
|
|
|
Впр.7, ст.82 |
|
Впр.2, ст.82 |
Впр.1, ст.82 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Робота і професії (професії, вибір професії) |
||||||||||
|
|
Навички роботи |
|
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, an smb`s footsteps, a job, a profession, an occupation |
|
Впр.1, ст.83, впр.3, ст.86 |
Впр.1, ст.83 |
Впр.4, ст.86 |
Впр.2, ст.86 |
|
|
|
Незвичні професії чи незвичні люди |
|
|
Впр.2, ст.88 |
Впр.1, ст.87, впр.3, ст.88 |
Впр.5а, ст.86 |
Впр.5б, ст.87 |
Впр.6, ст.87 |
|
|
|
Активні підлітки |
|
|
Впр.4, ст.88 |
Впр.5б, ст.89 |
Впр.6, ст.89 |
Впр.5а, ст.89 |
Впр.6, ст.90 |
|
|
|
What are Relative Noun! |
Relative Pronouns |
|
|
Впр.1а, ст.90, впр.4, ст.91 |
|
Впр.2, ст.91, впр. 5, 7 ст.92 |
Впр.6, ст.92 |
|
|
|
Важливі професії |
|
|
Впр.2, ст.94 |
Впр.1а, ст.93; впр.4, ст.94 |
Впр.1а, ст.93 |
Впр.1б, ст.94 |
Впр.2, ст.94, створити кросворд на тему «Jobs» |
|
|
|
Співбесіда |
|
Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to wok hard |
Впр.5а, ст.99 |
Впр.1а, ст.98 |
Впр.6, ст.100 |
Впр.2, ст.98 |
Впр.5, ст.95 підготувати діалоги |
|
|
|
Найпоширеніші програми
|
|
Owner, funds, license fee, |
Впр.10, ст.103 |
Впр.7б, ст.102 |
Впр.7а, ст101 |
Впр.8, ст.102 |
Впр.9, ст.103 |
|
|
|
Світ робіт та професій |
|
Exhausted, skilful, rewarding |
|
Впр.11, ст.104 |
Впр.12а, ст.104 |
Впр.12б, ст.105 |
Впр.13а,б ст.105-107 |
|
|
|
Урок позакласного читання |
|
An announcer, confidence, a majority, a representative, a technican, a vision, worldwide, to go on air, to make dicisions |
Впр.2, ст.108 |
Впр.1, ст.108, впр.4,5 ст.112 |
Впр.1,2, ст.108 |
Впр.3, ст.112 |
|
|
|
|
Контрольна робота з тем «Засоби масової інформації» «Робота і професії» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|||||
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|||||
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарне планування 9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р.) ІІ семестр
3 години/тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес |
||||||||||||||
|
|
Світові винахідники |
An inventor |
|
Впр.1, ст.118 |
Впр.1с, ст.119 |
Впр.1, 2б, ст.118-119 |
Впр.3, ст.119 |
Впр.2а, ст.118 |
|
||||
|
|
Відомі науковці |
a reason, to exist, to launch, impossible |
|
|
Впр.1с, ст.119 Впр. 1б, 4a, ст.120 |
Впр.5, ст.120 |
Впр.6, ст.121 |
Впр.7а, ст.121 |
|
||||
|
|
Хто може розповісти про винаходи? |
|
|
Впр.7д, ст.122 |
Впр.7б, ст.121 |
Впр.7с, ст.122 |
Впр.8, ст.123 |
Впр.9, ст.123 |
|
||||
|
|
Науки і науковці |
Graduated, space, founders |
|
Впр.1а, ст.128 |
|
Впр.2, ст.124; Впр.3а, ст.125 |
Впр.1, ст.124 |
Впр.3б, ст.125; Впр.1b, ст.129 |
|
||||
|
|
Наука |
An invention, a theory, to construct, to discover, to invent |
Word building |
|
|
Впр.4, ст.126 |
Впр.5, ст.126 |
Впр.7, ст.127 |
|
||||
|
|
Галузі науки |
|
Present Passive |
Впр.3c, ст.131 |
|
Впр.1b, ст.131 |
Впр.3a, ст.130 |
Впр.2, ст.130 |
|
||||
|
|
Науковий музей |
|
Past Passive |
Впр.5, ст.132 |
|
Впр.6, ст.134 |
Впр.4, ст.131 |
Впр.7а,б ст.134 |
|
||||
|
|
Сучасні досягнення науки |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
|
Впр.7б, ст.135 |
Впр.3, ст.138 |
Впр.1, ст.136 |
Впр.8, ст.136 |
Впр.9, ст.136 |
|
||||
|
|
Давай поговоримо про майбутнє |
Purpose, riddle, to depend, recent |
|
Впр.5a, ст.139-140 |
Впр.4a, ст.138 |
Впр.5a, ст.139-140 |
Впр.2, ст.137 |
Впр.5b, ст.139-140 |
|
||||
|
|
Що тобі подобається писати? |
|
|
Впр.10, ст.144 |
Впр.6a, ст.142 |
Впр.4b, ст.142 |
Впр.9, ст.143 |
Впр.1, ст.145 |
|
||||
|
|
Відкриття та винахідники |
|
|
|
Впр.4а,б ст.169 |
Впр.3, ст.169 |
Впр.1, ст.168 |
Впр.2, ст.168 |
|
||||
|
|
Підготовка до проектної роботи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Виконання та презентація проекту «Винаходи, які змінили світ назавжди» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Прогресивні читачі |
A genius, a quotient, publicity, relativity |
|
Впр.1, ст.175 |
Впр.1, ст.175 |
Впр.2, ст.177 |
Впр.4, ст.177 |
Впр.5, ст.177 |
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Впр.4с, ст.171 |
Впр.5, ст.171 |
|
|
|
||||
|
|
Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес» |
|
|
|
|
|
Виконання різнорівневих завдань |
Ст.178-179 |
|
||||
Тема 6. Природа і погода |
||||||||||||||
|
|
Що для тебе природа? |
Danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental |
|
Впр.4, ст.147 |
|
Впр.2, ст.146; Впр.3, ст.147 |
Впр.1, ст.146 |
Впр.5, ст.149 |
|
||||
|
|
Ми не маємо ще однієї планети Земля |
Ecology, nuclear, garbage, animals in danger |
|
Впр.7, ст.150 |
Впр.8, ст.151 |
Впр.6, ст.150 |
Впр.9a, ст.151 |
Впр.1, ст.52 |
|
||||
|
|
Що ти можеш зробити, щоб зберегти планету Земля? |
A container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal |
|
Впр.5, ст.155 |
Впр.2, ст.153 |
Впр.4, ст.154 |
Впр.4, ст.154 |
Впр.5, ст.155 |
|
||||
|
|
Що ми маємо робити |
|
Conditional I |
|
Впр.3a, ст.153 |
Впр.3b, ст.154 |
Впр.1, ст.157; Впр.2, ст.158 |
Впр.3, ст.158 |
|
||||
|
|
Давайте обговоримо |
|
|
|
Впр.6a, ст.156 |
Впр.7a, ст.156 |
Впр.6b,c, ст.156 |
Впр.4, ст.158 |
|
||||
|
|
Охорона довкілля в Україна |
Endangerous spacies |
|
ст.166-167 |
|
Впр.9, ст.173 |
Впр.1, ст.167 |
Впр.2, ст.167 |
|
||||
|
|
Перегляньте свої знання |
|
|
Впр.1, ст.159 |
|
Впр.10, ст.173 |
Впр.7, ст.172 |
Впр.8, ст.173 |
|
||||
|
|
План дій |
|
|
Впр.1a, ст.159 |
|
Впр.6, ст.172 |
Впр.1b, ст.160 |
Впр.3, ст.131 |
|
||||
|
|
Проблеми нашого міста |
|
|
ст.161 |
|
Впр.11, ст.173 |
|
|
|
||||
|
|
Підготовка до проектної роботи
|
|
|
Ст.174 |
|
|
Впр.8a, ст.165 |
|
|
||||
|
|
Виконання та презентація проекту «Врятуємо планету разом» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Прогресивні читачі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Впр.5a, ст.162 |
|
Впр.5b, ст.163 |
Впр.4, ст.162 |
|
|
||||
|
|
Підсумковий урок з теми «Природа і погода» |
|
|
|
|
|
Виконання різнорівневих завдань |
Ст.178-179 |
|
||||
Тема 7. Англомовні країни. Україна |
||||||||||||||
|
|
На мапі Британії |
|
|
Впр.2a, ст.182 |
|
Впр.1b, ст.182, Впр.2c, ст.183 |
Впр.1a, ст.182 |
Впр.2b, ст.182 |
|
||||
|
|
Навколо Англії |
|
|
Впр.3, ст.184 |
|
Впр.5, ст.185 |
Впр.4, ст.185 |
Впр.6, ст.186 |
|
||||
|
|
Різноманітність традицій |
|
|
Впр.7, ст.186 |
Впр.2, ст.188, Впр.3a,b ст.189 |
Впр.8, ст.187, Впр.1b, ст.188 |
Впр.1a, ст.188 |
|
|
||||
|
|
Вчора, до вчора й завтра |
|
|
|
Впр.3c, ст.189 |
|
Впр.3d, ст.190 |
|
|
||||
|
|
Об’єднане Королівство, як ми його бачимо |
|
Past Tenses Revision |
Впр.5a, ст.191 |
Впр.4, ст.190 |
Впр.5b, ст.191 |
Впр.4, ст.190 |
Впр.1, ст.192 |
|
||||
|
|
Хто найкращий блогер? |
|
Past Simple and Past Continuous |
|
|
Впр.5, ст.194 |
Впр.2, ст.192, Впр.3, ст.193 |
Впр.3, ст.193 |
|
||||
|
|
Унікальне місто |
|
Future Tenses Revision |
|
|
Впр.6, ст.194 |
Впр.4, ст.193 |
Впр.7, ст.194 |
|
||||
|
|
Навколо Великої Британії |
|
|
Впр.1b, ст.197 |
|
Впр.1, ст.194, Впр.3a, ст.196 |
Впр.2, ст.195 |
Впр.4, ст.198 |
|
||||
|
|
Міста Британії |
|
|
Впр.6a, ст.199 |
Впр.5, ст.198 |
Впр.6b, ст.200 |
Впр.1, ст.200 |
Впр.8, ст.200 |
|
||||
|
|
Розкажи мені про Об’єднане Королівство |
|
|
Впр.1a, ст.201 |
|
Впр.2b, ст.204 |
Впр.1b, ст.202 |
Впр.2a, ст.203 |
|
||||
|
|
Яке місце ти б хотів відвідати? |
|
|
Впр.4a, ст.204 |
Впр.6b, ст.205 |
Впр.3, ст.204, Впр.4b, ст.205 |
Впр.6, ст.205 |
Впр.5, ст.205 |
|
||||
|
|
Що подивитись в Об’єднаному Королівстві |
|
Passive Voice Revision |
Впр.2a, ст.207, |
Впр.1, ст.207, Впр.2b,c ст.208 |
Впр.6c, ст.206 |
Впр.7, ст.207, Впр.1, ст.210 |
Впр.2, ст.211 |
|
||||
|
|
Повернення до України |
|
|
Впр.2, ст.226 |
Впр.3b, ст.209 |
Впр.3a, ст.209 |
Впр.3c, ст.210, Впр.4, ст.212 |
Впр.3, ст.211 |
|
||||
|
|
Пошук інформації |
|
|
Впр.4а, ст.215 |
|
Впр.2, ст.214 |
Впр.7a, ст.224 |
|
|
||||
|
|
Підготовка до проектної роботи
|
|
|
Впр.10, ст.225 |
|
Впр.8, ст.224 |
Впр.5, ст.222 |
|
|
||||
|
|
Виконання та презентація проекту «Україна – це Європа» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Впр.2, ст.218 |
|
Впр.4, ст.222 |
Впр.2b, ст.220 |
Впр.6, ст.223 |
|
||||
|
|
Підсумковий урок з теми «Англомовні країни. Україна» |
|
|
|
|
|
Виконання різнорівневих завдань |
Ст. 234-235 |
|
||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Підсумок і узагальнення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||