Календарно-тематичне планування для 7-А класу
(за НМК Solutions 3rd edition Pre-Intermediate, Oxford University Press)
І СЕМЕСТР 2022-2023 н.р.
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєвий матеріал |
Види діяльності |
|||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||||
Надолуження навчального матеріалу з тем «Шкільне життя» та «Харчування» за 6 клас
|
|||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Введення навчального матеріалу з тем «Шкільне життя» та «Харчування». Введення нових лексичних одиниць |
Can my partner help me? |
No,your partner mustn’t helpyou.
|
|
|
SBp.128ex.5-7 |
|
|||||||||
2 |
01.09 |
Улюблені навчальні предмети. Введення нових лексичних одиниць |
Обговорювати та досягати згоди |
Expressing Likes And dislikes
|
|
SBp.34ex.7
|
Написати неофіцій-ного листа |
WBp.33ex.6 |
|||||||||
3 |
05.09 |
Види діяльності на уроках. Розвиток навичок аудіювання |
Grammar revision |
Would You Like to…?Why don’t we..?, How about…? Ok!/Good idea!/Sorry,I can’t |
SBp.39ex.1,7
|
|
SBp.38ex.3,5
|
WBp.37ex.1 |
|||||||||
4 |
07.09 |
Розклад уроків. Шкільна рутина. Розвиток навичок читання |
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Grammar Builder3D Вести розмову ,запитувати та надавати інф |
|
|
SBp.130ex.5-10 |
Вивчити cлова |
|||||||||
5 |
07.09 |
Вивчення іноземних мов у школі. Розвиток навичок монологічного мовлення |
In your opinion, what’s the most interesting subject at school? |
Superlative adjectives, too, enough |
|
SBp.44ex.1,8 |
|
WBp.40 |
|||||||||
6 |
08.09 |
Ласуни і ласунки. У ресторані. Опрацювання нової лексики |
Food apples, bananas, beef,butter,cabbage carrots,cheese, chicken, eggs, grapes, ham, lamb, |
SB p.48 ex.2 New words and phrases |
WB p.44 ex.1, 2 |
SB p. 48 ex.1 |
SB p.48 ex.6, 7 |
Вивчити cлова |
|||||||||
7 |
08.09 |
Поради щодо здорового харчування. Розвиток навичок читання |
Would you like... |
Grammar revision |
|
SBp. 53 ex4,5 |
|
WB p.43 ex.1 |
|||||||||
8 |
12.09 |
Назви страв. Розвиток навичок письма |
New words and phrases |
Some and any. Grammar Builder5B p. 118 |
WB p.45 ex.5 |
|
SB p. 49 ex. 2 |
WB p.45 ex. 1 |
|||||||||
9 |
14.09 |
Традиції харчування моєї родини. Розвиток навичок аудіювання |
Fizzy drinks, take- away food, snack, yoga, massage |
Countable аnd Uncountable nouns |
|
WB p.53 ex.2 |
|
WB p.47 ex.1 |
|||||||||
10 |
14.09 |
Узагальнення навчального матеріалу з тем «Шкільне життя» та «Харчування»
|
|||||||||||||||
Тема 1: .Шкільне життя
|
|||||||||||||||||
11 |
15.09 |
Введення навчального матеріалу з теми: «Шкільне життя». Введення нових лексичних одиниць |
Countries |
Present Simple |
WB p. 76, ex. 4-6; p. 77 |
WB p. 76, ex. 2, 3 |
WB p. 76, ex.1 |
WB p. 76 |
|||||||||
12 |
15.09 |
Улюблені навчальні предмети. Розвиток навичок читання |
Do, make, have,take |
|
make notes for your presentation |
|
|
WB p. 76 Твір (в.р) |
|||||||||
13 |
19.09 |
Урок домашнього читання. Розвиток навичок виразного читання |
Past simple: irregular verbs |
Past Simple |
|
SB p.15 ex.1,2,5 |
SB p.15 ex.3,6,7 |
SB p.15 ex.8 |
|||||||||
14 |
21.09 |
Позакласны заходиї. Розвиток навичок аудіювання |
|
Grammar Builder |
SB.ex.4,5,6,p.22-23 |
|
WB.ex.2,p.15 |
PB.ex.4, p.22 |
|||||||||
15 |
21.09 |
День народження з однокласниками. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
SB p. 84, ex. 4 |
SB p.84, ex.5 |
SB p.84, ex.2 WB p.82 |
WB p. 80,ex. 1 |
|||||||||
16 |
22.09 |
Школа моєї мрії. Розвиток навичок говоріння |
|
|
SB p. 132, ex. 6 |
SB p. 84 S ex. 6 |
SB p.13, ex 2,4 |
Вивчити cлова |
|||||||||
17 |
22.09 |
Розклад уроків. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Pronunciation of locations |
Past Simple& Cont. |
WB p. 80, ex. 3, 4 |
|
|
Підготувати проект |
|||||||||
18 |
26.09 |
Презентація проєктів: «Моя школа» |
|||||||||||||||
19 |
28.09 |
Урок іноземної мови. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
Grammar Builder |
SBp.18 ex.1,2 |
Retelling of the text
|
SBp.19 ex.7 |
SB p.18 ex.1 |
|||||||||
20 |
28.09 |
Наша класна кімната. Розвиток навичок аудіювання |
Did you go shop-ping? |
|
WB p.16 ex.2,3,4 |
act out interview |
WB p.16 ex.1 |
SB p.19 ex.8,9 |
|||||||||
21 |
29.09 |
Шкільна їдальня. Розвиток навичок писемного мовлення |
Free-time activities |
Past Simple |
SB p.20 ex.1,6 |
SB p.20 ex.4,5 |
SB p.20 ex.7,8,10 |
SB p.20 ex.2,9 |
|||||||||
22 |
29.09 |
Школи України. Ліцей Києва. Розвиток навичок аудіювання |
Charity in Ukraine
|
|
WB p.17 ex.1 |
WB p.17 ex.4 |
WB p.17ex.2 |
SB p.20 ex.11 |
|||||||||
23 |
03.10 |
Шкільні свята і традиції. Розвиток навичок письма |
Present Perfect Continuous |
Wh-questions |
|
act out interview |
WB p.17ex.3,5 |
Vocabulary revision |
|||||||||
24 |
05.10 |
Мої осінні канікули. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
An informal style |
|
WB p.18ex.1 |
WB p.18 ex.4 |
write a short summary |
|||||||||
25 |
05.10 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя»
|
|||||||||||||||
Тема 2: Я, моя родина, мої друзі
|
|||||||||||||||||
26 |
06.10 |
Введення навчального матеріалу з теми: «Я, моя родина, мої друзі». Введення нових лексичних одиниць |
р.52 |
Buy, forget, leave, meet, pay, take part, write |
запитувати та надавати інформацію |
SB p.51,ex.1,4
|
SB p.51, ex.5,6
|
SB p.51, ex.2,3
|
|||||||||
27 |
06.10 |
Ідеальна професія, обговорення. Розвиток навичок критичного читання |
р.52 Present Perfect |
Sale, bids, cash purchase, goods,advertising, bargain, banknotes |
I think so. I hope not |
сlauses with so, not (I think so. I hope not) |
WB p.52, ex.2 |
WB p.52, ex.1 |
|||||||||
28 |
10.10 |
Обов’язки в сім’ї. Введення та опрацювання нової лексики |
р.53 Past Simple. |
WB p.52, ex.4 |
|
WB p.52, ex.5,6 |
WB p.50, ex.2
|
|
|||||||||
29 |
12.10 |
Плани, передбачення, пропозиції, обіцянки. Опрацювання нової лексики |
р.54 |
Zip, enough, exchange, speak, receipt, refunds |
Yourssincerely. Acceptable, fault, appreciate, annoying |
розпитувати з метою роз’яснення та уточненняінформації |
WB p.50, ex.3 |
SB p. 54, ex. 3 |
|||||||||
30 |
12.10 |
Перспективи професійного вибору. Розвиток навичок аудіювання |
р.56 PresentPerfect, PastSimple. |
Clause let/make smb do smth comparisons with as...as, so...as |
WBp.51, ex.2 |
Висловлюватисвоївраження, почуття та емоції |
Gr. Builder |
SBp.55, ex.4 |
|||||||||
31 |
13.10 |
Вища освіта чи робота Розвиток монологічного мовлення |
р.56 I think so. I hope not |
сlauses with so, not (I think so. I hopenot) |
SBp.56, ex.2 |
SBp.56, ex.6 |
|
WBp.52 |
|||||||||
32 |
13.10 |
Вибір освіти. Презентація проєктів з теми |
р.57
|
Аргументувати свій вибір,точку зору |
SB p.57,ex.1,6, p.114 |
SB p.129, ex. 3,4 |
WB p.53, ex.1 |
Grammar builder |
|||||||||
33 |
17.10 |
Переваги професій Повторення вивченої граматики з теми |
р.58 |
Modality must/mustn’t |
SB p.57, ex.6 |
|
SB p.53, ex.3,4, |
p.114, ex.7,8. |
|||||||||
34 |
19.10 |
Домашні справи та побут. Відпрацювання граматичного матеріалу |
р.59 SB p.66, ex.4 |
Have to/don’t have to, need/needn’t |
SB p.58 WBp.54, ex.3
|
SBp. 58, ex.4 |
Gadget, calculator, digitalcamera, camcorder, digital radio, DVD player |
SB p.66, ex.5 |
|||||||||
35 |
19.10 |
Вибір роботи. Співбесіда. Введення лексичного матеріалу |
р.60 Will and going to for future action |
Game console, hard disc recorder, mobile phone, MP3 player, |
WBp.55, ex.3 |
SBp.60,ex.1,4 |
|
WBp.55, ex.1,2 |
|||||||||
36 |
20.10 |
Супроводжувальний лист. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання |
р.61 Will and going to for future action. |
Navigation system, addiction, switch on satellite TV |
SBp.60, ex.6 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
WBp.55, ex.4,5 |
WBp.53, ex.4 |
|||||||||
37 |
20.10 |
Написання офіційного листа. Розвиток навичок письма |
р.61 Present Simple |
Handset, number, ringtone, text message, voice call, |
SBp.61, ex.1 |
SBp.61, ex. 2 |
|
WBp.56 |
|||||||||
38 |
31.10 |
Сімейні традиції та свята. Розвиток навичок мовлення |
р.114 |
Activate, voice call, text message, record, access the Internet, |
|
просити про допомогу |
|
|
|||||||||
39 |
02.11 |
Домашній побут. Розвиток навичок аудіювання |
р.119 Modal verbs: may, might, could |
Romance reader, embarrassment, games, console, |
A nuclear weapon, a CCTV camera, a digital watch |
|
|
need/needn’t, should/shouldn’t, be allowed to |
|||||||||
40 |
02.11 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Я, моя родина, мої друзі»
|
|||||||||||||||
Тема 3. Спорт
|
|||||||||||||||||
41 |
03.11 |
Введення навчального матеріалу з теми: «Спорт». Введення нових лексичних одиниць |
р.62 Short answers
|
sensible, broadcast, main tain thee quipment |
SB p.61 |
SB p.61, ex.5 |
SB p.61, ex.6 |
|
|||||||||
42 |
03.11 |
Визначні місця. Розвиток навичок монологічного мовлення |
р.62 Present Continuous, Past Simple, Modal Verbs |
Customer Services Department, fault, complain, access, receipt |
WB p.63, ex.4,5 |
Modal verbs Phrasal verbs |
WB p.67, ex.4,5 |
WB p.72,ex.4 |
|||||||||
43 |
07.11 |
Цікаві місця світу, їх переваги. Розвиток навичок письма |
р.63 |
Leisure, channel, advert, source of information, |
WB p.57, ex.2,3,4 |
|
WB p.57, ex.4,5 |
Intonation in general questions |
|||||||||
44 |
09.11 |
Види спорту. Нещодавня подорож. Розвиток навичок читання |
р.64 Past Simple, Modal Verbs |
Pronunciation of new words |
WB p.57, ex.2,3,4 |
|
WB p.60, ex.4,5 |
Висловити своє ставлення до правил поведінки в школі |
|||||||||
45 |
09.11 |
Піші походи, недоліки і переваги. Розвиток навичок аудіювання |
р.64 To my mind. As I know. I think. |
|
Pronunciation of mustnÏ, needn’t |
WB P. 60, ex. 2 |
SB p. 64, ex. 2 |
SB p. 64 |
|||||||||
46 |
10.11 |
Екстремальні види спорту. Опис фотографій з подорожі |
р.65 |
Mustn’t, must, need, needn’t, should |
WBp.63, ex.4,5 |
|
WB p.67, ex.4,5 |
WBp.72,ex.4 |
|||||||||
47 |
10.11 |
Презентація проєктів «Моє відношення до спорту» |
|
||||||||||||||
48 |
14.11 |
Досвід минулих подорожей. Повторення лексики через виконання вправ |
р.66 Modal verbs Phrasal verbs |
|
обмінюватись думками |
|
|
Preposition withby + agent |
|||||||||
49 |
16.11 |
Спортивні змагання. Повторення граматичного матеріалу через виконання вправ |
р.66 |
Pronoun ref lexive pronouns |
SB p. 65, ex. 3 |
SB p. 65, ex. 6 |
SB p. 65 5 WBp.6 challenge |
|
|||||||||
50 |
16.11 |
Відомі спортсмени. Навчальний переказ |
р.67 According to... Of course. Traditionally. The most common meal. |
pronouns as object/complement (myself, ourselves, etc.) |
Use of conjunctions in the text: as well as, according to, apart from, etc. |
WB p. 63, е, 1 |
SB p. 6V, e. 5 |
SB p. 6V 2 |
|||||||||
51 |
17.11 |
Клуби, секції. Відпрацювання граматичного матеріалу |
р.68 In fact. As you know. I was excited to know that. |
SBp. 68,ex. 3 Market square, argue, join, local, follow, tourist attraction |
Indefinite and negative |
Present Simple questions, statements |
SBp. 68,ex. WB p. 64, e. 1, challenge |
Thailand, Cooper’s Hill, Fiesta de San Fermin, Pamplona |
|||||||||
52 |
17.11 |
Зірка серфінгу Введення та опрацювання лексики з теми |
р.69
|
Intonation and logical stress in a dialogue |
|
Pronouns some/any/no |
SB p.69 ex.6
|
SB p. 69 ex. 3, 4, |
|||||||||
53 |
21.11 |
Історія з життя. Лист другу. Розвиток навичок письма |
Bowling, have a barbecue |
An informal style |
WBp.18ex.1,2,3 |
|
WB p.18 ex.4 |
SB p.21ex1,2 |
|||||||||
54 |
23.11 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми « Спорт» |
|||||||||||||||
Тема 4. Кіно і театр
|
|||||||||||||||||
55 |
23.11 |
Введення навчального матеріалу з теми «Кіно, театр». Введення нових лексичних одиниць |
Types of film: action,animated, comedy, disaster, documentary, war historical, horror |
Present Simple
|
SB p.35, ex.3
|
SB p.34, ex. 4 |
Challenge |
SB p.35,ex.1,2 |
|||||||||
56 |
24.11 |
Відвідування театру та кінотеатру. Введення та опрацювання нової лексики |
Comparatives and Superlatieves Grammar Builder 4B p. 110 ex. 1-6 |
musical, romantic, science, thriller, |
SB p.35, ex.3,5
|
WB p.31, ex. 1,2,3,4,5
|
Challenge |
SB p.35,ex. 4 |
|||||||||
57 |
24.11 |
Елементи інтер’єру театру. Розвиток навичок критичного читання |
Adjectives to describe films dull, entertaining, funny, gripping, moving, predictable, scary, serious, slow, spectacular, violent |
|
|
SB p.36, ex.5,6. 4 WB p.106 |
|
SB p.36, ex.2,3,4
|
|||||||||
58 |
28.11 |
Слава в кіно. Розвиток навичок читання |
Present Simple, Past Simple. Comperatives |
|
WB p.32,ex.1 |
|
WB p.32, ex.2,3 |
|
|||||||||
59 |
30.11 |
Жанри кіно. Опрацювання теми через виконання граматичних вправ |
(not) as… as, too, enough. Gr. Builder 4D p. 110, ex. 7-10 |
Pronunciation of–edin3rdforms of regular verbs |
SB p.37, ex.3,4
|
SB p.37, ex. 2,5 |
WB p. 33 ex.1,2 |
SB p.37, ex. 2,5 Challenge! |
|||||||||
60 |
30.11 |
Неймовірні трюки. Розвиток навичок усного мовлення |
Compound nouns |
|
SB p.39, ex. 5, WB p.34 |
Challenge |
WBp.34 (2,3) |
SBp.38-39, ex.2,3,4 |
|||||||||
61 |
01.12 |
Купуємо квитки. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Questions |
WB p.35, ex. 1,3 |
WB p.35, ex. 4,5 |
SB p.40, ex. 5
|
SB p.40,ex.3 |
SBp.40,.1 WB p.35, ex.2,3 |
|||||||||
62 |
01.12 |
Відгук про фільм. Розвиток навичок письма |
Pronunciation of–edin3rdforms of regular verbs |
Characters, opinion, plot summary, special effects and |
SB p.41, ex.4 |
SB p.40, ex.4, 5
|
SB p.41,ex.1 |
SB p.41, ex.2
|
|||||||||
63 |
05.12 |
Інтерв’ю з режисером. Опрацювання теми через вживання питальних речень |
Classic /comic/ historical novel, crime fantasy, horror, romantic /science fiction, short story, humble, |
Запитати та одержати інформацію (брати інтерв’ю) |
Special questions |
Pronunciation of sentences in Passive |
SB p. 38, е. 4 |
SB p. 38, e. 3, 4 WB p. 40, e. 1 |
|||||||||
64 |
07.12 |
Сучасні українські актори. Розвиток навичок читання |
Linking words: however, although |
Retelling of the events |
SB p.41, ex.4,5 |
WB p.37, ex.5 |
WB p.36,ex. 1 |
SB p.41, ex.3
|
|||||||||
65 |
07.12 |
Презентація проєктів: «Мій улюблений кінофільм» |
|
||||||||||||||
66 |
08.12 |
Що на телебаченні? Диспут з теми |
Sequencing words, prepositions |
|
SB p.41, ex.7,8 |
Retelling of the text
|
WB p.36,ex. 2 |
SB p.41, ex.6
|
|||||||||
67 |
08.12 |
Улюблені телевізійні програми. Розвиток навичок мовлення |
The Рresent Perfect
|
stunts |
WB p.37, ex. 3 |
WB p.114 Review 2 |
WB p.36,ex. 4 |
WBp.37, ex.1 |
|||||||||
68 |
12.12 |
Улюблені обличчя телеекрану Розвиток навичок критичного читання |
|
|
|
WB p.41 ex. 1, 2, 3 |
|
WB p.41 ex. 4 |
|||||||||
69 |
14.12 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми « Кіно і театр» |
|||||||||||||||
70 |
14.12 |
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|||||||||||||||
71 |
15.12 |
Контроль сформованості навичок читання |
|||||||||||||||
72 |
15.12 |
Контроль сформованості навичок говоріння |
|||||||||||||||
73 |
19.12 |
Контроль сформованості навичок письма |
|||||||||||||||
74 |
21.12 |
Аналіз контрольних робіт з письма та читання |
|||||||||||||||
75 |
21.12 |
Аналіз контрольних робіт з аудіювання |
|||||||||||||||
76 |
22.12 |
Лексичні ігри на основі вивченого |
|||||||||||||||
77 |
22.12 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
|||||||||||||||