Календарно-тематичне планування за підручником Mitchell H.O., Marileni Malkogianni. New Destinations Intermediate B 1: student's book. – MM Publications. 2014 містить необхідні розділи та включає змістові лінії відповідно до вимог Методичних рекомендацій.
Календарно-тематичне планування для 11-го класу І семестр 2018-2019 н.р.
(За Mitchell H.O., Marileni Malkogianni. New Destinations Intermediate B 1: student’s book. – MM Publications. 2014).
L |
Date |
Topic |
Theme (speaking) |
Vocabulary |
Grammar Writing |
Reading Listening |
Lines |
H / t |
1 |
|
Я, моя сім’я та друзі
|
Я, моя сім’я та друзі. Опрацювання лексики за темою та тексту «My Hobby» |
Apologize, beg, deny, confused, darling, frustrated, stunned, look away, clue, order |
|
Ex.C, p.70
|
Громадянська відповідальність Порівнює сімейні традиції. |
Вивчити лексику,повтор. PS., Pr.Perf.,Ex. A, p.45 (SB) |
2
|
|
Опрацювання Past Perfect Simple та Past Perfect Progressive. |
|
Ex.D, Practice |
|
Екологічна безпека та Наведення прикладів внеску своєї родини у сталий розвиток держави |
Ex. B, p.45 SB, p.143 |
|
3
|
|
Опрацювання граматичного матеріалу. Виконання граматичних вправ на вживання непрямої мови. |
Wonder, admit, remind, order, deny |
Voc. Ex.A,B, p.71 |
|
Громадянська відповідальність Обговорення системи цінностей сучасної родини
|
p.144 вивчити
|
|
4
|
|
Розвиток навичок аудіювання за темою. Текст «My Visit to My Grandparents» |
In sight, miracle, mystery, odd, unfortunately |
Reported Speech (statements) |
Ex.B, p.72
|
Громадянська відповідальність Наводить приклади взаєморозуміння між батьками та дітьми.
|
Ex. C,p.72 |
|
5
|
|
Вживання фразових дієслів зі словом «up» |
Bring up, call up, grow up, go up, hold up, make up, take up, turn up |
Ex. A,B,p.73 |
Ex.D,p.73 |
Здоров’я і безпека Усвідомлення різних стилів розв`язання конфліктів та адекватної поведінки у конфліктних ситуаціях. |
Ex.A, p.46SB |
|
6
|
|
Вживання непрямої мови. Переклад речень. |
|
Gr.A, p.73
|
Ex.C, p.47 (SB) |
Громадянська відповідальність Наводить приклади особистого внеску в життя громади
|
Practice, p.73 |
|
7
|
|
Виконання граматичних вправ. Перетворення прямої мови в непряму. |
|
Ex. B, p.46 (SB) |
Ex. D, p.47(SB) |
|
Ex.A, p.48, (РЗ) Ex.D,p.47 (РЗ) |
|
8
|
|
Розвиток навичок аудіювання за темою. Текст « A Tour of Prague» |
Huge, spectacular, impressive, long queues, get seasick |
|
Ex. C, p.74 |
|
Написати повідомлення с.74 |
|
9
|
|
Підготовка до написання опису визначного місця або будівлі. |
|
Ex. A, p.76, Ex.C, p.75 |
Ex. B, p.74 |
|
Ex.D,p.75, написати опис,Ex.E,p.75 |
|
10
|
|
Удосконалення навичок читання. |
Break into, commit, by the time, for the time being, to be about to |
|
Ex. A,B, p.76 |
|
Ex.C,p.76, Ex.A,p.49(РЗ) |
|
11 |
|
Вживання виразів із дієсловом «to be» та іменником «time» |
To be after, be against, be for, be up, be up to, be off |
Ex. D, p.77, Ex.2, p.77 |
Ex. 3, p.77 |
Підприємливість та фінансова грамотність Усвідомлення необхідності бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. |
Ex.В,p.50 (РЗ) |
|
12 |
|
Опрацювання непрямої мови (запитання, накази, прохання). |
|
p.144 Practice, p.78 |
Ex. D, p.50 (РЗ) |
|
Ex.С,p.50 (РЗ) |
|
13 |
|
Виконання граматичних вправ. Перетворення прямої мови в непряму (запитання, накази, прохання). |
|
p.78, English in Use |
Ex. E, p.51(РЗ) |
|
Ex.F, p.51(РЗ) |
|
14 |
|
Підготовка до написання оповідання «Дивний випадок з мого життя». |
|
p.80, Ex.B |
Ex. С, p.80 |
|
Ex. D, p.81 |
|
15 |
|
Молодь і молодіжна культурa
|
Молодь і молодіжна культура. Опрацювання лексики та тексту за темою. |
Accommodation, area, fare, must-see, route, appeal, pros and cons |
|
Ex. С,D, p.86, Ex.A, p.55 (РЗ) |
Екологічна безпека та Дискусія щодо якості та цінності життя
|
Ex. B, p.86 |
16 |
|
Ситуативне мовлення за темою. |
Cross, enjoyable, frequent, guarantee, interior, persuade, supervision |
Passive Voice, Ex.A, B, p.87 |
Ex.Vocabu-lary,p.87, Ex.B, p.55(РЗ) |
Громадянська відповідальність Обговорення взаємодії особистості та групи. |
Ex. Practice, p.87 |
|
17 |
|
Удосконалення вживання пасивного стану. Виконання граматичних вправ. |
|
Ex. C, p.56 (Р.3) |
Ex. В, p.56(РЗ) |
|
Повтор.граматику |
|
18 |
|
Розвиток навичок аудіювання за темою. |
Air-conditioning, beauty salon, sauna, spa, WI-Fi connection, package tour |
Ex. C, p.88 |
Ex. В, p.88 |
Здоров’я і безпека Усвідомлення ризиків перебування у неформальних групах. |
Ex. A, p.57 (РЗ) |
|
19 |
|
Опрацювання граматичних вправ (clauses of reason, concession, purpose). |
Weather forecast, return ticket, pear season, holiday destination, check into – check out |
Ex. B, p.57 (Р.З.) |
Ex. C, p.58 (РЗ) |
Громадянська відповідальність Усвідомлення прав людини та важливості толерантного ставлення до поглядів інших. |
Ex. Practice, p.89 Ex.D,p.58 (РЗ) |
|
20 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Опрацювання тексту. |
Aisle seat, boarding card, check-in-desk, frequent flyer card, passport control, at a low cost |
Ex. B, p.90 |
Ex. А, p.90 |
Здоров’я і безпека Обговорення та порівняння способів протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі. |
Ex. A-B, p.59 (РЗ) |
|
21 |
|
Ситуативне мовлення за темою. |
Driving license, flexible restrict, traffic jam |
|
Р.90,(Spea-king) |
Здоров’я і безпека Демонстрація розуміння основ ефективного спілкування. |
Ex. С, p.59 (РЗ) |
|
22 |
|
Написання повідомлення. Висловлення «за» та «проти» і обґрунтування власної думки. |
|
Ex. A, p.91 Ex. D, p.91 |
Ex. B,C, p.91 |
Здоров’я і безпека Усвідомлення різних стилів розв`язання конфліктів та адекватної поведінки себе у колективі. |
Ex. D, p.60 (РЗ) |
|
23 |
|
Контрольна робота. Контроль навичок читання. |
|
|
Ex. B, p.10 |
|
Ex. A, p.92 |
|
24 |
|
Робота і професії |
Робота і професії. Опрацювання нової лексики та тексту по темі. |
Chemist, designer, electrician, physician, receptionist, argue, beam, portable, additional, version |
Ex. B, p.93
|
Ex. B, p.92
|
Громадянська відповідальність Повідомлення про перспективи свого професійного вибору. |
Ex. 2, p.93,WB, вивч. Лексику за темою |
25 |
|
Опрацювання виразів з прийменниками it та at. |
Commonplace, episode, mix, put forward, reality, via |
Ex. A, p.60 WB
|
Ex. B, p.93
|
Підприємливість та фінансова грамотність Проектування власної професійної моделі. |
Ex. B, p.91WB
|
|
26 |
|
Опрацювання пасивного стану дієслова. |
|
Ex. A,B,p.94 Ex.B (Grammar), p.94 |
Ex. Practice, p.94 |
|
Ex. D, p.61 WB |
|
27 |
|
Пасивний стан. Виконання граматичних вправ. |
|
Ex. E, p.94
|
Ex. English in Use, p.94 |
Громадянська відповідальність Оцінення своїх здібностей та можливостей на шляху до мети. |
Ex. F, p.62 WB |
|
28 |
|
Удосконалення навичок аудіювання. Опрацювання тексту. |
Backpacking, car rental, insurance, tour operator, venue |
Ex. A,B, p.95 |
Ex. 1, p.95 |
Здоров’я і безпека Дискусія щодо емоційного комфорту майбутньої професії. |
Ex. A, p.62 WB Ex. B, p.63 WB |
|
29 |
|
Ситуативне мовлення за темою. |
Firstly, from my point of view, moreover, appealing |
Ex. A, p.96 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність Усвідомлення обмеженості ресурсів родини для задоволення особистих потреб. |
Ex. C, p.63 WB |
|
30 |
|
Розвиток навичок письма. Написання есе з висвітленням позитивної та негативної точок зору. |
|
Ex. A, p.64 WB |
Ex. C, p.96
|
Підприємливість та фінансова грамотність Виявлення обізнаності та власного ставлення щодо фінансових можливостей сучасних професій. |
Ex. D, p.96 |
|
31 |
|
|
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу. |
|
|
Ex. B, p.65 |
Екологічна безпека та Усвідомлення впливу професії на сталий розвиток родини. |
Написати есе за планом, с.97 |
32 |
|
Контрольна робота з граматики. |
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
33 |
|
Шкільне життя
|
Шкільне життя. Опрацювання нової лексики та тексту по темі. |
Download, interactive, log on, attend, exchange, dedicated, replace, resource |
|
Ex. B, p.102 |
Здоров’я і безпека Обговорення участі у шкільних заходах. |
Ex. С, p.102 |
34 |
|
Опрацювання граматичного матеріалу (infinitives, ing-forms). |
Entirely, gradually, unlikely, oval relevant, virtual |
Ex. D, p.103 |
Ex. Practice, p.103 |
Здоров’я і безпека Впорядкування розкладу власного робочого дня із дотриманням здорового способу життя. |
Ex. B, p.103 PB Ex. A, p.66 WB |
|
35 |
|
Виконання граматичних вправ навживання інфінітиву та ing-форми дієслова. |
|
Ex. B,C, p.66 WB |
Ex. d, p.67 WB |
Громадянська відповідальність Демонстрація правил поведінки |
Ex. E, p.67 WB |
|
36 |
|
Удосконалення навичок аудіювання. Опрацювання тексту. |
Anklet, anorak, dreadlocks, hairstyle, high heels, jumper, wellington boots |
Ex. C, p.104 |
Ex. A, p.104 |
|
Ex. B, p.104 PB Ex. A, p.67 WB |
|
37 |
|
Опрацювання речень причинно-наслідкового характеру. Виконання вправ. |
Highlights, spiky, ponytail, bracelet, sweatdhirt |
Ex. D, p.105 |
Ex. Practice, p.105 |
Громадянська відповідальність Демонстрація розуміння потреби колективної праці. |
Ex. C,D, p.68 WB |
|
38 |
|
Контроль читання. |
|
Ex. A,B, p.106 |
|
|
Ex. E, p.115 PB |
|
39 |
|
Удосконалення навичок аудіювання. Робота над текстом. |
Canteen chicken nugget, junk food, overweight, addicted, come up with, concerned, instant |
Ex. D, p.106 |
Ex. C, p.106 |
Здоров’я і безпека Розуміння важливості принципів рівноправного спілкування у колективі. |
Ex. A, p.69 WB |
|
40 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
Повтор.усно повідомлення за вивч.тема-ми |
|
41 |
|
Написання офіційного листа з висловленням власної думки. |
|
Ex. A,B, p.107 |
Ex.D,p.107 |
Громадянська відповідальність Аналіз стосунків з однолітками.
|
Ex. С, p.107 PB |
|
42 |
|
Контроль письма. Контрольна робота з граматики. |
|
|
|
|
Ex. B, p.114 PB |
|
43 |
|
Ситуативне мовлення за темою. Повторення лексичного матеріалу. |
|
|
Ex.C,p.69 WB |
Екологічна безпека та Розуміння дотримання норм екологічної поведінки та їх впливу на оточуючих. |
Ex. B, p.69 WB |
|
44 |
|
Контроль говоріння за темами «Робота і професії», «Шкільне життя» та «Я, моя сім`я та друзі». |
|
|
|
|
Повтор. лексику |
|
45 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ. |
|
Ex. A, p.114 |
Ex.C,p.115 |
Громадянська відповідальність Обговорення правил поведінки у школі. |
Ex. D, p.115 PB |