Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 4 класу за підручником О.Карп`юк (зі змістовими лініями)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування за підручником О.Карп`юк, 2015р., містить відповідні розділи та змістові лінії відповідно до вимог чинної програми. Може бути використане при плануванні роботи вчителя з учнями четвертого класу.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування      4 клас ( Б, В)            І семестр    2018-2019 н.р.              

 (За О. Д. Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль, Астон. – 2015).

 

Дата

Тема

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

 

Б

В

Г

                                          Тема 1. « Шкільне життя »

1

(intro 1,3)

 03.09

 04.09

 05.09

Шкільне життя. Давайте знайомитися! Повторення вивчених запитань.

The ABC, numbers 1–10, personal pronouns

 

Ex. 1,  p. 4

 

Ex. 2, 3, 4,

p. 4–5

 

 

Ex. 5,  p. 5

Громадянська відповідаль-ність

 

Обговорює шкільні правила

Ex. 1,2, 

p. 1–2

2

(p.6-8)

 07.09

 

 05.09

 

 06.09

 

Давайте рахувати! Введення числівників 20-100.

Numbers 1–100

Ex. 2,  p. 6

Ex. 1, p. 8

Ex. 1,  p. 6

 

Ex. 5–6, p. 7

Ex. 4, p. 9

Ex. 3, 5, p. 9

Ex. 1-3, 

p. 3–4

3

(10-14)

 10.09

 11.09

 12.09

Готуємося до школи. Розвиток усного мовлення по темі.

Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions  of time

Ex. 1, p. 10

Ex. 2, 7,

p. 10, 12

Ex. 2–6,

p. 10–12

 

Ex. 5, p. 11

Ex. 1-3, 

p. 6

4

(15,18)

 14.09

 

 12.09

 

 13.09

 

Моя шкільна форма. Розвиток навичок читання.

School things, food

Ex. 1,  p. 15

Ex. 1,  p. 18

Ex. 2, 3,  p. 18

 

Ex. 5,  p. 19

Ex. 2, 3,  p. 18

Ex. 1,2, 

p. 9

5

(22-24)

 17.09

 18.09

 19.09

Мій улюблений предмет. Розвиток діалогічного мовлення.

 

School  subjects

Ex. 1,  p. 23

 

Ex. 3, 4, 5,  p. 24

Ex. 6,  p. 24

 

Ex. 2,  p. 23

 

Ex. 1,2, 

p. 11

6

(25-26)

 21.09

 

 19.09

 

 20.09

 

Введення  та опрацювання прийменників on, in, at

 

Prepositions

Ex. 1,  p. 25

 

Ex. 2, 3,  p. 25–26

Ex. 5,  p. 26

 

Ex. 1,  p. 25

 

Ex. 1-3,

 p. 12

7

(27-28)

 24.09

 25.09

 26.09

Читання та опрацювання тексту «Початкова школа в Англії».

 

Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

Ex. 1,  p. 27

 

Ex. 4,  p. 28

 

Ex. 3,  p. 28

 

Ex. 1,  p. 27

Здоровя і безпека

Впорядковує
власний робочий
день з
дотриманням
здорового
способу життя.

 

Ex. 1,2, 

p.13

8

(29-31)

 28.09

 

 26.09

 

 27.09

 

Мій розпорядок дня. Годинник. Повторення Present Simple.

 

Time words

Ex. 2,  p. 30

 

Ex. 1, 4,  p. 30–31

Ex. 3, 5,  p. 31

 

Ex. 1-3, 

p. 15

9

(32-33)

 01.10

 02.10

 03.10

Опрацювання тексту «Тікі йде до школи».

Узагальнення вивченого матеріалу.

 

Ex. 1,  p. 32

 

Ex. 3,  p. 33

 

Ex. 4,  p. 33

 

Ex. 2,  p. 32

Ex. 1-3, 

p. 16-17

 

Тема 2. « Відпочинок і дозвілля »

 

10

(1)

 05.10

 

 03.10

 

 04.10

 

Відпочинок і дозвілля. Мої друзі та їхні захоплення. Розвиток усного мовлення .

Sport activities

Ex. 1,  p. 34

 

Ex. 4, 6, 7,  p. 36–38

Ex. 5,  p. 37

 

Ex. 3,  p. 35

Здоров’я і безпека

 

Розрізняє
безпечні та
небезпечні
ситуації під час
активного
відпочинку.

 

Ex. 1-3, 

p. 18-19

11

(37-41)

 08.10

 09.10

 10.10

Розпорядок дня. Годинник.

Ситуативне мовлення по темі.

Morning,  afternoon,  evening

Always, often, sometimes, never

Ex. 2,  p. 39

 

Ex. 3,  p. 41

 

Ex. 5,  p. 42

 

Ex. 6,  p. 43

Ex. 1-3, 

p. 20-21

12

(41-44)

 12.10

 

 10.10

 

 11.10

 

Опрацювання загальних запитань у Present Simple.

Always, never, often, sometimes,

Ex. 2,  p. 44

 

Ex. 1, 3,  p. 44–45

Ex. 4,  p. 45

 

Ex. 3,  p. 45

Ex. 1,2,  p. 22

13

(45-47)

 19.10

 16.10

 17.10

Мої захоплення та захоплення моїх друзів. Опрацювання фрази “good at”.

Hobbies

Ex. 2,  p. 46

 

Ex. 3, 4,  p. 47–48

 

Ex. 5,  p. 48

 

Ex. 2,  p. 46

Ex. 1,2,  p. 23

14

(49-51)

 22.10

 

 17.10

 

 18.10

 

У парку розваг. Опрацювання   Present Continuous.

A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert island

Ex. 1, 2, 

p. 49–50

 

Ex. 3,  p. 51

 

Ex. 4,  p. 51

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Пояснює
необхідність
прибирання за
собою під час
відпочинку,
наводить
приклади з
власного досвіду

 

Ex. 1,2,  p. 24

15

(52-54)

 26.10

 23.10

 24.10

Читання тексту “In Magicland”. Опрацювання заперечних речень у  Present Continuous.

 

Ex. 1,  p. 52

 

Ex. 2, 3, 

p. 52–53

 

Ex. 4,  p. 54

Ex. 1,2,  p. 25

16

(55-56)

 05.11

 

 24.10

 

 25.10

 

Опрацювання загальних запитань у  Present Continuous.

 

Ex. 1,  p. 55

 

Ex. 2,  p. 55

Ex. 3,  p. 56

 

Ex. 4,  p. 56

Ex. 1,2, 

p.26-27

17

(57-59)

 09.11

 06.11

 07.11

Опрацювання спеціальних  запитань у  Present Continuous.

 

Ex. 1,  p. 57

 

Ex. 3, 4, 

p. 58–59

 

Ex. 5,  p. 59

Ex. 1,2,  p. 28

18

(60-64)

 12.11

 

 07.11

 

 08.11

 

Мої улюблені фільми. Узагальнення вивченого матеріалу.

 

Ex. 1,  p. 60

Ex. 1,  p. 64

Ex. 2, 4,

p. 61, 63

Ex. 3,  p. 62

 

Ex. 1,2,  p. 29

19

 

 16.11

 13.11

 14.11

Контрольна робота з теми Відпочинок і дозвілля.

 

 

 

 

 

Повторити правила

 

Тема 3. «Свята і традиції  (Святкування в кафе) »

 

20

(1)

 19.11

 

 14.11

 

 15.11

 

Свята і традиції  (Свят-кування в кафе). Введення та опрацювання Future Simple.

Food, go shopping

 

Ex. 1,  p. 66

 

Ex. 2,  p. 66

 

Ex. 3,  p. 67

 

Ex. 4,  p. 68

Громадянська відповідаль-ність

 

Ex. 1-3,  p. 33

21

(2)

 23.11

 20.11

 21.11

У магазині. Ситуативне мовлення по темі.

A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food

Ex. 1,  p. 69

Ex. 2, 3, 4, 

p. 69–70

 

Ex. 5,  p. 71

Порівнює свята й
традиції в різних
країнах.

 

Ex. 1-4,  p. 34

22

(3)

 26.11

 

 21.11

 

 22.11

 

Готуємося до свята. Запитання  How much/many…”. Розвиток діалогічного мовлення.

Food, fruit and vegetables

Ex. 1, 6  p. 72, 74

Ex. 3,  p. 73

 

Ex. 2,  p. 72

Ex. 1,2,  p. 35

23

 

 30.11

 27.11

 28.11

Контроль  аудіювання. Опрацювання текесту.

 

 

 

 

 

Повт. лексику

24

(4)

 03.12

 

 28.11

 

 29.11

 

У нас свято! Розвиток навичок читання.

Food

Ex. 1,  p. 75

Ex. 2,  p. 75

 

Ex. 4, 6, 

p. 76, 78

Ex. 5,  p. 77

Ex. 1,2,  p. 36

25

 07.12

 04.12

 05.12

Контроль  читання. Опрацювання тексту.

 

 

 

 

 

Прочитати текст

26

(5)

 10.12

 

 05.12

 

 06.12

 

У магазині іграшок. Ситуативне мовлення по темі.

Toys

Ex. 1, 3,  p. 79–80

Ex. 2,  p. 79

Ex. 2,  p. 79

Ex. 4,  p. 81

Ex. 1,2,  p. 37

27

 14.12

 11.12

 12.12

Контроль  письма.

 

 

 

 

 

Повт. правила

28

(6)

 17.12

 

 12.12

 

 13.12

 

Календар. Введення та опрацювння порядкових числівників.

Calendar words, ordinal numbers

Ex. 1, 2, p. 82

Ex. 3,  p. 83

 

Ex. 5,  p. 84

 

Ex. 3,  p. 83

Ex. 1-3, 

p. 38-39

29

(7)

 21.12

 18.12

 19.12

День народження. Опрацювання текстів.

Calendar words, ordinal numbers, special occasions

 

Ex. 4,  p. 87

 

Ex. 5,  p. 87

 

Ex. 1, 2, 3,  p. 85–86

Ex. 1-3, 

p. 40-41

30

 24.12

 

 19.12

 

 20.12

 

Контроль  говоріння за темами «Шкільне життя» та «Свята і традиції. (Святкування в кафе).

 

 

 

 

 

Повт. лексику

31

(8)

 -----

 25.12

 26.12

Свята. Розвиток навичок читання.

Holidays, romantic, celebrate

Ex. 1, 3, 

p. 88, 89

Ex. 2, 5, 

p. 88, 90

Ex. 6,  p. 90

 

Ex. 4,  p. 89

Ex. 1,2, 

p. 42-43

32

(9,10)

 28.12

 

 26.12

 

 27.12

 

Ніч перед Різдвом. Узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

Ex. 1,2, 

ст.44-45

 

Вид контролю

Заплановано

Проведено

Контрольна робота  з теми

„ Відпочинок і дозвілля ”.

1

 

Ведення зошита

4

 

Контроль  письма.

1

 

Контроль читання.

1

 

Контроль  говоріння.

1

 

Контроль  аудіювання.

1

 

Тема

Заплановано  уроків

Проведено уроків

Шкільне життя

9

 

Відпочинок і дозвілля

10

 

Свята і традиції  (Святкування в кафе).

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Дякую, за добру роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мудра Людмила Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Bartlovs'ka Ann
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 вересня 2018
Переглядів
7636
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку