Календарно-тематичне планування за підручником О.Карп`юк, 2015р., містить відповідні розділи та змістові лінії відповідно до вимог чинної програми. Може бути використане при плануванні роботи вчителя з учнями четвертого класу.
№ |
Дата |
Тема |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
|
Б |
В |
Г |
Тема 1. « Шкільне життя » |
|||||||||||
1 (intro 1,3) |
03.09 |
04.09 |
05.09 |
Шкільне життя. Давайте знайомитися! Повторення вивчених запитань. |
The ABC, numbers 1–10, personal pronouns
|
Ex. 1, p. 4
|
Ex. 2, 3, 4, p. 4–5
|
|
Ex. 5, p. 5 |
Громадянська відповідаль-ність
Обговорює шкільні правила |
Ex. 1,2, p. 1–2 |
||||
2 (p.6-8) |
07.09
|
05.09
|
06.09
|
Давайте рахувати! Введення числівників 20-100. |
Numbers 1–100 |
Ex. 2, p. 6 Ex. 1, p. 8 |
Ex. 1, p. 6
|
Ex. 5–6, p. 7 Ex. 4, p. 9 |
Ex. 3, 5, p. 9 |
Ex. 1-3, p. 3–4 |
|||||
3 (10-14) |
10.09 |
11.09 |
12.09 |
Готуємося до школи. Розвиток усного мовлення по темі. |
Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions of time |
Ex. 1, p. 10 |
Ex. 2, 7, p. 10, 12 |
Ex. 2–6, p. 10–12
|
Ex. 5, p. 11 |
Ex. 1-3, p. 6 |
|||||
4 (15,18) |
14.09
|
12.09
|
13.09
|
Моя шкільна форма. Розвиток навичок читання. |
School things, food |
Ex. 1, p. 15 Ex. 1, p. 18 |
Ex. 2, 3, p. 18
|
Ex. 5, p. 19 |
Ex. 2, 3, p. 18 |
Ex. 1,2, p. 9 |
|||||
5 (22-24) |
17.09 |
18.09 |
19.09 |
Мій улюблений предмет. Розвиток діалогічного мовлення.
|
School subjects |
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24 |
Ex. 6, p. 24
|
Ex. 2, p. 23 |
|
Ex. 1,2, p. 11 |
||||
6 (25-26) |
21.09
|
19.09
|
20.09
|
Введення та опрацювання прийменників “on, in, at”
|
Prepositions |
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 2, 3, p. 25–26 |
Ex. 5, p. 26
|
Ex. 1, p. 25 |
|
Ex. 1-3, p. 12 |
||||
7 (27-28) |
24.09 |
25.09 |
26.09 |
Читання та опрацювання тексту «Початкова школа в Англії».
|
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 4, p. 28
|
Ex. 3, p. 28
|
Ex. 1, p. 27 |
Здоров’я і безпека
Впорядковує
|
Ex. 1,2, p.13 |
||||
8 (29-31) |
28.09
|
26.09
|
27.09
|
Мій розпорядок дня. Годинник. Повторення Present Simple.
|
Time words |
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31 |
Ex. 3, 5, p. 31 |
|
Ex. 1-3, p. 15 |
|||||
9 (32-33) |
01.10 |
02.10 |
03.10 |
Опрацювання тексту «Тікі йде до школи». Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
Ex. 1, p. 32
|
Ex. 3, p. 33
|
Ex. 4, p. 33
|
Ex. 2, p. 32 |
Ex. 1-3, p. 16-17 |
|||||
|
Тема 2. « Відпочинок і дозвілля » |
|
|||||||||||||
10 (1) |
05.10
|
03.10
|
04.10
|
Відпочинок і дозвілля. Мої друзі та їхні захоплення. Розвиток усного мовлення . |
Sport activities |
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38 |
Ex. 5, p. 37
|
Ex. 3, p. 35 |
Здоров’я і безпека
Розрізняє
|
Ex. 1-3, p. 18-19 |
||||
11 (37-41) |
08.10 |
09.10 |
10.10 |
Розпорядок дня. Годинник. Ситуативне мовлення по темі. |
Morning, afternoon, evening Always, often, sometimes, never |
Ex. 2, p. 39
|
Ex. 3, p. 41
|
Ex. 5, p. 42
|
Ex. 6, p. 43 |
Ex. 1-3, p. 20-21 |
|||||
12 (41-44) |
12.10
|
10.10
|
11.10
|
Опрацювання загальних запитань у Present Simple. |
Always, never, often, sometimes, |
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45 |
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 3, p. 45 |
Ex. 1,2, p. 22 |
|||||
13 (45-47) |
19.10 |
16.10 |
17.10 |
Мої захоплення та захоплення моїх друзів. Опрацювання фрази “good at”. |
Hobbies |
Ex. 2, p. 46
|
Ex. 3, 4, p. 47–48
|
Ex. 5, p. 48
|
Ex. 2, p. 46 |
Ex. 1,2, p. 23 |
|||||
14 (49-51) |
22.10
|
17.10
|
18.10
|
У парку розваг. Опрацювання Present Continuous. |
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert island |
Ex. 1, 2, p. 49–50
|
Ex. 3, p. 51 |
|
Ex. 4, p. 51 |
Екологічна безпека та сталий розвиток
Пояснює
|
Ex. 1,2, p. 24 |
||||
15 (52-54) |
26.10 |
23.10 |
24.10 |
Читання тексту “In Magicland”. Опрацювання заперечних речень у Present Continuous. |
|
Ex. 1, p. 52
|
Ex. 2, 3, p. 52–53 |
|
Ex. 4, p. 54 |
Ex. 1,2, p. 25 |
|||||
16 (55-56) |
05.11
|
24.10
|
25.10
|
Опрацювання загальних запитань у Present Continuous. |
|
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55 |
Ex. 3, p. 56
|
Ex. 4, p. 56 |
Ex. 1,2, p.26-27 |
|||||
17 (57-59) |
09.11 |
06.11 |
07.11 |
Опрацювання спеціальних запитань у Present Continuous. |
|
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59 |
|
Ex. 5, p. 59 |
Ex. 1,2, p. 28 |
|||||
18 (60-64) |
12.11
|
07.11
|
08.11
|
Мої улюблені фільми. Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
Ex. 1, p. 60 Ex. 1, p. 64 |
Ex. 2, 4, p. 61, 63 |
Ex. 3, p. 62 |
|
Ex. 1,2, p. 29 |
|||||
19
|
16.11 |
13.11 |
14.11 |
Контрольна робота з теми “Відпочинок і дозвілля. ” |
|
|
|
|
|
Повторити правила |
|||||
|
Тема 3. «Свята і традиції (Святкування в кафе) » |
|
|||||||||||||
20 (1) |
19.11
|
14.11
|
15.11
|
Свята і традиції (Свят-кування в кафе). Введення та опрацювання Future Simple. |
Food, go shopping
|
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 4, p. 68 |
Громадянська відповідаль-ність
|
Ex. 1-3, p. 33 |
||||
21 (2) |
23.11 |
20.11 |
21.11 |
У магазині. Ситуативне мовлення по темі. |
A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70 |
|
Ex. 5, p. 71 |
Порівнює свята й
|
Ex. 1-4, p. 34 |
||||
22 (3) |
26.11
|
21.11
|
22.11
|
Готуємося до свята. Запитання “How much/many…”. Розвиток діалогічного мовлення. |
Food, fruit and vegetables |
Ex. 1, 6 p. 72, 74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Ex. 2, p. 72 |
Ex. 1,2, p. 35 |
|||||
23
|
30.11 |
27.11 |
28.11 |
Контроль аудіювання. Опрацювання текесту. |
|
|
|
|
|
Повт. лексику |
|||||
24 (4) |
03.12
|
28.11
|
29.11
|
У нас свято! Розвиток навичок читання. |
Food |
Ex. 1, p. 75 |
Ex. 2, p. 75
|
Ex. 4, 6, p. 76, 78 |
Ex. 5, p. 77 |
Ex. 1,2, p. 36 |
|||||
25 |
07.12 |
04.12 |
05.12 |
Контроль читання. Опрацювання тексту. |
|
|
|
|
|
Прочитати текст |
|||||
26 (5) |
10.12
|
05.12
|
06.12
|
У магазині іграшок. Ситуативне мовлення по темі. |
Toys |
Ex. 1, 3, p. 79–80 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 4, p. 81 |
Ex. 1,2, p. 37 |
|||||
27 |
14.12 |
11.12 |
12.12 |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
Повт. правила |
|||||
28 (6) |
17.12
|
12.12
|
13.12
|
Календар. Введення та опрацювння порядкових числівників. |
Calendar words, ordinal numbers |
Ex. 1, 2, p. 82 |
Ex. 3, p. 83
|
Ex. 5, p. 84
|
Ex. 3, p. 83 |
Ex. 1-3, p. 38-39 |
|||||
29 (7) |
21.12 |
18.12 |
19.12 |
День народження. Опрацювання текстів. |
Calendar words, ordinal numbers, special occasions |
|
Ex. 4, p. 87
|
Ex. 5, p. 87
|
Ex. 1, 2, 3, p. 85–86 |
Ex. 1-3, p. 40-41 |
|||||
30 |
24.12
|
19.12
|
20.12
|
Контроль говоріння за темами «Шкільне життя» та «Свята і традиції. (Святкування в кафе). |
|
|
|
|
|
Повт. лексику |
|||||
31 (8) |
----- |
25.12 |
26.12 |
Свята. Розвиток навичок читання. |
Holidays, romantic, celebrate |
Ex. 1, 3, p. 88, 89 |
Ex. 2, 5, p. 88, 90 |
Ex. 6, p. 90
|
Ex. 4, p. 89 |
Ex. 1,2, p. 42-43 |
|||||
32 (9,10) |
28.12
|
26.12
|
27.12
|
Ніч перед Різдвом. Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
Ex. 1,2, ст.44-45 |
|||||
Вид контролю |
Заплановано |
Проведено |
Контрольна робота з теми „ Відпочинок і дозвілля ”. |
1 |
|
Ведення зошита |
4 |
|
Контроль письма. |
1 |
|
Контроль читання. |
1 |
|
Контроль говоріння. |
1 |
|
Контроль аудіювання. |
1 |
|
Тема |
Заплановано уроків |
Проведено уроків |
Шкільне життя |
9 |
|
Відпочинок і дозвілля |
10 |
|
Свята і традиції (Святкування в кафе). |
13 |
|