КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний. рік___________________ Семестр ІІ Вчитель________________________________________ Клас________ Підручник: New Destinations B1+ (5 год)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурні / Загальнонавчальні Компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
Module 5 “Out and about” |
||||||||
78 |
Парки відпочинку у світі. Читання та опрацювання текстів. Вчити описувати місця та події. 5a Reading SB, pp. 77-79 |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.) |
Знання про традиції дозвілля України та країни, мова якої вивчається |
In tune, habitat, replica, behind bars, depleted |
Infinitive |
Читання текстів та виконання завдань (matching, guessing the meaning of the unknown words) |
Групове обговорення дозвілля та тематичних парків |
WB, p. 52. Ex. A, B, C |
79 |
Відпочинок. Вживання структур з Have, get, go, take. Виконання вправ. 5a Vocabulary and Grammar SB, pp. 80
|
Обговорює переваги екологічних видів транспорту (ек.без.) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
To take part/ to take place, suit/costume/uniform, to hold/ to keep, wet/humid |
Infinitive and –ING form |
Читання тексту ‘A trip to Peru’ та виконання граматичних завдань |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, pp. 5, ex. B |
80 |
Подорож до Перу. Вчити учнів висловлювати враження у зв’язку з прочитаним. 5a Vocabulary and Grammar SB, pp. 81
|
Планує подорож (гр..від.) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
To take part/ to take place, suit/costume/uniform, to hold/ to keep, wet/humid |
Infinitive and –ING form |
Читання тексту ‘A trip to Peru’ та виконання граматичних завдань |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, pp. 54, ex. E, F |
81 |
Відпочинок у нашій країні. Розвиток вмінь аудіювання та усного мовлення учнів. 5a Listening and Speaking SB, p. 82 |
Планує краєзнавчу подорож (гр..від.) |
Знання про традиції дозвілля України та країни, мова якої вивчається |
Pastime, amusement park, technological equipement, to surf the Net, widespread |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групова дискусія – надання відповідей на запитання |
WB, p. 55, ex. A |
82 |
Відвідування музеїв. Написання есе з метою висловлення власної точки зору. 5a Writing SB, p. 83 |
Планує краєзнавчу подорож (гр..від.) |
Вміння використовувати набуті навички |
Impressive, engaging, to educate, to stimulate, entertaining |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу есе та виконання завдань з метою удосконалення структури та стилю написання есе
|
Написання есе з метою висловлення власної точки зору |
WB, p. 55, ex. B |
83 |
Парки відпочинку світу. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Вміння використовувати набуті навички |
Лексика теми |
Граматика теми |
Виконання проектної роботи
|
Виконання проектної роботи
|
Доробити проектні роботи |
84 |
Колекціонування речей як спосіб відпочинку. Читання та опрацювання тексту. 5b Reading SB, pp. 84-85 |
Описує власний стиль життя (гр..від.) |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
To respond, avid, to publish, to appreciate, to request, peculiar, |
Modal verbs (may-might-could) |
Читання тексту ‘Strange hobbies’ та виконання завдань (reading for gist, reconstructing a gapped text) |
Групова дискусія щодо колекціонування предметів |
WB, p. 56, ex. A, B, C |
85 |
Як ми проводимо свій вільний час. Виконання вправ на знання лексики. 5b Vocabulary and Grammar SB, pp. 86-87 |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її
|
To be interested in, to be bored with, to be fond of, to be proud of, to be impressed by, with, to be fed up with etc |
Modal Verbs (must-can’t) |
Читання текстів та виконання граматичного завдання |
|
WB, pp. 57, ex. A, B, |
86 |
Плани на літні канікули. Вживання модальних дієслів. 5b Vocabulary and Grammar SB, pp. 86-87 |
Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її
|
To be interested in, to be bored with, to be fond of, to be proud of, to be impressed by, with, to be fed up with etc |
Modal Verbs (must-can’t) |
Читання текстів та виконання граматичного завдання |
|
WB, pp. 58, ex. C, D, E |
87 |
Відвідування театрів як спосіб провести вільний час. Розвиток вмінь аудіювання. 5b Listening and Speaking SB, p. 88
|
Описує власний стиль життя (гр..від.) |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Family responsibilities, to commute, disappointing etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matching) |
Рольова гра в усній формі |
WB, p. 59, ex. A |
88 |
Театр та кіно. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Виконання вправ. 5b Vocabulary and Grammar SB, p. 89
|
Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.) |
Вміння правильно використовувати граматичний посібник під час самостійної роботи |
Production, acting, soundtrack, special effects, blockbuster, screen, stuntman, foyer, rehearsal |
Question Tags |
|
|
WB, pp. 59-60, ex. B, C, |
89 |
Вільний час. Використання Question Tags. 5b Vocabulary and Grammar SB, p. 89
|
Описує власний стиль життя (гр..від.) |
Вміння правильно використовувати граматичний посібник під час самостійної роботи |
Production, acting, soundtrack, special effects, blockbuster, screen, stuntman, foyer, rehearsal |
Question Tags |
|
|
WB, pp. 59-60, ex., D, E, F |
90 |
Перегляд фільмів вистав та прочитання книг. Написання відгуку на фільм 5b Writing SB, pp. 90-91 |
Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.) |
Знання культурних цінностей України та англомовних країн |
Excellent, spectacular, violent, authentic, unrealistic, predictable, original, amusing, brilliant |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу відгуку та виконання завдань з метою покращення навичок написання відгуків
|
Написання відгуку на фільм |
WB, p. 61, ex. A, B |
91 |
Мій улюблений фільм. Підготовка та виконання проектних робіт з теми. |
Описує власний стиль життя (гр..від.) |
Вміння використовувати набуті навички |
Лексика теми |
Граматика теми |
Виконання проектної роботи
|
Виконання проектної роботи
|
Доробити проектні роботи |
92 |
Відпочинок за кордоном. Читання тексту та виконання вправ. 5b Round-up SB, pp. 92-93 |
Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.) |
Вміння самостійно виконувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту ‘Away from home’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 62, ex. A |
93 |
Відпочиваємо разом. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Виконання завдань. 5b Round-up SB, pp. 93-94
|
Описує власний стиль життя (гр..від.) |
Вміння вживати досвід та мовленнєві навички |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 62, ex. B |
94 |
Подорожі та відпочинок. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. УСНА ТЕМА |
Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.) |
Вміння вживати досвід та мовленнєві навички |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Усне мовлення |
Повторити усну тему |
95 |
Клуби відпочинку та дозвілля. Читання текстів та виконання завдання. Task 5 SB, pp. 176-177 |
Описує власний стиль життя (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Newsletter, tournament, to share, mailing list, recipe, to update |
|
Читання текстів та виконання завдання (multiple matching) |
Робота в парах: обговорення дозвілля |
SB, p. 165, ex. A, B |
96 |
Подорожі, відпочинок та дозвілля. Виконання тестових завдань Test 5 |
Формування навичок самоконтролю |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити ЛО |
Module 6 “Earth Watch” |
||||||||
97 |
Проблеми забруднення довкілля. Читання та опрацювання текстів. 6a Reading SB, pp. 95-97 |
Розглядає природу як цілісну систему (ек.без.) |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
To clean up, to pick up, to come across, to close down, to break down |
|
Читання тексту ‘Cleaning uo the environment’ та виконання завдань (multiple choice act.) |
Групове обговорення проблем довкілля, пошук шляхів вирішення проблеми |
WB, p. 64, ex. A, B, C |
98 |
Заходи охорони довкілля. Утворення іменників. Виконання вправ. 6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98-99 |
Розробляє план дій проведення екологічних заходів (ек.без.) |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах
|
To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc |
Passive Voice I |
Читання тексту ‘Eco-tourism’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, pp. 65, ex. A, B, C, D, E, F |
99 |
Екотуризм. Обговорення прочитаного тексту. Виконання вправ. 6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98-99 |
Розробляє план дій проведення екологічних заходів (ек.без.) |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах
|
To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc |
Passive Voice I |
Читання тексту ‘Eco-tourism’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, pp. 66, ex. A, C, D, E, F |
100 |
Забруднення світового океану. Опис фотографій. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. 6a Listening and Speaking SB, p. 100 |
Обговорює раціональне використання природніх ресурсів (фін.гр.) |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Wildlife, lake, toxins, pollution, man-made disaster, clear, clean, healthy, rock wallaby |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: опис фотографій |
WB, p. 67, ex. A |
101 |
Переваги та недоліки зоопарків. Стиль та структура написання есе. 6a Writing SB, p. 101 |
Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.) |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
Endagered species, living in captivity, high maintenance cost, conservation effects, raising awareness etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу есе та виконаня завдань з метою удосконалення стилю та структури есе |
Написання есе щодо ролі та впливу зоопарків та соціум – висвітлення переваг та недоліків
|
WB, p. 67, ex. B |
102 |
Забруднення навколишнього середовища. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Обговорює раціональне використання природніх ресурсів (фін.гр.) |
Вміння використовувати набуті навички |
Лексика теми |
Граматика теми |
Виконання проектної роботи
|
Виконання проектної роботи
|
Доробити проектні роботи |
103 |
Проблеми захисту тварин Червоної книги. Читання та опрацювання тексту. 6b Reading SB, pp. 102-103 |
Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.) |
Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах |
Handsome, thrown, coral reef, aquarium, manatee, saltwater, pachyderm, gallon, captivity, wildlife sanctuary, savannah etc. |
|
Читання тексту та виконання завдань (multiple choice, reading for gist task) |
Групова дискусія щодо зоопарків, їх недоліків та переваг |
WB, p. 68, ex. A, B, C |
104 |
Проблеми утримання тварин у зоопарках. Виконання вправ на знання лексики. 6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105
|
Дискутує довкола проблем екології (ек.без.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її |
To be in chage of, in favour of, on behalf, in the mood for, in memory of; animal rights, car park, protest march, global warming |
Passive Voice II |
Читання тексту ‘Food Miles’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 69, ex. A, B, C, D, |
105 |
Проблеми харчування у сучасному світі. Вживання Passive Voice ІІ. Виконання вправ. 6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105
|
Дає поради щодо правил харчування (гр..від.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її |
To be in chage of, in favour of, on behalf, in the mood for, in memory of; animal rights, car park, protest march, global warming |
Passive Voice II |
Читання тексту ‘Food Miles’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 70, ex. A, E, F |
106 |
Природні катаклізми. Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання. 6b Listening and Speaking SB, p. 106 |
Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.) |
Вміння за ситуацією вживати мовленнєві навички |
Earthquake, flood, tornado, tsunami, forest fire, volcanic eruption, to be well-informed etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення природних катаклізмів |
WB, p. 71, ex. A |
107 |
Природа навколо нас. Використання лексики. Виконання вправ. 6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107
|
Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.) |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc |
Clauses of Concession |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 71, ex. B, C, D |
108 |
Проблеми збереження навколишнього середовища. Трансформація речень у письмовій формі. 6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107
|
Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.) |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc |
Clauses of Concession |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 71, ex., D |
109 |
Спортивне полювання, за та проти. Написання листа з висловленням точки зору. 6b Writing SB, pp. 108-109
|
Дискутує довкола проблем екології (ек.без.) |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Linking words: to sum up, therefore, firstly, such as, secondly, finally, however, in my opinion etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу листа, що висловлює точку зору з метою розвитку письмових навичок |
Написання листа редактору |
WB, pp. 72-73, ex. A, B, C |
110 |
Зоопарки України. Підготовка т виконання проектних робіт з теми. |
Пояснює правила поведінки у зоопарках (гр..від) |
Вміння використовувати набуті навички |
Лексика теми |
Граматика теми |
Виконання проектної роботи
|
Виконання проектної роботи
|
Доробити проектні роботи |
111 |
Екотуризм. Обговорення прочитаного тексту. Виконання вправ. 6b Round-up SB, pp. 110-111 |
Дискутує довкола проблем екології (ек.без.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Eco-fashion’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 74, ex. A |
112 |
Заповідники світу. Обговорення почутого. Виконання звдання. 6b Round-up SB, pp. 111-112
|
Пояснює правила поведінки у зоопарках (гр..від) |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Обговорення почутого |
WB, p. 74, ex. B |
113 |
Проблеми збереження навколишнього середовища. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. УСНА ТЕМА |
Дискутує довкола проблем екології (ек.без.) |
Вміння вживати досвід та мовленнєві навички |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Усне мовлення |
Повторити усну тему |
114 |
Студентські екологічні проекти. Читання та обговорення проектів. Task 6 SB, p. 178 |
Дискутує довкола проблем екології (ек.без.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Carbon emissions, to reduce, recycling programme, reforestation, awareness, environmentally-friendly fuel etc |
|
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: обговорення екологічних проектів |
SB, p. 166, ex. A, B |
115 |
Природа навколо нас. Повторення вивчених ЛО. Виконання тестових завдань. Test 6 |
Формування навичок самоконтролю |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити ЛО |
Module 7 “Body talk”
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
116 |
Спа як спосіб відпочинку та догляду за собою. Читання та опрацювання тексту. 7a Reading SB, pp. 113-115 |
Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.) |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Entire, to promote, scorching, to cater for, switching to etc |
|
Читання тексту ‘The Miraval Miracle’ та виконання завдань (multiple choice act.) |
Групова дискусія щодо здорового образу життя |
WB, p. 76, ex. A, B, C |
117 |
Здоровий спосіб життя. Використання лексики. Виконання вправ. 7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117
|
Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce |
Reported Speech (Statements) |
Читання тексту ‘Not Your Average Footballer’ та виконання граматичного завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 77, ex. A, |
118 |
Важливість заняття спортом для здоров’я людини. Вживання прямої та непрямої мови. 7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117
|
Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce |
Reported Speech (Statements) |
Читання тексту ‘Not Your Average Footballer’ та виконання граматичного завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 77-78, ex. B, C, D, E, F |
119 |
Шляхи вирішення проблем. Робота в парах, розвиток усного мовлення учнів. 7a Listening and Speaking SB, p. 118 |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемій (гр..від.) |
Вміння вживати набуті мовленнєві навички |
Guide, contact lenses, eyesight, frame, handle, obstruct, recovery, solution |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matchng) |
Робота в парах: пошук шляхів вирішення проблеми |
WB, p. 79, ex. A |
120 |
Алергії та проблеми зі здоров’ям. Написання неформального листа. 7a Writing SB, p. 119 |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемій (гр..від.) |
Знання про моделі вербальної поведінки підлітків |
Allergic, shelter, sneezing, to adore, hamster, beloved |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу листа та виконання завдання (надання відповідей на питання)
|
Написання неформального листа |
WB, p. 79, ex. B |
121 |
Сучасні спортивні ігри. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.) |
Вміння використовувати набуті навички |
Лексика теми |
Граматика теми |
Виконання проектної роботи
|
Виконання проектної роботи
|
Доробити проектні роботи |
122 |
Подорожі навколо світу. Читання та опрацювання тексту. 7b Reading SB, pp. 120-121 |
Порівнює різні країни (гр..від.) |
Знання про соціокультурне розмаїття |
To turn on, to go after, to take down, to set off, endurance, physical fitness, courage, patience, satellite phone, camcordeer |
|
Читання тексту ‘Fearless explorer..’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text) |
Групова дискусія щодо фізичних навичок |
WB, p. 80, ex. A, B, C |
123 |
Важливість занять спортом для тіла. Вживання лексики. Виконання завдань. 7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123
|
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Behind the times, on time, in no time, from time to time, for the time being, emotional, physical, mental, to poicon, to infect |
Reported Questions |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 81, ex. A, B, C |
124 |
Спорт у сучасному світі. Виконання завдань з граматики. 7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123
|
Визначає власні спортивні уподобання (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Behind the times, on time, in no time, from time to time, for the time being, emotional, physical, mental, to poicon, to infect |
Reported Questions |
Читання тексту та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, pp. 82, ex. C, D, E, F |
125 |
Мої улюблені види спорту. Розвиток вмінь аудіювання учнів. 7b Listening and Speaking SB, p. 124 |
Визначає власні спортивні уподобання (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення видів спорту |
WB, p. 83, ex. A |
126 |
Здорове харчування. Вживання лексики. Виконання вправ. 7b Vocabulary and Grammar SB, p. 125
|
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.) |
Уважно слідкувати за презентованою інформацією |
Asparagus, cabbage, cauliflower, broccoli, plums, apricots, raspberry, lentils, chickpeas, beans, pasta etc. |
Clauses of Result |
|
Трансформація речень в письмовій формі |
WB, p. 83, ex. А |
127 |
Здорова їжа. Вживання So, Such. Виконання вправ з граматики. 7b Vocabulary and Grammar SB, p. 125
|
Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.) |
Уважно слідкувати за презентованою інформацією |
Asparagus, cabbage, cauliflower, broccoli, plums, apricots, raspberry, lentils, chickpeas, beans, pasta etc. |
Clauses of Result |
|
Трансформація речень в письмовій формі |
WB, p. 83, ex. B, C |
128 |
Сучасні фітнес центри. Структура та стиль доповіді. Написання доповіді. 7b Writing SB, pp. 126-127 |
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.) |
Знання про моделі вербальної поведінки |
Location, premises, facility, to focus on, to expand, to supervise, to cancel, to carry out, to accommodate, lack, feature, personnel
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу доповіді з метою удосконалення структури та стилю доповіді |
Написання доповіді |
WB, p. 85, ex. A, B, C, D |
129 |
Сучасні види спорту. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Визначає власні спортивні уподобання (гр..від.) |
Вміння використовувати набуті навички |
Лексика теми |
Граматика теми |
Виконання проектної роботи
|
Виконання проектної роботи
|
Доробити проектні роботи |
130 |
Заняття йогою для здоров’я людини. Виконання вправ. 7b Round-up SB, pp. 128-129 |
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.) |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘I love yoga’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 86, ex. A |
131 |
Сучасні фітнес програми. Розвиток вмінь аудіювання учнів. 7b Round-up SB, pp. 129-130
|
Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.) |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 86, ex. B |
132 |
Спорт у житті людини. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. УСНА ТЕМА |
Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.) |
Вміння вживати досвід та мовленнєві навички |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Усне мовлення |
Повторити усну тему |
133 |
Дієти та проблеми зі здоров’ям. Читання та опрацювання тексту. Task 7 SB, pp. 179-180 |
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.) |
Знання культурних цінностей інших країн |
To consume, obesity, moderate portion, handball, nutritious ingredients, weight etc. |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання, читання текстів |
Робота в парах: обговорення дієти, проблем зі здоров’ям |
SB, p. 167, ex. A, B, C |
134 |
Здоровий спосіб життя та заняття спортом. Виконання тестових завдань Test 7 |
Формування навичок самоконтролю учнів |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Module 8 “On the go” |
||||||||
135 |
Світові торгівельні центри. Читання та опрацювання тексту виконання завдання. 8a Reading SB, pp. 131-132 |
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Metropolitan, high-end, booming, quaint, complimentary, perks, spree etc |
|
Читання текстів про торгівельні центри та виконання завдань (matching activities) |
Групове обговорення торгівельних центрів |
WB, p. 88, ex. A, B, C |
136 |
Сучасний шопінг. Вивчення лексики та виконання письмових вправ. 8a Vocabulary and Grammar SB, pp. 133-134
|
Аргументує раціональність покупки (фін.гр.) |
Уважно слідкувати за презентованою інформацією та застотовувати її |
Cooker, cuisine, kitchen, comfortable, cosy, convenient, common, ordinary, popular, to cater for, to offer, to supply |
Unreal Past I |
Читання тексту ‘Are you a fast food addict?’ та виконання граматичного завдання |
Трансформація речень в письмовій формі |
WB, pp. 89, ex. A, B, |
137 |
Залежність від їжі. Читання тексту, Вживання Unreal Past I. Виконання вправ. 8a Vocabulary and Grammar SB, pp. 133-134
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр..від.) |
Уважно слідкувати за презентованою інформацією та застотовувати її |
Cooker, cuisine, kitchen, comfortable, cosy, convenient, common, ordinary, popular, to cater for, to offer, to supply |
Unreal Past I |
Читання тексту ‘Are you a fast food addict?’ та виконання граматичного завдання |
Трансформація речень в письмовій формі |
WB, pp. 90, ex. C, D, E |
138 |
Де ми купуємо речі. Розвиток вміння вживати мовленнєві навички. 8a Listening and Speaking SB, p. 136 |
Аргументує раціональність покупки (фін.гр.) |
Вміння вживати мовленнєві навички |
Designer label, credit card, better quality, bargain, affordable, street market |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity) |
Порівняння та опис фотографій в усній формі |
WB, p. 91, ex. A |
139 |
Сучасне місто. Написання листа за структурою. Розвиток вмінь письма учнів. 8a Writing SB, p. 137 |
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Знання про моделі вербальної поведінки |
Committee, resident, council, to be worth, landmark, consideration, to demolish, to request |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання прикладу листа та виконання завдання з метою удосконалювання стилю
|
Написання листа |
WB, p. 91, ex. B |
140 |
Відомі торгівельні центри моєї країни. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Вміння використовувати набуті навички |
Лексика теми |
Граматика теми |
Виконання проектної роботи
|
Виконання проектної роботи
|
Доробити проектні роботи |
141 |
Причини для зміни місця проживання. Читання та опрацювання тексту, виконання завдань. 8b Reading SB, pp. 138-139 |
Проектує повсякденні дії (ек.без.) |
Вміння коректно сприймати новий досвід |
Drastic, barely, lack, to tend to, hustle and bustle, to bude on’s time |
|
Читання тексту ‘Moving into a new life’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text) |
Групове обговорення місцевості та місця проживання |
WB, p. 92, ex. A, B |
142 |
Інфраструктура сучасного міста. Вживання лексики, виконання вправ. 8b Vocabulary and Grammar SB, pp. 140-141
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
To take breath away, to take the blame, to take an interest in, to take for granted, to take by surprise etc |
Unreal Past II |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 93-, ex. A, B, |
143 |
Об’єкти у місті. Вживання Unreal Past II. Виконання вправ з граматики. 8b Vocabulary and Grammar SB, pp. 140-141
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання |
To take breath away, to take the blame, to take an interest in, to take for granted, to take by surprise etc |
Unreal Past II |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 94, ex., C, D, E |
144 |
Як можна провести свій вільний час. Розвиток вмінь аудіювання та усного мовлення учнів. 8b Listening and Speaking SB, p. 142 |
Проектує повсякденні дії (ек.без.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
To download smth, to be creative, to keep active, packaged items |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення питання |
WB, p. 95, ex. A |
145 |
Розваги та дозвілля. Вживання лексики, виконання вправ. 8b Vocabulary and grammar SB, p. 143
|
Проектує повсякденні дії (ек.без.) |
Уважно слідкувати за презентованим матеріалом та занотовувати важливі факти |
Collocations with ‘put’ and ‘set’: to set the table, to set a date, to set an example, to set eyes on, to set fire to, to set foot in, to set free |
Causative Form |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p. 96, ex. B, C, |
146 |
Розваги у моєму місті. Вживання Causative Form. Виконання вправ з граматики 8b Vocabulary and grammar SB, p. 143
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей (фін гр..) |
Уважно слідкувати за презентованим матеріалом та занотовувати важливі факти |
Collocations with ‘put’ and ‘set’: to set the table, to set a date, to set an example, to set eyes on, to set fire to, to set foot in, to set free |
Causative Form |
|
Трансформація речень у письмовій формі |
WB, p.97, ex, , D, E, F |
147 |
Перегляд телебачення як спосіб провести вільний час. Написання есе на тему. 8b Writing SB, pp. 144-145
|
Проектує повсякденні дії (ек.без.) |
Використовувати набуті мовленнєві навички |
Addiction, concern, consequence, councellor, demand, family ties, household, isolated, society |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання прикладу есе та виконання завдання з метою удосконалення стилю |
Написання есе з метою надання шляхів вирішення проблеми |
WB, p. 97, ex. A, B |
148 |
Як проводить час сучасна молодь. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей (фін гр..) |
Вміння використовувати набуті навички |
Лексика теми |
Граматика теми |
Виконання проектної роботи
|
Виконання проектної роботи
|
Доробити проектні роботи |
149 |
Життя у сучасному світі. Читання та опрацювання тексту. 8b Round-up SB, pp. 146-147 |
Проектує повсякденні дії (ек.без.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту ‘Turning your life around’ та виконання граматичного завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 98, ex. A |
150 |
Вільний час підлітків. Розвиток вмінь аудіювання учнів. 8b Round-up SB, pp. 147-148
|
Проектує повсякденні дії (ек.без.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice activity) |
Обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 98, ex. B |
151 |
Вільний час сучасних підлітків. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. УСНА ТЕМА |
Проектує повсякденні дії (ек.без.) |
Вміння вживати досвід та мовленнєві навички |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Усне мовлення |
Повторити усну тему |
152 |
Роль Інтернету в житті людини. Робота в групах, проведення дебатів. Task 8 SB, p. 181 |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Snail mail, hand-writtem, capability, via, receiver |
|
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання(filling in the gaps) |
Робота в групах: дебати |
SB, p. 168, ex. A, B, C |
153 |
Вільний час людини. Повторення лексики, виконання тестових завдань. Test 8 |
Формування навичок самоконтролю |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити ЛО |
154 |
Життя людини у сучасному світі. Повторення граматики, виконання тестових завдань Final test |
Формування навичок самоконтролю |
Ефективно використовувати знання, отримані протягом року |
Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити правила |
Extra Materials “Culture Time in Ukraine”
Дата /уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
155 |
Звичаї та традиції України. Вчити учнів висловлювати власну точку зору. Culture Time 1 Customs and Traditions in Ukraine |
Демонструє розуміння цінності звичаїв та традицій (гр..від.) |
Знання традицій в Україні |
Doorway, express, join, symbolize, shake, tradition etc |
Читання тексту та виконання завдань (filling in the gaps) |
Групове обговорення традицій країни |
Групове обговорення традицій країни |
Скласти розповідь по темі |
156 |
Освіта в Україні. Читання тексту та виконання завдань. Culture Time 2 Education in Ukraine |
Демонструє розуміння цінності освіти (гр..від.) |
Знання про особливості навчальних систем України та країни, мова якої вивчається |
Pre-school, qualification, to access, admission, compulsory |
Читання тексту та виконання завдань |
Написання короткого звіта |
Написання короткого звіта |
Читати тексти |
157 |
Освіта за кордоном , за та проти. Написання короткого звіту. Culture Time 2 Education in the UK |
Демонструє розуміння цінності освіти (гр..від.) |
Знання про особливості навчальних систем україни та країни, мова якої вивчається |
Pre-school, qualification, to access, admission, compulsory |
Читання тексту та виконання завдань |
Написання короткого звіта |
Написання короткого звіта |
Написати звіт |
158 |
Національні страви України. Обговорення прочитаної статті. Culture Time 4 National cuisine in Ukraine |
Визначає орієнтовну вартість страв (фін.гр.) |
Знання традицій в Україні |
Diverse, substitution, multiethnical, undeniably, loaded |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення прочитаної статті |
Робота в парах: обговорення прочитаної статті |
Скласти розповідь про страви |
159 |
Національні страви світу. Вчити висловлювати власні думки. Culture Time 4 National cuisine in Britain |
Визначає орієнтовну вартість страв (фін.гр.) |
Знання традицій в Україні |
Diverse, substitution, multiethnical, undeniably, loaded |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення прочитаної статті |
Робота в парах: обговорення прочитаної статті |
Підготуватися до контролю аудіювання |
160 |
Контроль аудіювання. Прослуховування текстів та виконання завдань |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Знання культурних цінностей України та англомовних країн |
|
|
Прослуховування текстів |
Виконання тестових завдань |
Повторити вивчені ЛО |
161 |
Мистецтво в Україні. Читання тексту та виконання завдання. Culture Time 3 Artists |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсій (гр..від.) |
Знання культурних цінностей України та англомовних країн |
Boundary, naïve, to be marveled at, to intricate, emotional, fund |
Читання тексту та виконання завдання |
Групове обговорення мистецтва |
Групове обговорення мистецтва |
Підготуватися до контролю письма |
162 |
Контроль письма. Повторення вивчених граматичних правил. Виконання письмових вправ. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
|
|
|
Виконання тестових завдань |
Повторити вивчені ГО |
163 |
Україна – моя країна. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Подорожі |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |
164 |
Контроль читання. Читання текстів та виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
|
|
|
Виконання тестових завдань |
Повторити вивчені теми |
165 |
Україна – моя країна. Презентація та захист проектних робіт з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Подорожі |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
166 |
Контроль говоріння. Розвиток навичок ситуативного мовлення з вивчених тем. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
|
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |