Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника New Destinations B1+(5 год)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника New Destinations B1+ (ІІ семестр) розраховане на викладання англійської мови 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний. рік___________________   Семестр ІІ   Вчитель________________________________________   Клас________   Підручник:  New Destinations B1+ (5 год)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

Компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

Module 5 “Out and about”

78

Парки відпочинку у світі. Читання та опрацювання текстів. Вчити описувати місця та події.

5a Reading SB, pp. 77-79

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.)

Знання про традиції дозвілля України та країни, мова якої вивчається

In tune, habitat, replica, behind bars, depleted

Infinitive

Читання текстів та виконання завдань (matching, guessing the meaning of the unknown words)

Групове обговорення дозвілля та тематичних парків

WB, p. 52. Ex. A, B, C

79

Відпочинок. Вживання структур з Have, get, go, take. Виконання вправ.

5a Vocabulary and Grammar SB, pp. 80

 

 

Обговорює переваги екологічних видів транспорту (ек.без.)

Активно використовувати мову, що вивчається

To take part/ to take place, suit/costume/uniform, to hold/ to keep, wet/humid

Infinitive and –ING form

Читання тексту ‘A trip to Peru’ та виконання граматичних завдань

Обговорення прочитаного тексту

WB, pp. 5, ex.  B

80

Подорож до Перу. Вчити учнів висловлювати враження у зв’язку з прочитаним.

5a Vocabulary and Grammar SB, pp. 81

 

 

Планує подорож (гр..від.)

Активно використовувати мову, що вивчається

To take part/ to take place, suit/costume/uniform, to hold/ to keep, wet/humid

Infinitive and –ING form

Читання тексту ‘A trip to Peru’ та виконання граматичних завдань

Обговорення прочитаного тексту

WB, pp. 54, ex. E, F

81

Відпочинок у нашій країні. Розвиток вмінь аудіювання та усного мовлення учнів.

5a Listening and Speaking SB, p. 82

Планує краєзнавчу подорож (гр..від.)

Знання про традиції дозвілля України та країни, мова якої вивчається

Pastime, amusement park, technological equipement, to surf the Net, widespread

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групова дискусія – надання відповідей на запитання

WB, p. 55, ex. A

82

Відвідування музеїв. Написання есе з метою висловлення власної точки зору.

5a Writing SB, p. 83

Планує краєзнавчу подорож (гр..від.)

Вміння використовувати набуті навички

Impressive, engaging, to educate, to stimulate, entertaining

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу есе та виконання завдань з метою удосконалення структури та стилю написання есе

 

 

 

Написання есе з метою висловлення власної точки зору

WB, p. 55, ex. B

83

Парки відпочинку світу. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Вміння використовувати набуті навички

Лексика теми

Граматика теми

Виконання проектної роботи

 

Виконання проектної роботи

 

Доробити проектні роботи

84

Колекціонування речей як спосіб відпочинку. Читання та опрацювання тексту.

5b Reading SB, pp. 84-85

Описує власний стиль життя (гр..від.)

Вміння коректно сприймати новий досвід

To respond, avid, to publish, to appreciate, to request, peculiar,

Modal verbs (may-might-could)

Читання тексту ‘Strange hobbies’ та виконання завдань (reading for gist, reconstructing a gapped text)

Групова дискусія щодо колекціонування предметів

WB, p. 56, ex. A, B, C

85

Як ми проводимо свій вільний час. Виконання вправ на знання лексики.

5b Vocabulary and Grammar SB, pp. 86-87

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.)

Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її

 

 

 

 

To be interested in, to be bored with, to be fond of, to be proud of, to be impressed by, with, to be fed up with etc

Modal Verbs (must-can’t)

Читання текстів та виконання граматичного завдання

 

WB, pp. 57, ex. A, B,

86

Плани на літні канікули. Вживання модальних дієслів.

5b Vocabulary and Grammar SB, pp. 86-87

Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.)

Уважно стежити за презентованою інформацією та занотовувати її

 

 

 

 

To be interested in, to be bored with, to be fond of, to be proud of, to be impressed by, with, to be fed up with etc

Modal Verbs (must-can’t)

Читання текстів та виконання граматичного завдання

 

WB, pp. 58, ex. C, D, E

87

Відвідування театрів як спосіб провести вільний час. Розвиток вмінь аудіювання.

5b Listening and Speaking SB, p. 88

 

Описує власний стиль життя (гр..від.)

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Family responsibilities, to commute, disappointing etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matching)

Рольова гра в усній формі

WB, p. 59, ex. A

88

Театр та кіно. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Виконання вправ.

5b Vocabulary and Grammar SB, p. 89

 

 

Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.)

Вміння правильно використовувати граматичний посібник під час самостійної роботи

Production, acting, soundtrack, special effects, blockbuster, screen, stuntman, foyer, rehearsal

Question Tags

 

 

WB, pp. 59-60, ex. B, C,

89

Вільний час. Використання Question Tags.

5b Vocabulary and Grammar SB, p. 89

 

Описує власний стиль життя (гр..від.)

Вміння правильно використовувати граматичний посібник під час самостійної роботи

Production, acting, soundtrack, special effects, blockbuster, screen, stuntman, foyer, rehearsal

Question Tags

 

 

WB, pp. 59-60, ex., D, E, F

90

Перегляд фільмів вистав та прочитання книг. Написання відгуку на фільм

5b Writing SB, pp. 90-91

Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.)

Знання культурних цінностей України та англомовних країн

Excellent, spectacular, violent, authentic, unrealistic, predictable, original, amusing, brilliant

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу відгуку та виконання завдань з метою покращення навичок написання відгуків

 

 

Написання відгуку на фільм

WB, p. 61, ex. A, B

91

Мій улюблений фільм. Підготовка та виконання проектних робіт з теми.

Описує власний стиль життя (гр..від.)

Вміння використовувати набуті навички

Лексика теми

Граматика теми

Виконання проектної роботи

 

Виконання проектної роботи

 

Доробити проектні роботи

92

Відпочинок за кордоном. Читання тексту та виконання вправ.

5b Round-up SB, pp. 92-93

Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.)

Вміння самостійно виконувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту ‘Away from home’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 62, ex. A

93

Відпочиваємо разом. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Виконання завдань.

5b Round-up SB, pp. 93-94

 

 

Описує власний стиль життя (гр..від.)

Вміння вживати досвід та мовленнєві навички

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 62, ex. B

94

 

Подорожі та відпочинок. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

УСНА ТЕМА

Визначає власні потреби та уподобання (гр..від.)

Вміння вживати досвід та мовленнєві навички

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Усне мовлення

Повторити усну тему

95

Клуби відпочинку та дозвілля. Читання текстів та виконання завдання.

Task 5 SB, pp. 176-177

Описує власний стиль життя (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Newsletter, tournament, to share, mailing list, recipe, to update

 

Читання текстів та виконання завдання (multiple matching)

Робота в парах: обговорення дозвілля

SB, p. 165, ex. A, B

96

Подорожі, відпочинок та дозвілля. Виконання тестових завдань

Test 5

Формування навичок самоконтролю

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повторити ЛО

Module 6 “Earth Watch”

97

Проблеми забруднення довкілля. Читання та опрацювання текстів.

6a Reading SB, pp. 95-97

Розглядає природу як цілісну систему (ек.без.)

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

To clean up, to pick up, to come across, to close down, to break down

 

Читання тексту ‘Cleaning uo the environment’ та виконання завдань (multiple choice act.)

Групове обговорення проблем довкілля, пошук шляхів вирішення проблеми

WB, p. 64, ex. A, B, C

98

Заходи охорони довкілля. Утворення іменників. Виконання вправ.

6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98-99

Розробляє план дій проведення екологічних заходів (ек.без.)

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

 

 

 

To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc

Passive Voice I

Читання тексту ‘Eco-tourism’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, pp. 65, ex. A, B, C, D, E, F

99

Екотуризм. Обговорення прочитаного тексту. Виконання вправ.

6a Vocabulary and Grammar SB, pp. 98-99

Розробляє план дій проведення екологічних заходів (ек.без.)

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

 

 

 

To pollute, pollution, pollutant, to participate, participation, participant etc

Passive Voice I

Читання тексту ‘Eco-tourism’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, pp. 66, ex. A,  C, D, E, F

100

Забруднення світового океану. Опис фотографій. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

6a Listening and Speaking SB, p. 100

Обговорює раціональне використання природніх ресурсів (фін.гр.)

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Wildlife, lake, toxins, pollution, man-made disaster, clear, clean, healthy, rock wallaby

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: опис фотографій

WB, p. 67, ex. A

101

Переваги та недоліки зоопарків. Стиль та структура написання есе.

6a Writing SB, p. 101

Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.)

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

Endagered species, living in captivity, high maintenance cost, conservation effects, raising awareness etc.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу есе та виконаня завдань з метою удосконалення стилю та структури есе

Написання есе щодо ролі та впливу зоопарків та соціум – висвітлення переваг та недоліків

 

 

WB, p. 67, ex. B

102

Забруднення навколишнього середовища. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Обговорює раціональне використання природніх ресурсів (фін.гр.)

Вміння використовувати набуті навички

Лексика теми

Граматика теми

Виконання проектної роботи

 

Виконання проектної роботи

 

Доробити проектні роботи

103

Проблеми захисту тварин Червоної книги. Читання та опрацювання тексту.

6b Reading SB, pp. 102-103

Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.)

Знання про заходи охорони довкілля в Україні та англомовних країнах

Handsome, thrown, coral reef, aquarium, manatee, saltwater, pachyderm, gallon, captivity, wildlife sanctuary, savannah etc.

 

Читання тексту та виконання завдань (multiple choice, reading for gist task)

Групова дискусія щодо зоопарків, їх недоліків та переваг

WB, p. 68, ex. A, B, C

104

Проблеми утримання тварин у зоопарках. Виконання вправ на знання лексики.

6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105

 

 

Дискутує довкола проблем екології (ек.без.)

Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її

To be in chage of, in favour of, on behalf, in the mood for, in memory of; animal rights, car park, protest march, global warming

Passive Voice II

Читання тексту ‘Food Miles’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 69, ex. A, B, C, D,

105

Проблеми харчування у сучасному світі. Вживання Passive Voice ІІ. Виконання вправ.

 6b Vocabulary and Grammar SB, pp. 104-105

 

 

Дає поради щодо правил харчування (гр..від.)

Уважно стежити за презентованою інформацією та застосовувати її

To be in chage of, in favour of, on behalf, in the mood for, in memory of; animal rights, car park, protest march, global warming

Passive Voice II

Читання тексту ‘Food Miles’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 70, ex. A, E, F

106

Природні катаклізми. Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання.

6b Listening and Speaking SB, p. 106

Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.)

Вміння за ситуацією вживати мовленнєві навички

Earthquake, flood, tornado, tsunami, forest fire, volcanic eruption, to be well-informed etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення природних катаклізмів

WB, p. 71, ex. A

107

Природа навколо нас. Використання лексики. Виконання вправ.

6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107

 

 

Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.)

Вміння коректно сприймати новий досвід

Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc

Clauses of Concession

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 71, ex. B, C, D

108

 

Проблеми збереження навколишнього середовища. Трансформація речень у письмовій формі.

6b Vocabulary and Grammar SB, p. 107

 

 

Розглядає природу я к цілісну систему (ек.без.)

Вміння коректно сприймати новий досвід

Belongings, property, to consist, to contain, to protect, to defend, to rescue etc

Clauses of Concession

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 71, ex., D

109

Спортивне полювання, за та проти. Написання листа з висловленням точки зору.

6b Writing SB, pp. 108-109

 

Дискутує довкола проблем екології (ек.без.)

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Linking words: to sum up, therefore, firstly, such as, secondly, finally, however, in my opinion etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу листа, що висловлює точку зору з метою розвитку письмових навичок

Написання листа редактору

WB, pp. 72-73, ex. A, B, C

110

Зоопарки України. Підготовка т виконання проектних робіт з теми.

Пояснює правила поведінки у зоопарках (гр..від)

Вміння використовувати набуті навички

Лексика теми

Граматика теми

Виконання проектної роботи

 

Виконання проектної роботи

 

Доробити проектні роботи

111

Екотуризм. Обговорення прочитаного тексту. Виконання вправ.

6b Round-up SB, pp. 110-111

Дискутує довкола проблем екології (ек.без.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Eco-fashion’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, p. 74, ex. A

112

Заповідники світу. Обговорення почутого. Виконання звдання.

6b Round-up SB, pp. 111-112

 

Пояснює правила поведінки у зоопарках (гр..від)

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Обговорення почутого

WB, p. 74, ex. B

113

 

Проблеми збереження навколишнього середовища. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

УСНА ТЕМА

Дискутує довкола проблем екології (ек.без.)

Вміння вживати досвід та мовленнєві навички

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Усне мовлення

Повторити усну тему

114

Студентські екологічні проекти. Читання та обговорення проектів.

Task 6 SB, p. 178

Дискутує довкола проблем екології (ек.без.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Carbon emissions, to reduce, recycling programme, reforestation, awareness, environmentally-friendly fuel etc

 

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: обговорення екологічних проектів

SB, p. 166, ex. A, B

115

Природа навколо нас. Повторення вивчених ЛО. Виконання тестових завдань.

Test 6

Формування навичок самоконтролю

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повторити ЛО

 

 

Module 7 “Body talk”

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

116

Спа як спосіб відпочинку та догляду за собою. Читання та опрацювання тексту.

7a Reading SB, pp. 113-115

Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.)

Вміння коректно сприймати новий досвід

Entire, to promote, scorching, to cater for, switching to etc

 

Читання тексту ‘The Miraval Miracle’ та виконання завдань (multiple choice act.)

Групова дискусія щодо здорового образу життя

WB, p. 76, ex. A, B, C

117

Здоровий спосіб життя. Використання лексики. Виконання вправ.

7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117

 

Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce

Reported Speech (Statements)

Читання тексту ‘Not Your Average Footballer’ та виконання граматичного завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 77, ex. A,

118

Важливість заняття спортом для здоров’я людини. Вживання прямої та непрямої мови.

7a Vocabulary and Grammar SB, pp. 116-117

 

 

Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Image, view, scene, sight, develop, grow, improve, incease, frop, fall, lower, reduce

Reported Speech (Statements)

Читання тексту ‘Not Your Average Footballer’ та виконання граматичного завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 77-78, ex. B, C, D, E, F

119

Шляхи вирішення проблем. Робота в парах, розвиток усного мовлення учнів.

7a Listening and Speaking SB, p. 118

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемій (гр..від.)

Вміння вживати набуті мовленнєві навички

Guide, contact lenses, eyesight, frame, handle, obstruct, recovery, solution

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple matchng)

Робота в парах: пошук шляхів вирішення проблеми

WB, p. 79, ex. A

120

Алергії та проблеми зі здоров’ям. Написання неформального листа.

7a Writing SB, p. 119

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемій (гр..від.)

Знання про моделі вербальної поведінки підлітків

Allergic, shelter, sneezing, to adore, hamster, beloved

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу листа та виконання завдання (надання відповідей на питання)

 

Написання неформального листа

WB, p. 79, ex. B

121

Сучасні спортивні ігри. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.)

Вміння використовувати набуті навички

Лексика теми

Граматика теми

Виконання проектної роботи

 

Виконання проектної роботи

 

Доробити проектні роботи

122

Подорожі навколо світу. Читання та опрацювання тексту.

7b Reading SB, pp. 120-121

Порівнює різні країни (гр..від.)

Знання про соціокультурне розмаїття

To turn on, to go after, to take down, to set off, endurance, physical fitness, courage, patience, satellite phone, camcordeer

 

Читання тексту ‘Fearless explorer..’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text)

Групова дискусія щодо фізичних навичок

WB, p. 80, ex. A, B, C

123

Важливість занять спортом для тіла. Вживання лексики. Виконання завдань.

7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123

 

 

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Behind the times, on time, in no time, from time to time, for the time being, emotional, physical, mental, to poicon, to infect

Reported Questions

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 81, ex. A, B, C

124

Спорт у сучасному світі. Виконання завдань з граматики.

7b Vocabulary and Grammar SB, pp. 122-123

 

Визначає власні спортивні уподобання (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Behind the times, on time, in no time, from time to time, for the time being, emotional, physical, mental, to poicon, to infect

Reported Questions

Читання тексту та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, pp. 82, ex.  C, D, E, F

125

Мої улюблені види спорту. Розвиток вмінь аудіювання учнів.

7b Listening and Speaking SB, p. 124

Визначає власні спортивні уподобання (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: обговорення видів спорту

WB, p. 83, ex. A

126

Здорове харчування. Вживання лексики. Виконання вправ.

7b Vocabulary and Grammar SB, p. 125

 

 

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.)

Уважно слідкувати за презентованою інформацією

Asparagus, cabbage, cauliflower, broccoli, plums, apricots, raspberry, lentils, chickpeas, beans, pasta etc.

Clauses of Result

 

Трансформація речень в письмовій формі

WB, p. 83, ex. А

127

Здорова їжа. Вживання So, Such. Виконання вправ з граматики.

7b Vocabulary and Grammar SB, p. 125

 

Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.)

Уважно слідкувати за презентованою інформацією

Asparagus, cabbage, cauliflower, broccoli, plums, apricots, raspberry, lentils, chickpeas, beans, pasta etc.

Clauses of Result

 

Трансформація речень в письмовій формі

WB, p. 83, ex. B, C

128

Сучасні фітнес центри. Структура та стиль доповіді. Написання доповіді.

7b Writing SB, pp. 126-127

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.)

Знання про моделі вербальної поведінки

Location, premises, facility, to focus on, to expand, to supervise, to cancel, to carry out, to accommodate, lack, feature, personnel

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу доповіді з метою удосконалення структури та стилю доповіді

Написання доповіді

WB, p. 85, ex. A, B, C, D

129

Сучасні види спорту. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Визначає власні спортивні уподобання (гр..від.)

Вміння використовувати набуті навички

Лексика теми

Граматика теми

Виконання проектної роботи

 

Виконання проектної роботи

 

Доробити проектні роботи

130

Заняття йогою для здоров’я людини. Виконання вправ.

7b Round-up SB, pp. 128-129

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.)

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘I love yoga’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного тексту

WB, p. 86, ex. A

131

Сучасні фітнес програми. Розвиток вмінь аудіювання учнів.

7b Round-up SB, pp. 129-130

 

 

 

Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.)

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з поперенього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 86, ex. B

132

Спорт у житті людини. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

УСНА ТЕМА

Дискутує довкола питань збереження здоров’я людини (гр..від.)

Вміння вживати досвід та мовленнєві навички

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Усне мовлення

Повторити усну тему

133

Дієти та проблеми зі здоров’ям. Читання та опрацювання тексту.

Task 7 SB, pp. 179-180

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя (зд.і.без.)

Знання культурних цінностей інших країн

To consume, obesity, moderate portion, handball, nutritious ingredients, weight etc.

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання, читання текстів

Робота в парах: обговорення дієти, проблем зі здоров’ям

SB, p. 167, ex. A, B, C

134

Здоровий спосіб життя та заняття спортом. Виконання тестових завдань

Test 7

Формування навичок самоконтролю учнів

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Module 8 “On the go”

135

Світові торгівельні центри. Читання та опрацювання тексту виконання завдання.

8a Reading SB, pp. 131-132

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Metropolitan, high-end, booming, quaint, complimentary, perks, spree etc

 

Читання текстів про торгівельні центри та виконання завдань (matching activities)

Групове обговорення торгівельних центрів

WB, p. 88, ex. A, B, C

136

Сучасний шопінг. Вивчення лексики та виконання письмових вправ.

8a Vocabulary and Grammar SB, pp. 133-134

 

 

 

Аргументує раціональність покупки (фін.гр.)

Уважно слідкувати за презентованою інформацією та застотовувати її

Cooker, cuisine, kitchen, comfortable, cosy, convenient, common, ordinary, popular, to cater for, to offer, to supply

Unreal Past I

Читання тексту ‘Are you a fast food addict?’ та виконання граматичного завдання

Трансформація речень в письмовій формі

WB, pp. 89, ex. A, B,

137

Залежність від їжі. Читання тексту, Вживання Unreal Past I. Виконання вправ.

8a Vocabulary and Grammar SB, pp. 133-134

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр..від.)

Уважно слідкувати за презентованою інформацією та застотовувати її

Cooker, cuisine, kitchen, comfortable, cosy, convenient, common, ordinary, popular, to cater for, to offer, to supply

Unreal Past I

Читання тексту ‘Are you a fast food addict?’ та виконання граматичного завдання

Трансформація речень в письмовій формі

WB, pp. 90, ex. C, D, E

138

Де ми купуємо речі. Розвиток вміння вживати мовленнєві навички.

8a Listening and Speaking SB, p. 136

Аргументує раціональність покупки (фін.гр.)

Вміння вживати мовленнєві навички

Designer label, credit card, better quality, bargain, affordable, street market

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice activity)

Порівняння та опис фотографій в усній формі

WB, p. 91, ex. A

139

Сучасне місто. Написання листа за структурою. Розвиток вмінь письма учнів.

8a Writing SB, p. 137

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Знання про моделі вербальної поведінки

Committee, resident, council, to be worth, landmark, consideration, to demolish, to request

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання прикладу листа та виконання завдання з метою удосконалювання стилю

 

 

Написання листа

WB, p. 91, ex. B

140

Відомі торгівельні центри моєї країни. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Вміння використовувати набуті навички

Лексика теми

Граматика теми

Виконання проектної роботи

 

Виконання проектної роботи

 

Доробити проектні роботи

141

Причини для зміни місця проживання. Читання та опрацювання тексту, виконання завдань.

8b Reading SB, pp. 138-139

Проектує повсякденні дії (ек.без.)

Вміння коректно сприймати новий досвід

Drastic, barely, lack, to tend to, hustle and bustle, to bude on’s time

 

Читання тексту ‘Moving into a new life’ та виконання завдань (reconstructing a gapped text)

Групове обговорення місцевості та місця проживання

WB, p. 92, ex. A, B

142

Інфраструктура сучасного міста. Вживання лексики, виконання вправ.

8b Vocabulary and Grammar SB, pp. 140-141

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

To take breath away, to take the blame, to take an interest in, to take for granted, to take by surprise etc

Unreal Past II

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 93-, ex. A, B,

143

Об’єкти у місті. Вживання Unreal Past II. Виконання вправ з граматики.

8b Vocabulary and Grammar SB, pp. 140-141

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Вміння самостійно вирішувати стандартні завдання

To take breath away, to take the blame, to take an interest in, to take for granted, to take by surprise etc

Unreal Past II

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 94, ex., C, D, E

144

Як можна провести свій вільний час. Розвиток вмінь аудіювання та усного мовлення учнів.

8b Listening and Speaking SB, p. 142

Проектує повсякденні дії (ек.без.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

To download smth, to be creative, to keep active, packaged items

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення питання

WB, p. 95, ex. A

145

Розваги та дозвілля. Вживання лексики, виконання вправ.

8b Vocabulary and grammar SB, p. 143

 

 

 

Проектує повсякденні дії (ек.без.)

Уважно слідкувати за презентованим матеріалом та занотовувати важливі факти

Collocations with ‘put’ and ‘set’: to set the table, to set a date, to set an example, to set eyes on, to set fire to, to set foot in, to set free

Causative Form

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p. 96, ex. B, C,

146

 

Розваги у моєму місті. Вживання Causative Form. Виконання вправ з граматики

8b Vocabulary and grammar SB, p. 143

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей (фін гр..)

Уважно слідкувати за презентованим матеріалом та занотовувати важливі факти

Collocations with ‘put’ and ‘set’: to set the table, to set a date, to set an example, to set eyes on, to set fire to, to set foot in, to set free

Causative Form

 

Трансформація речень у письмовій формі

WB, p.97, ex, , D, E, F

147

Перегляд телебачення як спосіб провести вільний час. Написання есе на тему.

8b Writing SB, pp. 144-145

 

Проектує повсякденні дії (ек.без.)

Використовувати набуті мовленнєві навички

Addiction, concern, consequence, councellor, demand, family ties, household, isolated, society

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання прикладу есе та виконання завдання з метою удосконалення стилю

Написання есе з метою надання шляхів вирішення проблеми

WB, p. 97, ex. A, B

148

 

Як проводить час сучасна молодь. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей (фін гр..)

Вміння використовувати набуті навички

Лексика теми

Граматика теми

Виконання проектної роботи

 

Виконання проектної роботи

 

Доробити проектні роботи

149

Життя у сучасному світі. Читання та опрацювання тексту.

8b Round-up SB, pp. 146-147

Проектує повсякденні дії (ек.без.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту ‘Turning your life around’ та виконання граматичного завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 98, ex. A

150

Вільний час підлітків. Розвиток вмінь аудіювання учнів.

8b Round-up SB, pp. 147-148

 

 

 

Проектує повсякденні дії (ек.без.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice activity)

Обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 98, ex. B

151

Вільний час сучасних підлітків. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

УСНА ТЕМА

Проектує повсякденні дії (ек.без.)

Вміння вживати досвід та мовленнєві навички

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Усне мовлення

Повторити усну тему

152

Роль Інтернету в житті людини. Робота в групах, проведення дебатів.

Task 8 SB, p. 181

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Snail mail, hand-writtem, capability, via, receiver

 

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання(filling in the gaps)

Робота в групах: дебати

SB, p. 168, ex. A, B, C

153

Вільний час людини. Повторення лексики, виконання тестових завдань.

Test 8

Формування навичок самоконтролю

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повторити ЛО

154

Життя людини у сучасному світі. Повторення граматики, виконання тестових завдань

Final test

Формування навичок самоконтролю

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року

Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повторити правила

 

Extra Materials “Culture Time in Ukraine”

 

 

Дата

/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

155

Звичаї та традиції України. Вчити учнів висловлювати власну точку зору.

Culture Time 1

Customs and Traditions in Ukraine

Демонструє розуміння цінності звичаїв та традицій (гр..від.)

Знання традицій в Україні

Doorway, express, join, symbolize, shake, tradition etc

Читання тексту та виконання завдань (filling in the gaps)

Групове обговорення традицій країни

Групове обговорення традицій країни

Скласти розповідь по темі

156

Освіта в Україні. Читання тексту та виконання завдань.

Culture Time 2

Education in Ukraine

Демонструє розуміння цінності освіти (гр..від.)

Знання про особливості навчальних систем України та країни, мова якої вивчається

Pre-school, qualification, to access, admission, compulsory

Читання тексту та виконання завдань

Написання короткого звіта

Написання короткого звіта

Читати тексти

157

Освіта за кордоном , за та проти. Написання короткого звіту.

Culture Time 2

Education in  the UK

Демонструє розуміння цінності освіти (гр..від.)

Знання про особливості навчальних систем україни та країни, мова якої вивчається

Pre-school, qualification, to access, admission, compulsory

Читання тексту та виконання завдань

Написання короткого звіта

Написання короткого звіта

Написати звіт

158

Національні страви України. Обговорення прочитаної статті.

Culture Time 4

National cuisine in Ukraine

Визначає орієнтовну вартість страв (фін.гр.)

Знання традицій в Україні

Diverse, substitution, multiethnical, undeniably, loaded

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: обговорення прочитаної статті

Робота в парах: обговорення прочитаної статті

Скласти розповідь про страви

159

Національні страви світу. Вчити висловлювати власні думки.

Culture Time 4

National cuisine in Britain

Визначає орієнтовну вартість страв (фін.гр.)

Знання традицій в Україні

Diverse, substitution, multiethnical, undeniably, loaded

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: обговорення прочитаної статті

Робота в парах: обговорення прочитаної статті

Підготуватися до контролю аудіювання

160

Контроль аудіювання. Прослуховування текстів та виконання завдань

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Знання культурних цінностей України та англомовних

країн

 

 

Прослуховування текстів

Виконання тестових завдань

Повторити вивчені ЛО

161

Мистецтво в Україні. Читання тексту та виконання завдання.

Culture Time 3

Artists

Складає перелік правил поведінки під час екскурсій (гр..від.)

Знання культурних цінностей України та англомовних

країн

Boundary, naïve, to be marveled at, to intricate, emotional, fund

Читання тексту та виконання завдання

Групове обговорення мистецтва

Групове обговорення мистецтва

Підготуватися до контролю письма

162

Контроль письма. Повторення вивчених граматичних правил. Виконання письмових вправ.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

 

 

 

Виконання тестових завдань

Повторити вивчені ГО

163

Україна – моя країна. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Подорожі

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

164

Контроль читання. Читання текстів та виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

 

 

 

Виконання тестових завдань

Повторити вивчені теми

165

Україна – моя країна. Презентація та захист проектних робіт з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Подорожі

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

166

Контроль говоріння. Розвиток навичок ситуативного мовлення з вивчених тем.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

 

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

 

docx
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку