ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
__________
______________20__ р.
СХВАЛЕНО
Рішення методичної ради
Протокол від________№____
Календарно – тематичне планування
з англійської мови для 3 класу (3 год)
за підручником Fly High 3 І-семестр
№ п\п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Друзі із закордону (16 год) |
||||
1 |
Привітання з друзями |
|
|
|
2 |
Музична група |
|
|
|
3 |
Він з Африки |
|
|
|
4 |
Країни |
|
|
|
5 |
На канікулах |
|
|
|
6 |
У відпустці |
|
|
|
7 |
Я маю фотоапарат |
|
|
|
8 |
Що нам належить? |
|
|
|
9 |
У тебе є паспорт? |
|
|
|
10 |
Що у тебе і твого друга? |
|
|
|
11 |
Історія Селлі «Сніжок» 1 част |
|
|
|
12 |
Історія Селлі «Сніжок» 2 част |
|
|
|
13 |
Повторення вивченого за темою |
|
|
|
14 |
Читання з Трампетом. День у школі |
|
|
|
15 |
Читання з Трампетом. День у школі |
|
|
|
16 |
Моя подорож. Діагностувальна робота з говоріння |
|
|
|
Розпорядок дня(уподобання, звички) (15 год) |
||||
17 |
Листоноша приходить о 7год |
|
|
|
18 |
Робочий день Зігі |
|
|
|
19 |
А ви граєте у баскетбол? |
|
|
|
20 |
А що ви робите на канікулах? |
|
|
|
21 |
Уподобання панди Пандори |
|
|
|
22 |
Пандора- нова мешканка зоопарку |
|
|
|
23 |
Вони завжди прокидаються рано |
|
|
|
24 |
Частота виконання повсякденних дій |
|
|
|
25 |
Історія Селлі « Місяці року» 1 част. |
|
|
|
26 |
Історія Селлі « Місяці року» 2 част. |
|
|
|
27 |
Повторення за темою |
|
|
|
28 |
Повсякденні дії. Діагностувальна робота з аудіювання |
|
|
|
29 |
Читання з Трампетом «Спеціальні дні у Британії» |
|
|
|
30 |
Читання з Трампетом «Спеціальні дні у Британії» |
|
|
|
31 |
Час веселитися |
|
|
|
|
Дозвілля (16 год) |
|
|
|
32 |
Я куховарю |
|
|
|
33 |
Веселощі на кухні |
|
|
|
34 |
Допомога в будинку |
|
|
|
35 |
Допомога в будинку |
|
|
|
36 |
Чим ти зараз не займаєшся? |
|
|
|
37 |
Поїздка в міста |
|
|
|
38 |
Поїздка. Діагностувальна робота з читання |
|
|
|
39 |
Куди ти їдеш? |
|
|
|
40 |
Стій. Не рухайся |
|
|
|
41 |
Правила поведінки |
|
|
|
42 |
Історія Селлі «Боротьба з ведмедем» 1 част. |
|
|
|
43 |
Історія Селлі «Боротьба з ведмедем» 2 част |
|
|
|
44 |
Повторення за темою |
|
|
|
45 |
Я це можу. Діагностувальна робота з письма. |
|
|
|
46 |
Календар особливих подій |
|
|
|
47 |
Веселі канікули |
|
|
|
ПОГОДЖЕНО___________
Заступник директора з НВР
____________