Календарно-тематичне планування з англійської мови за програмою «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 9» ( 3 год. на тиждень)
|
|||||||||||||
|
Дата |
Тема Підтема |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Д/з |
||||||
Рецептивні |
Інтерактивні |
Продуктивні |
|||||||||||
Сприйняття на слух АУД |
Зорове сприйняття ЧИТ |
Усна взаємодія
|
Писемна Взаємодія |
Усне продукування ГОВОР |
Писемне продукування
ПИСЬ |
Лексика |
Грама тика |
||||||
Тема 1: Я, моя родина, мої друзі. |
|||||||||||||
1
|
|
Повторення лексичних одиниць за 8 клас.
|
Діалог |
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
|
|
|
2 |
|
Повторення граматичних конструкцій за 8 клас. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Повторення лексико-граматичних конструкцій за 8 клас. |
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
|
|
|
4 |
|
Я, моя родина, мої друзі. Введення ЛО теми. |
|
Ex.6,7,8,9a,10 – pp.8-10
|
|
|
ex.2 -pp.6-7 Ex.9b-p.10
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out |
|
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів |
|
5 |
|
Особисті дані. Розвиток навичок аудіювання і говоріння |
|
В. 2, 3, 6, с.6-8 В.7, 11, с.11 |
|
|
Ex.1,4,5-pp.13-14 |
Ex.2,3-pp.13-14 |
|
|
verb+ing to + verb |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
6 |
|
Я, моя родина, мої друзі. Розвиток навичок говоріння і письма |
В.1, 3, 4, с.15-17 |
В. 1, с.15
Ex.1-p.19
|
В. 2,7, 15 |
|
Ex.2-p.16, ex.5-p.18, ex.7-p.19
Ex.2,3-p.20 |
В. 4, с.16
|
Громадян ська відповідаль ність |
Although, justice, digital, the sense of humour |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|
7 |
|
АвтобіографіяВведення ЛО теми. |
В.5а ст 22 |
В.1, 19 |
В. 2, 3, 6, с.20-23 |
С.21 |
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely |
verb+ing to + verb |
Розповідає про спілкування зі своїм другом |
|
8 |
|
Особисті дані. Розвиток навичок читання і письма |
|
В. 1, с. 25 |
|
|
|
В.2, с.26 |
Громадян ська відповідаль ність |
|
verb+ing to + verb |
Складає автобіографію |
|
9 |
|
АвтобіографіяПовторення вивченого з теми «Я, моя родина, мої друзі». |
|
|
|
|
p.25 |
|
|
|
|
|
|
Тема 2: Молодіжна культура. |
|||||||||||||
10 |
|
Молодіжна культура. Введення ЛО теми. |
|
В. 2, с.27 |
В. 3, 5, с.28-30 |
|
|
В. 4, с.30 |
Громадянська відповідаль ність |
outfit, softwar hang out trend, victim, grab irritate, casual |
|
Описує різні підліткові групи |
|
11 |
|
Молодіжна культура. Формування ЛН та навичок читання |
|
WB ex.8,9-p.23 |
|
|
Ex.3,4b,5-pp.29-31 |
Ex.4a-p.30, WB ex.10-p.24 |
|
Ст2 |
|
|
|
12 |
|
Вподобання та хобі молодіжних груп.. Формування граматичних навичок |
|
В.1, 2 с.32 Remember!Look –pp.31-33 |
В. 5, 6, 8, с.35 |
|
|
Ex.1,2-pp.33-34
|
Громадян ська відповідальність |
|
verb+ing to + verb |
|
|
13 |
|
Вподобання та хобі молодіжних груп. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
Ex.5,6,7,8-pp.34-35 |
Ex.3,4-pp.32-34
|
Висловлення власного ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій |
|
verb+ing to + verb |
Розповідає про свої вподобання та хобі |
|
14 |
|
Молодіжні організації. Формування ЛН, навичок аудіювання та говоріння . |
Ex.2b-pp.36-37, ex.5b-p.38 |
Ex.1-p.35, ex.3,4-p.38 WB ex.12-p.26 |
|
|
Ex.5a-p.38 |
Ex.2a,c-pp.36-37 |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
В. 1, 35, с.38 hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
|
15 |
|
Молодіжні організації. Розвиток навичок говоріння та аудіювання |
В.2, с.39-40
|
В.2, с.39-40 |
В. 3, 5, с.41 |
|
В.1, с. 39 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
baggy, label, pick, fuss, give in, glittery |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
|
№ п/п |
|
Тема уроку |
Сприйняття на слух АУД |
Зорове сприйняття ЧИТ |
Усна взаємодія
|
Писемна взаємодія |
Усне продукування ГОВОР |
Писемне продукування
ПИСЬ |
Інтегровані змістові лінії |
Лексика |
Грама тика |
Очікувані результати |
|
16 |
|
Молодіжні клуби. Розвиток навичок читання і письма |
|
Ex.2a-p.42 |
|
В. 2, с.42 |
|
В. 1, с.42
|
Громадян ська відповідальність |
|
verb+ing to +verb |
|
|
17 |
|
Клуби за інтересами. Розвиток навичок говоріння. |
|
В. 2, с.43 |
|
|
|
|
Громадян ська відповідальність |
В. 1, 3, с.43 |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети
|
|
18 |
|
Течії молодіжної культури. Розвиток навичок письма. |
|
В. 7, с.48, 11, с.51 |
В. 8, 49, 10, с.50, 12,с. 52 |
В. 9, с.50 |
|
|
Громадян ська відповідальність |
В. 6, 47 |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
|
19 |
|
Течії молодіжної культури. Повторення вивченого з теми «Молодіжна культура» |
|
В. 1, с.54
|
В. 3, с.57 |
|
В. 4, с.57 |
В.2, 56 |
Здоров'я і безпека |
С.55 |
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
|
|
20 |
|
Течії молодіжної культури. Повторення вивченого з теми «Молодіжна культура» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3: Засоби масової інформації
|
|||||||||||||
21 |
|
Засоби масової інформації. Введення ЛО теми.
|
|
В. 5, 6, с.66 |
|
|
В. 4, с.65 |
В. 3, 64 |
Громадянська відповідальність |
В. 1, 2, с.62, 63, с.67, 8, с.68 |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності
|
|
22 |
|
Засоби масової інформації. Телебачення і радіо. Формув.ЛН та навичок читання і письма
|
|
Ex.6,7a-pp.66-68 WB ex.4,5-p.34, ex.9-p.69 |
|
|
Ex.9-p.69 |
Ex.7b,8-p.69 WB ex.8-p.36 |
|
criteria, dignity, reliability, avoid, judge, substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
|
|
23 |
|
Телебачення як засіб масової інформації. Формув. ЛН, навичок аудіювання та говоріння |
В. 1, 2, с. 69-70 |
WB ex.11,12,13-pp.37-38 |
В. 3, 71, |
|
|
|
Громадянська відповідальність |
С. 72 addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey |
|
Визначає достовір ність інформації
|
|
24 |
|
Радіо і телебачення в нашому житті. Розвиток навичок говоріння. |
ex.4-p.72 |
В. 1-2, с. 73-75 |
|
|
|
В.3-5, с.76 |
Громадянська відповідальність |
|
relative clause with whose/who/which/that |
Визначає достовір ність інформації
|
|
25 |
|
Радіо і телебачення в нашому житті. Розвиток граматичних навичок |
|
Ex.5,6-pp.76-77; РЗв17 ст40 |
|
|
|
Ex.7,8-pp.28-30 |
|
|
relative clause with whose/who/which/that |
|
|
№ п/п |
|
Тема уроку |
Сприйняття на слух АУД |
Зорове сприйняття ЧИТ |
Усна взаємодія
|
Писемна взаємодія |
Усне продукування ГОВОР |
Писемне продукування
ПИСЬ |
Інтегровані змістові лінії |
Лексика |
Грама тика |
Очікувані результати |
|
26 |
|
Твій онлайн партнер. Розвиток нав. говоріння та аудіювання. |
В. 2, с.78 |
В. 2, с.78 |
В. 2,3-5, 7, с.78 |
В. 1, с.77 |
Ex.1, 2b,c, 3-pp.77-80 |
WB ex.18 p.41 |
Громадянська відповідальність |
С.78 commercial, to roar politics, preference, to advertise, to plug |
|
Запитує партнера про його преференції у телепрограмах |
|
27 |
|
Улюблена радіо-телепередача. Розвиток навичок письма.
|
|
|
|
|
Ex.4,5,6,7-pp.80-82 |
WB ex.21-pp.43-44 |
|
|
|
|
|
28 |
|
Інтернет. Спілкування у мережі інтернет. Повторення вивченого з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
В. 2, с.82 |
|
|
В 1, с. 82
WB ex.22 p.45 |
Громадянська відповідальність |
|
Відносні займенники
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
|
|
Тема 4: «Робота і професія» |
||||||||||||
29 |
|
Робота і професія. Введення ЛО теми. |
|
В. 1-3, с.83-85 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
List of professions |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору
|
|
30 |
|
Характеристики професій. Формув. ЛН |
|
Ex.1-pp.83-85 WB ex.1-p.47 |
|
|
|
|
|
List of professions |
|
|
|
31 |
|
Характеристики професій. Формування навичок читання і письма |
|
Ex.4,5a,6-pp.86-87 WB ex.3-p.48 |
|
|
В. 6, с.89 |
В. 5, с.89 WB ex.3p.48 |
Підприєм ливість та фінансова грамотність |
С.85, В. 4, 5, с.85 |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансо вих можливо стей сучасних професій
|
|
32 |
|
Нахили і здібності Формув. навич. аудіювання та говоріння |
Ex.2,3,4 – p.88 |
|
|
|
Ex.5a-p.89 |
Ex.1-p.87, ex.5b, 6-pp.89-90 |
|
|
|
|
|
33 |
|
Світ професій. Формування грам.навичок і письма |
|
В.1, 2, с. 90 |
В. 3, с.91 |
|
|
В. 4-6, 91
Ex.1b,4,7 - pp.90-92 |
Підприєм ливість та фінансова грамотність |
|
Relatives pronounce |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
|
34 |
|
Вибір професії. Розвиток навичок говоріння та читання |
|
WB ex.8,9a-p.52 |
В. 3, 5, с.95, 6-7, с96 |
|
Ex.1a,2,3,4-pp.93-94 |
WB ex.9b-p.53 |
Громадян ська відповідальність |
В. 1, с.93, с.96 |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства
|
|
35 |
|
Вибір професії. Розвиток навичок говоріння та читання |
|
WB ex.12, 14 -pp.56-57 |
|
|
В. 8, с.96 |
Ex.5,6,7,8-pp.95-96 |
|
babysitting campaign volunteer, take up, be excited about, work hard |
|
|
|
36 |
|
Робота і професії. Важливі професії. Розвиток нав.читання і письма |
|
Text Professions in the world
|
|
|
|
1,2 р. 98-99 |
|
|
|
|
|
37 |
|
Вибір професії. Роз.нав.говор |
|
|
|
|
My future profession |
|
|
|
|
|
|
38 |
|
Фактори впливу на вибір професій. Розв.нав. говоріння |
5 р. 99 |
|
|
|
В.11, с.104 |
7,8 р. 100,102 |
|
|
|
|
|
39 |
|
Професії, які мені подобаються. Розвиток навичок письма |
Проектна робота |
В. 12, 13, с.104 Ex.1,2-pp.108-112 |
В. 9, с.103, 14, 15, с. 107 |
|
Доповіді учнів |
|
Громадянська відповідальність |
|
|
Демонструєрозуміння основ медіа-грамотності. |
|
40 |
|
Професійні навички. Повторення вивченого з теми «Робота і професія» |
|
|
|
|
|
Ex.3,4,5-pp.112-113 |
|
|
|
|
|
41 |
|
Контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Контрольна робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
Контрольна робота з письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Контрольна робота з говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови за програмою «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 9» ( 3 год. на тиждень)
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати
|
|||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес |
|
|
||||||||||||
45 |
|
46 |
Наука і технічний прогрес. Формування лексичних навичок |
An inventor |
|
Впр.1, ст.118 |
|
Впр.1, 2б, ст.118-119 |
Впр.3, ст.119 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
46 |
|
47 |
Наука і технічний прогрес. Відомі науковці. Формування лексичних навичок |
a reason, to exist, to launch, impossible |
|
|
|
Впр.5, ст.120 |
Впр.6, ст.121 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень може розповісти про винаходи та науковий прогрес, аналізує минуле та сучасне. |
||
47 |
|
48 |
Відомі вчені та винахідники. Формування грамат. Навичок |
|
|
Впр.7д, ст.122 |
|
Впр.7с, ст.122 |
Впр.8, ст.123 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
||
48 |
|
49 |
Наука і науковці. Формування навичок читання та говоріння |
Graduated, space, founders |
|
Впр.1а, ст.128 |
|
Впр.2, ст.124; Впр.3а, ст.125 |
Впр.1, ст.124 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про науковців та науку. |
||
49 |
|
50 |
Наука. Формування навичок аудіювання та письма |
An invention, a theory, to construct, to discover, to invent |
Word building |
|
|
Впр.4, ст.126 |
Впр.5, ст.126 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
||
50 |
|
51 |
Галузі науки. Розвиток навичок читання та говорін. |
|
Present Passive |
Впр.3c, ст.131 |
|
Впр.1b, ст.131 |
Впр.3a, ст.130 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
51 |
|
52 |
Науковий музей. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
Past Passive |
Впр.5, ст.132 |
|
Впр.6, ст.134 |
Впр.4, ст.131 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
||
52 |
|
53 |
Сучасні досягнення науки. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
|
Впр.7б, ст.135 |
Впр.3, ст.138 |
Впр.1, ст.136 |
Впр.8, ст.136 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про досягнення в науці; описувати винаходи; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію. |
|||
53 |
|
54 |
Розвиток навичок читання. та говор. |
Purpose, riddle, to depend, recent |
|
Впр.5a, ст.139-140 |
Впр.4a, ст.138 |
Впр.5a, ст.139-140 |
Впр.2, ст.137 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
|||
54 |
|
55 |
Видатні вчені України. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
Впр.10, ст.144 |
Впр.6a, ст.142 |
Впр.4b, ст.142 |
Впр.9, ст.143 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
|||
55 |
|
56 |
Винаходи, які змінили світ назавжди. Узагальн. вивч. матеріалу |
|
|
Впр.1, ст.175 |
Впр.1, ст.175 |
Впр.2, ст.177 |
Впр.4, ст.177 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про досягнення в науці; описувати винаходи; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію. |
|||
56 |
|
57 |
Повторення з теми «Наука і технічний прогрес». |
A genius, a quotient, publicity, relativity |
|
|
|
|
|
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
|||
Тема 6. Природа і погода
|
|||||||||||||||
57 |
|
58 |
Природа і погода. Формування лексичних навичок |
Danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental |
|
Впр.4, ст.147 |
|
Впр.2, ст.146; Впр.3, ст.147 |
Впр.1, ст.146 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про природу та погоду; описувати різні погодні умови; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію. |
|||
58 |
|
59 |
Навколишнє середовище. Формування лексичних навичок |
Ecology, nuclear, garbage, animals in danger |
|
Впр.7, ст.150 |
Впр.8, ст.151 |
Впр.6, ст.150 |
Впр.9a, ст.151 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
||
59 |
|
60 |
Охорона довкілля. Формування грамат. Навичок |
A container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal |
|
Впр.5, ст.155 |
Впр.2, ст.153 |
Впр.4, ст.154 |
Впр.4, ст.154 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
60 |
|
61 |
Проблеми довкілля. Формування навичок читання та говоріння |
|
Conditional I |
|
Впр.3a, ст.153 |
Впр.3b, ст.154 |
Впр.1, ст.157; Впр.2, ст.158 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
||
61 |
|
62 |
Охорона довкілля. Формув. навичок аудіюв. та письма |
|
|
|
Впр.6a, ст.156 |
Впр.7a, ст.156 |
Впр.6b,c, ст.156 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
62 |
|
63 |
Охорона довкілля в Україна. Розвиток навичок читання та говорін. |
Endangered, habitat, to preserve, to spill to survive |
|
ст.166-167 |
|
Впр.9, ст.173 |
Впр.1, ст.167 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Учень вміє запитувати та розповідати про охорону довкілля в Україні; описувати різні способи збереження природи; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
||
63 |
|
64 |
Захист тварин та рослин. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
Extinct, to get rid of, to run out of |
|
Впр.1, ст.159 |
|
Впр.10, ст.173 |
Впр.7, ст.172 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
64 |
|
65 |
Глобальне потепління. Розвиток навичок читання та говорін. |
|
|
Впр.1a, ст.159 |
|
Впр.6, ст.172 |
Впр.1b, ст.160 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
||
65 |
|
66 |
Проблеми нашого міста. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
ст.161 |
|
Впр.11, ст.173 |
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
||
66 |
|
67 |
Врятуємо планету разом. Розвиток навичок читання та говор. |
genius, quotient, publicity, relativity |
|
Ст.174 |
|
|
Впр.8a, ст.165 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Учень вміє запитувати та розповідати про планету Земля та про проблеми навколишнього середовища; описувати різні способи охорони природи; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
||||
67 |
|
68 |
Врятуємо планету разом. Повторення ЛО та грам. констр. |
|
|
|
|
|
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
||||
68 |
|
69 |
Наша планета – в Повторення ЛО |
|
|
|
|
|
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
||||
69 |
|
70 |
Повторення вивченого з теми «Природа і погода» |
|
|
Впр.5a, ст.162 |
|
Впр.5b, ст.163 |
Впр.4, ст.162 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
||||
Тема 7 «Англомовні країни» |
||||||||||||||||
70 |
|
71 |
Англомовні країни. Формування лексичних навичок |
|
|
Впр.2a, ст.182 |
Впр.2, ст.188, Впр.3a,b ст.189 |
Впр.1b, ст.182, Впр.2c, ст.183 |
Впр.1a, ст.182 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про англомовні країни; описувати різні міста та географічне розташування англомовних країн; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
||||
71 |
|
72 |
Загальна характеристика англомовних країн. Формування лексичних навичок |
|
|
Впр.3, ст.184 |
Впр.3c, ст.189 |
Впр.5, ст.185 |
Впр.4, ст.185 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
||||
72 |
|
73 |
Географічне положення Великобританії. Формування грамат. Навичок |
|
|
Впр.7, ст.186 |
|
Впр.8, ст.187, Впр.1b, ст.188 |
Впр.1a, ст.188 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||||
73 |
|
74 |
Великі міста. Формування навичок читання та говоріння |
|
Past Tenses Revision |
Впр.5a, ст.191 |
Впр.4, ст.190 |
Впр.5b, ст.191 |
Впр.4, ст.190 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про великі міста UK ; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
||||
74 |
|
75 |
Об’єднане Королівство Формув. навичок аудіюв. та письма |
|
Past Simple and Past Continuous Future Tenses Revision |
|
|
Впр.5, 6 ст.194 |
Впр.2, ст.192, Впр.3, 4 ст.193 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
75 |
|
76 |
Шотландія Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
Впр.1b, ст.197 Впр.6a, ст.199 |
Впр.5, ст.198 |
Впр.1, ст.194, Впр.3a, ст.196 |
Впр.2, ст.195 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
76 |
|
77 |
Уельс та його визначні місця. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
Впр.1a, ст.201 Впр.4a, ст.204 |
Впр.6b, ст.205 |
Впр.6b, ст.200 Впр.2b, ст.204 Впр.4b, ст.205 |
Впр.1, ст.200 Впр.1b, ст.202 Впр.6, ст.205 |
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
||
77 |
|
78 |
Клімат Великобританії Розвиток навичок читання та говоріння |
|
Passive Voice Revision |
Впр.2a, ст.207, |
Впр.1, ст.207, |
Впр.6c, ст.206 |
Впр.7, ст.207, |
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє розповідати про клімат; запитувати та описувати погоду міст UK. |
||
78 |
|
79 |
Міста Британії Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
|
Впр.2b,c ст.208 Впр.3b, ст.209 |
|
Впр.1, ст.210 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
79 |
|
80 |
Подорож Об’єднаним Королівством. Розвиток навичок читання та говоріння |
upland, county navigable, iron ore, borough, brassware |
|
|
Впр.1, ст.213 |
|
Впр.4, ст.212 |
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
80 |
|
81 |
Визначні місця й історичні пам’ятки. Повторення ЛО |
|
|
Впр.3,6, ст.223 |
Впр.1, ст.218 |
Впр.1, ст.226 |
|
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про визначні місця та історичні пам’ятки; описувати цікаві місця та географічне розташування історичних пам’яток висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
||
81 |
|
82 |
Повторення з теми «Англомовні країни» |
|
|
Впр.2, ст.226 Cт. 227 |
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||
Тема 8 « Україна»
82 |
|
83 |
Україна. Введення ЛО. |
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про Україну; описувати географічне розташування своєї країни; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
|
83 |
|
84 |
Відомі міста України. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
|
84 |
|
85 |
Визначні місця й історичні пам’ятки. Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
|
85 |
|
86 |
Міста України. Формув лексичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про різні міста своєї країни; описувати цікаві місткчка; висловлювати своє враження про почуте; |
|
86 |
|
87 |
Київ – столиця України. Формування навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
|
87 |
|
88 |
Визначні місця Києва Формув. навичок аудіюв. та письма |
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
|
88 |
|
89 |
Визначні місця України. Формування навичок читання та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
Учень вміє розповідати про визначні місця України; описувати візуальні характеристик місць; висловлювати своє враження про почуте; |
|
89 |
|
90 |
Повторення вивченого з теми «Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
|
|
Тема 9 «Одяг»
|
||||||||||||
90 |
|
91 |
Одяг. Введення ЛО.
|
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про одяг; описувати в чому одягнений; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
|
91 |
|
92 |
Мода. Розвиток навичок аудіюв. та письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
||||
92 |
|
93 |
Елементи одягу. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||||
93 |
|
94 |
Мода. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
Учень вміє розповідати про моду та стиль; описувати в різні стильові напрямки; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
||||
94 |
|
95 |
Мода та стиль. Розвиток навичок говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
|
||||
95 |
|
96 |
Смаки в одязі. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
||||
96 |
|
97 |
Одяг. Повторення вивченого з теми «Одяг»
|
|
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відповідаль ність |
Учень вміє запитувати та розповідати про одяг; описувати в чому одягнений; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
||||
97 |
|
98 |
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Природа і погода» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
98 |
|
99 |
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
99 |
|
100 |
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Англомовні країни» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
100
|
|
101 |
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Наука і технічний прогрес» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
101
|
|
102 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
102
|
|
103 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
103 |
|
104
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
104 |
|
105
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||