Календарно-тематичне планування з англійської мови «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 9» (

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови за програмою «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 9» ( 3 год. на тиждень). Вміщує всі теми програми.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови за програмою «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 9»  ( 3 год. на тиждень)

 

 

 

Дата

 

Тема

Підтема

 

 

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

 

 

Інтегровані

змістові

лінії

 

 

Мовний інвентар

 

 

 

Очікувані

результати

Д/з

Рецептивні

Інтерактивні

Продуктивні

Сприйняття

на слух

АУД

Зорове

сприйняття

ЧИТ

Усна

взаємодія

 

Писемна

Взаємодія

Усне

продукування

ГОВОР

Писемне

продукування

 

ПИСЬ

Лексика

Грама

тика

Тема 1: Я, моя родина, мої друзі.

1

 

 

 

 

 

 

 

Повторення лексичних одиниць за 8 клас.

 

Діалог

 

 

 

 

 

 Громадян

ська відповідаль

ність

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Повторення граматичних конструкцій за 8 клас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

Повторення лексико-граматичних конструкцій  за 8 клас.

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

 

 

 

 

4

 

Я, моя родина, мої друзі. Введення ЛО теми.

 

Ex.6,7,8,9a,10 – pp.8-10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ex.2 -pp.6-7

Ex.9b-p.10

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out

 

Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів

 

5

 

Особисті дані. Розвиток навичок аудіювання і говоріння

 

В. 2, 3, 6, с.6-8

В.7, 11, с.11

 

 

Ex.1,4,5-pp.13-14

Ex.2,3-pp.13-14

 

 

verb+ing

to + verb

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

 

6

 

Я, моя родина, мої друзі.

Розвиток навичок говоріння  і письма

В.1, 3, 4, с.15-17

В. 1, с.15

 

 

Ex.1-p.19

 

В. 2,7,  15

 

Ex.2-p.16, ex.5-p.18, ex.7-p.19

 

 

Ex.2,3-p.20

В. 4, с.16

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Although,

justice, digital,

the sense of humour

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

7

 

АвтобіографіяВведення ЛО теми.

В.5а

ст 22

В.1, 19

В. 2, 3, 6, с.20-23

С.21

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely

verb+ing

to + verb

Розповідає про спілкування зі своїм другом

 

8

 

Особисті дані.

Розвиток  навичок  читання  і письма

 

В. 1, с. 25

 

 

 

В.2, с.26

Громадян

ська відповідаль

ність

 

verb+ing

to + verb

Складає автобіографію

 

9

 

АвтобіографіяПовторення вивченого з теми «Я, моя родина, мої друзі».

 

 

 

 

p.25

 

 

 

 

 

 

Тема 2: Молодіжна культура.

10

 

Молодіжна культура. Введення ЛО теми.

 

В. 2, с.27

В. 3, 5, с.28-30

 

 

В. 4, с.30

Громадянська відповідаль

ність

outfit, softwar

hang out trend, victim, grab  irritate, casual

 

 

 

 

 

 

 

 

Описує різні підліткові групи

 

11

 

Молодіжна культура.  Формування ЛН та навичок читання

 

WB ex.8,9-p.23

 

 

Ex.3,4b,5-pp.29-31

Ex.4a-p.30,    WB ex.10-p.24

 

Ст2

 

 

 

12

 

Вподобання та хобі молодіжних груп.. Формування  граматичних навичок

 

В.1, 2 с.32 Remember!Look –pp.31-33

В. 5, 6, 8, с.35

 

 

Ex.1,2-pp.33-34

 

Громадян

ська відповідальність

 

verb+ing

to + verb

 

 

13

 

Вподобання та хобі молодіжних груп. Розвиток навичок письма

 

 

 

 

Ex.5,6,7,8-pp.34-35

Ex.3,4-pp.32-34

 

Висловлення власного ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій

 

verb+ing

to + verb

Розповідає про свої вподобання та хобі

 

14

 

Молодіжні організації. Формування ЛН, навичок аудіювання та говоріння .

Ex.2b-pp.36-37, ex.5b-p.38

Ex.1-p.35, ex.3,4-p.38

WB ex.12-p.26

 

 

Ex.5a-p.38

Ex.2a,c-pp.36-37

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

В. 1, 35, с.38 hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

 

15

 

Молодіжні організації. Розвиток навичок говоріння та аудіювання

В.2, с.39-40

 

 

 

 

 

 

 

 

В.2, с.39-40

В. 3, 5, с.41

 

В.1, с. 39

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

baggy, label, pick, fuss, give in, glittery

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

 

№ п/п

 

Тема уроку

Сприйняття

на слух

АУД

Зорове

сприйняття

ЧИТ

Усна

взаємодія

 

Писемна

взаємодія

Усне

продукування

ГОВОР

Писемне

продукування

 

ПИСЬ

Інтегровані змістові

лінії

Лексика

Грама

тика

Очікувані

результати

 

16

 

Молодіжні клуби. Розвиток навичок  читання і письма

 

Ex.2a-p.42

 

В. 2, с.42

 

В. 1, с.42

 

 

Громадян

ська відповідальність

 

verb+ing

 to +verb

 

 

17

 

Клуби за інтересами. Розвиток навичок говоріння.

 

В. 2, с.43

 

 

 

 

Громадян

ська відповідальність

В. 1, 3, с.43

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

 

18

 

Течії молодіжної культури. Розвиток навичок письма.

 

В. 7, с.48, 11, с.51

В. 8, 49, 10, с.50, 12,с. 52

В. 9, с.50

 

 

Громадян

ська відповідальність

В. 6, 47

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

 

19

 

Течії молодіжної культури. Повторення вивченого з теми «Молодіжна культура»

 

В. 1, с.54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В. 3, с.57

 

В. 4, с.57

В.2, 56

Здоров'я і безпека

С.55

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків

 

 

20

 

Течії молодіжної культури. Повторення вивченого з теми «Молодіжна культура»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3: Засоби масової інформації

 

21

 

Засоби масової інформації. Введення ЛО теми.

 

 

В. 5, 6, с.66

 

 

В. 4, с.65

В. 3, 64

Громадянська відповідальність

В. 1, 2, с.62, 63, с.67, 8, с.68

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

 

 

22

 

Засоби масової інформації. Телебачення і радіо.

Формув.ЛН та навичок читання і письма

 

 

Ex.6,7a-pp.66-68

WB ex.4,5-p.34, ex.9-p.69

 

 

Ex.9-p.69

Ex.7b,8-p.69

WB ex.8-p.36

 

criteria, dignity, reliability, avoid, judge,

substitute,

desperate,

shallow, spiritual

 

 

 

23

 

Телебачення як засіб масової інформації. Формув. ЛН, навичок аудіювання та говоріння 

В. 1, 2, с. 69-70

WB ex.11,12,13-pp.37-38

В. 3, 71,

 

 

 

Громадянська відповідальність

С. 72

addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey

 

Визначає достовір

ність інформації

 

 

24

 

Радіо і телебачення в нашому житті. Розвиток навичок говоріння.

ex.4-p.72

В. 1-2, с. 73-75

 

 

 

В.3-5, с.76

Громадянська відповідальність

 

relative clause with whose/who/which/that

Визначає достовір

ність інформації

 

 

25

 

Радіо і телебачення в нашому житті. Розвиток граматичних навичок

 

Ex.5,6-pp.76-77;

РЗв17 ст40

 

 

 

 

 

 

 

Ex.7,8-pp.28-30

 

 

relative clause with whose/who/which/that

 

 

№ п/п

 

Тема уроку

Сприйняття

на слух

АУД

Зорове

сприйняття

ЧИТ

Усна

взаємодія

 

Писемна

взаємодія

Усне

продукування

ГОВОР

Писемне

продукування

 

ПИСЬ

Інтегровані змістові

лінії

Лексика

Грама

тика

Очікувані

результати

 

26

 

Твій онлайн партнер. Розвиток нав. говоріння та аудіювання.

В. 2, с.78

В. 2, с.78

В. 2,3-5, 7,  с.78

В. 1, с.77

Ex.1, 2b,c, 3-pp.77-80

WB ex.18 p.41

Громадянська відповідальність

С.78

commercial, to roar politics, preference, to advertise, to plug

 

Запитує партнера про його  преференції у телепрограмах

 

27

 

Улюблена радіо-телепередача. Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

 

Ex.4,5,6,7-pp.80-82

WB ex.21-pp.43-44

 

 

 

 

 

28

 

Інтернет. Спілкування у мережі інтернет. Повторення вивченого з теми «Засоби масової інформації»

 

 

В. 2, с.82

 

 

В 1, с. 82

 

WB ex.22 p.45

Громадянська відповідальність

 

Відносні займенники

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

 

 

Тема 4: «Робота і професія»

29

 

Робота і професія. Введення ЛО теми.

 

В. 1-3, с.83-85

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

List of professions

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

30

 

Характеристики  професій. Формув.  ЛН

 

Ex.1-pp.83-85

WB ex.1-p.47

 

 

 

 

 

List of professions

 

 

 

31

 

Характеристики  професій.

Формування навичок читання і письма

 

Ex.4,5a,6-pp.86-87

WB ex.3-p.48

 

 

В. 6, с.89

В. 5, с.89

WB ex.3p.48

Підприєм ливість та фінансова грамотність

С.85, В. 4, 5, с.85

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансо вих можливо стей сучасних професій

 

 

32

 

Нахили і здібності Формув. навич. аудіювання та говоріння 

Ex.2,3,4 – p.88

 

 

 

Ex.5a-p.89

Ex.1-p.87, ex.5b, 6-pp.89-90

 

 

 

 

 

33

 

Світ професій. Формування грам.навичок і письма

 

В.1, 2, с. 90

В. 3, с.91

 

 

В. 4-6, 91

 

Ex.1b,4,7 - pp.90-92

Підприєм ливість та фінансова грамотність

 

Relatives pronounce

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

34

 

Вибір професії.  Розвиток навичок говоріння та читання

 

WB ex.8,9a-p.52

В. 3, 5, с.95, 6-7, с96

 

Ex.1a,2,3,4-pp.93-94

WB ex.9b-p.53

Громадян ська відповідальність

В. 1, с.93, с.96

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

 

 

 

35

 

Вибір професії. Розвиток навичок говоріння та читання

 

WB ex.12, 14 -pp.56-57

 

 

В. 8, с.96

Ex.5,6,7,8-pp.95-96

 

babysitting  campaign volunteer, take up,

be excited about, work hard

 

 

 

36

 

Робота і професії. Важливі професії.

Розвиток нав.читання і письма

 

 

 

Text

Professions

in the  world

 

 

 

 

1,2 р. 98-99

 

 

 

 

 

37

 

Вибір професії. Роз.нав.говор

 

 

 

 

My future profession

 

 

 

 

 

 

38

 

Фактори впливу на вибір професій. Розв.нав. говоріння

5 р. 99

 

 

 

В.11, с.104

7,8 р. 100,102

 

 

 

 

 

39

 

Професії, які мені подобаються. Розвиток навичок письма

Проектна робота

В. 12, 13, с.104 Ex.1,2-pp.108-112

В. 9, с.103, 14, 15, с. 107

 

Доповіді учнів

 

Громадянська відповідальність

 

 

Демонструєрозуміння основ медіа-грамотності.

 

40

 

Професійні навички. Повторення вивченого з теми «Робота і професія»

 

 

 

 

 

Ex.3,4,5-pp.112-113

 

 

 

 

 

41

 

Контрольна робота з аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

 

Контрольна робота з читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

 

Контрольна робота з письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Контрольна робота з говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови за програмою «Іноземна мова, 5-9 класи» для ЗЗСО, затверджена наказом МОНУ від 07.06.2017 №804. Підручник: О. Карпюк « Англійська мова – 9»  ( 3 год. на тиждень)

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний матеріал

Мовленнєвий компонент

 

Домашнє завдання

Інтегровані

змістові

лінії

Очікувані

результати

 

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема 5. Наука і технічний прогрес

 

 

45

 

46

Наука і технічний прогрес. Формування лексичних навичок

An inventor

 

Впр.1, ст.118

 

 

Впр.1, 2б, ст.118-119

Впр.3, ст.119

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

46

 

47

Наука і технічний прогрес. Відомі науковці. Формування лексичних навичок

a reason, to exist, to launch, impossible

 

 

 

 

 

  

 

 

Впр.5, ст.120

Впр.6, ст.121

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень може розповісти про винаходи та науковий прогрес, аналізує минуле та сучасне.

47

 

48

Відомі вчені та винахідники. Формування грамат. Навичок

 

 

Впр.7д, ст.122

 

Впр.7с, ст.122

Впр.8, ст.123

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

48

 

49

Наука і науковці. Формування  навичок читання та говоріння

Graduated, space, founders

 

Впр.1а, ст.128

 

Впр.2, ст.124; Впр.3а, ст.125

Впр.1, ст.124

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про науковців та науку.

49

 

50

Наука. Формування навичок аудіювання та письма

An invention, a theory, to construct, to discover, to invent

Word building

 

 

Впр.4, ст.126

Впр.5, ст.126

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

50

 

51

Галузі науки. Розвиток навичок читання та говорін.

 

Present Passive

Впр.3c, ст.131

 

Впр.1b, ст.131

Впр.3a, ст.130

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

51

 

52

Науковий музей. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

Past Passive

Впр.5, ст.132

 

Впр.6, ст.134

Впр.4, ст.131

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

 

52

 

53

Сучасні досягнення науки. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote

 

Впр.7б, ст.135

Впр.3, ст.138

Впр.1, ст.136

Впр.8, ст.136

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про досягнення в науці; описувати винаходи; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію.

53

 

54

Сучасні

пристрої в

житті і по-

буті.

Розвиток навичок читання. та говор.

Purpose, riddle, to depend, recent

 

Впр.5a, ст.139-140

Впр.4a, ст.138

Впр.5a, ст.139-140

Впр.2, ст.137

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

54

 

55

Видатні вчені України. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

Впр.10, ст.144

Впр.6a, ст.142

Впр.4b, ст.142

Впр.9, ст.143

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

55

 

56

Винаходи, які змінили світ назавжди. Узагальн. вивч. матеріалу

 

 

Впр.1, ст.175

Впр.1, ст.175

Впр.2, ст.177

Впр.4, ст.177

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про досягнення в науці; описувати винаходи; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію.

56

 

57

Повторення з теми «Наука і технічний прогрес».

A genius, a quotient, publicity, relativity

 

 

 

 

 

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

 

Тема 6. Природа і погода

 

57

 

58

Природа і погода. Формування лексичних навичок

Danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental

 

Впр.4, ст.147

 

Впр.2, ст.146;  Впр.3, ст.147

Впр.1, ст.146

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про природу та погоду; описувати різні погодні умови; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію.

58

 

59

Навколишнє середовище. Формування лексичних навичок

Ecology, nuclear, garbage, animals in danger

 

Впр.7, ст.150

Впр.8, ст.151

Впр.6, ст.150

Впр.9a, ст.151

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

59

 

60

Охорона довкілля.

Формування грамат. Навичок

A container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal

 

Впр.5, ст.155

Впр.2, ст.153

Впр.4, ст.154

Впр.4, ст.154

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

60

 

61

Проблеми довкілля. Формування  навичок читання та говоріння

 

Conditional I

 

Впр.3a, ст.153

Впр.3b, ст.154

Впр.1, ст.157; Впр.2, ст.158

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

61

 

62

Охорона довкілля.

 Формув. навичок аудіюв. та письма

 

 

 

Впр.6a, ст.156

Впр.7a, ст.156

Впр.6b,c, ст.156

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

62

 

63

Охорона довкілля в Україна. Розвиток навичок читання та говорін.

Endangered, habitat, to preserve, to spill to survive

 

ст.166-167

 

Впр.9, ст.173

Впр.1, ст.167

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Учень вміє запитувати та розповідати про охорону довкілля в Україні; описувати різні способи збереження природи; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

63

 

64

Захист тварин та рослин. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

Extinct, to get rid of, to run out of

 

Впр.1, ст.159

 

Впр.10, ст.173

Впр.7, ст.172

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

64

 

65

Глобальне потепління. Розвиток навичок читання та говорін.

 

 

Впр.1a, ст.159

 

Впр.6, ст.172

Впр.1b, ст.160

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

65

 

66

Проблеми нашого міста. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

ст.161

 

Впр.11, ст.173

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

 

66

 

67

Врятуємо планету разом. Розвиток навичок читання та говор.

genius, quotient, publicity, relativity

 

Ст.174

 

 

Впр.8a, ст.165

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Учень вміє запитувати та розповідати про планету  Земля та про проблеми навколишнього середовища; описувати різні способи охорони природи; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

67

 

68

 Врятуємо планету разом. Повторення ЛО та грам. констр.

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

68

 

69

Наша планета – в Повторення ЛО

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

69

 

70

Повторення вивченого з теми «Природа і погода»

 

 

Впр.5a, ст.162

 

Впр.5b, ст.163

Впр.4, ст.162

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

 

Тема 7 «Англомовні країни»

70

 

71

Англомовні країни. Формування лексичних навичок

 

 

Впр.2a, ст.182

Впр.2, ст.188, Впр.3a,b ст.189

Впр.1b, ст.182, Впр.2c, ст.183

Впр.1a, ст.182

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про англомовні країни; описувати різні міста та географічне розташування англомовних країн; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

71

 

72

Загальна характеристика англомовних країн. Формування лексичних навичок

 

 

Впр.3, ст.184

Впр.3c, ст.189

Впр.5, ст.185

Впр.4, ст.185

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

72

 

73

Географічне положення Великобританії. Формування грамат. Навичок

 

 

Впр.7, ст.186

 

Впр.8, ст.187, Впр.1b, ст.188

Впр.1a, ст.188

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

73

 

74

Великі міста.

Формування  навичок читання та говоріння

 

Past Tenses Revision

Впр.5a, ст.191

Впр.4, ст.190

Впр.5b, ст.191

Впр.4, ст.190

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про великі міста UK ; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

 

74

 

75

Об’єднане Королівство

Формув. навичок аудіюв. та письма

 

Past Simple and Past Continuous

Future Tenses Revision

 

 

Впр.5, 6

ст.194

Впр.2, ст.192, Впр.3, 4

ст.193

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

75

 

76

Шотландія Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

Впр.1b, ст.197 Впр.6a, ст.199

Впр.5, ст.198

Впр.1, ст.194, Впр.3a, ст.196

Впр.2, ст.195

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

76

 

77

Уельс та його визначні місця. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

Впр.1a, ст.201 Впр.4a, ст.204

Впр.6b, ст.205

Впр.6b, ст.200 Впр.2b, ст.204 Впр.4b, ст.205

Впр.1, ст.200 Впр.1b, ст.202 Впр.6, ст.205

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

77

 

78

Клімат Великобританії Розвиток навичок читання та говоріння

 

Passive Voice Revision

Впр.2a, ст.207,

Впр.1, ст.207,

Впр.6c, ст.206

Впр.7, ст.207,

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє розповідати про клімат; запитувати та описувати погоду міст UK.

78

 

79

Міста Британії Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

 

Впр.2b,c ст.208 Впр.3b, ст.209

 

Впр.1, ст.210

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

79

 

80

Подорож Об’єднаним Королівством. Розвиток навичок читання та говоріння

upland,  county navigable, iron ore, borough, brassware

 

 

Впр.1, ст.213

 

Впр.4, ст.212

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

80

 

81

Визначні місця й історичні пам’ятки. Повторення ЛО

 

 

Впр.3,6, ст.223

Впр.1, ст.218

Впр.1, ст.226

 

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про визначні місця та історичні пам’ятки; описувати цікаві місця та географічне розташування історичних пам’яток  висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

81

 

82

Повторення з теми «Англомовні країни»

 

 

Впр.2, ст.226 Cт. 227

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

Тема 8 « Україна»

82

 

83

Україна. Введення ЛО.

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про Україну; описувати географічне розташування своєї країни; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

 

83

 

84

Відомі міста України. Розвиток навичок говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

84

 

85

Визначні місця й історичні пам’ятки. Формування лексичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

85

 

86

Міста України. Формув  лексичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про різні міста своєї країни; описувати цікаві місткчка; висловлювати своє враження про почуте;

86

 

87

Київ – столиця України. Формування навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

87

 

88

Визначні місця Києва Формув. навичок аудіюв. та письма

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

88

 

89

Визначні місця України. Формування  навичок читання та говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

Учень вміє розповідати про визначні місця України; описувати візуальні характеристик місць; висловлювати своє враження про почуте;

89

 

90

Повторення вивченого з теми «Україна»

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

 

 

 

Тема 9 «Одяг»

 

90

 

91

Одяг. Введення ЛО.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про одяг; описувати в чому одягнений; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

91

 

92

Мода. Розвиток навичок аудіюв. та письма.

 

 

 

 

 

 

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

92

 

93

Елементи одягу. Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

 

93

 

94

Мода. Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

Учень вміє розповідати про моду та стиль; описувати в різні стильові напрямки; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

94

 

95

Мода та стиль. Розвиток навичок говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Громадян

ська відповідаль

ність

 

95

 

96

Смаки в одязі. Розвиток навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

96

 

97

Одяг. Повторення вивченого з теми «Одяг»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадян

ська відповідаль

ність

Учень вміє запитувати та розповідати про одяг; описувати в чому одягнений; висловлювати своє враження про почуте; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

97

 

98

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Природа і погода»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98

 

99

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Україна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

100

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Англомовні країни»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

 

101

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Наука і технічний прогрес»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

 

102

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

 

 

103

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

103

 

104

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

105

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бабіна Ксенія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 березня
Переглядів
2817
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку