ІІ семестр
№ п/п |
Дата |
Тема |
Очікуваний результат. Учень вмітиме: |
Мовний інвентар |
Наскрізні змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відпові дальність |
Здоров’я і безпека |
Підпри ємливість і фінансова грамот ність |
|||||||
Тема: «У місті. Магазини і покупки» |
||||||||||||
36. |
|
Знайомство з містечком Грінвіч |
Вміти знаходити потрібну інформацію в тексті |
North, West, East, South |
North, West, East, South |
Учень розуміє переваги екологічних видів транспорту |
|
|
|
Вивчити нові слова |
||
37. |
|
Загальні запитання у теперішньому простому часі |
Ставити та відповідати на загальні питання у Present Simple. |
|
General questions in Present Sіmple. |
|
|
Учень пояснює життєво важливу потребу дотримуватись правил дорожнього руху |
|
Утворити питальні речення з поданих розповідних |
||
38. |
|
Утворення спеціальних питань. Питальні слова |
Ставити спеціальні питання. |
When/Where What/How |
Special questions in Preset Simple. |
|
Учень планує краєзнавчу подорож, розуміє цінність культурного розмаїття |
|
|
Вивчити нові слова та правила |
||
39. |
|
Mагазини і покупки.
|
Розповідати про свої уподобання щодо покупок |
Apples, biscuits , milk, eggs , lemonade, cheese, cornflakes , tomatoes, water, pencils |
Злічувані / незлічувані іменники (much/many) |
|
|
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. |
Вивчити нові слова та правила |
||
40. |
|
Читання. Повторення вивчених ЛО. |
Вміти знаходити потрібну інформацію в тексті та давати відповіді на питання. |
|
|
|
Учень демонструє уміння працювати разом |
|
Демонструє знання грошових одиниць інших країн |
Перекл. речення на англійську мову |
||
41. |
|
Місяці, дні тижня.
|
Ставити запитання і відповідати на них |
Дати (дні тижня, місяці) |
Спеціальні питання |
|
|
|
|
Впр.7, ст.73 |
||
42. |
|
Розвиток діалогічного мовлення. Повторення вивчених ЛО. |
Скласти діалог з використанням вивченої лексики |
|
|
|
|
|
Розподіляє доцільно кишенькові кошти |
Скласти та розіграти діалог |
||
43. |
|
СвяткуванняДня народження |
Pозповідати про святкування Дня народження. Привітати з Днем народження. |
Happy Birthday! |
Особові, присвійні займенники |
|
|
|
Учень співвідносить свої потреби та сімейний бюджет |
Впр.2, ст.74 |
||
44. |
|
Повторення вивченого матеріалу теми |
Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
|
|
|
Пояснює правила поведінки в магазинах. |
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
||
45. |
|
Контрольна робота |
Грамотно та лексично правильно застосовувати набуті знання , вміння та навички |
|
|
|
|
|
Співставляє ціни на товари. |
Повторити вивчений матеріал теми |
||
Тема: «Природа» |
||||||||||||
46. |
|
Природа.
|
Складати та розігрувати мікродіалоги з новою лексикою |
Invitation, farm, address, sheep river, fish |
|
Демонструє розуміння взаємозв’язку людини та навколишнього середовища |
|
|
|
Впр.4, ст.81 |
||
47. |
|
Пори року |
Описувати улюблену пору року |
Пори року |
|
|
Формулює власні ціннісні пріоритети |
|
|
Розповідати про улюблену пору року |
||
48. |
|
Повторення вивчених ЛО. Розвиток монологічного мовлення. |
Давати відповіді на питання та описувати малюнки з використанням вивчених структур
|
|
|
Учень розуміє переваги екологічних видів транспорту |
|
|
|
Вивчити усну тему «Моя улюблена пора року» |
||
49. |
|
Погода.
|
Описувати погоду у різні пори року |
Cold, sunny, foggy, snowy, windy |
|
|
Демонструє ввічливість у спілкуванні |
|
|
Скласти та розіграти діалог, використовуючи нову лексику |
||
50. |
|
Тварини. |
Давати відповіді на питання та описувати малюнки з використанням вивчених структур |
Cat, dog, rabbit, fish, snake, parrot, hamster, mouse |
Вказівні займенники this/these that/those |
Розуміє важливість фауни в житті людини |
|
|
|
Вивчити нові слова |
||
51. |
|
Шум вночі. Читання. |
Вміти знаходити потрібну інформацію в тексті та давати відповіді на питання. |
fishing, carry, laptop, broken, hide, worried |
|
|
Демонструє ввічливість у спілкуванні |
|
|
Впр.3, ст.89 |
||
52. |
|
Повторення вивченого матеріалу теми |
Розповідати про улюблену тварину |
|
|
|
Формулює власні ціннісні пріоритети |
|
|
Вивчити усну тему «Моя улюблена тварина» |
||
Тема: «Україна. Велика Британія» |
||||||||||||
53. |
|
Моя рідна Україна |
Читати та розуміти текст про Україну |
Name Population Ethnic groups Area Capital Currency hryvnia Official language Ukrainian Government republic with a president |
Означений/ неозначений артиклi/ відсутність артикля |
|
|
Учень пояснює життєво важливу потребу дотримуватись правил дорожнього руху |
|
Вивчити нові слова |
||
54. |
|
Місце на карті України |
Читати та розуміти діалоги про географічне положення України |
East, west, south, north, capital |
|
|
Виявляє повагу та любов до Батьківщини |
|
|
Діалог про Україну |
||
55. |
|
Визначні місця України |
Слухати та розуміти тексти про визначні місця України |
|
Артикль з географічними та власними назвами |
|
Демонструє ввічливість у спілкуванні |
|
|
Розповідь про одне з визначних місць рідного краю |
||
56. |
|
Моє рідне місто/село |
Розповідати про рідне село |
Live, village, beautiful, native |
|
Демонструє розуміння взаємозв’язку людини та навколишнього середовища |
|
|
|
Розповідати про рідне село |
||
57. |
|
Проектна робота «Подорож моєї мрії» |
Написання та представлення проекту |
|
Використання I would like to |
|
|
|
Учень вміє спів ставити свої бажання та потреби з сімейним бюджетом |
Повторити вивчені ЛО теми |
||
58. |
|
Великобританія. Основні відомості. |
Читати та розуміти текст про Велику Британію |
Great Britain, United Kingdom, England, country, island, sea, channel |
|
|
Розуміє та поважно ставиться до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури |
|
|
Переклад тексту |
||
59. |
|
Великі міста Великобританії |
Сприймати на слух та розуміти тексти про великі міста Великобританії |
Назви великих міст Великобританії |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Перекласти речення на англійську мову |
||
60. |
|
Повторення вивченого матеріалу теми |
Знаходити, розуміти та передавати необхідну інформацію |
|
Present Simple |
|
Виявляє поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається |
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |
||
61. |
|
Контрольна робота. |
Грамотно та лексично правильно застосовувати набуті знання та вміння |
|
|
|
Дотримується толерантності у спілкуванні |
|
|
Повторити вивчений матеріал теми |
||
Тема: «Свята і традиції» |
||||||||||||
62. |
|
Свята та традиції України |
Читати та розуміти тексти про свята та традиції України. |
Happy New Year! Merry Christmas! Happy Valentine Day! |
|
|
Розуміє та поважно ставиться до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури |
|
|
Підготуватися до контролю письма |
||
63. |
|
Свята та традиції Великобританії |
Складати та розігрувати діалоги |
Best wishes for a happy Easter! Many happy returns of the day! May all your dreams come true! |
|
|
|
Дотримується правильної постави під час читання та письма |
|
Повторити правила утворення спеціальних запитань |
||
64. |
|
Моє улюблене свято |
Розповідати про своє улюблене свято |
|
Special questions in Preset Simple |
|
Демонструє ввічливість у спілкуванні |
|
|
Підготуватися до контролю читання |
||
65. |
|
Контроль навичок читання |
Читати з повним розумінням короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі |
|
|
|
Демонструє толерантне відношення до однокласників |
|
|
Підготуватися до контролю аудіювання |
||
66. |
|
Контроль навичок аудіювання |
Розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі |
|
|
|
|
|
Виявляє дбайливе ставлення до шкільного приладдя |
Перекласти речення на англійську мову |
||
67. |
|
Контроль навичок письма |
Писати повідомлення на вивчені теми |
|
|
|
Формулює власні ціннісні пріоритети |
|
|
Підготуватися до контролю говоріння |
||
68. |
|
Контроль навичок усного мовлення |
Розповідати та спілкуватися за вивченими темами |
|
|
|
Дотримується толерантності у спілкуванні |
|
|
Написати вітальну листівку |
||
69. |
|
Повторення теми «Свята і традиції» |
|
Поважно ставиться до співрозмовника, до його думки |
|
|
Написати про свої плани на канікули |
|||||
70. |
|
Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу за рік |
|
|
Дотримується правильної постави під час читання та письма |
|
Повторити вивчений матеріал |
|||||