Календарно-тематичне планування з англійської мови за програмою Р.Б. Шияна. Підручник: Quick Minds 3

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблене за програмою Р.Б. Шияна для 3 класів НУШ. Вміщує всі теми програми та підручника Quick Minds 3
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 3-х КЛАСІВ ЗА ТИПОВОЮ ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ, РОЗРОБЛЕНОЮ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ Р. Б. ШИЯНА.

 

Навчальний рік: 2023-2024.  Семестр:  І - ІІ   Вчитель: Кравець Настя Володимирівна.  Клас: 3 –А, 3 - Б   Підручник: Quick  Minds 3

3 години на тиждень (105 годин)

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

1 . Я, моя родинга та друзі!

 

1.

 

Я, моя родина та друзі. Повторення чисел в межах 20.

SB p.4

 

Називати

числа 1-20,

поверхи

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

numbers:1-20,

castle, upstairs, downstairs, basement

 

Where is room 2?

 

 

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Зіграти у гру меморі:

-Where is room 2?

-Upstairs.

 

 

2.

 

Я, моя родина та друзі. Повторення лексичниз одиниць.

SB p.5

Повідомляти про можливості людей

Здоров’я і безпека: розуміти свої можливості і базові правила безпечної поведінки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

actions: ride a bike, play football, fly a kite, skip, make a sandcastle, paint a picture, play football, swim

I can ride a bike.

She can’t play football.

They can fly a kite.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повідомляти про можливості людей

 

3.

 

Я, моя родина та друзі! Повторення граматичних конструкцій.

SB p.6

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Громадянська відповідальність:

уміння вчитися упродовж життя, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня  “The explorers”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

4.

 

Я, моя родина та друзі. Повторення граматичних констпукцій have got/has got.

SB p.7

Повідомляти про приналежність речей певній людині

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

She’s got  a dog.

He’s got a bike.

We’ve got two cats.

They’ve got a football.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Зіграти у гру “Подивись і знайди”:

- They’ve got bikes.

- Mike and …

 

5.

 

Я, моя родина та друзі. Розвиток навичок читання.

Cтара книга

SB p.8-9

Повідомляти про проблему

Підприємливість та фінансова грамотність:

необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій

 

 

 

Особливості повідомлення про проблему

wait here, They’ve got, Let’s get them! get (the book) back, go away, silly, We’ve got, Well done

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Реагувати на повідомлення

6.

 

Я, моя родина та друзі .

Розвиток навичок аудіювання.

SB p.8-9

Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення

Громадянська відповідальність:

Розрізняти правильну і хибну інформацію з метою формування світогляду

Особливості термінового повідомлення

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Let’s get them.

Gus pats his pets a lot.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Розповісти історію, використовуючи малюнок.

 

7.

 

  Я, моя родина та друзі .  Повторення та узагальнення вивченого матеріалу 

2.  Я, моя родина та друзі  (щоденні обов’язки).

 

8.

 

Я, моя родина та друзі.

Дні тижня. Введення ЛО теми.

SB p.10

Перераховувати дні тижня

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Перераховувати дні тижня під час взаємодії в парі

9.

 

Я, моя родина та друзі.

Дні тижня. Розвиток навичок читання.

SB p.11

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

I go swimming on Mondays.

So do I.

I play football on Saturdays.

I don’t.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

10.

 

Я, моя родина та друзі.

Дні тижня

SB p.12

Розповідати про події, заплановані протягом тижня

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про події протягом тижня

11.

 

Я, моя родина та друзі.

Дні тижня. Розвиток навичок аудіювання

SB p.13

Запитувати про події протягом тижня

 

Громадянська відповідальність:

уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Do you play computer games at the weekend?

Yes, I do.

No, I don’t.

Демонструвати розуміння висловлювань

Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників

12.

 

Я, моя родина та друзі.

Розвиток навичок говоріння.

SB p.14-15

Розуміти послідовність дій історії

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність звертатися по допомогу при необхідності

 

Стежити за презентованою інформацією

in code, clue, like + -ing, puzzle, keep, secret, sure, tell, That’s fine, want, No way, understand, follow

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

13.

 

Я, моя родина та друзі.

Повторення лексичних одиниць теми.

 

SB p.14-15

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

DJ Cool K plays CDs for ETs from planet QB3.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Інсценувати діалог

 

14.

 

Я, моя родина та друзі.

Музичні інструменти. Введення ЛО.

SB p.16

Розуміти опис музичних іструментів

Громадянська відповідальність:

Розуміти важливість культурної спадщини

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

recorder, guitar, triangle, flute, piano, drum, blow, string, rhysthm

 

Розуміти короткий текст та відповідати на питання відповідного до нього

Повторювати за прослуханим

15.

 

Я, моя родина та друзі.

Музичні інструменти. Розвиток навичок читання.

SB p.17

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

ПІдприємливість і фінансова грамотність: вмісти креативно вирішувати завдання

 

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

trombone, harp, cymbals, cello, castanets, saxophone

Instructions (imperatives)

Читати інструкцію та виконувати дії відповідно

 

Презентувати свій вироб

 

16.

.

 

Я, моя родина та друзі.

 Повторення та узагальнення вивченого.

SB p.88

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організації свого часу

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Розповідати про свою сім’ю і розпорядок тижня

3. Відпочинок і дозвілля (розваги) .

17.

 

Відпочинок і дозвілля.  День народження.Введення ЛО теми.

SB p.18

Перераховувати місяці

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December

This months starts with J.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

18.

 

Відпочинок і дозвілля . День народження

SB p.19

Повідомляти про день народження

Громадянська відповідальність:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December

When’s your birthday?

It’s in May.

Our birthsdays are in May.

Their birthdays are in July.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повідомляти, коли день народження

 

19.

 

Відпочинок і дозвілля. Розвиток навичок говоріння.

SB p.20

Розповідати про своє день народження

Громадянська відповідальність:

Уважне ставлення до оточуючих

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Розповідати про своє день народження

20.

 

Відпочинок і дозвілля.Розвиток навичок аудіювання.

SB p.21

Описувати предмети

Громадянська відповідальність:

Уважне ставлення до оточуючих та їх емоцій

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Doll is happy. – The doll’s happy.

The puppy is sad. – The puppy’s sad.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Діалогічне мовлення

21.

 

Відпочинок і дозвілля.Прибирання

SB p.22-23

 

Пошук вказівки

Пошук вказівки

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Прибирати сміття, щоб довкілля було незабрудненим

ПІдприємливість і фінансова грамотність:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

dark, village, What a mess!

Let’s tidy up!

Vic sells big balloons from the back of his van.

I don’t like ...

There’s ...

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Прослуховувати та реагувати на прослухане

 

Відтворюваи історію за допомогою малюнку

Інсценувати історію

 

22.

 

Відпочинок і дозвілля. Розвиток навичок письма.

SB p.24-25

Стежити за презентованою інформацією, розуміти певні деталі

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей

Знаходити деталі в тетксті

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It’s night-time in my bedroom. My toys are having a party. This is my robot.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Демонструвати розуміння висловлювань

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про день, місце і імена гостей дня народження

Розповідати про свій малюнок

23.

 

Відпочинок і дозвілля.Defender of Ukraine Day

SB p.89

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Громадянська відповідальність:

Шанобливе ставлення до захисників України

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

an artist

an actor

an actress

a soldier

a cook

a pilot

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

 

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

24.

 

Відпочинок і дозвілля.  Повторення та узагальнення вивченого матеріалу 

 

4. Людина (зовнішність)

25.

 

Людина. Зовнішність. Введення ЛО теми.

SB p.26

Розповідати про зовнішність людини

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/запис

 

Blonde, curly, moustache, teeth, straight, beard, fat, thin

He’s got moustache.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

26.

 

Людина. Зовнішність. Розвиток навичок аудіювання.

SB p.27

Розповідати про зовнішність інших людей

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

My eyes are big.

His moustache is long.

Our eyes are brown.

Your hair is blonde and curly.

Her hair is short and straight.

Their teeth are white.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Обмінюватися репліками про зовнышнысть людини на рівні мікродіалогу

 

27.

 

Людина. Зовнішність

SB p.28

Розповідати про зовнішність інших людей

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

His/her …is…

His/Her …are…

He’s/She’s a little …

He/She realy likes …

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

28.

 

Людина. Зовнішність. Розвиток навичок письма.

 

SB p.29

Питати і повідомляти про приналежність речей кому-небудь

Громадянська відповідальність:

шанобливо ставитися до власності інших

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Tom’s sweater is blue.

Olivia’s hair is curly.

Daniel’s trousers are big.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Грати в гру меморі, використовуючи граматичні кострукції уроку

 

29.

 

Людина. Зовнішність

Лицар.Введення ЛО теми.

SB p.30-31

Пошук вказівки

Підприємливість і фінансова грамотність:

шукати нестанлдартні й ефективні шляхи вирішення задач

Співпрацювати в парі

arrow, hurt, Look out!, knight, come after, hide, I’ve got an idea, lucky, keep quiet, lead

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату

 

30.

 

Людина. Зовнішність

Розвиток навичок письма.

 

SB p.30-31

Пошук вказівки

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Правила поведінки

 

A crowd is watching the clown show from the window.

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Історія «Лицар»

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії

Інсценувати історію

 

31.

 

 

Людина. Розвиток навичок читання.

SB p.32-SB p.33

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Виділяти основне в тексті

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

 

Розуміти  конкретну інформацію

Проектна робота

collection, ancient, gallery, exhibit, calendar, mummy, object, dinosaur, owl, motorbike, plane

time capsule

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти вказівки

 

Реагувати на повідомлення

Розробити капсулу часу і розповісти про неї

32.

 

Різдво у різних країнах світу

SB p.90

Повторення структур

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розповідати про улюблене свято

33.

 

Повторення вивченого матеріалу (зовнішність, місяці, дні тижня)

SB p.34

Обирати правильну опцію

Громадянська відповідальність:

уміння вчитися упродовж життя, використовавати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розв’язувати завдання вікторини

34.

 

День народження

Повторення вивченого матеріалу

SB p.35

Говорити про день народження

Громадянська відповідальність:

Взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

tug of war, three-legged race, present

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

35.

 

Unit 3 test His hair is curly.  Повторення та узагальнення вивченого матеріалу 

 

5. Помешкання.

36.

 

Помешкання. Мій будинок. Введення ЛО теми

SB p.36

Розповідати про будинок / квартиру

Здоров’я і безпека:

дотримуватися чистоти у будинку

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Називати кімнати

37.

 

Помешкання.

Мій будинок. Введення ЛО теми.

SB p.37

Визначати місцезнаходження людей

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar

Where’s Mike?

He’s in the kitchen.

Where’s Linda?

She’s in the bedroom.

Where are Hanryy and Freddie?

They’re in the living room.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

38.

 

Помешкання. Мій будинок . Розвиток навичок говоріння.

SB p.38

Визначати місцезнаходження людей

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Where are the crocodiles?

Where are the tigers?

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них

39.

 

Помешкання. Мій будинок. Розвиток навичок письма.

SB p.39

Описувати товаришів та героїв історії

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is there a plane?

Yes there is.

Are there any rats?

No, there aren’t.

How many cars are there?

There are four cars.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

 

 

 

 

 

40.

 

Помешкання. Мій будинок

Ще вище!

SB p.40-41

 

Пошук вказівки

Планувати дії разом

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння використовувати нестандартне мислення для  досягнення мети

Громадянська відповідальність:

співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Нестандартне мислення

Нестандартне мислення

 

over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Roxy, Ron and Ray are the Triple R rock stars from Mars.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Інсценувати історію

Реагувати на повідомлення

41.

 

Помешкання. Мій дім. 

SB p.42 - 43

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Помічати  правильну відповідь

42.

 

Помешкання.

Мій дім

SB p.91

Unit 4 test The haunted hause 

Обговорювати місце проживання

Громадянська відповідальність:

поважати кожну людину

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати та розуміти значення окремих слів

Описувати місце проживання

43.

 

Діагностувальна робота з письма

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

Діагностувальна робота з читання

45.

 

Діагностувальна робота з аудіювання

46.

 

Діагностувальна робота з говоріння

47.

 

Тепер я можу…

48.

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу . узагальнення та систематизація.

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Відппочинок і дозвілля (розваги, захоплення)

45.

 

Відпочинок і дозвілля. Біля моря. Введення ЛО теми.

SB p.44

Розповідати про дозвілля

Здоров’я і безпека:

Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

What am I doing?

You’re cleaning your goggles.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

46.

 

Відпочинок і дозвілля. Біля моря. Введення ЛО теми.

SB p.45

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

Peter is eating an ice cream.

He isn’t reading  a book.

Emma and Bob are dancing.

They aren’t fishing.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати про себе і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

47.

 

Відпочинок і дозвілля. Біля моря. Розвиток навичок говоріння.

SB p.46

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

48.

 

Відпочинок і дозвілля. Введення граматичних контрукцій.  

SB p.47

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is Ana Having lunch?

Yes, she is.

Is Tim swimming?

No, he isn’t.

Are Chris and Luc reading?

Yes, they are.

Are Maria and Jane sleeping?

No, they aren’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

49.

 

 

Відпочинок і дозвілля. Історія

«Пастка»

SB p.48-49

 

Розвиток навичок аудіювання

Розвиток навичок аудіювання

 

Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації

Громадянська відповідальність:

уміння співпрацювати з іншими

Стежити за презентованою інформацією

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

Інсценувати історію

50.

 

Відпочинок і дозвілля. Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток навичок письма.

 

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання тестових завдань

pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

51.

 

Відпочинок і дозвілля.

 SB p.51

Повторення структур, представлених  у розділі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання практичних завдань

symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про результати практичної роботи

52.

 

Відпочинок і дозвілля.

Пори року та вибір одягу

SB p.92

Повторення структур, представлених  у розділі

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу

 

53.

 

Відпочинок і дозвілля . Повторення та узагальнення вивченого матеріалу . Діагностувальна робота з аудіювання.

 

7. Школа

54.

 

 Школа.

Введення ЛО теми.

SB p.52

Розповідати про

свою школу

Громадянська відповідальність:

значення школи і

 навчання в

 житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

playground, classroom,

music room, toilets,

computer room, library,

 reception, dining hall, gym,

do exercise

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати приміщення в

школі

 

55.

 

Школа. Розклад.

 Розвиток навичок говоріння.

SB p.53

Запитувати

з метою

підтвердження

або

 заперечення

інформацію,

про яку питають

Громадянська відповідальність:

значення школи і

навчання в  житті

 людини

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise

I was in the music room

at 10 o’clock.

I wan’t in the library.

You were in the gym

at 11 o’clock.

You weren’t in the

classroom.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Говорити про  минуле

 

56.

 

 Школа. Навчальні предмети.

Розвиток навичок говоріння.

SB p.54

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

в їх доцільності

та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

I was …

I wan’t …

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

57.

 

 Школа. Улюблений предмет.

Розвиток навичок аудіювання.

SB p.55

Запрошувати

інформацію про

інших людей

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Were you in the park

yesterday at 6 o’clock?

Yes, I was.

Were you at the cinema

yesterday afternoon?

No, I wasn’t.

 

Прослуховувати та

відповідно реагувати на

прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

58.

 

Школа

В класі музики.

 Розвиток навичок читання.

SB p.56-57

 

Пошук вказівки

Пошук вказівки

Здоров’я і безпека:

Розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

Здоров’я і безпека:

розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

break, snack, shall, hot

chocolate, cup, Well spotted!, lighthouse, rich, leave,

trumpet, baton

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Розуміння детальної

інформації при

аудіюванні

 

Інсценувати історію

Інсценувати історію

59.

 

Школа. Шкільні

події

 

SB p.58

Виконувати

тестові

завдання

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

 

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

60.

 

Школа.

Введення граматичних конструкцій.

 

SB p.59

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

висловлювати

англійсткою

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Проектна робота

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

This is my dream school.

There are…

Розуміти запитання та

відповідати на них

Розповідати про школу

 своєї мрії

61.

 

Школа. Свято

«Масляна»

SB p.93

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Громадянська відповідальність:

усвідомлення

важливості

культурної

спадщини і

цінності  різних

країн

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

pancake, Lent, toss, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

 

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

62.

 

Школа.Шкільні події.  Час вікторини

SB p.60

Повторення

структур,

представлених

у розділі

 

Ініціативність і

підприємливість:

вміти виконувати

тестові завдання

з метою перевірки

своїх результатів

 

Виконання тестових завдань

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та відповідати на них

Відповідати на питання

63.

 

Школа.

Гра: будинок

SB p.61

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння вчитися упродовж життя:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

відповідно до

власного стилю

навчання

Виконання

практичних

завдань

Повторення мовного

матеріалу

з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Називати слова на малюнках, описувати малюнки

 

Описувата кімнати та дії людей

 

64.

 

Наша школа.  Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з читання 

 

8. Людина ( у лікарні)

65.

 

Людина. У лікарні

SB p.62

Називати

Хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти вплив

хвороб на  організм людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

hospital, doctor, nurse,

cold (n), cough, headache,

toothache, earache,

stomach-ache, ill, get better,

 quickly, What’s the matter?

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів

Види хвороб

66.

 

Людина. Стан

здоров’я. Введення ЛО теми.і

SB p.63

Обговорювати

Минулі події

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність

звертатися до

лікаря,

якщо захворів

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

jump-jumped

shout-shouted

land-landed

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

 

Ставити питання та

відповідати на них

67.

 

Людина. У лікарні.

Розвиток навичок говоріння.

SB p.64

Обговорювати

хатніх тварин

Громадянська відповідальність:

взаємодія з нішими членами колективу

під час спільної

діяльності

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Читати словосполучення

та розуміти їх значення

Повторювати за

прослуханим,

обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

68.

 

Людина. У лікарні.

Гігієна

SB p.65

Обговорювати

Похід до лікаря

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність дотримуватися

порад лікаря

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

wake up – woke up

feel – felt

have – had

go – went

give – gave

say – said

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Розповідати історію за

 малюнками

 

69.

 

Людина. У лікарні.

Розвиток навичок

читання.

SB p.66-67

 

Обговорювати

Похід до лікаря

Обговорювати

Похід до лікаря

Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку

Громадянська відповідальність:

розуміти, що в

кожної людини

можуть бути різні воподобання

Стежити за

презентованою

інформацією

Розуміння

конкретної

інформації

go right in, I’ll see you later,

Are you all right? play a trick,

leave us alone, no way,

injection, lie down

Someone played a trick on us!

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Mike hiked – he liked it!

Kate skated – she hated it!

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Читати історію про себе,

 слідкувати за малюнками

Розуміння детальної

інформації

Інсценувати історію

Говорити про минулі

події

70.

 

Людина. У лікарні.

Стан здоров’я.

Температура

SB p.68

Обговорювати

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Виконання

тестових завдань

fever, last, temperature, perfect, virus/viruses, thermometer

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідне значення відповідно до тексту

 

Описувати своє самопочуття

71.

 

Людина. У лікарні.

Стан здоров’я.

Температура

SB p.69

Обговорювати

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Виконувати проектну роботу

Виконувати чіткі вказівки

72.

 

Людина.У лікарні. Розвиток

навичок говоріння.

SB p.94

Обговорювати

природні явища

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність

людини

Розуміння

Конкретної

інформації

Strong wind, heavy rain,

lightning, flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Відповідати на питання про природні явища

73.

 

Людина ( у лікарні).  Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з говоріння.

 

9.  Харчування.

74.

 

Харування.

Продукти

Харчування.

Введення ЛО теми

SB p.70

Описувати

Похід на базар

 

Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу

Уважно стежити за презентованою інформацією

fish, bread, eggs, grapes,

lemons, watermelons,

mangos, beans, tomatoes,

potatoes, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про

Продукти харчування

75.

 

Харчування.

На базарі

Продукти

харчування

SB p.71

Говорити про

Смаки

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

fish, bread, eggs, grapes,

 lemons, watermelons,

mangos, beans, tomatoes,

potatoes

Would you like a tomato?

Yes, please.

Would you like some bread?

No, thank you.

I’d like orange, please.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Відповідати на питання

 та ставити запитання  

про смаки

76.

 

Харчування.

Розвиток навичок говоріння.

SB p.72

Говорити про

Смаки

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Стежити за

презентованою

інформацією

food, would like (for offers)

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у висловлюванні

Повторювати за

прослуханим

 

 

77.

 

Харчування.

На базарі

Продукти

харчування

SB p.73

 

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Стежити за

 презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Are there any pears in the

fridge?

Yes, there are.

No, there aren’t any.

Is there any bread in the

 basket?

Yes, there is.

No, there isn’t any.

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

78.

 

Харчування. Посуд.

Розвиток навичок аудіювання.

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Ініціативність і

підприємливість:

використовувати

дані ресурси

масимально з

метою досягнення результату

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

79.

 

Харчування.

Введення

граматичних

конструкцій.

SB p.74-75

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

 інформацією

Irene uses her nse to smell limes, cakes and roses.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення, засвоєні в

усному мовленні

Відповідати на запитання

щодо історії

80.

 

Харчування

Продукти

Харчування. Посуд

SB p.76

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати

усну взаємодію

для розв’язання

конкретного комунікативного

завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

81.

 

Харчування.

Продукти

харчування

SB p.77

Розповідь про

Улюблену страву

Громадянська відповідальність:

вміння

представляти

свою роботу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Розповідати про свою

страву

Описувати свій малюнок

82.

 

Харчування.

Продути

 харчування.

Розвииок навичок

письма.

SB p.95

Розповідати про приготування

страви

Громадянська відповідальність:

Вміння взаємодіяти  з іншими членами суспільства з метою досягнення

спільної мети

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

deruny, flour, salt, butter

Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please.

I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour.

Розуміння детальної

інформації

Розповідати про

свою страву

83.

 

Харчування.

Продукти

Харчування.

SB p.104

Розповідати про

продукти

харчування

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками групи

 

Відповідати на

Питання

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Знаходити  предмети на

 малюнку і називати їх

Відповідати на питання про  вподобання  щодо продуктів харчування

84.

 

Харчування. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу 

10. Відпочинок і дозвілля (крамниці)

85.

 

Відпочинок і

дозвілля.

Крамниці.

SB p.78

Перераховувати

щоденні

обов’язки

 

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

Уважно стежити за презентованою

Інформацією

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog,

wash up,

dry the dishes,

every

 

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про щоденні

обов’язки

 

 

86.

 

Відпочинок і

дозвілля.

Введення ЛО теми.

SB p.79

Перераховувати

щоденні

обов’язки та час їх виконання

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog, wash up,

dry the dishes, every

Eight o’clock.

It’s quarter past eight.

It’s half past eight.

It’s quarter  to nine.

I sart doing my homework

at quarter past for.

 

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про початок

та закінчення дії

87.

 

Відпочинок і

дозвілля. Покупки. Розвиток

навичок говоріння.

SB p.80

Описувати

щоденні

обов’язки

 

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати значення

ключових слів у

висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

88.

 

Відпочинок і

дозвілля. Покупки.

Введення

граматичних конструкцій.

SB p.81

Описувати 

щоденні дії

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками у

 спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

John always goes swimming

at quarter to six.

Mary sometimes washes

up after dinner at quarter

to eight.

Laura never goes to bed

 before half past eight.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Розповідати про

щоденні дії

89.

 

Відпочинок і

дозвілля. Історія

«Скарб»

Розвиток навичок

 читання.

SB p.82-83

Обговорювати

як краще

вирішити задачу

Ініціативність і

підприємливість:

самостійно шукати

шляхи вирішення

 задач

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Обговорювати історію

90.

 

Відпочинок і

дозвілля.

Історія «Скарб»

SB p.82-83

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміння

Конкретної

Інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроківean keeps her teeth

really clean.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

91

 

Відпочинок і

дозвілля.Крамниці.

Розвиток

Навичок говоріння.

SB p.84

Говорити про

 здоровий спосіб

життя

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Стежити за

презентованою

інформацією

eating fruit

going to bed late

eating sweets

doing sport

going to bed early

watching a lot of TV

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Обговорювати здоровий

спосіб житя

92.

 

Відпочинок і

дозвілля.Крамниці.

Розвиток

Навичок говоріння.

SB p.85.

Описувати

сімейну вечерю

та обов’язки

членів родини

Ініціативність і

підприємливість:

зваэмодія всіх

членів родини

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

spoon, fork, chop sticks, plate, bowl

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Описувати свою сімейну

вечерю та обов’язки членів родини

93.

 

Відпочинок і

дозвілля.

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.86

Гра-вікторина

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

 уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідну

 відповідь

 

Відмічати правильну

відповідь

 

 

94

.

 

Відпочинок і

дозвілля.

 Діагностувальна

Робота з письма

 

 

 

 

 

 

 

95.

 

Відпочинок і

дозвілля.

Повторення

ЛО теми

SB p.87

 

 

 

 

 

 

 

96.

 

Відпочинок і дозвілля. Крамниці і покупки.Повторення лексичних одиниць ткми.

97.

 

Відпочинок і

дозвілля.

Покупки

Розвиток навичок

письма

SB p.96

98.

 

Відпочинок і дозвілля. Крамниці і покупки. Повторення та узагальнення вивченого.

99.

 

Повторення та узагальнення вивченого граматичного матеріалу

101.

 

Повторення та узагальнення вивченого граматичного матеріалу

102

 

Повторення та узагальнення вивчених ЛО  та граматичних конструкцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за II семестр              Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за II семестр

 

 

Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds

© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
17 березня
Переглядів
920
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку