КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 3-х КЛАСІВ ЗА ТИПОВОЮ ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ, РОЗРОБЛЕНОЮ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ Р. Б. ШИЯНА.
Навчальний рік: 2023-2024. Семестр: І - ІІ Вчитель: Кравець Настя Володимирівна. Клас: 3 –А, 3 - Б Підручник: Quick Minds 3
3 години на тиждень (105 годин)
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
||||||
1 . Я, моя родинга та друзі!
|
|||||||||
1. |
|
Я, моя родина та друзі. Повторення чисел в межах 20. SB p.4
|
Називати числа 1-20, поверхи
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі
|
numbers:1-20, castle, upstairs, downstairs, basement
|
Where is room 2?
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Зіграти у гру меморі: -Where is room 2? -Upstairs.
|
2. |
|
Я, моя родина та друзі. Повторення лексичниз одиниць. SB p.5 |
Повідомляти про можливості людей |
Здоров’я і безпека: розуміти свої можливості і базові правила безпечної поведінки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
actions: ride a bike, play football, fly a kite, skip, make a sandcastle, paint a picture, play football, swim |
I can ride a bike. She can’t play football. They can fly a kite. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повідомляти про можливості людей
|
3. |
|
Я, моя родина та друзі! Повторення граматичних конструкцій. SB p.6 |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Громадянська відповідальність: уміння вчитися упродовж життя, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “The explorers” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
4. |
|
Я, моя родина та друзі. Повторення граматичних констпукцій have got/has got. SB p.7 |
Повідомляти про приналежність речей певній людині |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
She’s got a dog. He’s got a bike. We’ve got two cats. They’ve got a football. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Зіграти у гру “Подивись і знайди”: - They’ve got bikes. - Mike and …
|
5. |
|
Я, моя родина та друзі. Розвиток навичок читання. Cтара книга SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему |
Підприємливість та фінансова грамотність: необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій
|
Особливості повідомлення про проблему |
wait here, They’ve got, Let’s get them! get (the book) back, go away, silly, We’ve got, Well done |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Реагувати на повідомлення |
6. |
|
Я, моя родина та друзі . Розвиток навичок аудіювання. SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення |
Громадянська відповідальність: Розрізняти правильну і хибну інформацію з метою формування світогляду |
Особливості термінового повідомлення |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Let’s get them. Gus pats his pets a lot. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповісти історію, використовуючи малюнок.
|
7. |
|
Я, моя родина та друзі . Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||
2. Я, моя родина та друзі (щоденні обов’язки).
|
|||||||||
8. |
|
Я, моя родина та друзі. Дні тижня. Введення ЛО теми. SB p.10 |
Перераховувати дні тижня |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Перераховувати дні тижня під час взаємодії в парі |
9. |
|
Я, моя родина та друзі. Дні тижня. Розвиток навичок читання. SB p.11 |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
I go swimming on Mondays. So do I. I play football on Saturdays. I don’t.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня |
10. |
|
Я, моя родина та друзі. Дні тижня SB p.12 |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про події протягом тижня |
11. |
|
Я, моя родина та друзі. Дні тижня. Розвиток навичок аудіювання SB p.13 |
Запитувати про події протягом тижня
|
Громадянська відповідальність: уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Do you play computer games at the weekend? Yes, I do. No, I don’t. |
Демонструвати розуміння висловлювань |
Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників |
12. |
|
Я, моя родина та друзі. Розвиток навичок говоріння. SB p.14-15 |
Розуміти послідовність дій історії |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність звертатися по допомогу при необхідності
|
Стежити за презентованою інформацією |
in code, clue, like + -ing, puzzle, keep, secret, sure, tell, That’s fine, want, No way, understand, follow |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
13. |
|
Я, моя родина та друзі. Повторення лексичних одиниць теми.
SB p.14-15 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
DJ Cool K plays CDs for ETs from planet QB3. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Інсценувати діалог |
14. |
|
Я, моя родина та друзі. Музичні інструменти. Введення ЛО. SB p.16 |
Розуміти опис музичних іструментів |
Громадянська відповідальність: Розуміти важливість культурної спадщини |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
recorder, guitar, triangle, flute, piano, drum, blow, string, rhysthm |
|
Розуміти короткий текст та відповідати на питання відповідного до нього |
Повторювати за прослуханим |
15. |
|
Я, моя родина та друзі. Музичні інструменти. Розвиток навичок читання. SB p.17 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
ПІдприємливість і фінансова грамотність: вмісти креативно вирішувати завдання
|
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
trombone, harp, cymbals, cello, castanets, saxophone |
Instructions (imperatives) |
Читати інструкцію та виконувати дії відповідно
|
Презентувати свій вироб
|
16. . |
|
Я, моя родина та друзі. Повторення та узагальнення вивченого. SB p.88 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організації свого часу |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Розповідати про свою сім’ю і розпорядок тижня |
3. Відпочинок і дозвілля (розваги) . |
|||||||||
17. |
|
Відпочинок і дозвілля. День народження.Введення ЛО теми. SB p.18 |
Перераховувати місяці |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December |
This months starts with J. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
18. |
|
Відпочинок і дозвілля . День народження SB p.19 |
Повідомляти про день народження |
Громадянська відповідальність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
months of the year: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December |
When’s your birthday? It’s in May. Our birthsdays are in May. Their birthdays are in July. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повідомляти, коли день народження
|
19. |
|
Відпочинок і дозвілля. Розвиток навичок говоріння. SB p.20 |
Розповідати про своє день народження |
Громадянська відповідальність: Уважне ставлення до оточуючих |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Розповідати про своє день народження |
20. |
|
Відпочинок і дозвілля.Розвиток навичок аудіювання. SB p.21 |
Описувати предмети |
Громадянська відповідальність: Уважне ставлення до оточуючих та їх емоцій |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Doll is happy. – The doll’s happy. The puppy is sad. – The puppy’s sad. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Діалогічне мовлення |
21. |
|
Відпочинок і дозвілля.Прибирання SB p.22-23
|
Пошук вказівки Пошук вказівки |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Прибирати сміття, щоб довкілля було незабрудненим ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
dark, village, What a mess! Let’s tidy up! Vic sells big balloons from the back of his van. |
I don’t like ... There’s ... Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Прослуховувати та реагувати на прослухане
|
Відтворюваи історію за допомогою малюнку Інсценувати історію
|
22. |
|
Відпочинок і дозвілля. Розвиток навичок письма. SB p.24-25 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти певні деталі Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність ПІдприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей |
Знаходити деталі в тетксті Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків It’s night-time in my bedroom. My toys are having a party. This is my robot. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Демонструвати розуміння висловлювань Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повідомляти про день, місце і імена гостей дня народження Розповідати про свій малюнок |
23. |
|
Відпочинок і дозвілля.Defender of Ukraine Day SB p.89 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Громадянська відповідальність: Шанобливе ставлення до захисників України |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
an artist an actor an actress a soldier a cook a pilot |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при читанні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
24. |
|
Відпочинок і дозвілля. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
4. Людина (зовнішність)
25. |
|
Людина. Зовнішність. Введення ЛО теми. SB p.26 |
Розповідати про зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/запис
|
Blonde, curly, moustache, teeth, straight, beard, fat, thin |
He’s got moustache. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
||
26. |
|
Людина. Зовнішність. Розвиток навичок аудіювання. SB p.27 |
Розповідати про зовнішність інших людей |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
My eyes are big. His moustache is long. Our eyes are brown. Your hair is blonde and curly. Her hair is short and straight. Their teeth are white. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Обмінюватися репліками про зовнышнысть людини на рівні мікродіалогу
|
||
27. |
|
Людина. Зовнішність SB p.28 |
Розповідати про зовнішність інших людей |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
His/her …is… His/Her …are… He’s/She’s a little … He/She realy likes … |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
||
28. |
|
Людина. Зовнішність. Розвиток навичок письма.
SB p.29 |
Питати і повідомляти про приналежність речей кому-небудь |
Громадянська відповідальність: шанобливо ставитися до власності інших |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Tom’s sweater is blue. Olivia’s hair is curly. Daniel’s trousers are big.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Грати в гру меморі, використовуючи граматичні кострукції уроку
|
||
29. |
|
Людина. Зовнішність Лицар.Введення ЛО теми. SB p.30-31 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: шукати нестанлдартні й ефективні шляхи вирішення задач |
Співпрацювати в парі |
arrow, hurt, Look out!, knight, come after, hide, I’ve got an idea, lucky, keep quiet, lead |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату
|
||
30. |
|
Людина. Зовнішність Розвиток навичок письма.
SB p.30-31 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією Правила поведінки
|
A crowd is watching the clown show from the window. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Історія «Лицар» Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення з історії |
Інсценувати історію
|
||
31.
|
|
Людина. Розвиток навичок читання. SB p.32-SB p.33 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею Виділяти основне в тексті |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн
|
Розуміти конкретну інформацію Проектна робота |
collection, ancient, gallery, exhibit, calendar, mummy, object, dinosaur, owl, motorbike, plane time capsule |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при читанні Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти вказівки
|
Реагувати на повідомлення Розробити капсулу часу і розповісти про неї |
||
32. |
|
Різдво у різних країнах світу SB p.90 |
Повторення структур |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Розповідати про улюблене свято |
||
33. |
|
Повторення вивченого матеріалу (зовнішність, місяці, дні тижня) SB p.34 |
Обирати правильну опцію |
Громадянська відповідальність: уміння вчитися упродовж життя, використовавати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Розв’язувати завдання вікторини |
||
34. |
|
День народження Повторення вивченого матеріалу SB p.35 |
Говорити про день народження |
Громадянська відповідальність: Взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
tug of war, three-legged race, present |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
||
35. |
|
Unit 3 test His hair is curly. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||||
5. Помешкання.
36. |
|
Помешкання. Мій будинок. Введення ЛО теми SB p.36 |
Розповідати про будинок / квартиру |
Здоров’я і безпека: дотримуватися чистоти у будинку |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Називати кімнати |
37. |
|
Помешкання. Мій будинок. Введення ЛО теми. SB p.37 |
Визначати місцезнаходження людей |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
bathroom, bedroom, living room, hall, dining room, kitchen, stairs, cellar |
Where’s Mike? He’s in the kitchen. Where’s Linda? She’s in the bedroom. Where are Hanryy and Freddie? They’re in the living room. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
38. |
|
Помешкання. Мій будинок . Розвиток навичок говоріння. SB p.38 |
Визначати місцезнаходження людей |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where are the crocodiles? Where are the tigers? |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них |
39. |
|
Помешкання. Мій будинок. Розвиток навичок письма. SB p.39 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is there a plane? Yes there is. Are there any rats? No, there aren’t. How many cars are there? There are four cars. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них
|
40. |
|
Помешкання. Мій будинок Ще вище! SB p.40-41
|
Пошук вказівки Планувати дії разом |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати нестандартне мислення для досягнення мети Громадянська відповідальність: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Нестандартне мислення Нестандартне мислення
|
over there, No time to play! Pirate Ship, really, above, the wrong place Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Roxy, Ron and Ray are the Triple R rock stars from Mars. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Інсценувати історію Реагувати на повідомлення |
41. |
|
Помешкання. Мій дім. SB p.42 - 43
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Помічати правильну відповідь |
42. |
|
Помешкання. Мій дім SB p.91 Unit 4 test The haunted hause |
Обговорювати місце проживання |
Громадянська відповідальність: поважати кожну людину
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Описувати місце проживання |
43. |
|
Діагностувальна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
44. |
|
Діагностувальна робота з читання |
|||||||
45. |
|
Діагностувальна робота з аудіювання |
|||||||
46. |
|
Діагностувальна робота з говоріння |
|||||||
47. |
|
Тепер я можу… |
|||||||
48. |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу . узагальнення та систематизація. |
6. Відппочинок і дозвілля (розваги, захоплення)
45. |
|
Відпочинок і дозвілля. Біля моря. Введення ЛО теми. SB p.44 |
Розповідати про дозвілля |
Здоров’я і безпека: Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
What am I doing? You’re cleaning your goggles. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
46. |
|
Відпочинок і дозвілля. Біля моря. Введення ЛО теми. SB p.45 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
Peter is eating an ice cream. He isn’t reading a book. Emma and Bob are dancing. They aren’t fishing. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
47. |
|
Відпочинок і дозвілля. Біля моря. Розвиток навичок говоріння. SB p.46 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
48. |
|
Відпочинок і дозвілля. Введення граматичних контрукцій. SB p.47 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is Ana Having lunch? Yes, she is. Is Tim swimming? No, he isn’t. Are Chris and Luc reading? Yes, they are. Are Maria and Jane sleeping? No, they aren’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
49.
|
|
Відпочинок і дозвілля. Історія «Пастка» SB p.48-49
|
Розвиток навичок аудіювання Розвиток навичок аудіювання
|
Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації Громадянська відповідальність: уміння співпрацювати з іншими |
Стежити за презентованою інформацією Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них Інсценувати історію |
|
50. |
|
Відпочинок і дозвілля. Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток навичок письма.
SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння законів природи |
Виконання тестових завдань |
pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
51. |
|
Відпочинок і дозвілля. SB p.51 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння законів природи |
Виконання практичних завдань |
symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про результати практичної роботи |
|
52. |
|
Відпочинок і дозвілля. Пори року та вибір одягу SB p.92 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу
|
|
53. |
|
Відпочинок і дозвілля . Повторення та узагальнення вивченого матеріалу . Діагностувальна робота з аудіювання. |
||||||||
|
7. Школа |
|||||||||
54. |
|
Школа. Введення ЛО теми. SB p.52 |
Розповідати про свою школу |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати приміщення в школі
|
|
55. |
|
Школа. Розклад. Розвиток навичок говоріння. SB p.53 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
I was in the music room at 10 o’clock. I wan’t in the library. You were in the gym at 11 o’clock. You weren’t in the classroom. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Говорити про минуле
|
|
56. |
|
Школа. Навчальні предмети. Розвиток навичок говоріння. SB p.54 |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I was … I wan’t … |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
|
57. |
|
Школа. Улюблений предмет. Розвиток навичок аудіювання. SB p.55 |
Запрошувати інформацію про інших людей |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Were you in the park yesterday at 6 o’clock? Yes, I was. Were you at the cinema yesterday afternoon? No, I wasn’t.
|
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
|
58. |
|
Школа В класі музики. Розвиток навичок читання. SB p.56-57
|
Пошук вказівки Пошук вказівки |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості правильного харчування та його впливу на життєдіяльність людини Здоров’я і безпека: розуміння важливості правильного харчування та його впливу на життєдіяльність людини
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
break, snack, shall, hot chocolate, cup, Well spotted!, lighthouse, rich, leave, trumpet, baton Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Інсценувати історію Інсценувати історію |
|
59. |
|
Школа. Шкільні події
SB p.58 |
Виконувати тестові завдання |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови
|
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
60. |
|
Школа. Введення граматичних конструкцій.
SB p.59 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: висловлювати англійсткою мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Проектна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
This is my dream school. There are… |
Розуміти запитання та відповідати на них |
Розповідати про школу своєї мрії |
|
61. |
|
Школа. Свято «Масляна» SB p.93 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
pancake, Lent, toss, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
62. |
|
Школа.Шкільні події. Час вікторини SB p.60 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: вміти виконувати тестові завдання з метою перевірки своїх результатів
|
Виконання тестових завдань
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти питання та відповідати на них |
Відповідати на питання |
|
63. |
|
Школа. Гра: будинок SB p.61 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: уміння вчитися упродовж життя: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання практичних завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Називати слова на малюнках, описувати малюнки
|
Описувата кімнати та дії людей
|
|
64. |
|
Наша школа. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з читання |
||||||||
|
8. Людина ( у лікарні) |
|||||||||
65. |
|
Людина. У лікарні SB p.62 |
Називати Хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти вплив хвороб на організм людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
hospital, doctor, nurse, cold (n), cough, headache, toothache, earache, stomach-ache, ill, get better, quickly, What’s the matter? |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Види хвороб |
|
66. |
|
Людина. Стан здоров’я. Введення ЛО теми.і SB p.63 |
Обговорювати Минулі події |
Здоров’я і безпека: Розуміти необхідність звертатися до лікаря, якщо захворів |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
jump-jumped shout-shouted land-landed |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання
|
Ставити питання та відповідати на них |
|
67. |
|
Людина. У лікарні. Розвиток навичок говоріння. SB p.64 |
Обговорювати хатніх тварин |
Громадянська відповідальність: взаємодія з нішими членами колективу під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим, обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
68. |
|
Людина. У лікарні. Гігієна SB p.65 |
Обговорювати Похід до лікаря |
Здоров’я і безпека: Розуміти необхідність дотримуватися порад лікаря |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
wake up – woke up feel – felt have – had go – went give – gave say – said |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповідати історію за малюнками
|
|
69. |
|
Людина. У лікарні. Розвиток навичок читання. SB p.66-67
|
Обговорювати Похід до лікаря Обговорювати Похід до лікаря |
Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку Громадянська відповідальність: розуміти, що в кожної людини можуть бути різні воподобання |
Стежити за презентованою інформацією Розуміння конкретної інформації |
go right in, I’ll see you later, Are you all right? play a trick, leave us alone, no way, injection, lie down Someone played a trick on us!
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Mike hiked – he liked it! Kate skated – she hated it! |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками Розуміння детальної інформації |
Інсценувати історію Говорити про минулі події |
|
70. |
|
Людина. У лікарні. Стан здоров’я. Температура SB p.68 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Виконання тестових завдань |
fever, last, temperature, perfect, virus/viruses, thermometer |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідне значення відповідно до тексту
|
Описувати своє самопочуття |
|
71. |
|
Людина. У лікарні. Стан здоров’я. Температура SB p.69 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Виконувати проектну роботу |
Виконувати чіткі вказівки |
|
72. |
|
Людина.У лікарні. Розвиток навичок говоріння. SB p.94 |
Обговорювати природні явища |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність людини |
Розуміння Конкретної інформації |
Strong wind, heavy rain, lightning, flood |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Відповідати на питання про природні явища |
|
73. |
|
Людина ( у лікарні). Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з говоріння. |
||||||||
|
9. Харчування. |
|||||||||
74. |
|
Харування. Продукти Харчування. Введення ЛО теми SB p.70 |
Описувати Похід на базар
|
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про Продукти харчування |
|
75. |
|
Харчування. На базарі Продукти харчування SB p.71 |
Говорити про Смаки |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes |
Would you like a tomato? Yes, please. Would you like some bread? No, thank you. I’d like orange, please. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Відповідати на питання та ставити запитання про смаки |
|
76. |
|
Харчування. Розвиток навичок говоріння. SB p.72 |
Говорити про Смаки |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Стежити за презентованою інформацією |
food, would like (for offers) |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
77. |
|
Харчування. На базарі Продукти харчування SB p.73 |
|
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Are there any pears in the fridge? Yes, there are. No, there aren’t any. Is there any bread in the basket? Yes, there is. No, there isn’t any.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|
78. |
|
Харчування. Посуд. Розвиток навичок аудіювання. SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Ініціативність і підприємливість: використовувати дані ресурси масимально з метою досягнення результату |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
79. |
|
Харчування. Введення граматичних конструкцій. SB p.74-75 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Irene uses her nse to smell limes, cakes and roses. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Відповідати на запитання щодо історії |
|
80. |
|
Харчування Продукти Харчування. Посуд SB p.76 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
81. |
|
Харчування. Продукти харчування SB p.77 |
Розповідь про Улюблену страву |
Громадянська відповідальність: вміння представляти свою роботу |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Розповідати про свою страву Описувати свій малюнок |
|
82. |
|
Харчування. Продути харчування. Розвииок навичок письма. SB p.95 |
Розповідати про приготування страви |
Громадянська відповідальність: Вміння взаємодіяти з іншими членами суспільства з метою досягнення спільної мети |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
deruny, flour, salt, butter |
Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please. I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour. |
Розуміння детальної інформації |
Розповідати про свою страву |
|
83. |
|
Харчування. Продукти Харчування. SB p.104 |
Розповідати про продукти харчування |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками групи
|
Відповідати на Питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Знаходити предмети на малюнку і називати їх |
Відповідати на питання про вподобання щодо продуктів харчування |
|
84. |
|
Харчування. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
||||||||
10. Відпочинок і дозвілля (крамниці) |
||||||||||
85. |
|
Відпочинок і дозвілля. Крамниці. SB p.78 |
Перераховувати щоденні обов’язки
|
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками |
Уважно стежити за презентованою Інформацією |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk, feed the dog, wash up, dry the dishes, every
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про щоденні обов’язки
|
|
86. |
|
Відпочинок і дозвілля. Введення ЛО теми. SB p.79 |
Перераховувати щоденні обов’язки та час їх виконання |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk, feed the dog, wash up, dry the dishes, every |
Eight o’clock. It’s quarter past eight. It’s half past eight. It’s quarter to nine. I sart doing my homework at quarter past for.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про початок та закінчення дії |
|
87. |
|
Відпочинок і дозвілля. Покупки. Розвиток навичок говоріння. SB p.80 |
Описувати щоденні обов’язки
|
Ініціативність і підприємливість: уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
|
88. |
|
Відпочинок і дозвілля. Покупки. Введення граматичних конструкцій. SB p.81 |
Описувати щоденні дії |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
John always goes swimming at quarter to six. Mary sometimes washes up after dinner at quarter to eight. Laura never goes to bed before half past eight. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Розповідати про щоденні дії |
|
89. |
|
Відпочинок і дозвілля. Історія «Скарб» Розвиток навичок читання. SB p.82-83 |
Обговорювати як краще вирішити задачу |
Ініціативність і підприємливість: самостійно шукати шляхи вирішення задач |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
|
90. |
|
Відпочинок і дозвілля. Історія «Скарб» SB p.82-83 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміння Конкретної Інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківean keeps her teeth really clean. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
91 |
|
Відпочинок і дозвілля.Крамниці. Розвиток Навичок говоріння. SB p.84 |
Говорити про здоровий спосіб життя |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Стежити за презентованою інформацією |
eating fruit going to bed late eating sweets doing sport going to bed early watching a lot of TV |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати здоровий спосіб житя |
|
92. |
|
Відпочинок і дозвілля.Крамниці. Розвиток Навичок говоріння. SB p.85. |
Описувати сімейну вечерю та обов’язки членів родини |
Ініціативність і підприємливість: зваэмодія всіх членів родини
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
spoon, fork, chop sticks, plate, bowl |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати свою сімейну вечерю та обов’язки членів родини |
|
93. |
|
Відпочинок і дозвілля. Повторення вивченого матеріалу SB p.86 |
Гра-вікторина |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідну відповідь
|
Відмічати правильну відповідь
|
|
94 . |
|
Відпочинок і дозвілля. Діагностувальна Робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
95. |
|
Відпочинок і дозвілля. Повторення ЛО теми SB p.87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
96. |
|
Відпочинок і дозвілля. Крамниці і покупки.Повторення лексичних одиниць ткми. |
||||||||
97. |
|
Відпочинок і дозвілля. Покупки Розвиток навичок письма SB p.96 |
||||||||
98. |
|
Відпочинок і дозвілля. Крамниці і покупки. Повторення та узагальнення вивченого. |
||||||||
99. |
|
Повторення та узагальнення вивченого граматичного матеріалу |
||||||||
101. |
|
Повторення та узагальнення вивченого граматичного матеріалу |
||||||||
102 |
|
Повторення та узагальнення вивчених ЛО та граматичних конструкцій
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за II семестр Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за II семестр |
||||||||
Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds
© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE