КТП з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2023 2023/2024н.р.
ТЕМА 5. ARE YOU A VEGETARIAN?
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
49.
|
|
знають лексику уроку, вміти розповісти про свої смаки
|
Звички харчування p.76-77
|
habit, vegetarian, light, to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA
|
|
Ex.2,p.76 Ex.3,p.77
|
Ex.1,p.76
|
Ex.4,p.77
|
WB Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 Ex.3,p.57
|
|
WB Ex.4,p.58
|
50.
|
|
знають лексику, вміють розповісти про гарні та погані манери
|
Гарні манери p.78
|
|
|
|
Ex.1,p.78
|
Ex.2,p.78
|
Ex.1,p.78
WB Ex.1,p.59
|
|
WB Ex.2,p.59
|
51.
|
|
знають лексику, розуміють адаптивні тексти з теми, відповідають на питання
|
Здорова їжа p.79-80 |
bean diet energy food group grain necessary to digest
|
|
Ex.2,p.79
|
|
Ex.1,p.79 Ex.3,p.80 Ex.4,p.80
|
WB Ex.1,p.60 Ex.2,p.60 Ex.3,p.60 Ex.4,p.60-61
|
|
WB Ex.5,p.61
|
52.
|
|
вміють вживати ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF на письмі, створювати розповідні речення
|
Улюблена їжа p.81 |
milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs all, both, a few, a lot of/lots of, some, any |
ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF |
|
|
|
Ex.1,p.81 Ex.2,p.81 Ex.3,p.81
GB Ex.1,p.44 Ex.2,p.44 Ex.3,p.44-45 Ex.4,p.45
|
|
GB Ex.5,p.45
|
53. |
|
знають лексику,вміють працювати в парах
|
На кухні p.82 |
compost home-made |
|
|
Ex.1,p.82 Ex.2,p.82
WB Ex.1,p.62
|
Ex.3,p.82
|
WB Ex.2,p.63
|
|
WB Ex.3,p.63
|
54. |
|
вміють запитати та відповісти про приготування їжі |
Кухонне приладдя p.83 |
fork knife tablespoon desserts poon plate bowl glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove fridge cooker oven blender microwave kettle chopping board |
|
Ex.1,p.83
|
Ex.1,p.83
|
Ex.2,p.83
|
Ex.2,p.83
WB Ex.1,p.64 Ex.2,p.64 Ex.3,p.65
|
|
WB Ex.4,p.65
|
55.
|
|
вміють розповідати про прийоми їжі |
В кав’ярні p.84 |
|
FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, PRESENT CONTINUOUS FOR FUTURE |
|
|
|
Ex.1,p.84 Ex.2,p.84
GB Ex.1,p.47 Ex.2,p.47-48 Ex.3,p.48 Ex.4,p.48-49 |
|
GB Ex.5,p.49
|
56.
|
|
вміють розповісти про продукти, та приготування їжі |
Готуємо разом p.85
|
|
|
|
Ex.1,p.85
|
Ex.2,p.85
|
WB Ex.1,p.66
|
|
WB Ex.2,p.66
|
57.
|
|
вміють складати діалоги за темою |
Мої смаки p.86 |
|
|
Ex.1,p.86 Ex.2,p.86
|
|
|
WB Ex.1,p.67
|
|
WB Ex.2,p.67
|
58.
|
|
вміють написати рецепт |
Повторення. В супермаркеті Улюблена їжа Пікнік p.87-89 |
microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender lamb, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digests, home-made |
|
|
|
Ex.4,p.87
|
Ex.1,p.87 Ex.2,p.87 Ex.3,p.87
WB Ex.1,p.68 Ex.2,p.68
|
|
WB Ex.3,p.68-68
|
59. |
|
виконали завдання на контроль вивчених знань за темою |
Діагностична робота №5
|
за завданням вчителя
|
ТЕМА 6. BIGGER! STRONGER! FASTER! |
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
60.
|
|
знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття |
Спорт p.92-94
|
coach competition equipment failure generation lifestyle competitive to afford to handle to gain weight to get hurt/injured |
|
Ex.3,p.92
|
Ex.1,p.92 Ex.2,p.92 Ex.5,p.94
|
Ex.6,p.94 Ex.7,p.43
|
Ex.4,p.93
WB Ex.1,p.72 Ex.2,p.72 Ex.3,p.73 Ex.4,p.73
|
|
WB Ex.5,p.73
|
61.
|
|
вміти розповісти про улюблений вид спорту |
Види спорту p.95 |
swim, skate, box, jump, train, win, play cycle, jump, ski, swim, skate, dive, surf
|
|
|
Ex.1,p.95
|
|
Ex.2,p.95 Ex.3,p.95
WB Ex.1,p.74 |
|
WB Ex.2,p.74
|
62.
|
|
вміти прочитати з отриманням інформації
|
Улюблені ігри p.96
|
aim court goal point timeout opposing to bounce to dribble to kick to roll to shoot |
|
Ex.2,p.96 Ex.3,p.97
|
|
Ex.1,p.96
|
WB Ex.1,p.75
|
|
WB Ex.2,p.75
|
63.
|
|
вміти спілкуватись в парах за темою |
Улюблені ігри p.97
|
|
|
Ex.6,p.97
|
|
Ex.5,p.97 Ex.7,p.97
|
Ex.4,p.97
|
|
WB Ex.3,p.76
|
64.
|
|
вміти працювати в парах, розповідаючи про свій вид спорту |
Улюблений вид спорту p.98-99
|
ski, jump, dive, box, play volleyball, do athletics |
PAST CONTINUOUS |
|
|
Ex.3,p.99 Ex.4,p.99
|
Ex.1,p.98 Ex.2,p.98-99
GB Ex.1,p.54 Ex.2,p.54 Ex.3,p.54-55 Ex.4,p.55
|
|
GB Ex.5,p.55 |
65.
|
|
знати лексику, вміти спілкуватись в групах за темою уроку
|
Олімпійські ігри p.100
|
athletics event prize race ring bronze gold silver to be held |
|
|
Ex.1,p.100 Ex.2,p.100
|
Ex.1,p.100 Ex.3,p.100
|
WB Ex.1,p.77 Ex.2,p.77
|
|
WB Ex.3,p.78
|
66.
|
|
вміти називати спортивне обладнання, слухати тексти з розумінням почутого
|
Ігри та спорт p.101 |
tennis, volleyball, swimming, baseball, cycling, skiing, ice hockey individual sport indoor sport outdoor sport dangerous sport water sport winter sport fast sport |
|
|
Ex.1,p.101 Ex.2,p.101
|
Ex.1,p.101
|
WB Ex.1,p.79 Ex.2,p.79
|
|
WB Ex.3,p.79
|
67.
|
|
вміти розповісти про свій минулий вікенд, використовуючи Past Simple, Past Continuous
|
Ігри моїх друзів p.102
|
|
PAST SIMPLE VS. PAST CONTINUOUS |
|
|
Ex.3,p.102
|
Ex.1,p.102 Ex.2,p.102
GB Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 Ex.3,p.57-58 |
|
GB Ex.4,p.58
|
68.
|
|
вміти взяти інтерв’ю у друга про спорт
|
Інтерв’ю p.103 |
|
|
|
Ex.3,p.103
|
Ex.1,p.103 Ex.2,p.103 |
WB Ex.1,p.80 |
|
WB Ex.2,p.80
|
69.
|
|
вміти прочитати текст з розумінням прочитаного |
Спорт в моєму житті p.104
|
|
|
Ex.1,p.104
|
|
|
Ex.2,p.104
WB Ex.1,p.81
|
|
WB Ex.2,p.81
|
70.
|
|
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт
|
Повторення Спорт p.105-106
|
cycling, generation, goal, timeout, to train, silver, to bounce, to get hurt, to gain weight, bronze |
|
|
|
|
Ex.1,p.105 Ex.2,p.105 Ex.3,p.105 Ex.4,p.106
WB Ex.1,p.82
|
|
WB Ex.2,p.82
|
71.
|
|
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт
|
Повторення Спорт та ігри p.107-108
|
|
|
|
|
|
Ex.5,p.106 Ex.6,p.106 Ex.7,p.106 Ex.8,p.106
WB Ex.3,p.82-83 |
|
WB Ex.4,p.83
|
72 |
|
вміють виконати завдання на контроль вивчених знань за темою. |
Діагностична робота №6 |
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
ТЕМА 7. HAVE YOU BEEN TO THE CAPITAL? |
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
73
|
|
знати лексику, вміти знаходити інформацію про міста та країни |
Столиці p.110-111 |
Cairo Egypt Mexico origin sight eastern Egyptian fascinating northern royal southern western to inspire to landscape to locate
|
|
Ex.1,p.110 Ex.2,p.110
Ex.4,p.111
|
Ex.1,p.110 Ex.2,p.110
|
Ex.5,p.111
|
Ex.3,p.110
WB Ex.1,p.87 Ex.2,p.87
|
|
WB Ex.3,p.87
|
74
|
|
вміти розповісти про пам’ятки в місті
|
Пам’ятки p.112 |
monument, landmarks, sculptures, column, amphitheatre, entrance, parliament government, place of interest, entrance, landmarks, frescoes
|
|
Ex.1,p.112 Ex.2,p.112
|
Ex.1,p.112 Ex.2,p.112
|
|
Ex.3,p.112 Ex.4,p.112
WB Ex.1,p.88 Ex.2,p.88
|
|
WB Ex.3,p.88
|
75
|
|
вміти прочитати з отриманням інформації
|
Визначні місця р.113
|
elections law skyscraper wobbly to collapse to destroy to fix to twist |
|
Ex.2,p.113
|
Ex.2,p.113
|
Ex.1,p.113
|
Ex.3,p.114
WB Ex.1,p.89
|
|
WB Ex.2,p.89
|
76
|
|
вміти розповісти про міста, зображені на малюнках
|
Будівлі в місті р.114
|
|
|
|
|
Ex.4,p.114 Ex.5,p.114 Ex.6,p.114
|
|
|
WB Ex.3,p.90
|
77
|
|
знати пам’ятки Лондона та Києва, вміти розповісти про них
|
Столиці р.115 |
St Paul’s Cathedral, the Kyiv-Pechersk Lavra, the Mariinskyi Palace, Shakespeare’s Globe, Buckingham Palace, the Prince Volodymyr Monument, the British Museum, the Bohdan Khmelnytskyi Monument |
|
Ex.7,p.115
|
|
Ex.9,p.115
|
Ex.8,p.115
|
|
|
78
|
|
вміти складати Wh-questions до речень
|
Лондон р.116 |
|
PAST SIMPLE PASSIVE |
|
|
Ex.2,p.116
|
Ex.1,p.116 Ex.3,p.116
GB Ex.1,p.63 Ex.2,p.63 Ex.3,p.63 Ex.4,p.64 |
|
GB Ex.5,p.64
|
79
|
|
вміти відповідати на Wh-questions до речень |
Визначні місця Лондону р.117
|
Crown Jewels fountain Hyde Park masterpiece prison Speakers’ Corner tomb to bury to crown at the bottom
|
|
|
Ex.1,p.117 Ex.2,p.117
|
Ex.3,p.117
|
WB Ex.1,p.91
|
|
WB Ex.2,p.91
|
80
|
|
вміти використовувати в мовленні along, straight ahead, towards over, away, from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of
|
Київ р.118 |
along, straight ahead, towards over, away, from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of |
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
|
Ex.3,p.118 Ex.4,p.118
WB Ex.1,p.92 Ex.2,p.92
|
|
WB Ex.3,p.92-93
|
81
|
|
вміти розповісти в класі про країни, в яких були, місця, які відвідали
|
Європа р.119 |
|
PRESENT PERFECT |
Ex.2,p.119
|
|
Ex.3,p.119
|
Ex.1,p.119
GB Ex.1,p.66 Ex.2,p.66 Ex.3,p.67 Ex.4,p.67
|
|
GB Ex.5,p.67 Ex.6,p.67
|
82
|
|
вміти прочитати з отриманням інформації
|
Музей в Вашингтоні р.120 |
|
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120 Ex.3,p.120
|
|
Ex.2,p.120 Ex.4,p.120
|
WB Ex.1,p.94 Ex.2,p.94
|
|
WB Ex.3,p.94
|
83
|
|
вміти прочитати з отриманням інформації
|
Лондон р.121 |
|
|
|
|
Ex.2,p.121
|
Ex.1,p.121
|
|
WB Ex.1,p.95
|
84
|
|
узагальнити знання, виконавши завдання |
Повторення Міста р.122-123
|
|
|
|
Ex.2,p.122
|
Ex.1,p.122
|
Ex.3,p.122 Ex.4,p.122-123
|
|
WB Ex.1,p.96
|
85
|
|
узагальнити знання, виконавши завдання |
Повторення Міста р.124-125
|
|
|
Ex.5,p.123
|
Ex.5,p.123
|
Ex.6,p.123 Ex.7,p.124
|
|
|
WB Ex.2,p.96
|
86 |
|
вміють виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Діагностична робота №7 |
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
||
87
|
|
вміють узагальнити знання, виконавши завдання |
Урок узагальнення вивченого матеріалу р.126 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.126 Ex.2,p.126 Ex.3,p.126 Ex.4,p.126
WB Ex.1,p.69 Ex.2,p.69 Ex.3,p.69 Ex.4,p.70 Ex.5,p.71 Ex.6,p.71 |
|
WB Ex.7,p.72 Ex.8,p.72
|
ТЕМА 8. WHERE TO GO?
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
88
|
|
вміти написати про свою подорож |
Клімат в Україні р.128-129
|
advice document excursion reception desk sandals suggestion visa Arctic continental tropical plenty (of) to pack to get a visa
|
|
Ex.2,p.128 Ex.3,p.128 Ex.4,p.129
|
|
Ex.1,p.128 Ex.5,p.129
|
WB Ex.1,p.98 Ex.2,p.98 Ex.3,p.99
|
|
WB Ex.4,p.99
|
89
|
|
знати лексику, складати речення з новою лексикою |
Подорож р.130 |
souvenirs, hire, holiday, tickets, packed, flight airport, luggage, travel insurance, to arrange, to book, to pack
|
|
|
|
|
Ex.1,p.130 Ex.2,p.130 Ex.3,p.130
WB Ex.1,p.100 Ex.2,p.100
|
|
WB Ex.3,p.100
|
90
|
|
вміти прочитати з отриманням інформації про країни
|
Подорожі р.131-133 |
birthplace composer concert festival musical pond terrific apart from personally to get lost |
|
Ex.2,p.131-132
Ex.3,p.133
|
|
Ex.1,p.131 Ex.4,p.133 Ex.5,p.133
|
WB Ex.1,p.101 Ex.2,p.101
|
|
WB Ex.3p.102
|
91
|
|
вміти утворити питальні речення з розповідних
|
Екскурсії р.134 |
|
MIXED TENSES |
|
|
Ex.1,p.134
|
Ex.2,p.134 Ex.3,p.134 Ex.4,p.134
GB Ex.1,p.74 Ex.2,p.74-75 Ex.3,p.75 Ex.4,p.75 Ex.5,p.76 |
|
GB Ex.6,p.77 Ex.7,p.77
|
92
|
|
вміти створити діалог з однокласниками за темою уроку
|
В аеропорту р.135 |
boarding pass check-in clerk departure gate passenger to cancel to delay to notice to be stuck
|
Can Could |
Ex.2,p.135
|
Ex.3,p.135 Ex.4,p.135 Ex.5,p.135
|
Ex.1,p.135
|
WB Ex.1,p.103
|
|
WB Ex.2,p.103
|
93
|
|
знати лексику уроку, вміти складати речення з новою лексикою
|
В літаку р.136-137 |
to get on, a plane to get off, a plane, to fasten, your seat belt, to go through, passport control, to order a snack, take off |
|
Ex.1,p.136 Ex.2,p.136
|
Ex.1,p.136
|
|
Ex.3,p.136-137 Ex.4,p.137
WB Ex.1,p.104
|
|
WB Ex.2,p.104
|
94
|
|
вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами |
Валізи в подорож р.138 |
|
|
Ex.1,p.138
|
Ex.1,p.138
|
Ex.1,p.138 Ex.2,p.138 Ex.3,p.138
|
WB Ex.1,p.105 Ex.2,p.105
|
|
WB Ex.3,p.105 Ex.4,p.105
|
95
|
|
вміти спілкуватися в групах, взяти інтерв’ю |
Літні канікули р.139 |
|
|
Ex.1,p.139
|
|
Ex.1,p.139
|
Ex.2,p.139
WB Ex.1,p.106
|
|
WB Ex.2,p.106
|
96
|
|
вміти написати листа другу про свою подорож |
Повторення Подорожі р.140-141 |
advice, composers, festivals, gate, luggage, cancelled, choose, get lost, notice, personally |
|
|
Ex.1,p.140
|
Ex.4,p.141
|
Ex.2,p.140 Ex.3,p.140
WB Ex.1,p.107 |
|
WB Ex.2,p.107
|
97
|
|
узагальнити знання, виконавши завдання |
Повторення Подорожі р.142
|
|
|
|
|
Ex.5,p.142 Ex.7,p.142
|
Ex.6,p.142
WB Ex.3,p.108 |
|
WB Ex.4,p.109
|
98
|
|
узагальнити знання, виконавши завдання
|
Повторення Подорожі р.142-143
|
|
|
|
|
Ex10,p143
|
Ex.8,p.142-143 Ex.9,p.143
WB Ex.5,p.110
|
|
WB Ex.6,p.110
|
99 |
|
|
Урок-узагальнення з теми р.144 |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою
|
Діагностична робота №8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Діагностувальна робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
102 |
|
Діагностувальна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
||
103 |
|
Діагностувальна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||
104 |
|
Діагностувальна робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||
105 |
|
Урок узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
||
106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|