Календарно-тематичне планування з англыйської мови для 6 класу

Про матеріал
Календарно- тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником Оксани Карпюк за новою програмою НУШ.
Перегляд файлу

КТП з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр за підручником  Карпюк О. Д. – 2023 2023/2024н.р.

ТЕМА 5. ARE YOU A VEGETARIAN?

Дата

Очікуванні результати


 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

49.

 

 

знають лексику уроку, вміти розповісти про свої смаки

 

Звички харчування

p.76-77

 

habit, vegetarian, 

light,  to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, 

taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food

Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA

 

 

Ex.2,p.76

Ex.3,p.77

 

Ex.1,p.76

 

Ex.4,p.77

 

WB

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.3,p.57


 

 

WB

Ex.4,p.58

 

50.

 

 

знають лексику, вміють розповісти про гарні та погані манери 

 

Гарні манери

p.78

 

 

 

 

Ex.1,p.78

 

Ex.2,p.78

 

Ex.1,p.78

 

WB

Ex.1,p.59

 

 

WB

Ex.2,p.59

 

51.

 

 

знають лексику, розуміють адаптивні тексти з теми, відповідають на питання

 

Здорова їжа

p.79-80

bean 

diet 

energy 

food group

grain  

necessary 

to digest

 

 

Ex.2,p.79

 

 

Ex.1,p.79

Ex.3,p.80

Ex.4,p.80

 

WB

Ex.1,p.60

Ex.2,p.60

Ex.3,p.60

Ex.4,p.60-61

 

 

WB

Ex.5,p.61

 

52.

 

 

вміють вживати ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF на письмі, створювати розповідні речення

 

Улюблена їжа

p.81

milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs

all, both, a few, a lot of/lots of, some, any

ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF

 

 

 

Ex.1,p.81

Ex.2,p.81

Ex.3,p.81

 

GB

Ex.1,p.44

Ex.2,p.44

Ex.3,p.44-45

Ex.4,p.45



 

 

GB

Ex.5,p.45

 

53.

 

знають лексику,вміють працювати в парах

 

На кухні

p.82

compost  

home-made 

 




 

Ex.1,p.82

Ex.2,p.82

 

WB

Ex.1,p.62

 

Ex.3,p.82

 

WB

Ex.2,p.63





 

 

WB

Ex.3,p.63





 

54.

 

вміють запитати та відповісти про приготування їжі

Кухонне приладдя

p.83

fork knife tablespoon desserts poon plate bowl

glass cup frying pan saucepan grater

apron 

oven 

glove 

fridge

cooker

oven

blender

microwave

kettle

chopping board

 

Ex.1,p.83














 

Ex.1,p.83














 

Ex.2,p.83














 

Ex.2,p.83






 

WB

Ex.1,p.64

Ex.2,p.64

Ex.3,p.65



 

 

WB

Ex.4,p.65





 

55.

 

 

вміють розповідати про прийоми їжі

В кав’ярні

p.84

 

FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, PRESENT CONTINUOUS FOR FUTURE

 

 

 

Ex.1,p.84

Ex.2,p.84

 

GB

Ex.1,p.47

Ex.2,p.47-48

Ex.3,p.48

Ex.4,p.48-49

 

GB

Ex.5,p.49

 

56.

 

 

вміють розповісти про продукти, та приготування їжі

Готуємо разом

p.85

 

 

 

 

Ex.1,p.85

 

Ex.2,p.85

 

WB

Ex.1,p.66

 

 

WB

Ex.2,p.66

 

57.

 

 

вміють складати діалоги за темою

Мої смаки

p.86

 

 

Ex.1,p.86

Ex.2,p.86

 

 

 

WB

Ex.1,p.67

 

 

WB

Ex.2,p.67

 

58.

 

 

вміють написати рецепт

Повторення. В супермаркеті

Улюблена їжа

Пікнік

p.87-89

microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender

lamb, 

salmon, 

compost, 

chopsticks, 

peel, bake, 

digests, 

home-made

 

 

 

Ex.4,p.87

 

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

Ex.3,p.87

 

WB

Ex.1,p.68

Ex.2,p.68

 

 

WB

Ex.3,p.68-68

 

59.


 

виконали завдання на контроль вивчених знань за темою

Діагностична робота №5

 

за завданням вчителя

 

 

ТЕМА 6. BIGGER! STRONGER! FASTER!  

Дата

Очікуванні результати


 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

60.

 

 

 

знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття

Спорт

p.92-94

 

coach 

competition 

equipment 

failure 

generation 

lifestyle 

competitive 

to afford 

to handle 

to gain weight

to get hurt/injured

 

Ex.3,p.92

 

Ex.1,p.92

Ex.2,p.92

Ex.5,p.94


 

Ex.6,p.94

Ex.7,p.43

 

Ex.4,p.93

 

WB

Ex.1,p.72

Ex.2,p.72

Ex.3,p.73

Ex.4,p.73


 

 

WB

Ex.5,p.73

 

61.

 

 

вміти розповісти про улюблений вид спорту

Види спорту

p.95

swim, skate, box, jump, train, win, play

cycle, jump, ski, swim, skate, dive, surf

 

 

 

Ex.1,p.95

 

 

Ex.2,p.95

Ex.3,p.95

 

WB

Ex.1,p.74

 

WB

Ex.2,p.74

 

62.

 

 

 

вміти прочитати з отриманням інформації

 

Улюблені ігри

p.96

 

aim court goal 

point timeout  opposing to bounce  

to dribble  to kick 

to roll to shoot 

 

Ex.2,p.96

Ex.3,p.97

 

 

Ex.1,p.96

 

WB

Ex.1,p.75

 

 

WB

Ex.2,p.75

 

63.

 

 

 

вміти спілкуватись в парах за темою

Улюблені ігри

p.97

 

 

 

Ex.6,p.97

 

 

Ex.5,p.97

Ex.7,p.97

 

Ex.4,p.97

 

 

WB

Ex.3,p.76

 

64.

 

 

 

вміти працювати в парах, розповідаючи про свій вид спорту

Улюблений вид спорту

p.98-99

 

ski, jump, dive, box, play volleyball, do athletics

PAST CONTINUOUS

 

 

Ex.3,p.99

Ex.4,p.99

 

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98-99

 

GB

Ex.1,p.54

Ex.2,p.54

Ex.3,p.54-55

Ex.4,p.55

 

 

GB

Ex.5,p.55

65.

 

 

 

знати лексику, вміти спілкуватись в групах за 

темою уроку

 

Олімпійські ігри

p.100

 

athletics event  

prize  race  

ring  bronze  gold  

silver 

to be held

 

 

Ex.1,p.100

Ex.2,p.100

 

Ex.1,p.100

Ex.3,p.100

 

WB

Ex.1,p.77

Ex.2,p.77

 

 

WB

Ex.3,p.78

 

66.

 

 

 

вміти називати спортивне обладнання, слухати тексти з розумінням почутого

 

Ігри та спорт

p.101

tennis, volleyball, swimming, baseball, cycling, skiing, ice hockey

individual sport indoor sport 

outdoor sport dangerous sport

water sport 

winter sport 

fast sport

 

 

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101

 

Ex.1,p.101

 

WB

Ex.1,p.79

Ex.2,p.79

 

 

WB

Ex.3,p.79

 

67.

 

 

 

вміти розповісти про свій минулий вікенд, використовуючи Past Simple, Past Continuous

 

Ігри моїх друзів

p.102

 

 

PAST 

SIMPLE VS. PAST CONTINUOUS

 

 

Ex.3,p.102

 

Ex.1,p.102

Ex.2,p.102

 

GB

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.3,p.57-58

 

GB

Ex.4,p.58

 

68.

 

 

 

вміти взяти інтерв’ю у друга про спорт

 

Інтерв’ю

p.103

 

 

 

Ex.3,p.103

 

Ex.1,p.103

Ex.2,p.103

WB

Ex.1,p.80

 

WB

Ex.2,p.80

 

69.

 

 

 

вміти прочитати текст з розумінням прочитаного

Спорт в моєму житті

p.104

 

 

 

Ex.1,p.104

 

 

 

Ex.2,p.104

 

WB

Ex.1,p.81

 

 

WB

Ex.2,p.81

 

70.

 

 

 

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

 

Повторення

Спорт

p.105-106

 

cycling, generation, goal, timeout, to train, silver, 

to bounce, to get hurt, to gain weight, bronze

 

 

 

 

Ex.1,p.105

Ex.2,p.105

Ex.3,p.105

Ex.4,p.106

 

WB

Ex.1,p.82

 

 

WB

Ex.2,p.82

 

71.

 

 

 

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

 

Повторення 

Спорт та ігри

p.107-108

 

 

 

 

 

 

Ex.5,p.106

Ex.6,p.106

Ex.7,p.106

Ex.8,p.106

 

WB

Ex.3,p.82-83

 

WB

Ex.4,p.83

 

72

 

вміють виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

Діагностична робота №6

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

ТЕМА 7. HAVE YOU BEEN TO THE CAPITAL?

Дата

Очікуванні результати


 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

73

 

 

 

знати лексику, вміти знаходити інформацію про міста та країни

Столиці

p.110-111

Cairo Egypt  Mexico 

origin  sight  eastern 

Egyptian  fascinating  

northern  royal  southern  western  

to inspire  to landscape  to locate 

 

 

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

 

Ex.4,p.111

 

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

 

Ex.5,p.111

 

Ex.3,p.110

 

WB

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87


 

 

WB

Ex.3,p.87

 

74

 

 

 

вміти розповісти про пам’ятки в місті

 

Пам’ятки

p.112

monument, landmarks, sculptures, column, amphitheatre, entrance, parliament

government, place of interest, entrance, landmarks, frescoes

 

 

Ex.1,p.112

Ex.2,p.112

 

Ex.1,p.112

Ex.2,p.112

 

 

Ex.3,p.112

Ex.4,p.112

 

WB

Ex.1,p.88

Ex.2,p.88


 

 

WB

Ex.3,p.88

 

75

 

 

 

вміти прочитати з отриманням інформації

 

Визначні місця

р.113

 

elections  law 

skyscraper wobbly  

to collapse to destroy  

to fix  to twist

 

Ex.2,p.113

 

Ex.2,p.113

 

Ex.1,p.113

 

Ex.3,p.114

 

WB

Ex.1,p.89

 

 

WB

Ex.2,p.89

 

76

 

 

вміти розповісти про міста, зображені на малюнках

 

Будівлі в місті

р.114

 

 

 

 

 

Ex.4,p.114

Ex.5,p.114

Ex.6,p.114

 

 

 

WB

Ex.3,p.90

 

77

 

 

 

знати пам’ятки Лондона та Києва, вміти розповісти про них

 

Столиці

р.115

St Paul’s Cathedral, the Kyiv-Pechersk Lavra, the Mariinskyi Palace, Shakespeare’s 

Globe, Buckingham Palace, the Prince Volodymyr Monument, the British Museum, 

the Bohdan Khmelnytskyi Monument

 

Ex.7,p.115

 

 

Ex.9,p.115

 

Ex.8,p.115










 

 

 

78

 

 

 

вміти складати Wh-questions  до речень

 

Лондон

р.116

 

PAST SIMPLE PASSIVE

 

 

Ex.2,p.116

 

Ex.1,p.116

Ex.3,p.116

 

GB

Ex.1,p.63

Ex.2,p.63

Ex.3,p.63

Ex.4,p.64

 

GB

Ex.5,p.64

 

79

 

 

 

вміти відповідати на Wh-questions  до речень

Визначні місця Лондону

р.117

 

Crown Jewels 

fountain Hyde Park 

masterpiece  prison 

Speakers’ Corner 

tomb  to bury  

to crown at the bottom

 

 

 

Ex.1,p.117

Ex.2,p.117

 

Ex.3,p.117

 

WB

Ex.1,p.91





 

 

WB

Ex.2,p.91

 

80

 

 

 

вміти використовувати в мовленні 

along, straight ahead, towards over, away, from, opposite,

behind, near here, next to, in front of, on the corner of

 

Київ

р.118

along, straight ahead, towards over, away, from, opposite,

behind, near here, next to, in front of, on the corner of

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

 

Ex.3,p.118

Ex.4,p.118

 

WB

Ex.1,p.92

Ex.2,p.92




 

 

WB

Ex.3,p.92-93

 

 

81

 

 

 

вміти розповісти в класі про країни, в яких були, місця, які відвідали

 

Європа

р.119

 

PRESENT PERFECT

Ex.2,p.119

 

 

Ex.3,p.119

 

Ex.1,p.119

 

GB

Ex.1,p.66

Ex.2,p.66

Ex.3,p.67

Ex.4,p.67

 

 

GB

Ex.5,p.67

Ex.6,p.67

 

82

 

 

 

вміти прочитати з отриманням інформації

 

Музей в Вашингтоні

р.120

 

 

Ex.1,p.120

Ex.2,p.120

Ex.3,p.120

 

 

Ex.2,p.120

Ex.4,p.120

 

WB

Ex.1,p.94

Ex.2,p.94

 

 

WB

Ex.3,p.94

 

83

 

 

 

вміти прочитати з отриманням інформації

 

Лондон

р.121

 

 

 

 

Ex.2,p.121

 

Ex.1,p.121

 

 

WB

Ex.1,p.95

 

84

 

 

 

узагальнити знання, виконавши завдання

Повторення

Міста

р.122-123

 

 

 

 

Ex.2,p.122

 

Ex.1,p.122

 

Ex.3,p.122

Ex.4,p.122-123

 

 

WB

Ex.1,p.96

 

85

 

 

 

узагальнити знання, виконавши завдання

Повторення

Міста

р.124-125

 

 

 

Ex.5,p.123

 

Ex.5,p.123

 

Ex.6,p.123

Ex.7,p.124

 

 

 

WB

Ex.2,p.96

 

86

 

вміють виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Діагностична робота №7

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

87

 

 

 

вміють узагальнити знання, виконавши завдання

Урок узагальнення вивченого матеріалу

р.126

 

 

 

 

 

Ex.1,p.126

Ex.2,p.126

Ex.3,p.126

Ex.4,p.126

 

WB

Ex.1,p.69

Ex.2,p.69

Ex.3,p.69

Ex.4,p.70

Ex.5,p.71

Ex.6,p.71

 

WB

Ex.7,p.72

Ex.8,p.72

 

 

ТЕМА 8. WHERE TO GO?

 

Дата

Очікуванні результати


 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

88

 


 

вміти написати про свою подорож

Клімат в Україні

р.128-129

 

advice  document 

excursion reception desk sandals 

suggestion visa

Arctic continental 

tropical 

plenty (of)

to pack  to get a visa

 

 

Ex.2,p.128

Ex.3,p.128

Ex.4,p.129

 

 

Ex.1,p.128

Ex.5,p.129

 

WB

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98

Ex.3,p.99




 

 

WB

Ex.4,p.99

 

89

 


 

знати лексику, складати речення з новою лексикою

Подорож

р.130

souvenirs, hire, holiday, tickets, packed, flight

airport, luggage, travel insurance, to arrange, to book, to pack

 

 

 

 

 

Ex.1,p.130

Ex.2,p.130

Ex.3,p.130

 

WB

Ex.1,p.100

Ex.2,p.100

 

 

WB

Ex.3,p.100

 

90

 


 

вміти прочитати з отриманням інформації про країни

 

Подорожі

р.131-133

birthplace composer 

concert  festival  

musical pond  

terrific  apart from 

personally to get lost

 

Ex.2,p.131-132

 

Ex.3,p.133

 

 

Ex.1,p.131

Ex.4,p.133

Ex.5,p.133

 

WB

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101


 

 

WB

Ex.3p.102

 

91

 


 

вміти утворити питальні речення з розповідних

 

Екскурсії

р.134

 

MIXED TENSES

 

 

Ex.1,p.134

 

Ex.2,p.134

Ex.3,p.134

Ex.4,p.134

 

GB

Ex.1,p.74

Ex.2,p.74-75

Ex.3,p.75

Ex.4,p.75

Ex.5,p.76

 

GB

Ex.6,p.77

Ex.7,p.77

 

92

 


 

вміти створити діалог з однокласниками за темою уроку

 

В аеропорту

р.135

boarding pass 

check-in clerk 

departure  gate  

passenger  to cancel  

to delay  to notice

to be stuck

 

Can 

Could

Ex.2,p.135

 

Ex.3,p.135

Ex.4,p.135

Ex.5,p.135

 

Ex.1,p.135

 

WB

Ex.1,p.103




 

 

WB

Ex.2,p.103

 

93

 


 

 

знати лексику уроку, вміти складати речення з новою лексикою

 

В літаку

р.136-137

to get on, a plane to get off, a plane,  to fasten, your seat belt, to go through, passport  control, to order a snack, take off 

 

Ex.1,p.136

Ex.2,p.136

 

Ex.1,p.136

 

 

Ex.3,p.136-137

Ex.4,p.137

 

WB

Ex.1,p.104


 

 

WB

Ex.2,p.104

 

94

 

 

вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами

Валізи в подорож

р.138

 

 

Ex.1,p.138

 

Ex.1,p.138

 

Ex.1,p.138

Ex.2,p.138

Ex.3,p.138

 

WB

Ex.1,p.105

Ex.2,p.105

 

 

WB

Ex.3,p.105

Ex.4,p.105

 

95

 


 

 

вміти спілкуватися в групах, взяти інтерв’ю

Літні канікули

р.139

 

 

Ex.1,p.139

 

 

Ex.1,p.139

 

Ex.2,p.139

 

WB

Ex.1,p.106

 

 

WB

Ex.2,p.106

 

 

96

 

 

 

вміти написати листа другу про свою подорож

Повторення

Подорожі

р.140-141

advice, composers, 

festivals, gate, luggage, 

cancelled, choose, get 

lost, notice, personally

 

 

Ex.1,p.140

 

Ex.4,p.141

 

Ex.2,p.140

Ex.3,p.140

 

WB

Ex.1,p.107

 

WB

Ex.2,p.107

 

97

 

 

 

узагальнити знання, виконавши завдання

Повторення

Подорожі

р.142

 

 

 

 

 

Ex.5,p.142

Ex.7,p.142

 

Ex.6,p.142

 

WB

Ex.3,p.108

 

WB

Ex.4,p.109

 

98

 

 

 

узагальнити знання, виконавши завдання

 

Повторення

Подорожі

р.142-143

 

 

 

 

 

Ex10,p143

 

Ex.8,p.142-143

Ex.9,p.143

 

WB

Ex.5,p.110

 

 

WB

Ex.6,p.110

 

99

 

 

Урок-узагальнення з теми

р.144

 

 

 

 

 

 

 

100

 

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

 

Діагностична робота №8

 

 

 

 

 

 

 

101

 

Діагностувальна робота  з читання

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Діагностувальна робота  з письма

 

 

 

 

 

 

 

103

 

Діагностувальна робота  з аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Діагностувальна робота  з говоріння

 

 

 

 

 

 

 

105

 

Урок узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

106

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
19 грудня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку