№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
03.09 |
Узагальнення та систематизація знань учнів за період дистанційного навчання .Різноманітність життя : рослини,гриби, бактерії. |
|
|
|
Вступ |
|
2 |
04.09 |
Ознаки життя. Поняття про Віруси. |
|
3 |
10.09 |
Науки, що вивчають життя. |
|
4 |
11.09 |
Методи вивчення організмів. |
|
|
|
Клітина |
|
5 |
17.09 |
Історія вивчення клітини. |
|
6 |
18.09 |
Збільшувальні прилади. |
|
7 |
24.09 |
Практична робота №1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним. ІБЖ. |
|
8 |
25.09 |
Клітина рослини. Лабораторне дослідження: Будова клітини листка елодеї, плоду горобини, кавуна, помідора тощо. |
|
9 |
01.10 |
Практична робота №2. Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляду їх за допомогою оптичного мікроскопа. ІБЖ. |
|
10 |
02.10 |
Будова тваринної клітини. |
|
11 |
08.10 |
Порівняння будови та функцій рослинної та тваринної клітин. |
|
12 |
09.10 |
Поділ клітини. |
|
13 |
15.10 |
Узагальнення та систематизація знань. Самостійна робота №1 |
Т.О |
|
|
Одноклітинні організми .Перехід до багатоклітинності. |
|
14 |
16.10
|
Бактерії –найменші одноклітинні організми. |
|
15 |
22.10 |
Шкідливі та корисні бактерії. |
|
16 |
23.10 |
Практичне значення бактерій. Захист міні-проектів. |
|
17 |
05.11
|
Одноклітинні еукаріоти. |
|
18 |
06.11
|
Одноклітинні твариноподібні організми .Лабораторне дослідження: Спостереження інфузорій. |
|
19 |
12.11 |
Одноклітинні рослиноподібні організми. |
|
20 |
13.11 |
Вольвокс - колоніальний організм. |
|
21 |
19.11 |
Губка – багатоклітинний організм. Захист міні-проекту «Живі фільтри». |
|
22 |
20.11 |
Багатоклітинні водорості. |
|
23 |
26.11 |
Одноклітинний організм – цілісна система. Пристосувальне значення переходу до колоніальності та багатоклітинності. |
|
24 |
27.11 |
Узагальнення та систематизація знань. Контрольна робота № 1 |
Т.О |
|
|
Рослини |
|
25 |
03.12 |
Будова молодої рослини. |
|
26 |
04.12 |
Основні процеси життєдіяльності квіткової рослини. |
|
27 |
10.12 |
Тканини рослини. |
|
28 |
11.12 |
Будова і функції кореня. Лабораторне дослідження: Будова кореня |
|
29 |
17.12 |
Кореневі системи. Видозміни кореня. |
|
30 |
18.12 |
Будова та функції пагона. Лабораторні дослідження: Будова пагона. Будова бруньки. Спостереження за розвитком пагона з бруньки. |
|
31 |
24.12 |
Стебло – осьова частина пагона. Дослідницький практикум. Дослідження процесу росту вегетативних органів. Транспорт речовин по рослині.. |
|
32 |
31.12 |
Узагальнення та систематизація знань . Самостійна робота №2 |
Т.О |