Календарно-тематичне планування з біології (6 клас)

Про матеріал

Календарне-тематичне планування з біології (6 клас) складене згідно програми «Біологія 6-9 класи» для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, від 07.06.2017 р. Наказ № 804

Перегляд файлу

БІОЛОГІЯ 6-й клас

(2 год на тиждень)

Згідно програми «Біологія 6-9 класи» для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої

Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, від 07.06.2017 р. Наказ № 804

 

п/п

Дата

Зміст уроку

Вступ

1

 

Інструктаж з БЖД. Біологія — це наука про живу природу.

2

 

Основні властивості живого

3

 

Різноманітність життя (на прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій)

4

 

Методи вивчення організмів

Тема 1. Клітина

5

 

Клітина — одиниця живого. Історія вивчення клітини

6

 

Лупа. Мікроскоп. Практична робота №1 Будова світлового мікроскопа та робота з ним

7

 

Виготовлення мікропрепаратів. Практична робота № 2. Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа

8

 

Будова рослинної і тваринної клітини. Лабораторне дослідження № 1. Будова клітини (листка елодеї, плоду горобини, кавуна, помідора)

9

 

Внутрішнє середовище клітини

10

 

Основні органели клітини

11

 

Ядро клітини

12

 

Ріст  і розмноження клітин

13

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Клітина»

Тема 2. Одноклітинні організми

14

 

Амеба, інфузорія — одноклітинні тварини (середовище існування, процеси життє­діяльності, будова, роль у природі).  Лабораторне дослідження №2. Спостереження інфузорій

15

 

Хвороби людини, що викликаються одноклі­тинними тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби)

16

 

Евглена зелена, хламідомонада, хлорела — це одноклітинні рос­лини (середовище існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі)

17

 

Дріжджі — це одноклітинні гриби

18

 

Бактерії — це найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій

19

 

Роль бактерій у природі та значення у житті людини. Міні-проект «Чому скисає молоко?», «Корисний йогурт»

20

 

Вольвокс — це колоніальний організм. Ульва (зелений морський салат) - багатоклітин­ні організми

21

 

Губки – примітивні багатоклітинні тварини. Міні-проект «Живі фільтри»

22

 

Контрольна робота з теми: «Одноклітинні організми»

Тема 3. Рослини

23

 

Рослина — живий організм

24

 

Тканини рослин

25

 

Корінь: будова, основні функції. Лабораторне дослідження №3 Будова кореня

26

 

Види коренів та їх видозміни

27

 

Пагін: будова, основні функції. Видозміни пагона. Лабораторне дослідження №4. Будова пагона. Лабораторне дослідження № 5 Будова бруньки

28

 

Стебло – осьова частина пагона.

29

 

Різноманітність та видозміни вегетативних органів. Лабораторне дослідження № 6. Будова цибулини.

30

 

Листок – бічний орган пагона. Внутрішня будова листка

31

 

Тривалість життя. Видозміни листка. Міні-проект «Листопад»

32

 

Проміжне узагальнення знань з теми: «Рослини»

33

 

Транспорт речовин. Взаємозв’язки між різними частинами рослини

34

 

Рухи рослин. Міні-проекти «Рослини хижаки», «Квітковий годинник»

35

 

Розмноження рослин.

36

 

Квітка — це орган статевого розмноження. Лабораторне дослідження № 7. Будова квітки

37

 

Суцвіття

38

 

Запилення. Міні-проекти «Квіти і комахи», «Рослини мандрівники»

39

 

Запліднення. Насінина. Лабораторне дослідження № 8. Будова насінини

40

 

Проростання насіння

41

 

Плід, поширення плодів. Лабораторне дослідження № 9 Будова плода

42

 

Ріст і розвиток рослини

43

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Рослини»

Тема 4. Різноманітність рослин

44

 

Поняття про класифікацію рослин

45

 

Різноманітність водоростей. Лабораторне дослідження №10. Будова зелених нитчастих водоростей

46

 

Мохи. Лабораторне дослідження №11 Будова моху

47

 

Плауни, хвощі, папороті. Лабораторне дослідження №12. Будова папоротей. Міні-проект «Як утворився торф і кам’яне вугілля?»

48

 

Голонасінні. Лабораторне дослідження №13. Будова пагонів і шишок хвойних рослин. Міні-проект «Викопні рослини»

49

 

Покритонасінні (квіткові). Практична робота № 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покрито­насінних (квіткових) рослин

50

 

Проміжне узагальнення знань з теми: «Різноманітність рослин»

51

 

Сільськогосподарські рослини

52

 

Екологічні групи рослин (щодо світла, води,температури). Практична робота № 4 Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування у певних умовах

53

 

Життєві форми.

54

 

Рослинні угруповання

55

 

Значення рослин для життя на планеті Земля та людини

56

 

Контрольна робота з теми: «Різноманітність рослин»

Тема 5. Гриби

57

 

Поняття про гриби та особливості їх живлення. Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

58

 

Екологічні групи грибів

59

 

Лишайники

60

 

Шапинкові гриби Лабораторне дослідження № 14. Будова шапкових грибів

61

 

Їстівні та отруйні шапинкові гриби

62

 

Гриби-паразити

63

 

Значення грибів у природі та у житті людини. Практична робота № 5 Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

64

 

Міні-проекти «Гриби у біосфері та житті людини», «Вирощування грибів у спеціальних господарствах»

65

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Гриби»

Узагальнення

66

 

Узагальнення та систематизація вивченого за рік

 

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, 6 клас, Планування
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
1190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку