Календарно-тематичне плануванння з біології на другий семестр за новою програмою.
8-А, 8-Б клас рівень стандарт 70 год; 2 год на тиждень
2 семестр 2020/2021 н.р.
№ |
Тема уроку |
КР/ПР |
Дата/Клас |
ТЕМА 6. ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН ( 7 год+1 резерв) |
|
||
33 |
Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація. |
|
|
34 |
Алергія. СНІД.
|
|
|
35 |
Система кровообігу. Серце: будова та функції. Дослідницький практикум № 3 Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня |
ДП № 3 |
|
36 |
Робота серця. Будова та функції кровоносних судин. Рух крові. Лабораторні дослідження № 5: вимірювання частоти серцевих скорочень. |
ЛД № 5 |
|
37 |
Інструктаж з ТБ. Лабораторні роботи № 1: Мікроскопічна будова крові людини. |
ЛД № 1 |
|
38
|
Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
|
|
|
ТЕМА 7. ВИДІЛЕННЯ. ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ (4 год) |
|
||
39 |
Виділення — важливий етап обміну речовин. Будова та функції сечовидільної системи. |
|
|
40 |
Захворювання нирок та їх профілактика.
|
|
|
41 |
Значення і будова шкіри. Терморегуляція. Проект Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою (або тематика за вибором учителя) |
|
|
42 |
Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі. Захворювання шкіри та їх профілактика. |
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
ТЕМА 8. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. НЕРВОВА СИСТЕМА( 5 год) |
|
||
43 |
Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини. |
|
|
44 |
Спинний мозок.
|
|
|
45 |
Головний мозок. Лабораторні дослідження № 6 Вивчення будови спинного та головного мозку людини (за муляжами, моделями, пластинчастими препаратами). |
ЛД № 6 |
|
46 |
Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система. |
|
|
47 |
Профілактика захворювань нервової системи.
|
|
|
ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ (7 год) |
|
||
48 |
Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
|
|
|
49 |
Зорова сенсорна система. Око.
|
|
|
50 |
Гігієна зору. Лабораторні дослідження № 7: визначення акомодації ока; виявлення сліпої плями на сітківці ока. |
ЛД № 7 |
|
51 |
Слухова сенсорна система. Вухо.
|
|
|
52 |
Гігієна слуху. Лабораторні дослідження № 8: вимірювання порога слухової чутливості. |
ЛД № 8 |
|
53 |
Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум № 4 Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри. |
ДП № 4 |
|
54 |
Узагальнення матеріалів з теми. Контрольна робота № 2
|
КР № 2 |
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
ТЕМА 10. ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ( 7 год) |
|
||
55 |
Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи.
|
|
|
56 |
Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти. |
|
|
57 |
Мова. Навчання та пам’ять.
|
|
|
58 |
Мислення та свідомість.
|
|
|
59 |
Сон. Біоритми.
|
|
|
60 |
Лабораторне дослідження № 9: дослідження різних видів пам’яті. Дослідницький практикум № 5: Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту. |
ЛД № 9 ДП № 5 |
|
61 |
Узагальнення матеріалів з теми. Самостійна робота. |
СР
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
||
ТЕМА 11. ЕНДОКРИННА СИСТЕМА ( 3 год) |
|
||
62 |
Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.
|
|
|
63 |
Взаємодія регуляторних систем
|
|
|
64 |
Профілактика захворювань ендокринної системи. Проект. Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика (або тематика за вибором учителя) |
|
|
ТЕМА 12. РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ (5 год) |
|
||
65 |
Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини
|
|
|
66 |
Запліднення. Менструальний цикл. Вагітність. |
|
|
67 |
Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.
|
|
|
68 |
Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров’я. |
|
|
69 |
Узагальнення. Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму. |
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|