Календарно-тематичне планування з біологіі 8 клас І семестр

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків біології для 8 класу І семестр. Складено до підручника Л.І.Остапченко,Матяш Н.Ю. за новою програмою з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з біології

для загальноосвітніх навчальних закладів

8 клас

на 2020-2021 н. р.

 (70 годин – 2 години на тиждень, із них 4 години – резервних)

 

Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

     Підручник:  Матяш Н .Ю. Біологія: підручник для 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів /.- К.: Генеза, 2016. – 286 ст., іл. 

 

 

 

За  рік

 

I семестр

II семестр

Всього за рік

Контрольні  роботи

1

1

2

Тематичний контроль

3

4

7

Лабораторна  робота

___

1

1

Лабораторних  досліджень

4

7

11

Дослідницьких  практикумів

2

3

5

Проектів

2

3

5

 


Календарно-тематичне планування

 Біологія 8 клас

на 2020-2021 н. р.

 (70 годин – 2 години на тиждень, із них 4 години – резервних)

 

п/п

 

Теми уроків

Лабораторні роботи, дослідження,

проекти

 

Д/з

 

Дата

Примітка

Вступ (2 год.)

1

Первинний  інструктаж з ТБ під час занять з біології. Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини.

 

§4 , завд. ст.. 24

 

 

2

Значення знань про людину для збереження її здоров’я.

 

 

 

 

ТЕМА 1. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА ( 7 год)

3

Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини

 

§1 завд. ст.7

 

 

4

Тканини. Органи. Фізіологічні системи

 

Лабораторне дослідження 1:

Ознайомлення з препаратами тканин людини

§2 завд. ст.7-9

§ 3 завд. ст.13-17

 

 

5

Поняття про механізми регуляції.

 

§3 завд. ст..17 -18

 

 

6

Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга.

 

§3 робота зі схемами

 

 

7

Гуморальна регуляція. Поняття про гормони.

 

Опрацювати конспект ,           завд. ст..281-283

 

 

8

Імунна регуляція.

 

 

 

 

9

Узагальнення  та систематизація  знань  з теми: « Вступ. Організм  людини  , як  біологічна  система».

(тестова письмова  робота)

 

Повторити §1-3

 

 

ТЕМА 2. ОПОРА ТА РУХ ( 6 год)

10

Значення   опорно-рухової системи, її будова та функції.. Кістки, хрящі. З’єднання кісток.

 

Лабораторні дослідження 2

Мікроскопічної будови кісткової, хрящової та м’язової тканин;

§28,  §29

завд.

 ст.143- 146

 

 

11

Огляд будови скелета

 

§30 завд. ст.151

 

 

12

Функції і будова скелетних м’язів Основні групи скелетних м’язів.

 

§31 завд. ст.156

 

 

13

Робота м’язів.   Втома м’язів

Лабораторні дослідження3:

Розвитку втоми при статичному і динамічному навантаженні;

впливу ритму і навантаження на розвиток втоми.

 §32 завд. ст.159,

 

 

14

Розвиток опорно-рухової системи людини з віком.

Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи.

Профілактика порушень опорно-рухової системи.

Проект:

«Гіподинамія- ворог  сучасної  людини.

Рухова активність - основа фізичного здоров’я

§33 завд. ст.162 підготувати проект

 

 

15

Проект (за вибором)

Гіподинамія – ворог сучасної людини

Рухова активність - основа фізичного здоров’я

 

Повторити §28-33

 

 

ТЕМА 3. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ (3 год +1 год резервна)

16

Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого.

 

§5завд. ст.29

 

 

17

Харчування та обмін речовин.

 

.Дослідницький практикум№1.

Самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла.

§6 завд. ст.33,

завд. ст. 284

 

 

18

Їжа та її компоненти.

Склад харчових продуктів.

Значення компонентів харчових продуктів.

Харчові та енергетичні потреби людини.

Проект

Збалансоване харчування.

§7 завд. ст. 39

Підготовка до т/к повторити

§1-3, 28-33

 

 

19

Контрольна робота №1з теми: « Опора та рух. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини» ( тестові завдання )

 

повторити

§1-3, 28-33

Знайти цікаву інформацію про травлення

 

 

ТЕМА 4. ТРАВЛЕННЯ (5 год)

20

Значення травлення. Система органів травлення.

 

§ 8  зав.ст. 43

 

 

21

Процес травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування.

Процес травлення у ротовій порожнині

 

Лабораторні дослідження 4:

Зовнішньої будови зубів (за муляжами, моделями)

 

§ 9 завд. ст. 48

 

 

 

22

Процес травлення в шлунку і кишечнику.

Дослідницький практикум №2

Дія ферментів слини на крохмаль.

§10 завд. ст.53

 

 

23

Регуляція травлення.

 

§11 завд. ст.57

 

 

24

Харчові розлади та їх запобігання.

.

§12 завд. ст.61

 

 

ТЕМА 5. ДИХАННЯ ( 5 год)

25

Значення дихання.   Система органів дихання.

 

§13 завд. ст.68

 

 

26

Газообмін у легенях і тканинах.

 

§14  завд. ст. 72

 

 

27

Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів.

 

§15. завд. ст. 77

 

 

28

Профілактика захворювань дихальної системи.

 

§16.завд. ст.82

 

 

29

Узагальнення   та систематизація знань  з теми: «Травлення. Дихання»

 

Повторити  § 8-12, 13-16

 

 

ТЕМА 6. ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН (7 год + 2 год резервні)

30

Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа

.

§17 ст 84

 

 

31

Еритроцити. Групи крові та переливання крові.

 

§18  завд. ст.92

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Планування
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
4676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку