Модельна навчальна програма «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.). До підручника Л.Давидюк, А.Мельник).
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки від 10 серпня 2021 року № 898)
№ |
Да |
та |
Тема уроку |
Прим. |
ВСТУП (1 год.) |
||||
1 |
08.09. |
А |
Вступ. Етика і ти. |
с.4-7 |
Розділ 1. Унікальність і неповторність людини. Спілкування у житті людини |
||||
2 |
20.09. |
С |
Індивідуальність людини. Людські чесноти |
с.12-23 |
3 |
04.10. |
А |
Роль світогляду в становленні особистості. Потреби, бажання, інтереси людини |
с.28-31 |
4 |
18.10. |
С |
Спілкування та його роль у житті людини |
с.37-40 |
5 |
08.11. |
А |
Конструктивна комунікація. Етикет |
с.45-50 |
6 |
22.11. |
С |
Віртуальне спілкування |
с.54-59 |
7 |
06.11. |
С |
Агресивіність у спілкуванні. Булінг та кібербулінг |
с.63-67 |
8 |
20.12. |
А |
Контроль і корекція навчальних досягнень « Унікальність і неповторність людини. Спілкування у житті людини». |
|
Розділ 3. Світ людських емоцій та почуттів |
||||
|
|
|
Емоції та почуття, їх значення в житті людини |
с.73-78 |
|
|
|
Емпатія. Як зважати на почуття та емоції інших людей |
с.82-87 |
|
|
|
Позитивні і негативні емоції в житті людини |
с.90-95 |
|
|
|
Керування власними емоціями |
с.100-104 |
Розділ 4. Життєвий поступ людини |
||||
|
|
|
Роль навчання та хобі у житті людини |
с.110-117 |
|
|
|
Становлення і дорослішання людини |
с.118-127 |
|
|
|
Життєві цілі, плани та перспективи |
с.128-134 |
|
|
|
Значення досвіду в житті людини |
с.135-141 |
|
|
|
Контроль і корекція навчальних досягнень |
|