Календарно тематичне планування з фізичної культури 10 клас. 2020-2021 н.р.

Про матеріал
Календарно тематичне планування з фізичної культури 10 клас. 2020-2021 н.р.
Перегляд файлу

Календарно тематичний план

реалізації навчальної програми по предмету "Фізична культура"

10 клас

2020-2021 навчальний рік.

 

 

  1 семестр.

Модуль : "Легка атлетика"  - 14 год

Модуль : "Волейбол"  - 10 год

Модуль : "Баскетбол" – 24 год

№ уроку

Завдання уроку

 

Дата за планом

Дата за фактом

 

Модуль 1 (10г.): "Легка атлетика"

 

 

 

1

ТМЗ. Інструктаж з безпеки на уроках з легкої атлетики на відкритому майданчику. Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Основні види й поняття в легкій атлетиці.

ЗРВ на місці.

ЗФП. Кросова підготовка: рівномірний біг і спеціальні бігові вправи.

Техніка виконання низького й високого стартів.

Повторний біг на 30 метрів Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

2

ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення техніки бігу на 30 метрів. Повторний біг.

ЗФП. Стрибки через скакалку. Повторення техніки виконання стрибка в довжину з місця. Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

3

ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторний біг на 30 метрів.

ЗФП. Стрибки через скакалку.

Закріплення техніки виконання стрибка в довжину з місця

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

4

ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторний біг на 30 метрів.

ЗФП. Стрибки через скакалку.

Вдосконалення техніки виконання стрибка в довжину з місця.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

5

ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення техніки виконання бігу на 100 метрів. ЗФП. Стрибки через скакалку.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

6

 ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення техніки виконання бігу на 100 метрів.

 ЗФП. Спеціальні вправи для меальника.

Повторення техніки виконання метання тенісного м'яча з розбігу на дальність.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

7

ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення техніки виконання бігу на 100 метрів.

 ЗФП. Спеціальні вправи для меальника.

Повторення техніки виконання метання тенісного м'яча з розбігу на дальність.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

8

Теоретичні знання: планування й методика розвитку основних фізичних якостей. Ознаки перевтоми. ЗРВ з м'ячами.

ЗФП. Спеціальні вправи для меальника.

Повторний біг на 100 метрів.

Закріплення т/в  метання тенісного м'яча з розбігу на дальність.

Біг 500 м. без обліку часу : стартовий розгін, техніка фінішування, біг по дистанції.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

9-10

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Спеціальні вправи для меальника. Біг 500 метрів з урахуванням часу. Вдосконалювання т/в  метання тенісного м'яча з розбігу на дальність.

Рухлива гра на розвиток швидкісно-силових якостей.

 

 

11

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Повторення техніки виконання естафетного бігу 4*100м., 8*50м.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

12-13

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Закріплення техніки виконання естафетного бігу 4*100м., 8*50м.

Облік результатів по стрибках у довжину з місця.

Рухлива гра на розвиток швидкісно-силових якостей.

 

 

14

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Облік результату виконання естафетного бігу 4* 100 метрів.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

 

Тематична

 

 

 

Модуль волейбол – 10 год.

 

 

 

15

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність». Інструктаж з безпеки на уроках з волейболу.

Історія розвитку гри у волейбол, правила гри у волейбол.

ЗРВ з м'ячами.

ЗФП: підняття тулуба з положення, лежачі. Повторення стійкі гравця, рухання гравців по майданчику, розстановка.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

16

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами.

ЗФП: підняття тулуба з положення, лежачі. Вдосконалення техніки виконання стійкі, рухання, повторення т\в прийому та передач м'яча зверху й знизу.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

17

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. Закріплелення навичок з т\в передач м'яча, повторення т\в нижньої подачі м'яча.

ЗФП: підняття тулуба з положення, лежачі

Навчальна  гра у волейбол.

 

 

18

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами.  ОРД по т\в передач м'яча, повторення т\в нижньої подачі м'яча.

ЗФП: згинання та розгинання рук в упорі, лежачі.

Навчальна  гра у волейбол.

 

 

 

 

19

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами.  Вдосконалення т\в нижньої подачі, повторення т\в верхньої подачі м'яча.

ЗФП: згинання та розгинання рук в упорі, лежачі.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

 

 

 

Тематична.

 

 

20

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентность». ЗРВ з м'ячами. ЗФП: човниковий біг 4Х9м.

Вдосконалення т\в нижньої подачі, повторення т\в верхньої подачі м'яча

Навчальна гра у волейбол.

 

 

21

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП: човниковий біг 4Х9м.

Багатократні передачі м'яча над головою.

ОРД з техніки виконання нижньої  подачі м'яча.

3. Навчальна гра у волейбол.

 

 

22

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП: човниковий біг 4Х9м.

Повторення техніки виконання верхньої подачі м'яча.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

23

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП: човниковий біг 4Х9м.

Закріплення техніки виконання верхньої подачі м'яча.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

24

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП: човниковий біг 4Х9м.

Вдосконалення т/в верхньої подачі м'яча.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

 

Тематична

 

 

 

Модуль  - Баскетбол (23 год.).

 

 

 

25

ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП: стійка в планці.Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти.

  Ловіння і передача м’яча в парах, трійках, четвірках  на місці і в русі. Повторення т/в ведення м’яча; кидок м’яча в кошик після ведення та подвійного кроку; штрафні кидки. Навчальна гра 3х3.

 

 

26

ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП: стійка в планці. Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти. Ловіння і передача м’яча в парах, трійках, четвірках на місці. Закріплення т/в ведення м’яча; серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані. Навчальна гра 3х3.

 

 

27

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: стійка в планці. Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти. Ловіння і передача м’яча в парах, трійках, четвірках на місці. Вдосконалення т/в ведення м’яча; серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані. Навчальна гра 3х3.

 

 

 

28

ТМЗ. ЗРВ в русі. Бесіда «Особливості проведення та суддівства змагань»; стійки, пересування, зупинки, повороти. ЗФП: стійка в планці.

Стрибки з діставанням високо підвішених предметів; чергування різних способів ловлі, передач і ведення м’яча без зорового контролю в умовах опору захисників. Повторення виконання т/в штрафного кидка. Навчальна гра 3х3.

 

 

 

29

ТМЗ. ЗРВ в русі; стійки, пересування, зупинки, повороти; прискорення на 5-10м з різних СП різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча; відбивання м’яча. ЗФП: стійка в планці. Вдосконалення виконання т/в штрафного кидка.. Навчальна гра 3х3.

 

 

30

ТМЗ. ЗРВ в русі; стійки, пересування, зупинки, повороти; прискорення на 5-10м з різних.СП різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча; відбивання м’яча. ЗФП: різновиди відтискань. Закріплення виконання т/в штрафного кидка.. Навчальна гра 3х3.

 

 

31

ТМЗ. ЗРВ в парах. ЗФП: різновиди відтискань. Стійки, пересування, зупинки, повороти; серійні стрибки поштовхом обох ніг з діставанням високих предметів. ЗФП: різновиди відтискань. Поєднання пересувань, передач, ведення та кидків м’яча в простих варіантах швидкого прориву; штрафні кидки. Навчальна гра 3хх3.

 

 

32

ТМЗ. ЗРВ в парах. Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти у нападі і захисті; ловля і передача м’яча в умовах опору захисників. ЗФП: різновиди відтискань. Боротьба за м’яч, що відскочив від щита; добивання м’яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита; штрафний кидок. Навчальна гра 3Х3.

 

 

 

Тематична.

 

 

33

ТМЗ. ЗРВ в парах Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти у нападі і захисті; прискорення на 5-10м з різних СП різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча; накривання кидка і організація боротьби за м’яч, що відскочив від щита. ЗФП: різновиди підтягувань. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні.

Навчальна гра 3Х3.

 

 

34

ТМЗ. Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами». ЗРВ в парах Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти у нападі і захисті; прискорення на 5-10м з різних СП різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча. ЗФП: різновиди підтягувань Серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані без активного опору захисника. Навчальна гра 3Х3.

 

 

35

ТМЗ. ЗРВ в парах Різновиди ходьби, бігу; чергування різних стійок, зупинок, поворотів у нападі і захисті. ЗФП: різновиди підтягувань Серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані при активному опорі захисника. Навчальна гра 3х3.

 

 

36

ТМЗ. ЗРВ в парах. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: різновиди підтягувань Ловля і передача м’яча в парах, трійках, четвірках в зустрічних колонах; ведення м’яча без зорового контролю; відбивання м’яча; взаємодії та протидії заслоном; штрафні кидки і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3Х3.

 

 

37

ТМЗ. ЗРВ в парах. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: різновиди підтягувань. Ловля, передача і ведення  м’яча в парах, трійках, четвірках; штрафні кидки і дії гравців при

його виконанні. Навчальна гра 3Х3.

 

 

38

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу; чергування різних стійок, зупинок, поворотів у нападі і захисті. ЗФП: різновиди підтягувань. Штрафні кидки – виконання навчального нормативу. Навчальна гра 3х3.

 

 

39-40

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).    ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу, стійки, пересування, зупинки, повороти. Ловіння і передача м’яча одною і двома руками зверху на велику відстань. ЗФП: різновиди підтягувань. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3х3.

 

 

 

Тематична.

 

 

41

ТМЗ. Бесіда «Організація техніко-тактичних дій у процесі гри».  ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: обертання обручів.  Стійки, пересування, зупинки, повороти. Чергування різних способів ловлі, передачі, ведення м’яча без зорового контролю в умовах опору захисників. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3х3.

 

 

42-43

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: обертання обручів.   Прискорення на 5-10м зрізних с/п різними способами в змаганнях з партнерами і з веденням м’яча; відбивання м’яча; накривання кидка і організація боротьби за м’яч, що відскочив від щита. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3х3.

 

 

44

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: обертання обручів.   Різновиди ходьби, бігу. Вдосконалення техніки ведення, передачі і ловлі  м’яча. Кидки та підбирання м’яча; командні дії в захисті (пресинг, зонний  захист 3х2). Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3х3.

 

 

45-46

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: обертання обручів.   Різновиди ходьби, бігу. Стійки, пересування, зупинки, повороти. Човниковий біг 4х10м. Повторення т/в добивання м’яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита.Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3х3.

 

 

47

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: обертання обручів.   Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ в русі. Стійки, пересування, зупинки, повороти. Човниковий біг 4х10м. Закріплення т/в добивання м’яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3х3.

 

 

48

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя».ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: обертання обручів. Прискорення на 5-10м зрізних с/п різними способами. Ведення,передачі, кидки, підбирання м’яча. . Вдосконалення т/в добивання м’яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3х3. Підсумки за семестр.

 

 

 

Тематична.

 

 

 

 

1І семестр

Модуль  (20 г .): "Волейбол"

Модуль (20 г.): "Баскетбол"

Модуль  (14 г.): "Легка атлетика"

 

№ уроку

Завдання уроку

 

Дата за планом

Дата за фактом

 

Модуль волейбол – 20 год.

 

 

 

49

ТМЗ. Інструктаж з безпеки на уроках з волейболу. Історія розвитку гри у волейбол, правила гри у волейбол. Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя»..ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: обертання обручів.  Інструктаж з безпеки на уроках з волейболу.

Повторення т/в стійки гравця, рухання гравців по майданчику, розстановка.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

50-51

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. Закіплення та вдосконалення техніки виконання стійки, рухання, повтореннят\в прийому та передач м'яча зверху й знизу.

ЗФП: підняття тулуба з положення, лежачі.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

52

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. Закріплення навичок з т\в передач м'яча, повторення т\в нижньої подачі м'яча.

ЗФП: підняття тулуба з положення, лежачі.

Навчальна  гра у волейбол.

 

 

53-54

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ОРД по т\в передач м'яча, повторення т\в нижньої подачі м'яча.

ЗФП: згинання та розгинання рук в упорі, лежачі.

Навчальна  гра у волейбол.

 

 

 

 

Тематична.

 

 

55

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. Вдосконалення навичок з т\в нижньої подачі, повторення т\в верхньої подачі м'яча.

ЗФП: згинання та розгинання рук в упорі, лежачі.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

56-57

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. Вдосконалення навичок з т\в нижньої подачі, повторення т\в верхньої подачі м'яча

ЗФП: човниковий біг 4Х9 м.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

58

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу.

ОРД з техніки виконання нижньої  подачі м'яча.

ЗФП: човниковий біг 4Х9 м.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

59-60

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу.

Повторення техніки виконання верхньої подачі м'яча.

Багатократні передачі м'яча над головою.

ЗФП: човниковий біг 4Х9 м.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

61

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу.

Закріплення техніки виконання верхньої подачі м'яча.

ЗФП: човниковий біг 4Х9 м.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

 

 

Тематична.

 

 

62-63

ТМЗ. Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами». ЗРВ в обручами. Різновиди ходьби, бігу. Вдосконалення т/в верхньої подачі м'яча.

ЗФП: стрибкові вправи.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

64-65

ТМЗ. ЗРВ в обручами. Різновиди ходьби, бігу. ОРД з техніки виконання верхньої подачі м'яча.

ЗФП: стрибкові вправи.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Передачі в парах.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

66

ТМЗ. ЗРВ в обручами. Різновиди ходьби, бігу.

ЗФП: стрибкові вправи.

Повторення техніки виконання блоку.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Передачі в парах

Навчальна гра у волейбол.

 

 

67

ТМЗ. ЗРВ в обручами. Різновиди ходьби, бігу.

Закріплення техніки виконання блоку.

ЗФП: стрибкові вправи.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

 

68

 ТМЗ. ЗРВ в обручами. Різновиди ходьби, бігу. Вдосконалення техніки виконання блоку. ЗФП: стрибкові вправи.

Багатократні передачі м'яча над головою.

Передачі в парах.

Навчальна гра у волейбол.

 

 

 

 

Тематична.

 

 

 

Модуль – баскетбол – 20 год

 

 

 

69

ТМЗ. Правила безпеки на уроках з баскетболу. ЗРВ в русі. ЗФП: стійка в планці.Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти.

  Ловіння і передача м’яча в парах, трійках, четвірках  на місці і в русі. Повторення т/в ведення м’яча; кидок м’яча в кошик після ведення та подвійного кроку; штрафні кидки. Навчальна гра 3Х3..

 

 

70-71

ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП: стійка в планці. Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти. Ловіння і передача м’яча в парах, трійках, четвірках на місці. Закріплення та вдосконалення т/в ведення м’яча; серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані. Навчальна гра 3Х3

 

 

72

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: стійка в планці. Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти. Ловіння і передача м’яча в парах, трійках, четвірках на місці. Вдосконалення т/в ведення м’яча; серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані. Навчальна гра 3Х3.

 

 

73

ТМЗ. ЗРВ в русі. Бесіда «Особливості проведення та суддівства змагань»; стійки, пересування, зупинки, повороти. ЗФП: стійка в планці.

Стрибки з діставанням високо підвішених предметів; чергування різних способів ловлі, передач і ведення м’яча без зорового контролю в умовах опору захисників. Повторення виконання т/в штрафного кидка. Навчальна гра 3Х3.

 

 

74-75

ТМЗ. ЗРВ в русі; стійки, пересування, зупинки, повороти; прискорення на 5-10м з різних СП різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча; відбивання м’яча. ЗФП: стійка в планці. Вдосконалення виконання т/в штрафного кидка.. Навчальна гра 3Х3.

 

 

 

Тематична.

 

 

76

ТМЗ. ЗРВ в русі; стійки, пересування, зупинки, повороти; прискорення на 5-10м з різних.СП різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча; відбивання м’яча. ЗФП: різновиди відтискань. Закріплення виконання т/в штрафного кидка.. Навчальна гра 3Х3.

 

 

77-78

ТМЗ. ЗРВ в парах. Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти у нападі і захисті; ловля і передача м’яча в умовах опору захисників. ЗФП: різновиди відтискань. Боротьба за м’яч, що відскочив від щита; добивання м’яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита; штрафний кидок. Навчальна гра 3Х3.

 

 

79

ТМЗ. ЗРВ в парах Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти у нападі і захисті; прискорення на 5-10м з різних СП різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча; накривання кидка і організація боротьби за м’яч, що відскочив від щита. ЗФП: різновиди підтягувань. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні.

Навчальна гра 3Х3.

 

 

80

ТМЗ. Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами». ЗРВ в парах Різновиди ходьби, бігу; стійки, пересування, зупинки, повороти у нападі і захисті; прискорення на 5-10м з різних СП різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча. ЗФП: різновиди підтягувань Серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані без активного опору захисника. Навчальна гра 3Х3.

 

 

81-82

ТМЗ. ЗРВ в парах. Різновиди ходьби, бігу; чергування різних стійок, зупинок, поворотів у нападі і захисті. ЗФП: різновиди підтягувань Серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані при активному опорі захисника. Навчальна гра 3Х3.

 

 

83-84

ТМЗ. ЗРВ в парах. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: різновиди підтягувань Ловля і передача м’яча в парах, трійках, четвірках в зустрічних колонах; ведення м’яча без зорового контролю; відбивання м’яча; взаємодії та протидії заслоном; штрафні кидки і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3Х3.

 

 

85-86

ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу; чергування різних стійок, зупинок, поворотів у нападі і захисті. ЗФП: різновиди підтягувань. Штрафні кидки – виконання навчального нормативу. Навчальна гра 3Х3.

 

 

87

ТМЗ. ЗРВ в парах. Різновиди ходьби, бігу. ЗФП: різновиди підтягувань. Ловля, передача і ведення  м’яча в парах, трійках, четвірках; штрафні кидки і дії гравців при

його виконанні. Навчальна гра 3Х3.

 

 

88

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).    ЗРВ в русі. Різновиди ходьби, бігу, стійки, пересування, зупинки, повороти. Ловіння і передача м’яча одною і двома руками зверху на велику відстань. ЗФП: різновиди підтягувань. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра 3х3.

 

 

 

Тематична.

 

 

 

Модуль – Легка атлетика – 14 год.

 

 

 

Модуль 1 (10г.): "Легка атлетика"

 

 

 

89

ТМЗ. Інструктаж з безпеки на уроках з легкої атлетики на відкритому майданчику. Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Основні види й поняття в легкій атлетиці.

ЗРВ на місці.

ЗФП. Кросова підготовка: рівномірний біг і спеціальні бігові вправи.

Техніка виконання низького й високого стартів.

Повторний біг на 30 метрів Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

90-91

ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення техніки бігу на 30 метрів. Повторний біг.

ЗФП. Стрибки через скакалку. Повторення техніки виконання стрибка в довжину з місця. Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

92-93

ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторний біг на 30 метрів.

ЗФП. Стрибки через скакалку.

Закріплення техніки виконання стрибка в довжину з місця

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

94

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). ЗРВ в русі.

ЗФП. Стрибки через скакалку. ОРД з техніки виконання бігу на 30 м.

Вдосконалення техніки виконання стрибка в довжину з місця.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

 

95-96

ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення техніки виконання бігу на 100 метрів. ЗФП. Стрибки через скакалку.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

97

ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення техніки виконання бігу на 100 метрів.

 ЗФП. Спеціальні вправи для метальника.

Повторення техніки виконання метання тенісного м'яча з розбігу на дальність.

 

 

98-99

ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення техніки виконання бігу на 100 метрів.

 ЗФП. Спеціальні вправи для метальника.

Повторення техніки виконання метання тенісного м'яча з розбігу на дальність.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

100

Теоретичні знання: планування й методика розвитку основних фізичних якостей. Ознаки перевтоми. ЗРВ з м'ячами.

ЗФП. Спеціальні вправи для метальника.

Повторний біг на 100 метрів.

Закріплення т/в  метання тенісного м'яча з розбігу на дальність.

Біг 500 м. без обліку часу : стартовий розгін, техніка фінішування, біг по дистанції.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

101

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Спеціальні вправи для метальника. Біг 500 метрів з урахуванням часу. Вдосконалювання т/в  метання тенісного м'яча з розбігу на дальність.

Рухлива гра на розвиток швидкісно-силових якостей.

 

 

102

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Повторення техніки виконання естафетного бігу 4*100м., 8*50м.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

103

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Закріплення техніки виконання естафетного бігу 4*100м., 8*50м.

Облік результатів по стрибках у довжину з місця.

Рухлива гра на розвиток швидкісно-силових якостей.

 

 

104

ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Облік результату виконання естафетного бігу 4* 100 метрів.

Рухлива гра на розвиток швидкості.

 

 

105

ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». ЗРВ в русі. ЗФП: вправи для розвитку гнучкості. Підсумки за рік. Рухливі ігри за вибором учнів.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Салата Виталий
    Дякую за розробку
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 вересня 2020
Переглядів
38009
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку