Календарний план
реалізації навчальної програми з предмету «Фізична культура»
5 клас на період 2020-2021 навчальний рік (105 годин).
Контрольні навчальні нормативи для учнів 5 –го класу (хлопчики)
№ |
Показники ф\я |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Біг на 30 м. |
7,7 |
7,5 |
7,4 |
7,2 |
7,0 |
6,8 |
6,6 |
6,5 |
6,3 |
6,1 |
5,8 |
5,5 |
Біг на 60 м. |
12,8 |
12,6 |
12,4 |
12,2 |
12,0 |
11,7 |
11,4 |
11,2 |
10,9 |
10,7 |
10,5 |
10,2 |
|
2 |
Біг на 300 м. |
2,25 |
2,20 |
2,15 |
2,05 |
2,00 |
1,55 |
1,50 |
1,45 |
1,40 |
1,35 |
1,30 |
1,25 |
Біг на 500 м. |
2,55 |
2,50 |
2,45 |
2,40 |
2,35 |
2,30 |
2,25 |
2,20 |
2,15 |
2,11 |
2,06 |
2,03 |
|
3 |
Рівномірний біг без в/ч |
200 |
300 |
400 |
500 |
600 |
700 |
750 |
800 |
900 |
950 |
1000 |
1200 |
4 |
Підтягування |
0,5 |
0,5 |
1 |
1,5 |
2 |
2 |
2,5 |
3 |
3,5 |
3,5 |
4 |
6 |
Згинання рук |
0,5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
15 |
|
Прес за 30 с. |
2 |
4 |
6 |
8 |
10 |
13 |
16 |
20 |
23 |
26 |
28 |
30 |
|
Нахил тулуба |
0 |
0,5 |
2 |
1,5 |
2 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
4,5 |
5 |
7 |
|
5 |
Стрибок у довжину з\м |
100 |
105 |
110 |
115 |
120 |
130 |
135 |
140 |
150 |
155 |
160 |
170 |
Стрибок у гору |
2 |
3 |
5 |
7 |
8 |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
23 |
28 |
|
Стрибки ч/скакалку за 1 |
10 |
12 |
15 |
20 |
25 |
30 |
40 |
50 |
70 |
80 |
90 |
100 |
|
Метання на дальність |
8 |
10 |
12 |
14 |
15 |
18 |
20 |
22 |
25 |
27 |
28 |
31 |
|
6 |
Човн.біг 4*9м. |
12,6 |
12,4 |
12,2 |
12,0 |
11,8 |
11,6 |
11,4 |
11,3 |
11,1 |
10,9 |
10,7 |
10,5 |
7 |
Пер. в/б м’яча |
1 |
2 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
8 |
Штраф.кидки |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
6 |
6 |
7 |
8 |
9 |
дівчата
№ |
Показники ф\я |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
Біг на 30 м. |
8,2 |
8,0 |
7,8 |
7,6 |
7,4 |
7,2 |
7,0 |
6,9 |
6,7 |
6,5 |
6,2 |
5,9 |
Біг на 60 м. |
12,8 |
12,6 |
12,4 |
12,2 |
12,0 |
11,7 |
11,5 |
11,2 |
10,9 |
10,7 |
10,5 |
10,2 |
|
2 |
Біг на 300 м. |
2,20 |
2,15 |
2,10 |
2,05 |
2,00 |
1,55 |
1,50 |
1,45 |
1,41 |
1,35 |
1,32 |
1,30 |
Біг на 500 м. |
3,35 |
3,30 |
3,25 |
3,20 |
3,15 |
3,10 |
3,05 |
3,00 |
2,55 |
2,50 |
2,45 |
2,40 |
|
3 |
Рівномірний біг без в/ч |
100 |
200 |
300 |
400 |
500 |
600 |
700 |
800 |
900 |
950 |
1000 |
1200 |
4 |
Підтягування |
1 |
1,5 |
2 |
2,5 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
7,5 |
8 |
11 |
Згинання рук |
0,5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
5,5 |
6 |
7 |
7,5 |
8 |
11 |
|
Прес за 30 с. |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
12 |
15 |
18 |
21 |
24 |
27 |
29 |
|
Нахил тулуба |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
6,5 |
7 |
8 |
9 |
10 |
12 |
|
5 |
Стрибок у довжину з\м |
90 |
95 |
100 |
105 |
110 |
115 |
117 |
120 |
130 |
135 |
140 |
150 |
Стрибок у гору |
0,5 |
0,5 |
1 |
2 |
4 |
6 |
8 |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
|
Стрибки ч/ск за 1 |
5 |
10 |
15 |
25 |
30 |
35 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
|
Метання на дальність |
5 |
6 |
7 |
8 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
18 |
|
6 |
Човн.біг 4*9м. |
13,4 |
13,2 |
13,0 |
12,8 |
12,6 |
12,4 |
12,2 |
12,0 |
11,8 |
11,6 |
11,4 |
11,2 |
7 |
Пер. в/б м’яча |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
9 |
10 |
11 |
8 |
Штраф.кидки |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
№ уроку |
Зміст уроку |
Дата проведення |
Фактична дата
|
Примітка |
1 |
Легка атлетика ОВ.ТМЗ. Завдання на рік і семестр. Правила безпеки на уроках і під час позакласних фізкультурних занять. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
2 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя». ЗРВ в русі. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Старт. Біг на 30 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
3 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Стартовий розбіг, Багатоскоки. Спеціальні вправи для метань. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Рівномірний біг до 1000 м. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра. |
|
|
|
4 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра. |
|
|
|
5 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Прискорення 10 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
6 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Прискорення 20 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метань. Метання малого м'яча на дальність із місця. Біг у повільному темпі. Рухлива гра. |
|
|
|
7 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Історія розвитку легкої атлетики. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Рухлива гра. Рівномірний біг до 1000 м. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра. |
|
|
|
8 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у вертикальну ціль. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
9 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи для формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
10 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Біг у повільному темпі. Рухлива гра. |
|
|
|
11 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Рухлива гра на увагу. |
|
|
|
12 |
ОВ.ТМЗ. Фізичне виховання в Давній Греції. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Прискорення 30 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із місця. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
13 |
Футбол ОВ.ТМЗ. Правила безпеки під час занять футболом. Правила гігієни та санітарії під час занять фізичною культурою. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Рухлива гра «День і ніч». Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
14 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Зупинки м'яча підошвою. Ведення м'яча середньою частиною підйому. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра. |
|
|
|
15 |
ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Ведення м'яча внутрішньою частиною підйому. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи. Вправи на розтягування. Рухлива гра. |
|
|
|
16 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
17 |
ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому. Гандбол за спрощеними правилами з елементами футболу. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра. |
|
|
|
18 |
ОВ.ТМЗ. Історія розвитку футболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання прийомів пересування з володінням м'ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м'ячу, що котиться. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
19 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання прийомів пересування з володінням м'ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м'ячу, що котиться. Навчальна гра. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
20 |
ОВ.ТМЗ. Правила гри у футбол. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м'ячу, що котиться. Маневрування на полі. Рухлива гра. |
|
|
|
21 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. Укидання м'яча вивченими способами на дальність. Вибір позиції щодо суперника та протидія отриманню ним м'яча. Баскетбол за спрощеними правилами з елементами футболу. Ходьба у повільному темпі. |
|
|
|
22 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. «Відкривання» для прийому м'яча. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання. |
|
|
|
23 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Укидання м'яча вивченими способами на дальність. «Закривання». К.Н. - із передач м'яча з місця на точність партнерові з відстані 7 м. Навчальна гра. Вправи для запобігання плоскостопості
|
|
|
|
24 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. Навчальна гра. Вправи на формування постави. Тематичне оцінювання з модуля футбол. |
|
|
|
25 |
Волейбол ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Правила безпечної поведінки під час уроків з волейболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику. Рухлива гра «Малюкбол» . Біг у повільному темпі. |
|
|
|
26 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передачі м'яча двома руками зверху над собою. Передачі м'яча двома руками знизу перед собою. Вправи на розтягування. Рухлива гра. |
|
|
|
27 |
ОВ.ТМЗ. Історія розвитку українського волейболу. ЗРВ в русі. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. 10 передач двома зверху над головою, потім партнеру. 10 передач двома знизу перед собою, потім передати партнеру. «Малюкбол». |
|
|
|
28 |
ОВ.ТМЗ. Санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. «Малюкбол». |
|
|
|
29 |
ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передача двома руками зверху біля стіни з відстані не менше 1м. Прийом м'яча двома знизу з накидання партнера. Рухлива гра. |
|
|
|
30 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. «Малюкбол». |
|
|
|
31 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Способи пересування гравців ігровим майданчиком. Прийом м'яча обома руками знизу з накидання партнера.. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни , над собою. Рухлива гра «Малюкбол». |
|
|
|
32 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу з накидання партнера. Вибір місця для виконання нижньої подачі. Нижня пряма подача. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. Рухлива гра. |
|
|
|
33 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху Над собою, від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Нижня пряма подача з скороченої дистанції. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса. |
|
|
|
34 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Вибір місця для виконання нижньої подачі. Нижня пряма подача. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
35 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. Прийом м'яча обома руками знизу у парах. Верхня пряма подача у стіну(підкидання м’яча, рух ударної руки. Рухлива гра «Малюкбол» («Піонербол») з волейбольною подачею з 4 м. |
|
|
|
36 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання різних способів пересування. Нижня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Вправи на розтягування. Рухлива гра. |
|
|
|
37 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Поєднання різних способів пересування. Верхня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Вправи на розтягування. Рухлива гра. |
|
|
|
38 |
ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи для розвитку швидкості, спритності. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. Нижня пряма подача. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
39 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи для розвитку сили м'язів верхніх і нижніх кінцівок, черевного преса, спини. Нижня пряма подача. Передача м'яча обома руками зверху у парах. Прийом м'яча обома руками знизу від стіни. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
40 |
ОВ.ТМЗ. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Вправи для розвитку швидкості, спритності. Передача м'яча обома руками зверху у колоні. Нижня пряма подача. Прийом м'яча обома руками знизу у колонах. Рухлива гра на увагу. Рухлива гра. |
|
|
|
41 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Вправи для розвитку сили м'язів верхніх і нижніх кінцівок, черевного преса, спини. Передача м'яча обома руками зверху від стіни. К.Н. - із передач м’яча над собою двома руками зверху. Хл. 5: 3: 2. Дівч. 4: 3: 2. Біг у повільному темпі. Рухлива гра. |
|
|
|
42 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Нижня пряма та бокова подачі. К.Н. - із прийомів м’яча знизу над собою. Хл. 5: 4: 3. Дівч. 4: 3: 2. Навчальна гра за спрощеними правилами. Тематичне оцінювання з модуля волейбол. Рухлива гра. |
|
|
|
43 |
Баскетбол ОВ.ТМЗ. Правила безпечної поведінки під час вивчення баскетболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стійки баскетболіста. Кидки м'яча з місця обома руками від грудей. Рухлива гра «Боротьба за м'яч». |
|
|
|
44 |
ОВ.ТМЗ. Історія розвитку баскетболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стійки баскетболіста. Способи пересувань у нападі та захисті. Кидки м'яча з місця обома руками від грудей. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра. |
|
|
|
45 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Поняття про техніку гри. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Зупинки двома кроками. Ловіння та передачі м'яча на місці обома руками від грудей. Кидки м'яча з місця обома руками від грудей. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
46 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ із м'ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ловіння та передачі м'яча на місці обома руками від грудей. Кидки м'яча з місця обома руками від Грудей. Навчальна гра. Ходьба у повільному темпі. |
|
|
|
47 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Рухлива гра «М'яч капітанові». Подвійний крок. Ловіння та передачі м'яча у русі обома руками від грудей. Кидки м'яча у русі обома руками від грудей. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
48 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя». ЗРВ в русі. ЗРВ з м’ячами.Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. «Човниковий» біг 4 х 5 м. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Ведення м'яча на місці. Подвійний крок. Навчальна гра. Ходьба у повільному темпі. Підведення підсумків за І семестр. |
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
49 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ловіння та передачі м'яча на місці однією рукою від плеча. Ведення м'яча у русі. Подвійний крок. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
50 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами.Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Ловіння та передачі м'яча на місці однією рукою від плеча. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання. |
|
|
|
51 |
ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Ловіння та передачі м'яча на місці однією рукою від плеча. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання. |
|
|
|
52 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами.Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ловіння та передачі м'яча у русі однією рукою від плеча. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Розподіл обов'язків між гравцями у захисті. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
53 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення на 15 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами. Кидки м'яча в русі однією рукою від плеча. Ведення м'яча з обведенням предметів. К.Н. - із передач м'яча у стіну. Рухлива гра на увагу. |
|
|
|
54 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами.Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Подвійний крок. Ловіння та передачі м'яча на місці та в русі однією рукою від плеча. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Вправи для запобігання плоскосто пості. Рухлива гра. |
|
|
|
55 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Ведення м'яча у русі. Ловіння та передачі м'яча на місці однією рукою від плеча. Кидки м'яча з місця однією рукою від плеча. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання.
|
|
|
|
56 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення на 15 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами. Кидки м'яча в русі однією рукою від плеча. Ведення м'яча з обведенням предметів. К.Н. - із передач м'яча у стіну. Рухлива гра на увагу. |
|
|
|
57 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Серійні стрибки з діставанням високо підвішених предметів. Взаємодія двох гравців способом «передай м'яч і виходь». К.Н. - із кидків м'яча у кошик однією рукою від плеча (хлопці) та обома руками від грудей (дівчата). Навчальна гра. Ходьба у повільному темпі. |
|
|
|
58 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. «Човниковий» біг 4 х 5 м. Ведення м'яча з обведенням предметів. Кидки м'яча у русі однією рукою від плеча. Двостороння гра за спрощеними правилами. Тематичне оцінювання з модуля баскетбол. |
|
|
|
59 |
Гімнастика з елементами акробатики ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Роль народних та рухливих ігор у керуванні емоціями. Шкідливість паління для здоров’я школяра. Найпростіші прийоми самоконтролю. Гігієнічні вимоги до занять фізичними вправами . Правила безпеки на уроках гімнастики. ЗРВ в русі. ЗФП. Перекиди вперед. Рухливі ігри з бігом і стрибками. |
|
|
|
60 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя». ЗРВ в русі. Перешикування з колони по одному в колону по чотири. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів. ЗФП. Перекиди вперед.Стійки на голові й руках(хл). Стійки на лопатках.Підтягування (хл). Підтягування у висі лежачи (дв). Нахили тулуба вперед із положення сидячи. Рухливі ігри з бігом і стрибками. |
|
|
|
61 |
ОВ.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи на місці без предмета. ЗФП. Перекиди вперед. Стійки на голові й руках(хл) Стійки на лопатках. Міст із положення лежачи. Підтягування (хл).Підтягування у висі лежачи (дв). Нахили тулуба вперед із положення сидячи. Рухливі ігри з бігом і стрибками. |
|
|
|
62 |
ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». Перешикування з колони по одному в колону по чотири. ЗФП. Загально-розвивальні вправи на місці без предмета. Перекиди назад. Стійки на голові й руках(хл) Стійки на лопатках (д). Міст із положення лежачи. Підтягування (хл). Підтягування у висі лежачи (дв). Рухливі ігри з бігом і стрибками |
|
|
|
63 |
ОВ.ТМЗ. Перешикування в колону по два, чотири в колону по одному. Загально-розвивальні вправи на місці без предмета. ЗФП. Стрибки із скакалкою. Перекиди назад. Міст із положення лежачи. Акробатична комбінація. Рухливі ігри з предметами. |
|
|
|
64 |
ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи на гімнастичній лаві. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Зіскок вигнувшись. Комбінація з вивченими елементів на колоді. Рухливі ігри з бігом і стрибками. |
|
|
|
65 |
ОВ.ТМЗ. Правила безпеки на уроках гімнастики. Загально розвивальні вправи на гімнастичній лаві. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Комбінація з вивченими елементів на колоді. Опорний стрибок через гімнастичного «козла». Рухливі ігри з бігом і стрибками. |
|
|
|
66 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Перешикування з колони по одному в колону по чотири. ЗФП. Стрибки зі скакалкою.Комбінація з вивченими елементів на колоді.Опорний стрибок через гімнастичного «козла». Рухливі ігри з бігом і стрибками |
|
|
|
67 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Перешикування з колони по одному в колону по чотири. ЗФП. Танцювальні вправи. Опорний стрибок через гімнастичного «козла». Опорний стрибок «зігнувши ноги». Рухливі ігри з бігом і стрибками Тематичне оцінювання з модуля гімнастика з елементами акробатики. |
|
|
|
68 |
Футбол ОВ.ТМЗ. Техніка безпеки на уроках футболу . Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
|
69 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ у парах. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем.. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Зупинки м'яча підошвою. Ведення м'яча середньою частиною підйому. Навчальна гра. |
|
|
|
|
70 |
ОВ.ТМЗ.: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Комплекс ЗРВ у парах. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки з імітуванням удару головою. Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою. Рухлива гра. |
|
|
|
|
71 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Удари по нерухомому м'ячу зовнішньою частиною підйому. Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому. Гандбол за спрощеними правилами з елементами футболу. Ходьба у повільному темпі. |
|
|
|
|
72 |
ОВ.ТМЗ. Історія розвитку футболу. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Поєднання прийомів пересування з володінням м'ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м'ячу, що котиться. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
|
73 |
ОВ.ТМЗ. Правила гри у футбол. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м'ячу, що котиться. Маневрування на полі. Рухлива гра. |
|
|
|
|
74 |
ОВ.ТМЗ. Олімпійські ігри у Давній Греції. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Фінт «випадом». Удари по м'ячу ногою у русі. Навчальна гра. Біг у чергуванні з ходьбою. |
|
|
|
|
75 |
ОВ.ТМЗ. Дитячо-юнацький та професіональний футбол в Україні. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибки з імітуванням удару головою. Фінт «перенесенням ноги через м'яч». Удари по м'ячу ногою у русі. Вправи на формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
|
76 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Естафета з м'ячем. ЗФП. Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. Фінти «відходом» і «ударом». Вибір моменту та способу дії для перехоплення м'яча. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
|
77 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. К.Н. - із 6 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з відстані 7 м Хл. 4–6: 3: 2. Дівч. 3–6: 2: 1. Елементи гри воротаря: кидки м'яча рукою. Навчальна гра. Вправи для відновлення дихання.
|
|
|
|
|
78 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Естафета з м'ячем. Удари по м'ячу ногою на точність. Укидання м'яча з різних вихідних положень. Елементи гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення м'яча без падіння. Вибір позиції у захисті. Вправи для формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
|
79 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою. К.Н. - із 6 передач м’яча з місця на точність партнеру одним із вивчених способів з відстані 7 м. Хл. 4: 3: 2. Дівч. 3: 2: 1. Уміння взаємодіяти в обороні при рівному співвідношенні сил із суперником. Рухлива гра. |
|
|
|
|
80 |
ОВ.ТМЗ. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Прискорення та ривки з м'ячем. ЗФП. Жонглювання м'ячем ногою, стегном, головою. Двостороння навчальна гра. |
|
|
|
|
81 |
ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи в русі біля опори. Біг на витривалість 200 м. ЗФП. Жонглювання м’ячем. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча, що летить внутрішнім боком стопи. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Рухливі ігри та естафети з м’ячем. |
|
|
|
|
82 |
ОВ.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі біля опори. Біг на витривалість 200 м. ЗФП. Жонглювання м’ячем. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча, що летить внутрішнім боком стопи. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Рухливі ігри та естафети з м’ячем. |
|
|
|
|
83 |
ОВ.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі біля опори. ЗФП. Жонглювання м’ячем. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу , що котиться . Удари по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка . Зупинка м’яча, що летить внутрішнім боком стопи. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Індивідуальні тактичні дії в нападі (маневрування, відкривання для підйому м’яча, відволікання суперника ). Рухлива гра. |
|
|
|
|
84 |
ОВ.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в парах і трійках. ЗФП. Жонглювання м’ячем. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу , що котиться. Удари по м’ячу середньою частиною лоба,без стрибка. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Навчальна гра. |
|
|
|
|
85 |
ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». Стрибки з імітуванням удару головою. ЗФП. Жонглювання м’ячем.Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу , що котиться. Удари по м’ячу середньою частиною лоба,без стрибка. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по колу. Групові тактичні дії з партнером у нападі. Рухлива гра. |
|
|
|
|
86 |
ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи в парах і трійках. ЗФП.Жонглюванням м’ячем Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по колу. Групові тактичні дії з партнером у нападі. Рухлива гра. |
|
|
|
|
87 |
ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи в парах і трійках. Прискорення та ривки з м’ячем. ЗФП. Подолання смуги перешкод. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по колу. Групові тактичні дії з партнером у нападі. Рухлива гра. |
|
|
|
|
88 |
ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи в парах і трійках. Прискорення та ривки з м’ячем. ЗФП. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться.Удари по м’ячу в русі. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому. Рухлива гра. |
|
|
|
|
89 |
ОВ.ТМЗ. Загально розвивальні вправи в шеренгах. ЗФП. Прискорення та ривки з м’ячем. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться. Удари в русі. Ведення м’яча вісімкою середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому. Рухлива гра. |
|
|
|
|
90 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Удари в русі. Ведення м’яча вісімкою середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому. Вкидання м’яча руками. Тактика гри воротаря. Рухлива гра. |
|
|
|
|
91 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Біг на витривалість до 500 м. ЗФП. Удари в русі. Ведення м’яча поміж стійок середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому. Техніка гри воротаря (ловіння, гра на виході, відбивання м’яча однією та обома руками). Гра 2х2,3х3. Тематичне оцінювання з модуля Футбол. |
|
|
|
|
92
|
Легка атлетика ОВ.ТМЗ. Правила безпеки на уроках легкої атлетики. ЗРВ в русі.Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Фінішування. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
93 |
ОВ.ТМЗ. : Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Фізичні якості, що розвиваються засобами легкої атлетики. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Кидання набивного м'яча із положення сидячи. Рівномірний біг до 1200 м. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра. |
|
|
|
94 |
ОВ.ТМЗ. Легкоатлетичні види спорту. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 30 м. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із трьох кроків. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
95 |
ОВ.ТМЗ. Історія розвитку легкої атлетики в Україні. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з місця. Кидання набивного м'яча із будь якого положення. Рухлива гра. |
|
|
|
96 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Рівномірний біг до 1200 м. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра.
|
|
|
|
97 |
ОВ.ТМЗ. ТМЗ. «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій)». ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Контрольний норматив зі стрибків у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча у горизон тальну ціль. Ходьба у повільному темпі. Рухлива гра. |
|
|
|
98 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. К.Н. - із бігу 30 м. Хл. - 5,8: 6,5: 7,0. Дівч - 6,2: 6,9: 7,4. Стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Спец. іальні вправи для метання. Метання малого м'яча у вертикальну ціль. Біг у повільному темпі. Рухлива гра. |
|
|
|
99 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. К.Н. - зі стрибків у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» - Хл. 280: 260: 240. Дівч. 240: 220: 200. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із трьох кроків. Біг у чергуванні з ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
|
100 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Стрибкові вправи. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із трьох кроків. К.Н. - із рівномірного бігу. Вправи для відновлення дихання. Рухлива гра. |
|
|
|
101 |
ОВ.ТМЗ. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ в русі. ЗФП. Бігові та стрибкові вправи. К.Н. - із бігу 60 м. Хл. 9,8: 10,6: 11,5. Дівч. - 10,4: 11: 11,8. Стрибки у висоту способом «переступання». Спеціальні вправи для метання. Метання малого м'яча на дальність із трьох кроків. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра. |
|
|
|
102 |
ОВ.ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП. Спеціальні вправи для метання. К.Н. -Метання малого м'яча на дальність Хл. 30: 24: 17. Дівч. 18: 15: 12. Стрибкові вправи. Біг у чергуванні з ходьбою. Вправи для формування постави. Рухлива гра. |
|
|
|
103 |
ОВ.ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Вміння вчитися впродовж життя». ЗРВ в русі. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Стрибкові вправи. Кидання набивного м'яча із положення лежачи на животі. Біг у повільному темпі. Рухлива гра. Тематична з модуля легка атлетика. Підбиття підсумків за семестр та за рік. |
|
|
|
104 |
Резервний урок |
|
|
|
105 |
Резервнийрок |
|
|
|