План-конспект серії уроків на тему "Бадминтон" 5 клас

Про матеріал
Серія уроків розроблена з урахуванням змістовних ліній та ключових компетентностей для формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку, формування високих моральних якостей.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ СЕРІЇ УРОКІВ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» З ТЕМИ "БАДМИНТОН" У 5 КЛАСІ.

Дати: 01.02; 04.02

№№ уроків: 51-53; 60-62

ЧАСТИНА УРОКУ

ТРИВАЛІСТЬ / ЧСС

Оздоровче: формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку

Виховне: формування високих моральних якостей.

«Підприємливість та фінансова грамотність»  / Основні компетентності у природничих науках і технологіях/ Оцінювати власні можливості.

«Громадянська відповідальність» / Обізнаність та самовираження у сфері культури / Вдосконалювати культуру рухів

Вступна = адаптаційна

4-6 хв

112уд\хв

 

«Весела розминка»

Учні стають в круг.  Почергово виконують свою вправу 4-5 рази, наступний повторює цю вправу або виконує вправу на іншу частину тіла (право/ліво) і показує свою вправу. Всі вправи виконуються по 4-5 раз.

 

Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

Принцип: "Коловерт".

Метод"методичної вертушки".

 

4-6 хв

124 уд\хв

 

 

"Намалюй - зроби".

Групи по 4-5. Кожній видається листок і ручка, на яких треба намалювати посередині: вихідне положення; в любому куті цифру від 10 до 15 і обвести в коло; в другому куті цифру від 3 до 5 і обвести в трикутник, третю цифру дає  вчитель. Необхідно з вихідного положення, яке намальовано, виконати кількість разів цієї вправи з кола, кількість підходів з трикутника.

 

Вимога: використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання.

Принцип: діяльнісного характеру навчання.

Метод частково-пошуковий.

Підготовча = пошукова

 

12-18 хв

162 уд\хв

 

"Фізкультурна мандрівка": мікро-групи, колони, стартують з різних місць майданчику. На майданчику різні речі (відмітки), завдяки яким визначені місця для зупинок. Перші номери з кожної колони самостійно виходять на маршрут (до обраної до неї відмітки), під час пересування виконують свою вправу (рухову дію). Коли кожний десь зупиниться, за виходить другий номер (з кожної колони). Він пересувається так саме, як перший, до місця зупинки першого, а до другого місця запинками - пересувається своїм способом. Третій номер - до першого як 1, до другого як 2, до свого місця - своїм способом; потом перший номер- повторює маршрут і рухову дію другого - до 2, третього - до 3, і до свого наступного місця зупинки своїм способом.

 

Вимога: забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами;

Принцип: Міцності навчання та його циклічність.

Метод перемінної вправи.

 

12-18 хв

148 уд\хв

 

 

"Дивимося - повторюємо".

Групи по 4. Одна з них дивиться презентацію, де зображені картинки, іншим видається малюнок з вихідним положенням. Діти повинні виконати вихідне положення з малюнка і зробити 2 нових рухів.

 

Вимога: використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання.

Принцип: Зворотного зв'язку.

Метод опосередкованої наочності.

Основна = тренувальна

 

12-18 хв

160 уд\хв

 

"Здивуємо - навчимо".

Кожна мікро-група учнів придумує певну ігрову дію/ зв'язку, виконує її декілька разів і встановлює новий рекорд, фіксує командний результат. Після цього по 1 учню з кожної групи переходять до сусіда, вчать і тренують нових товаришів своїй руховій дії = виконують на результат = фіксують результат і т.д. Однак до наступних груп переходять вже інші учні.

 

Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

Принцип: підвищення впливу колективу на індивідуальність.

Метод строкової інформації.

 

12-18 хв

180 уд\хв

 

 

"Дружня команда".

Команди по 4 в колону, перемішуються по залу і виконують ту вправу, яку загадав перший в команді, інші повторюють. По сигналу вчителя діти повинні об'єднатися тими частинами тіла, які показав вчитель і продовжити виконувати вправу. Змінюється ведучий, який придумав нову вправу.

 

Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

Принцип: активності і самостійності.

Метод редуктивний \ репродуктивний.

 

Заключна = мотиваційна

 

4-6 хв

140уд\хв

 

"Роби- хватай".

По парах. Вихідне положення сід - ноги зігнуті в колінах, стопи разом з напарником. Між ними дрібні предмети (ручки, олівці тощо). За командами вчителя виконуються різні вправи, за командою "Хватай!", хто перший схватив більше предметів, той і виграв.

 

Вимога: використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання.

Принцип: забезпечення радості від успіхів в навчанні..

Метод ігровий \ змагальний.

 

4-6 хв

120уд\хв

 

 

"Попади в ціль".

Один з мікро - групи стоїть напроти інших  на відстані 2 метри. По команді вчителя він кидає свій інвентар (губка, папір тощо), інші повинна відбити їі своїм інвентарем. Виграє той хто більше вибив.

Об'єднаємо  по 2 мікрогрупи, і пропонуємо ім на основі правил гри, добавити 2 елементи з раніше вивчених модулів і дати назву своїй новій грі.

 

Вимога: формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами.

Принцип: врахування індивідуальних особливостей учнів.

Метод спрямованого відчуття рухової дії.

РАЗОМ:

45 хв

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Антонюк Влад
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
1971
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку