Календарно-тематичне планування з фізики 9 клас
на 2022-2023 н. р.
(105 годин, 3 години на тиждень)
(За навчальною програмою для 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Лабораторні роботи |
Контрольні роботи |
Узагальнення знань( тематична) |
||||
1 семестр |
2 семестр |
1 семестр |
2 семестр |
1 семестр |
2 семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
2 |
1 |
1 |
3 |
6 |
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Повторення вивченого у 8 класі
1 |
|
Робота і потужність електричного струму |
2 |
|
Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца |
3 |
|
Електронагрівальні прилади. Запобіжники |
4 |
|
Електричний струм у металах |
5 |
|
Види самостійних газових розрядів |
6 |
|
Контрольний тест |
Розділ 1. МАГНІТНІ ЯВИЩА |
||
|
||
7 |
|
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле |
8 |
|
Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі |
9 |
|
Розв'язування задач і вправ |
10 |
|
Магнітне поле струму. Правило свердлика |
11 |
|
Розв'язування задач |
12 |
|
Сила Ампера |
13 |
|
Розв'язування задач |
14 |
|
Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера |
15 |
|
Електромагніти та їх застосування |
16 |
|
Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту |
17 |
|
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець |
18 |
|
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм |
19 |
|
Розв'язування задач |
20 |
|
Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції |
21 |
|
Захист навчальних проектів |
22 |
|
Узагальнення знань № 1 з теми «Магнітне поле» |
Розділ 2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА |
||
|
||
23 |
|
Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла |
24 |
|
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
25 |
|
Розв'язування задач |
26 |
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало |
27 |
|
Розв'язування задач |
28 |
|
Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала |
29 |
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
30 |
|
Розв'язування задач |
31 |
|
Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла |
32 |
|
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
33 |
|
Лінзи. Оптична сила лінзи |
34 |
|
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи |
35 |
|
Письмова контрольна робота за 1 семестр ( тематична) |
36 |
|
Аналіз контрольної роботи. Підбиття підсумків |
37 |
|
Розв'язування задач |
38 |
|
Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи |
39 |
|
Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція |
40 |
|
Розв'язування якісних задач. |
41 |
|
Розв'язування задач. |
42 |
|
Захист навчальних проектів |
43 |
|
Узагальнення знань № 3 з теми «Світлові явища» |
Розділ 3. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ |
||
44 |
|
Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі |
45 |
|
Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук |
46 |
|
Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів |
47 |
|
Розв'язування задач |
48 |
|
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі |
49 |
|
Шкала електромагнітних хвиль |
50 |
|
Розв'язування задач |
51 |
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. Радіолокація |
52 |
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
53 |
|
Захист навчальних проектів |
54 |
|
Узагальнення знань № 4 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
||
Розділ 4. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ |
||
|
||
55 |
|
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи |
56 |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання |
57 |
|
Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів |
58 |
|
Розв'язування задач |
59 |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри |
60 |
|
Розв'язування задач |
61 |
|
Розв'язування задач |
62 |
|
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор |
63 |
|
Розв'язування задач |
64 |
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики |
65 |
|
Розв'язування задач. |
66 |
|
Захист навчальних проектів |
67 |
|
Узагальнення знань № 5 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
Розділ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ |
||
|
||
68 |
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху |
69 |
|
Розв'язування задач |
70 |
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати |
71 |
|
Розв'язування задач |
72 |
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона |
73 |
|
Другий та третій закон Ньютона |
74 |
|
Розв'язування задач |
75 |
|
Узагальнення зань №6 з теми " Рух і взаємодія. Закони збереження" |
76 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння |
77 |
|
Розв'язування задач |
78 |
|
Рух тіла під дією сили тяжіння |
79 |
|
Розв'язування задач |
80 |
|
Рух тіла під дією кількох сил |
81 |
|
Розв'язування задач |
82 |
|
Розв'язування задач |
83 |
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
84 |
|
Узагальнення знань № 7 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
84 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
85 |
|
Розв'язування задач |
86 |
|
Розв'язування задач |
87 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
88 |
|
Розв'язування задач |
89 |
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
90 |
|
Розв'язування задач |
91 |
|
Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії |
92 |
|
Розв'язування задач. |
93 |
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження |
94 |
|
Розв'язування задач. |
95 |
|
Узагальнення знань № 8 з етми " Рух і взаємодія. Закон збереження" |
96 |
|
Захист навчальних проектів |
97 |
|
Захист навчальних проектів |
98 |
|
Захист навчальних проектів |
99 |
|
Захист навчальних проектів |
ФІЗИКА Й ЕКОЛОГІЯ |
||
|
||
100 |
|
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес |
101 |
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. |
102 |
|
Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. Альтернативні джерела енергії |
103 |
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
104 |
|
Письмова контрольна робота за 2 семестр |
105 |
|
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі |