Календарно-тематичне планування з французької мови (друга іноземна) 5 клас складено за"Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів, Друга іноземна мова 5-11 класи", К,,2017 рік
№ п/п |
Дата |
Скоригована дата |
Тема |
Очікувані результати |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Д/З |
||||||||
|
Лексика |
фонетика |
Граматика |
Усне сприймання |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія (діалог) |
Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
||||||||
1 |
12.01 |
|
Школа |
Вміє ставити запитання і відповідати на них. Вміє читати нові слова, будувати з ними речення, |
Здорoв’я і безпека впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя Громадянська відповідальність обговорює шкільні правила |
Quelle heure est-il ?Il est... Moins le quart,le cour d’ukrainien, entrer,huit heures quart,aller à sa place |
Інтонація розповідних, питальних, наказових речень. |
Питальне речення |
Впр.3 стор.77
|
Стор.77 впр.1 |
Запитання нескладні, загальні, спеціальні, (діалогічне мовлення) |
|
Впр.7б стор.79 |
Впр.1,2 ст.54,зош |
||
2 |
16.01 |
|
Школа, навчання |
Розуміє та виконує інструкції. Вміє описувати малюнки, використовуючи нові слова. |
Moins le quart,le cours d’ukrainien,entrer,huit heures quart ,aller à sa place |
Інтонація розповідних питальних речень. |
Запитання |
|
|
|
Впр.4 ст.78 |
|
зошит. Впр.5 ст.56 |
|||
3
|
16.01
|
|
Школа, навчання, мій робочий день. Перерва.
|
Вміє давати елементарну характеристику |
Je ne sais pas ,la récréation,retrouver, le CDI,discuter, l’ordi |
Усі звуки французької мови |
Теперішній час заперечення |
Впр.1 ст. |
76Впр.6 ст.78 |
Впр.5 ст.78
|
|
Впр.6б ст.78 |
Впр.3,4 ст.55,зош |
|||
4 |
19.01
|
|
Школа, навчання, мій робочий день. Перерва. |
Вміє пропонувати,приймати, відхиляти пропозицію |
|
Je ne sais pas ,la récréation,retrouver, le CDI,discuter,l’ordi |
Усі звуки французької мови |
Злитний артикль A+ le=au A+ les=aux |
Впр.9 ст.80
|
Впр.10 ст.80 |
Впр.11 а ст.80 |
|
Впр.8 ст.79 |
Впр.7,8 ст.58,зош. |
||
5 |
23.01 |
|
Школа, навчання, мій робочий день. |
вміє описувати фото, використовуючи нову лексику |
|
La cantine,entrer dans lecollège,jouer, chercher,l’infirmerie ;il est midi |
Усі звуки французької мови |
Злитний артикль A+ le=au A+ les=aux |
Впр.9 ст.80 |
Впр.10 ст.80 |
Впр.11 а ст.80 |
|
Впр.8 ст.79 |
зошит. |
||
6
|
23.01 |
|
Школа, навчання, мій робочий день розклад |
Робить короткі повідомлення про події та факти, запрошує та реагує на запрошення. |
|
Histoire-géo,anglais, mathématiques,technologie,E.P.S.,arts plastiques,S.V.T .,éducation musicale, chaud, deviner, une matière,comparer, l’emploi du temps |
Усі звуки французької мови |
Запитання Дієслово Faire в теперішньо- му часі |
Впр.1 ст.81 впр.4а ст.83 |
Впр.5 ст.83 |
Ст.82Впр.3 Ст.83 впр.4б |
|
Впр.6 ст. 83 |
Впр.10 ст.58,зош
|
||
7 |
26.01 |
|
Школа, навчання, мій робочий день розклад |
Вміє давати елементарну характеристику |
|
Histoire-géo,anglais, mathématiques, technologie,E.P.S., arts plastiques,S.V.T .,éducation musicale, chaud, deviner, une matière,comparer, l’emploi du temps |
Усі звуки французької мови |
Запитання Дієслово faire в теперішньо му часі |
Впр.1 ст.81 впр.4а ст.83 |
Впр.5 ст.83 |
Ст.82Впр.3 Ст.83 впр.4б |
|
Впр.6 ст. 83 |
Впр.12 ст.59,зош. |
||
8 |
30.01 |
|
Школа, навчання, мій робочий день розклад |
Вміє слухати текст французькою мовою та порівнювати зі своїм життям. |
|
Gymnase,les devoirs,préparer l’interro,ranger la salle de cours,aller au gymnase ensemble,oh, oui, c’est cool |
Усі звуки французької мови |
Дієслова faire et aimer в теперіш- ньому часі. Прийменники derrière,sur, sous, dans Присвійні прикметники. |
Впр.7 ст.84 |
Впр.11 ст.85 |
Впр.8 ст.84 |
|
Впр.12 ст.85
|
Впр.6 ст.83,зош. |
||
9
|
30.01 |
|
Школа, навчання, мій робочий день розклад |
Вміє давати елементарну характеристику |
|
Aller, moi, toi, le lycée, une copie,un éffaceur |
Усі звуки французької мови |
Дієслово aller в теперішньому часі |
Впр.15 ст.86 |
Впр.13 ст.86 |
|
|
Впр.14 ст 86 |
Впр.14 ст.61,зош |
||
10
|
02.02
|
|
Школа, навчання, мій робочий день розклад |
Вміє давати елементарну характеристику |
|
Aller, moi, toi, le lycée, une copie,un éffaceur |
Усі звуки французької мови |
Дієсловоaller в теперішньому часі |
Впр.15 ст.86 |
Впр.13 ст.86 |
|
|
Впр.14 ст 87 |
Впр.16 ст.62,зош |
||
11 |
06.02 |
|
Коледж « Honoré de Balzac » |
Вміє ставити запитання і відповідати на них. Вміє читати нові слова, будувати з ними речення. |
|
Examiner, un enjeu,comprendre,continuer,rappeler,une langue,faire attention,une médiathèque,une piscine,faire des interviews |
Усі звуки французької мови |
Порядкові числівники |
Впр.2б ст.88 |
Впр.1 ст.87 |
|
|
|
Впр.3 ст88 |
||
12 |
06.02 |
|
Мій коледж |
Вміє ставити запитання і відповідати на них. Вміє читати нові слова, будувати з ними речення. |
. |
Crée,travailler, prendre, différent,une pièce,à l’ avant, tellement |
Усі звуки французької мови |
Повторення граматики |
Впр.4 ст.89 |
Впр.5 ст.89 |
|
Розповідь про свій робочий день |
Впр.4 ст89 |
Впр.3 ст.65,зош. |
||
|
|
|||||||||||||||
13 |
09.02 |
|
Моя школа,навчання. On prépare le DELF |
Вміє давати елементарну характеристику |
Повторення лексики |
|
форма Злитний артикль Дієслова aller,faire Присвійні прикметники |
Впр.2 ст.95 |
Впр.3 ст.95 |
Впр.3 ст.94
|
|
Впр.2 ст.94впр.4 ст.94 |
Впр.4 ст.94,зош. |
|||
14 |
13.02 |
|
Підсумкова комплексна робота з вивченої теми тематична зошити |
Знає слова, вміє вживати їх у реченні. Знає вивчений граматичний матеріал. |
|
|
|
|
|
|
|
тести |
повт. ЛО |
|||
15 |
13.02 |
|
Природа Un samedi Dans le quartier
|
Розуміє та виконує інструкції. Вміє описувати малюнки, використовуючи нові слова. |
Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови, |
Un quartier ,les activités, arrondissement,interclubs,tout le monde, le roller, le stand, les crèpes, après |
Futur immédiat |
|
Впр.1 ст.98 |
Впр.2 ст.99 |
Впр. 3 ст.99 |
ex. 4 page 101 |
Впр.2a ст.73 |
Впр.1c , d 2ст.73,зош |
||
16 |
16.02 |
|
Aujourd’hui...et demain Dans un appartement Un week-end chez Marie |
Розуміє та виконує інструкції. Вміє описувати малюнки, використовуючи нові слова. |
Les cours de la semaine, une voiture,passer la nuit, loin, un sac, aller à pied, un embouteillage, se servir |
Futur immédiat |
|
Впр.1 ст.100 |
Впр.2-4 ст.100 |
Впр.5 ст.102 |
|
Впр.5 ст.102 |
Впр.6 ст.102, зош. |
|||
17 |
20.02 |
|
Qu’est-ce que tu fais comme activités ? |
Вміє ставити запитання і відповідати на них. Вміє читати нові слова, будувати з ними речення. |
La natation, le vélo, la danse, le théatre, le roller, la quitare,l’athlétisme,après-midi, matin, soir, faire de la natation |
Futur immédiat |
|
Впр.7а ст.103 |
Впр.9 ст.103 |
Впр.8 ст.103 |
|
Впр.7B ст.103 |
Впр. 3 ст.74,зош |
|||
18 |
20.02 |
|
Qu’est-ce que tu vas faire comme activités ? |
Вміє ставити запитання і відповідати на них. Вміє читати нові слова, будувати з ними речення. |
Ce n’est pas loin,mais, c’est où ?Aller tout droit, traverser le carrefour, tourner à droite, à gauche, une entrée |
impératif |
|
Впр.7 ст.103 |
Впр.5 ст.76 зошит |
Впр.7 ст.76 |
|
Впр.5 ст.76 |
Впр.6 ст.76 зошит |
|||
19 |
23.02 |
|
Pardon, monsieur, pour aller à... |
Вміє ставити запитання і відповідати на них. Вміє читати нові слова, будувати з ними речення. |
Pardon,monsieur,madame,où est..., pour aller à...,ne tourne pas, vous pouvez répéter, merci beaucoup M., Mme |
Наказовий спосіб |
Інтонація розповідних речень
|
Стор.106 впр.4 |
стор.107 впр.5 Читання вголос і розуміння словосполучення |
|
Обмін репліками на рівні мікродіалог |
Впр.7 стор.107 |
Впр.8 ст.108, зош |
|||
20 |
27.02 |
|
В Парижі. В парку des Batignolles |
Вміє давати елементарну характеристику |
Gagner,le combat, tomber, ça ne fait pas de mal,c’est trop nul,tu fais quoi ? |
Intеrrogation |
Інтонація розповідних питальних речень. |
Стор.109 впр.1 |
Впр.1, стор 109 |
|
Обмін репліками на рівні мікродіалог |
Впр.9 стор.108
|
Впр.9 ст.108,зош. |
|||
21 |
27.02 |
|
A Paris В парку des Batignolles |
Вміє давати елементарну характеристику |
|
Повт.ЛО |
Intеrrogation |
Інтонація розповідних питальних речень. |
стор.108 впр.9а |
|
|
Обмін репліками на рівні мікродіалог |
впр.10 стор.108 |
Впр.9 Б ст.108,зош |
||
22 |
02.03 |
|
В Парижі. В парку des Batignolles |
Вміє виразити власну думку, прочитавши текст, вміє підготувати презентацію |
Le stand, les crepes,avoir soif, un jus de pommes, je voudrais, une gaufre,un diabolo menthe,ça coute combien ?ça fait combien ? |
Наказовий спосіб |
Інтонація розповідних питальних речень. |
Впр.3 ст.110,впр.5 ст.111 |
Ст.111 впр.4 |
|
|
Ст.111 впр.5 |
Впр.6 ст.111,зош |
|||
23 |
06.03 |
|
Моя спальня. Спорт. |
Вміє давати елементарну характеристику |
|
Une chambre, etre debout,le comptoir,se mettre d’accord, la classe |
interrogation |
Інтонація |
Впр.2 ст.110 |
Впр.4 ст.113 |
|
Обмін репліками на рівні мікродіалог |
Впр.4 ст.113 |
Впр.3 ст.113,зош. |
||
24 |
06.03 |
|
Дозвілля. Види діяльності |
Вміє давати елементарну характеристику |
|
Le club des jeunes, on peut, la gymnastique artistique, simple, alors, il ya, on fait du, c’est quelque chose comme, vous trouvez ça bien ? |
Повторення граматики |
Інтонація розповідних питальних речень |
Впр.17. ст.81 |
|
|
Розповіді учнів |
Впр.17 ст.81 |
Впр.16 ст.81,зош. |
||
25 |
09.03 |
|
Les loisirs |
Вміє давати елементарну характеристику |
Il est tard, la direction,la raison, avoir faim, le prix, souhaiter |
Révision de la grammaire |
Інтонація розповідних питальних речень. |
Впр.7а ст.103 |
Впр.9 ст.103 |
Обмін репліками на рівні |
|
Впр.7б ст.103 |
ст.117 повт. |
|||
26 |
13.03 |
|
Підсумкова комплексна робота з теми тематична зошити |
Знає слова, вміє вживати їх у реченні. Знає вивчений граматичний матеріал. |
|
|
|
|
|
|
|
тести |
повт. ЛО |
|||
27 |
13.03 |
|
Свята і традиції |
Вміє виразити свої смаки та вподобання, вміє погодитися та відмовити в разі потреби, вміє запросити. |
La Fete nationale, le feu d’artifice, la Tour Eiffel, le bal populaire, le TGV, préparer le repas, hier, etre en retard, quelle chance |
Passé composé |
Інтонація розповідних питальних речень.
|
Ст.121впр.4 |
Впр.5а, ст.122 |
|
Raconter les événements |
Впр.5б. ст.122 |
Впр.1 ст.86 зош. |
|||
28
|
16.03 |
|
Свята та традиції. Газета Марії |
Вміє запитувати та надавати інформацію, вміє висловлювати думки,емоції та враження, вміє запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення |
Les grandes vacances, dernier, c’est triste, la gare, le train, faire un tour, une robe, un pantalon |
Passé composé |
Інтонація розповідних питальних речень.
|
Ст.121впр.4 |
Впр.5а ст.122 |
Обмін репліками на рівні мікродіалогу
|
|
Впр.5б ст.122 |
Впр.6б ст.122,зош |
|||
29 |
20.03 |
|
Свята та традиції. Що ти вчора робив |
Вміє запитувати та надавати інформацію, вміє висловлювати думки,емоції та враження, вміє запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення |
Екологічна безпека та сталий розвиток розглядає природу як цілісну систему Здоров’я і безпека робить повідомлення про складні погодні умови
|
La journée d’hier, puis, après, alors, enfin,l’arrivée à la gare,retrouver, ce soir |
Passé composé |
Усі звуки французької мови |
Ст.123 впр.9 |
Впр.1 ст.123 |
|
Запит інформації |
Впр.7 ст.123 |
Впр.8 ст.123,зош |
||
30 |
20.03 |
|
Свята та традиції. 14 липня |
Вміє давати елементарну характеристику |
Sympa,content,verte, intéressant,se préparer, parce que,une poche |
Passé composé |
Усі звуки французької мови |
Ст.125, впр.1 |
Впр.1 ст.125 |
|
|
Впр.10 ст.124
|
Впр.4,5ст.88,зош. |
|||
31 |
23.03 |
|
Свята та традиції.
|
Вміє давати елементарну характеристику |
Vraiment, peut-etre,aussi comme, un os, aider qn, montrer qch à qn |
Passé composé du verbe mettre |
Усі звуки французької мови |
Ст.127 впр.3 |
Ст.127 впр.3 |
Діалогічне мовлення , закликати до дії та реагувати на запитання |
|
Впр.6а ст.128 |
Впр.6б ст.128,зош. |
|||
32
|
03.04 |
|
Свята та традиції. Одяг і колір |
Вміє давати елементарну характеристику |
Une casquette, un anorak, une veste,un pull,un pantalon de sport, des baskets, jouer à la tombola,mettre |
прикметники |
Усі звуки французької мови |
Розповіді учнів |
Впр.10 ст. 130
|
Dialoguer
|
|
Ст.131 впр.12а
|
Впр.9 ст.129,зош |
|||
33 |
03.04 |
|
Свята та традиції. Особливі дні. |
Вміє давати елементарну характеристику |
La révolution française,la fete nationale, le père Noel, la Fete des Rois, la galette,la fève, le roi, la reine, poisson d’avril, le dos, les Pàques |
прикметники |
Усі звуки французької мови |
Впр.1 ст.132 впр.3б ст.133 |
Впр 1 ст.132 |
Dialoguer
|
|
Впр.2 ст.133 |
Впр.12 б ст.131 зош. |
|||
34 |
06.04 |
|
Свята та традиції. Bilan |
Вміє давати елементарну характеристику |
Un concert,un sketch,des sandwichs, des boissons, des tartes flambée,se sentir |
Повторення граматики. числівники |
Усі звуки французької мови |
Ст.141 Впр.1 |
Впр2 ст.141 |
|
|
Впр.3 ст.141 |
Впр.4 ст.133,зош. |
|||
35 |
10.04 |
|
Plateau1 Plaisire de lire |
Вміє виразити свої смаки та вподобання, вміє погодитися та відмовити в разі потреби, вміє запросити. |
|
Mon tonton,ma tata,du poulet, des frites, une cage,le zoo,un tigre |
Passé composé |
Усі звуки французької мови |
Ст. 139 впр.б
|
Впр.б ст.139 |
|
|
Впр.с ст.139 |
Впр.9ст.90зош. |
||
36 |
10.04 |
|
Plateau 1 On prépare le DELF |
Вміє давати елементарну характеристику |
Présenter un film, la découverte, du haut, les explorateurs, résoudre, les énigmes,l’intrus |
Повторення граматики числівники |
Усі звуки французької мови |
Ст.141 впр.1 |
Впр.2 ст.142 |
|
|
Впр.3 ст.141 |
Впр.10,11ст.91,зош |
|||
37 |
13.04 |
|
Повторення En plus-différenciation |
Вміє запитувати та надавати інформацію, вміє висловлювати думки |
|
Повторення лексики |
Повторення граматики |
|
Інформація вчителя |
Ст.143 впр.14 |
|
|
Впр.10 ст.145 |
Впр.4 ст.141 зош. |
||
38 |
17.04 |
|
Підсумкова комплексна робота з теми тематична зошити |
Знає слова, вміє вживати їх у реченні. Знає вивчений граматичний матеріал. |
|
|
|
|
|
|
|
тести |
повт. ЛО |
|||
39 |
17.04 |
|
Україна Mon pays (Чумак, Голуб F-3, K. 2003) |
вміє запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення |
Lexique ст.108 |
Etre, avoir |
Ai,in,ain |
Choisis la bonne réponse |
Ст..109 |
|
Dialoguer réponds aux questions |
слова |
Впр.1 ст.110,зош. |
|||
40 |
20.04 |
|
Карта України La carte de l’Ukraine |
Розуміє текст, в якому використаний мовний інвентар вміє читати текст та обговорювати прочитане,знає лексику |
Mon, ma, mes Ст..110 |
числівники |
Aі,an,am |
Récits des copains |
Ст..110 впр.3 |
|
|
Ст..110 впр.4 |
Впр.2 ст.110 |
|||
Здоров’я і безпека обговорює вибір продуктів,корисних для здоров’я Підприємливість та фінансова грамотність Складає перелік продуктів, розподіляє кошти на продукти харчування |
||||||||||||||||
41 |
24.04 |
|
Карта України La carte de l’Ukraine |
Вміє запитувати та надавати інформацію, вміє висловлювати думки,емоції та враження, вміє запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення |
Ст..112 |
числівники |
Aі,an,am |
Récits des copains |
Ст..112 впр.3 |
|
|
Ст..112 впр.1 |
Впр.2 ст.112 |
|||
42 |
24.04 |
|
З якої ти країни De quel pays es-tu ? |
Вміє запитувати та надавати інформацію, вміє висловлювати думки |
Ст..112 |
прикметники |
En, em,an,am |
Complétez les phrases |
Впр.4 ст.113 |
|
|
vocabulaire |
Впр.6 ст.113 |
|||
43 |
27.04 |
|
Я-українець Je suis Ukrainien |
вміє запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення |
|
прикметники |
En, em,an,am |
Récits des copains |
Впр.8 ст.114 |
|
|
vocabulaire |
Впр.6 ст.113 |
|||
44 |
04.05 |
|
Я-українець Je suis Ukrainien |
Вміє запитувати та надавати інформацію, вміє висловлювати думки |
|
прикметники |
En, em,an,am |
Récits des copains |
Впр.7 ст.114 |
|
|
vocabulaire |
Впр.9 ст.114 |
|||
45 |
08.05 |
|
Ми всі друзі Nous sommes tous amis |
вміє запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення |
Ст..116 |
La révision de grammaire Les nombres |
|
Choisis la bonne réponse |
Ст..114 |
|
|
|
Впр.1 ст.115 |
|||
46 |
08.05 |
|
Ми всі друзі Nous sommes tous amis |
Вміє запитувати та надавати інформацію, вміє висловлювати думки |
|
Ст..116 |
La révision de grammaire Les nombres |
|
|
Ст..114 |
|
|
|
Впр.8 ст.114 |
||
47 |
11.05 |
|
Лист другу La lettre à un amі |
Вміє давати елементарну характеристику |
|
Ст..122 |
La révision de grammaire Les nombres |
En, em,an,am |
Ecoutez et répétez |
|
|
|
|
Повт.Л О ст..122 |
||
48 |
15.05 |
|
Підсумкова комплексна робота з теми тематична зошити |
Знає слова, вміє вживати їх у реченні. Знає вивчений граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
|
|
|
тести |
повт. ЛО |
||
49 |
15.05 |
|
контроль аудіювання |
розуміє важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом |
|
|
|
|
тести |
|
|
|
|
повт.ЛО |
||
50 |
18.05 |
|
контроль читання |
розуміє тексти,які описують людей,місця, повсякденне життя |
|
|
|
|
|
тести |
|
|
|
|
||
51 |
22.05 |
|
контроль письма |
пише особисту інформацію |
|
|
|
|
|
|
твір-лист |
|
|
повт.ЛО |
||
52 |
22.05 |
|
контроль мовлення |
висловлює власну думку,використовуючи мовні засоби |
|
|
|
|
|
|
|
argumenter |
|
повт.ЛО |
||
53 |
25.05 |
|
аналіз контролю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||