_______________________________
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» ______________ 20___ р. |
|
Календарно-тематичне планування
з геометрії
для 10 класу на 2021 /2022н. р.
________________________
Розглянуто на засіданні МО _____________________________________
______________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.
Голова МО ____________________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника:Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрії. Рівень стандарту. Г. П. Бевз; В.Г. Бевз.
Геометрія , 10 клас
(I семестр — 32 год, ІІ семестр -19 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
|||
1 |
|
Повторення курсу геометрії за 9 клас |
|
2 |
|
Діагностична контрольна робота. |
|
3 |
|
Основні поняття і аксіоми стереометрії. Наслідки з аксіом стереометрії |
|
4 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
5 |
|
Взаємне розміщення прямої і площини у просторі |
|
6 |
|
Взаємне розміщення площин у просторі. Паралельність площин. |
|
7 |
|
Властивості паралельних площин. |
|
8 |
|
Властивості паралельних площин.. |
|
9 |
|
Самостійна робота |
|
10 |
|
Паралельне проектування і його властивості |
|
11 |
|
Зображення фігур в стереометрії. |
|
12 |
|
Розв’язування задач |
|
13 |
|
Самостійна робота |
|
14 |
|
Урок узагальнення знань |
|
15 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів. |
|
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. |
|||
17 |
|
Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими |
|
18 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі |
|
19 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
20 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
21 |
|
Перпендикуляр і похила до площини |
|
22 |
|
Перпендикулярні площини |
|
23 |
|
Перпендикулярні площини |
|
24 |
|
Самостійна робота |
|
25 |
|
Відстані у просторі |
|
26 |
|
Відстані у просторі |
|
27 |
|
Вимірювання кутів у просторі |
|
28 |
|
Вимірювання кутів у просторі |
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
31 |
|
Контрольна робота за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
32 |
|
Підсумковий урок. Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів. |
|
ІI семестр |
|||
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ |
|||
33 |
|
Прямокутні координати в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точками |
|
34 |
|
Прямокутні координати в просторі. Координати середини відрізка |
|
35 |
|
Прямокутні координати в просторі. |
|
36 |
|
Вектори у просторі |
|
37 |
|
Дії над векторами. Розкладання вектора на складові |
|
38 |
|
Дії над векторами, що задані координатами |
|
39 |
|
Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами |
|
40 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
41 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
42 |
|
Контрольна робота за темою: «Координати і вектори» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ |
|||
43 |
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проектів. Паралельність прямих і площин у просторі |
|
44 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
45 |
|
Вимірювання відстаней у просторі |
|
46 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
47 |
|
Вимірювання кутів у просторі |
|
48 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
49 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
50 |
|
Координати і вектори |
|
51 |
|
Підсумковий урок |
|