Навчальна програма "Математика (початок вивчення на поглибленому рівні з 8 класу, профільний рівень). 10-11 класи". (Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407)
Підручник
Геометрія: початок вивчення на поглибленому рівні з 8 класу, профільний рівень: підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти/ А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського, М.С. Якіра. – Х.: Гімназія, 2018. (Наказ МОН від 31.05.2018 № 551)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з геометрії для 10 класу
3 год на тиждень
Всього — 105 год. I семестр — 48 год, II семестр — 57 год
№ уроку
|
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
||
|
І семестр |
|
|
|
|
|
Тема 1. Повторення навчального матеріалу з курсу геометрії 8- 9 класу |
3год |
|
||
1 |
Трикутники. Розв’язування задач |
1 |
|
||
2 |
Чотирикутники. Розв’язування задач |
1 |
|
||
3 |
Координати та вектори на площині. Самостійна робота |
1 |
|
||
|
Тема 2. Вступ до стереометрії. 15 годин |
|
|
||
4 |
Основні поняття стереометрії |
|
|
||
5 |
Аксіоми стереометрії |
|
|
||
6 |
Розв’язування задач |
|
|
||
7 |
Наслідки з аксіом стереометрії |
1 |
|
||
8 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
9 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||
10 |
Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники |
1 |
|
||
11 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
12 |
Побудова перерізів многогранників |
1 |
|
||
13 |
Найпростіші задачі на побудову перерізів піраміди та призми методом слідів. |
1 |
|
||
14 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
15 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
||
16 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
17 |
Контрольна робота №1 з теми «Вступ до стереометрії» |
|
|
||
18 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
||
|
Тема 3. Паралельність прямих і площин.12 годин |
|
|
||
19 |
Взаємне розміщення двох прямих у просторі |
1 |
|
||
20 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
21 |
Ознака мимобіжних прямих |
1 |
|
||
22 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
23 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
||
24 |
Паралельність прямої та площини |
1 |
|
||
25 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
26 |
Розв’язування задач |
|
|
||
27 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
28 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||
29 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
30 |
Контрольна робота №2 з теми «Паралельність прямих і площин» |
1 |
|
||
|
Тема3. Паралельність площин. Властивості паралельного проектування.12 годин |
|
|
||
31 |
Взаємне розміщення двох площин у просторі: площини, що перетинаються, паралельні площини |
|
|
||
32 |
Розв’язування задач |
|
|
||
33 |
Ознака паралельності площин. Властивості паралельних площин |
|
|
||
34 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
||
35 |
Паралельне проектування, його властивості |
|
|
||
36 |
Розв’язування задач |
|
|
||
37 |
Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії |
|
|
||
38 |
Задачі на побудову перерізів многогранників методом слідів |
|
|
||
39 |
Представлення про центральне проектування |
|
|
||
40 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
||
41 |
Розв’язування задач |
|
|
||
42 |
Контрольна робота №3 з теми «Паралельність площин. Властивості паралельного проектування» |
1 |
|
||
|
Тема4. Перпендикулярність прямої і площини. Кут між прямими. 12 годин |
|
|
||
43 |
Кут між прямими в просторі |
1 |
|
||
44 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
45 |
Перпендикулярність прямої і площини |
1 |
|
||
46 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
47 |
Перпендикуляр і похила |
1 |
|
||
|
ІІ семестр |
|
|
||
48 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||
49 |
Теорема про три перпендикуляри |
1 |
|
||
50 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
51 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
52 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||
53 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
54 |
Контрольна робота №4 з теми «Перпендикулярність прямої і площини. Кут між прямими» |
1 |
|
||
|
Тема 5. Перпендикулярність площин. Кут між площинами. 15 годин |
|
|
||
55 |
Кути у просторі між прямою і площиною |
1 |
|
||
56 |
Двогранний кут та його властивості. Кут між площинами. |
1 |
|
||
57 |
Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин. |
1 |
|
||
58 |
Розв’язування задач |
1 |
|
||
59 |
Відстані у просторі: від точки до прямої; від точки до площини; від прямої до паралельної їй площини, між паралельними площинами |
1 |
|
||
60 |
Поняття відстані від точки до фігури. Прийоми знаходження відстаней між мимобіжними прямими |
1 |
|
||
61 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||
62 |
Ортогональне проектування. Площа ортогональної проекції многокутника |
1 |
|
||
63-64 |
Розв’язування задач |
2 |
|
||
65
66 - |
Многогранний кут та його властивості. Теорема про три косинуси. Теорема при три синуси |
2 |
|
||
67 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||
68 |
Найпростіші геометричні місця точок простору |
1 |
|
||
69 |
Контрольна робота №5 з теми «Перпендикулярність площин. Кут між площинами» |
1 |
|
||
|
Тема 6. Координати та вектори в просторі. 21год |
|
|
||
70 |
Прямокутні координати в просторі |
1 |
|
||
71 |
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками |
1 |
|
||
72 |
Симетрія відносно початку координат та координатних площин |
1 |
|
||
73 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
2 |
|
||
74 |
Вектори у просторі. Операції над векторами |
1 |
|
||
75 |
Множення вектора на число. Гомотетія |
1 |
|
||
76-77 |
Скалярний добуток векторів |
2 |
|
||
78-80 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
3 |
|
||
81-82 |
Поняття про координатний і векторний методи розв'язування задач |
2 |
|
||
83-84 |
Перетворення у просторі: симетрія відносно точки, симетрія відносно площини, паралельне перенесення, подібність |
2 |
|
||
85 |
Рівняння площини |
1 |
|
||
86-87 |
Розв’язування задач і вправ |
2 |
|
||
88 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
||
89 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
||
90 |
Контрольна робота №6 з теми «Координати та вектори в просторі » |
1 |
|
||
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу. 15годин |
|
|
||
91-92 |
Аксіоми стереометрії та наслідки з них . Паралельність прямих та площин у просторі |
2 |
|
||
93-96 |
Перпендикулярність прямих та площин у просторі Відстані у просторі. Кути у просторі |
4 |
|
||
97 |
Координати та вектори в просторі |
1 |
|
||
98 |
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
||
99 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
|
||
100-104 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
5 |
|
||
105 |
Підсумковий урок |
1 |
|