Усього – 68 годин
2 год на тиждень у I семестрі – 32 год,
2 год на тиждень у II семестрі – 36 год.
Дата уроку |
№ уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема: Чотирикутники (16 годин). |
|||
|
1 |
Чотирикутник та його елементи. |
|
|
2 |
Паралелограм. Властивості паралелограма. |
|
|
3 |
Розв’язування задач. |
|
|
4 |
Ознаки паралелограма. |
|
|
5 |
Розв’язування задач. |
|
|
6 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
7 |
Прямокутник. |
|
|
8 |
Розв’язування задач. |
|
|
9 |
Ромб. |
|
|
10 |
Розв’язування задач. |
|
|
11 |
Квадрат. |
|
|
12 |
Розв’язування задач. |
|
|
13 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
14 |
Аналіз самостійної роботи. |
|
|
15 |
Контрольна робота. |
|
|
16 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. |
|
Тема: Описане та вписане кола чотирикутника (10 годин). |
|||
|
17 |
Середня лінія трикутника. |
|
|
18 |
Трапеція. |
|
|
19 |
Розв’язування задач. |
|
|
20 |
Центральні та вписані кути. |
|
|
21 |
Описане та вписане кола чотирикутника. |
|
|
22 |
Розв’язування задач. |
|
|
23 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
24 |
Аналіз самостійної роботи. |
|
|
25 |
Контрольна робота. |
|
|
26 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. |
|
Тема: Подібність трикутників (10 годин). |
|||
|
27 |
Теорема Фалеса. Теорема про пропорційні відрізки. |
|
|
28 |
Подібні трикутники. |
|
|
29 |
Розв’язування задач. |
|
|
30 |
Перша ознака подібності трикутників. |
|
|
31 |
Друга та третя ознаки подібності трикутників. |
|
|
32 |
Розв’язування задач. |
|
|
33 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
34 |
Аналіз самостійної роботи. |
|
|
35 |
Контрольна робота. |
|
|
36 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. |
|
Тема: Розв’язування прямокутних трикутників (10 годин). |
|||
|
37 |
Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику. |
|
|
38 |
Теорема Піфагора. |
|
|
39 |
Розв’язування задач. |
|
|
40 |
Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. |
|
|
41 |
Розв’язування прямокутних трикутників. |
|
|
42 |
Розв’язування задач. |
|
|
43 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
44 |
Аналіз самостійної роботи. |
|
|
45 |
Контрольна робота. |
|
|
46 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. |
|
Тема: Многокутники. Площа многокутника (15 годин). |
|||
|
47 |
Многокутники. |
|
|
48 |
Розв’язування задач. |
|
|
49 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
|
|
50 |
Розв’язування задач. |
|
|
51 |
Площа паралелограма. |
|
|
52 |
Розв’язування задач. |
|
|
53 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
54 |
Площа трикутника. |
|
|
55 |
Розв’язування задач. |
|
|
56 |
Площа трапеції. |
|
|
57 |
Розв’язування задач. |
|
|
58 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
59 |
Аналіз самостійної роботи. |
|
|
60 |
Контрольна робота. |
|
|
61 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. |
|
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу (7 годин). |
|||
|
62 |
Повторення. Чотирикутники. |
|
|
63 |
Описане та вписане кола чотирикутника. |
|
|
64 |
Подібність трикутників. |
|
|
65 |
Розв’язування прямокутних трикутників. |
|
|
66 |
Многокутники. Площа многокутника. |
|
|
67 |
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
68 |
Підсумкове повторення і систематизація навчального матеріалу. |
|