Календарно-тематичне планування з хімії 11 клас (70 годин)

Про матеріал
Розробка особистого календарно-тематичного планування з хімії для учнів 11 класу. Вивчення хімії у старшій школі на рівні стандарту спрямоване на подальше формування у випускників наукового світогляду, хімічної культури як складника загальної культури сучасної людини і розвитку їхнього творчого потенціалу задля успішної соціалізації в сучасному суспільстві.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне  планування уроків хімії 11 клас

(рівень стандарту, 70 годин на рік, 2 години на тиждень)

І семестр

Тема уроку

Кіль-

кість годин

Дата

11-А

11-Б

Наскрізні

змістові лінії

Примітки

Коригуюче навчання (повторення вивченого з тем «Оксигеновмісні та нітрогеновмісні органічні сполуки», «Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі», 10 кл.) (4 год)

1

Первинний інструктаж з БЖД. Поняття про насичені та ароматичні аміни

1

 

1

 

2

Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків.

1

 

2

 

3

Реакції полімеризації та поліконденс ації.

1

 

2

 

4

Діагностична робота з теми «Нітрогеновмісні органічні сполуки»

1

 

4

 

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів (5 год.)

5

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Демонстрації

1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D).

1

 

3

 

6

Електронні і графічні електронні формули атомів s, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

Демонстрації

2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування).

1

 

4

 

7

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s, p-, d-елементів.

Навчальний проект

1. Створення 3D-моделей атомів елементів.

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.

Демонстрації

3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування).

1

 

 

3,4

 

 

8

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

1

 

 

3

 

 

9

Навчальний проект

2. Застосування радіонуклідів у медицині.

3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

Самостійна робота.

1

 

1

 

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини (7 год.)

10

Йонний, ковалентний, металічний, водневий хімічні зв’язки.

Демонстрації

4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування).

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.

6. Зразки кристалічних і аморфних речовин.

1

 

3

 

11

Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

1

 

4

 

12

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

1

 

3

 

13

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

Навчальний проект

4. Застосування рідких кристалів.

1

 

1

 

14

Навчальний проект

5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

1

 

1

 

15

Виконання вправ, розв‘язування задач.

1

 

4

 

16

Контроль  знань учнів  з теми «Періодична система хімічних елементів. Хімічний зв'язок і будова речовини».Самостійна робота

1

 

4

 

Тема 3. Хімічні реакції (7 год.)

17

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

1

 

3

 

18

Гідроліз солей.

1

 

3

 

19

Лабораторний  дослід 1

Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів.

1

 

2

 

20

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

1

 

 

1,4

 

 

21

Навчальний проект

6. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

Навчальний проект

7. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

1

 

2

 

22

Розрахункові задачі

1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

1

 

4

 

23

Виконання вправ, розв’язування задач.

1

 

4

 

24

Контрольна робота №1 з теми «Хімічні реакції»

1

 

4

 

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (частина І) (9 год.)

25

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

1

 

4

 

26

Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

1

 

4

 

27

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Демонстрації

7. Зразки металів і їхніх сплавів.

8. Зразки неметалів.

9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування).

Навчальний проект

8. Штучні алмази у техніці.

1

 

 

3

 

 

28

Виконання вправ, розв’язування задач.

1

 

4

 

29

Явище адсорбції.

Лабораторний дослід 2

2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

1

 

2

 

30

Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів.

 

1

 

2

 

31

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном.

Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

1

 

 

2

 

32

Контроль знань учнів з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» (частина І) Самостійна робота

1

 

4

 

33

Узагальнення вивченого за семестр

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                       ІІ семестр

 

Тема уроку

Кількість годин

Дата

11-А

11-Б 

Наскрізнізмістові лінії

Примітки

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (частина ІІ) (32 год.)

34

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

1

 

2

 

35

Кислоти. Кислотні дощі.

1

 

3

 

36

Навчальні проекти

11. Кислотні дощі.

1

 

2

 

37

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

1

 

2

 

38

Загальна характеристика металів.

1

 

3

 

39

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

1

 

4

 

40

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

1

 

4

 

41

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

1

 

4

 

42

Застосування металів та їхніх сплавів. Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

1

 

2

 

43

Виконання вправ, розв’язування задач.

1

 

4

 

44

Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі.

1

 

3

 

45

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

1

 

3

 

46

Навчальні проекти

14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

 

 

 

 

47

Сучасні силікатні матеріали.

1

 

2

 

48

Лабораторний дослід 7, 8

7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

1

 

3

 

49

Виконання вправ, розв’язування задач.

1

 

4

 

50

Контроль знань учнів з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості»

1

 

4

 

51

Мінеральні добрива.

1

 

1

 

52

Навчальні проекти

8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

1

 

3

 

53

Поняття про кислотні та лужні ґрунти. Навчальні проекти

12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

1

 

1

 

54

Якісні реакції на деякі йони.

Лабораторний дослід 3 - 6

Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію.

1

 

2

 

55

Практична робота 1

Дослідження якісного складу солей. 

1

 

4

 

56

Виконання вправ, розв’язування задач.

Навчальні проекти13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

1

 

4

 

57

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

1

 

2

 

58

Навчальні проекти10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

1

 

2

 

59

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

1

 

4

 

60

Виконання вправ, розв’язування задач.

1

 

4

 

61

Практична робота 2

2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

1

 

4

 

62

Виконання вправ, розв’язування задач.

1

 

4

 

63

Контроль знань  з теми «Неорганічні речовини та їх властивості» (частина ІІ)

1

 

4

 

Тема 5. Хімія і прогрес людства (7 год.)

64

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної  проблем.

1

 

1

 

65

Навчальні проекти

15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

1

 

3

 

66

Роль хімії у розв’язанні енергетичної, екологічної проблем.

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

1

 

2

 

67

Виконання вправ, розв’язування задач.

1

 

4

 

68

Контрольна робота № 2 з теми «Хімія і прогрес людства»

1

 

4

 

69

Навчальні проекти

16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

1

 

1

 

70

Узагальнення вивченого за рік.

1

 

4

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку