9 клас І семестр |
|||||
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку, зміст |
|||
Тема 1. Повторення найважливіших питань курсу хімії 8 класу (5 год.) |
|||||
1. |
|
Періодичний закон і періодична система хімічних елементів, її структура. |
|||
2. |
|
Будова атома. |
|||
3. |
|
Періодичність зміни властивостей хімічних елементів та залежність характеру елементів та властивостей їхніх сполук від електронної будови атомів. |
|||
4. |
|
Хімічний зв’язок і будова речовини. |
|||
5. |
|
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами. |
|||
Тема 2. Основні класи неорганічних сполук (35год.) |
|||||
6. |
|
Класифікація неорганічних сполук, їхні визначення. |
|||
7. |
|
Поняття про оксиди, їхні фізичні властивості. |
|||
8. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
9. |
|
Склад і номенклатура основ. Фізичні властивості основ, їх класифікація. Заходи безпеки під час роботи з лугами. |
|||
10. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
11. |
|
Поняття про кислоти. Фізичні властивості кислот. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. |
|||
12. |
|
Ряд активності металів. Здатність деяких металів витискувати водень із кислот. |
|||
13. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
14. |
|
Поняття про солі. Фізичні властивості середніх солей. |
|||
15. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
16. |
|
Класифікація оксидів. Взаємодія оксидів з водою, дія на індикатори утворених продуктів реакції. |
|||
17. |
|
Загальні хімічні властивості оксидів. |
|||
18. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
19. |
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, обєму, кількості речовини реагентів і продуктів реакції. |
|||
20. |
|
Хімічні властивсті основ. Реакція нейтралізації. Л.д.№1. Дія водних розчинів лугів на індикатори. Л.д.№2.Взаємодія лугів з кислотами в розчині. |
|||
21. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
22. |
|
Узагальнення та систематизація знань з підтеми. |
|||
23. |
|
Контрольна робота №1. |
|||
24. |
|
Амфотерні оксиди і гідроксиди та їхні хімічні властивості. |
|||
25. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
26. |
|
Хімічні властивості кислот. Реакції заміщення і обміну. Л.д.№3. Дія водних розчинів кислот на індикатори. Л.д.№4. Взаємодія хлоридної кислоти з металами. |
|||
27. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
28. |
|
Хімічні властивості середніх солей. Л.д.№5. Взаємодія металів із солями у водному розчині. Л.д.№6. Взаємодія солей з лугами у водному розчині. Л.д.№7. Реакція обміну між солями у водному розчині. |
|||
29. |
|
Загальні способи добування неорганічних речовин. |
|||
30. |
|
Узагальнення та систематизація знань. Підсумковий урок за І семестр. |
|||
Вчитель Герасимець О. А.
|
|||||
9 клас ІІ семестр |
|||||
31. |
|
Генетичні зв’язки між простими речовинами і основними класами неорганічних сполук. |
|||
32. |
|
Значення хімічного експерименту як джерела знань. Експериментальні задачі. Л.д.№8. Розв’язування експериментальних задач. |
|||
33. |
|
Залежність характеру елементів і властивостей їхніх сполук від електронної будови атомів. |
|||
34. |
|
Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ та середніх солей, їхній вплив на довкілля. |
|||
35. |
|
Практична робота №1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. |
|||
36. |
|
Практична робота №2. Розв’язування експериментальних задач. |
|||
37. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|||
38. |
|
Контрольна робота №2. |
|||
Тема 3. Розчини (25 год.) |
|||||
39. |
|
Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. |
|||
40. |
|
Будова молекули води. Поняття про водневий зв’язок. |
|||
41. |
|
Розчинність речовин, її залежність від різних чинників. |
|||
42. |
|
Класифікація розчинів. Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини. |
|||
43. |
|
Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. |
|||
44. |
|
Розчинення як фізико-хімічний процес. |
|||
45. |
|
Поняття про кристалогідрати. |
|||
46. |
|
Розв’язування задач на приготування розчинів із кристалогідратів. |
|||
47. |
|
Розв’язування задач |
|||
48. |
|
Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти. |
|||
49. |
|
Електролітична дисоціація кислот, основ і солей у водних розчиниах. |
|||
50. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|||
51. |
|
Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні й слабкі електроліти. |
|||
52. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
53. |
|
Поняття про рН розчину. Л.д.№10. Встановлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти. харчової і косметичної продукції) за допомогою універсального індикатора. |
|||
54. |
|
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. |
|||
55. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
56. |
|
Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій. Л.д.№11. Реакйії обміну між електролітами, що супроводжуються випаданням осаду. Л.д.№12. Реакйії обміну між електролітами, що супроводжуються виділенням газу. Л.д.№13. Реакйії обміну між електролітами, що супроводжуються утворенням води. |
|||
57. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
58. |
|
Практична робота №3. Реакції йонного обміну між розчинами електролітів. |
|||
59. |
|
Виявлення в розчині гідроксид-йонів і йонів Гідрогену. Л.д.№9. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-йонів в розчині. |
|||
60. |
|
Якісні реакції на хлорид-, бромід- та йодид-йони. Л.д.№14. Виявлення хлорид-йонів у розчині. Л.д.№15. Виявлення бромід-йонів у розчині. Л.д.№16. Виявлення йодид-йонів у розчині. |
|||
61. |
|
Якісні реакції на сульфат-, ортофосфат- та карбонат-йони. Л.д.№17. Виявлення сульфат-йонів у розчині. Л.д.№18. Виявлення ортофосфат-йонів у розчині. Л.д.№19. Виявлення карбонат-йонів у розчині. |
|||
62. |
|
Практична робота №4. Розв’язування експериментальних задач. |
|||
63. |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|||
64. |
|
Застосування якісних реакцій. |
|||
65. |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|||
66. |
|
Контрольна робота №3. |
|||
67. |
|
Повторення, узагальнення та систематизація знань. Підсумковий урок за ІІ семестр. |
|||
68. |
|
Підсумковий урок за навчальний рік. |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Вчитель Герасимець О. А.