Календарно тематичне планування з хімії 7 клас 35 годин (1 година на тиждень), до підручника Григорович О.В. ( ІІ семестр буде пізніше)
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора школи з НВР
___________________ __________
«______» _______________ 2024 р.
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу
Хімія 7 клас /35 год/
Модельна навчальна программа: Модельна навчальна програма «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Григорович О. В.)
Зміст навчальної програми забезпечує підручник Хімія для 7-го кл. закл. загал. серед. освіти / О. В. Григорович, О. Ю. Недоруб. — Х.: Вид-во «Ранок», 2024. — 208 с.
Обов’язкові види робіт |
1 семестр |
Урок узагальнення |
2 |
Навчальні проєкти |
Кожен учень має виконати мінімум один проект за навчальний рік |
|
|
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати навчання |
Д/з |
ТЕМА 1. ХІМІЯ. ПЕРШІ КРОКИ (7 годин) |
||||
1 |
|
Первинний інструктаж з БЖД у кабінеті хімії. Хімія — природнича наука. |
Здійснює дослідження природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження; • визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання; • спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати; • аналізує результати дослідження; • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; • визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки; • презентує результати дослідження; • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність у групі / роботу групи. Опрацьовує та використовує інформацію Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел; • презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео -, аудіо -, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв; • розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв. Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля; • класифікує об’єкти природи |
§ 1 |
2 |
|
Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії |
§ 2 |
|
3 |
|
Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами |
§ 3 |
|
4 |
|
Інструктаж з БЖД. Навчальне дослідження №1 Виконання найпростіших операцій із лабораторним устаткуванням |
§ 3 стр. 36-41 |
|
5 |
|
Маркування небезпечних речовин. Безпека під час роботи в хімічній лабораторії |
§3; стр.56 |
|
6 |
|
Науковий підхід у хімії. Здійснення досліджень та протоколювання результатів. Захист проєктів. |
§ 4 |
|
7 |
|
Інструктаж з БЖД. Навчальне дослідження №2 Визначення густини твердого тіла та сипкої речовини |
§ 4 стр.52-54 |
|
8 |
|
Урок узагальнення |
§ 1-4 |
|
Тематична |
||||
ТЕМА 2. ВІД ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ДО ХІМІЧНИХ СПОЛУК |
||||
9 |
|
Атоми та хімічні елементи.
|
Здійснює дослідження природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження; • визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання; • спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати; • аналізує результати дослідження; • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; • визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки; • презентує результати дослідження; • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність у групі / роботу групи. Опрацьовує та використовує інформацію. Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел; • відбирає та інтегрує інформацію природничого змісту, представлену в різних формах, зокрема в символьній, пов’язуючи її з реальними об’єктами та явищами; • формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей, інфографіки; • презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео -, аудіо -, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв; • розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв. Усвідомлює закономірності природи. Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • обґрунтовує значущість набутих дослідницьких навичок для пізнання природи; • характеризує властивості об’єктів природи, використовуючи хімічну термінологію; • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи; • вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей; • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями; • класифікує об’єкти природи
Тематична |
§ 5 |
10 |
|
Символи та назви хімічних елементів |
§ 6 |
|
11 |
|
Періодична система хімічних елементів |
§ 7 |
|
12 |
|
Хімічні формули речовин |
§ 8 |
|
13 |
|
Метали та неметали. Прості речовини. |
§ 9 |
|
14 |
|
Інструктаж з БЖД. Навчальне дослідження №3 «Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів» |
§ 9 |
|
15 |
|
Складні речовини. Захист проєктів. |
§ 10 |
|
16 |
|
Урок узагальнення |
§ 5-10 |