Календарно-тематичне планування з хімії 7 клас І семестр

Про матеріал

Календарно тематичне планування з хімії 7 клас 35 годин (1 година на тиждень), до підручника Григорович О.В. ( ІІ семестр буде пізніше)

Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора школи з НВР

___________________ __________

«______» _______________ 2024 р.

 

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу
Хімія 7 клас /35 год/

Модельна навчальна программа: Модельна навчальна програма «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Григорович О. В.)

Зміст навчальної програми забезпечує підручник Хімія для 7-го кл. закл. загал. серед. освіти / О. В. Григорович, О. Ю. Недоруб. — Х.: Вид-во «Ранок», 2024. — 208 с.

 

Обов’язкові види робіт

1 семестр

Урок узагальнення

2

Навчальні проєкти

Кожен учень має виконати мінімум один проект за навчальний рік

 

 

 

 


п/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати навчання

  Д/з

ТЕМА 1. ХІМІЯ. ПЕРШІ КРОКИ (7 годин)

1

 

Первинний інструктаж з БЖД у кабінеті хімії. Хімія — природнича наука.

 Здійснює дослідження природи

Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження; • визначає етапи дослідження

відповідно до умов його виконання;

• спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати; • аналізує результати дослідження; • дотримується правил безпеки

життєдіяльності під час досліджень; • визначає відповідність одержаних результатів очікуваним

результатам і меті дослідження, формулює висновки; • презентує результати дослідження;

• оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність у групі / роботу групи.

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • аналізує

і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;

• презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео -, аудіо -, графічної,

табличної інформації або інфографіки, зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв;

• розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням

цифрових технологій і пристроїв. Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки

чи інших осіб: • обґрунтовує значення хімічних

знань у повсякденному житті й для збереження довкілля; • класифікує об’єкти природи

§ 1

2

 

Правила безпеки під

час роботи в кабінеті

хімії

§ 2

3

 

Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами

§ 3

4

 

Інструктаж з БЖД. Навчальне дослідження №1

Виконання найпростіших

операцій із лабораторним устаткуванням

§ 3 стр. 36-41

5

 

 Маркування небезпечних речовин. Безпека під час роботи в хімічній лабораторії

§3; стр.56

6

 

Науковий підхід у хімії. Здійснення досліджень та протоколювання результатів.

Захист проєктів.

§ 4

7

 

Інструктаж з БЖД. Навчальне дослідження №2

Визначення густини твердого тіла та сипкої речовини

§ 4 стр.52-54

8

 

Урок узагальнення

§ 1-4

Тематична

 

ТЕМА 2. ВІД ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ДО ХІМІЧНИХ СПОЛУК

9

 

Атоми та хімічні елементи.

 

 

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • визначає мету й завдання

досліджень відповідно до сформульованої проблеми,

формулює гіпотезу дослідження; • визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання;

• спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати; • аналізує результати дослідження;

• дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; • визначає відповідність одержаних

результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки; • презентує результати дослідження; • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність у групі / роботу групи. Опрацьовує та використовує

інформацію. Учень / учениця самостійно або

з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

• аналізує і систематизує самостійно опрацьовану

інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел; • відбирає та інтегрує інформацію природничого змісту, представлену в різних формах,

зокрема в символьній, пов’язуючи її з реальними об’єктами та явищами; • формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей, інфографіки; • презентує самостійно здобуту

інформацію у формі текстової, відео -, аудіо -, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв; • розробляє самостійно / в групі

відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням

цифрових технологій і пристроїв. Усвідомлює закономірності природи. Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб: • обґрунтовує значущість набутих дослідницьких навичок для пізнання природи; • характеризує властивості об’єктів природи, використовуючи хімічну термінологію; • визначає кілька ознак /

властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи; • вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

• розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

• класифікує об’єкти природи

 

Тематична

§ 5

10

 

Символи та назви хімічних елементів

§ 6

11

 

Періодична система

хімічних елементів

§ 7

12

 

Хімічні формули речовин

§ 8

13

 

Метали та неметали. Прості речовини.

§ 9

14

 

Інструктаж з БЖД. Навчальне дослідження №3 «Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів»

§ 9

15

 

Складні речовини.

Захист проєктів.

§ 10

16

 

Урок узагальнення

§ 5-10

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ревак Лілія Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дідик Юрій Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
31 серпня
Переглядів
246
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку