Календарно-тематичне планування з хіміїї для 11 класу ( рівень стандарту) за новою програмою на 2019-2020 навчальний рік.
Календарне планування розроблене за основними освітніми вимогами.
Більше матеріалів у моєму телеграм каналі: https://t.me/Jess_laboratory
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ХІМІЯ
11 КЛАС (рівень стандарт)
70год (2 на тиждень)
2019-2020
№ |
ДАТА |
ЗМІСТ УРОКУ |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
ПРИМІТКА |
|
|
|
||||
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
|||||
1 |
|
|
Вступ. Повторення вивченого у 10 класі. Інструктаж з техніки безпеки. |
|
|
2 |
|
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. Демонстрації 1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D). |
|
|
3 |
|
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». Демонстрації 2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування). |
|
|
4 |
|
|
Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Демонстрації 3. Моделі атомів s-, p-, d елементів (у тому числі 3D-проектування). |
|
|
5 |
|
|
Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів |
|
|
6 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Виконання різнорівневих завдань. Представлення навчальних проектів. |
|
|
7 |
|
|
Тематична робота. ТО |
|
|
Навчальні проекти 1. Створення 3D-моделей атомів елементів. 2. Застосування радіонуклідів у медицині. 3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології. |
|||||
Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини |
|||||
8 |
|
|
Йонний, ковалентний, металічний, водневий хімічні зв’язки. Демонстрації 4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування). 5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду. 6. Зразки кристалічних і аморфних речовин. |
|
|
9 |
|
|
Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію). |
|
|
10 |
|
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. |
|
|
11 |
|
|
Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. |
|
|
12 |
|
|
Самостійна робота «Хімічний зв'язок і будова речовини». |
|
|
13 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Виконання різнорівневих завдань. Представлення навчальних проектів. |
|
|
14 |
|
|
Тематична робота. ТО |
|
|
Навчальні проекти 4. Застосування рідких кристалів. 5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. 6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів. |
|||||
Тема 3. Хімічні реакції |
|||||
15 |
|
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. |
|
|
16 |
|
|
Гідроліз солей. |
|
|
17 |
|
|
Лабораторни дослід № 1 «Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів». Інструктаж з БЖД. |
|
|
18 |
|
|
Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. |
|
|
19 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Виконання різнорівневих завдань. Представлення навчальних проектів. |
|
|
20 |
|
|
Тематична робота. ТО |
|
|
Навчальні проекти 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх. |
|||||
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (І частина) |
|||||
21 |
|
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. |
|
|
22 |
|
|
Розв’язування задач та вправ. Розрахункові задачі 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку |
|
|
23 |
|
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Демонстрації 7. Зразки металів і їхніх сплавів. 8. Зразки неметалів. 9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування). |
|
|
24 |
|
|
Явище адсорбції Лабораторний дослід № 2 « Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів». Інструктаж з БЖД.. |
|
|
25 |
|
|
Окисні та відновні властивості неметалів. |
|
|
26 |
|
|
Застосування неметалів. |
|
|
27 |
|
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. |
|
|
28 |
|
|
Особливості водних розчинів неметалічних сполук з Гідрогеном, їх застосування. |
|
|
29 |
|
|
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. |
|
|
30 |
|
|
Кислоти. Кислотні дощі. |
|
|
31 |
|
|
Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами. |
|
|
32 |
|
|
Загальна характеристика металів. |
|
|
33 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Виконання різнорівневих завдань. |
|
|
34 |
|
|
Тематична робота. ТО |
|
|
35 |
|
|
Семестрова контрольна робота №1 |
|
|
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (Частина ІІ) |
|||||
36 |
|
|
Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. |
|
|
37 |
|
|
Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості. |
|
|
38 |
|
|
Застосування металів та їхніх сплавів. |
|
|
39 |
|
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. |
|
|
40 |
|
|
Розв’язування розрахункових задач та вправ. |
|
|
41 |
|
|
Солі, їх поширення в природі. |
|
|
42 43 |
|
|
Середні та кислі солі. Розв’язування розрахункових задач та вправ. Проміжний кон6троль. ТО |
|
|
44 |
|
|
Поняття про жорсткість води та способи її усунення. |
|
|
45 |
|
|
Практична робота № 1 « Дослідження якісного складу солей». Інструктаж з БЖД. |
|
|
46 |
|
|
Сучасні силікатні матеріали. |
|
|
47 |
|
|
Мінеральні добрива. Застосування мінеральних добрив. |
|
|
48 |
|
|
Поняття про кислотні та лужні ґрунти. |
|
|
49 |
|
|
Якісні реакції на деякі йони |
|
|
50 |
|
|
Розв’язування розрахункових задач та вправ. |
|
|
51 |
|
|
Лабораторний дослід № 3-6 «Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію».
|
|
|
52 |
|
|
Лабораторний дослід №7-8 «Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів». Проміжний конроль. ТО. |
|
|
53 |
|
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. |
|
|
54 |
|
|
Місце металічних елементів у періодичній системі. |
|
|
55 |
|
|
Особливості будови атомів металів. Поширення у природі.
|
|
|
56 |
|
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
|
57 |
|
|
Розв’язування розрахункових задач та вправ. |
|
|
58 |
|
|
Розв’язування розрахункових задач та вправ. |
|
|
59 |
|
|
Представлення результатів навчальних проектів. |
|
|
60 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
61 |
|
|
Тематична робота. ТО |
|
|
Навчальні проекти 7. Штучні алмази у техніці. 8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. 9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. 11. Кислотні дощі. 12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. 14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води. |
|||||
Тема 5. Хімія і прогрес людства |
|||||
62 |
|
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
|
|
63 |
|
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. |
|
|
64 |
|
|
Самостійна робота. |
|
|
65 |
|
|
Розв’язування розрахункових задач та вправ. |
|
|
66 |
|
|
Представлення навчальних проектів. |
|
|
67 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
68 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
69 |
|
|
Тематична робота. ТО |
|
|
70 |
|
|
Семестрова контрольна робота №2 |
|
|
Навчальні проекти 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. 16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті». |