№ |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Наскрізні змістові лінії |
Примітка |
||
7-А |
7-Б |
7-В |
||||
Вступ (4 години) Навчальні проекти до теми: 1. Хімічні речовини навколо нас. 2. Історичне значення вогню. |
||||||
1 |
|
|
|
Вступний інструктаж з БЖД. Хімія – природнича наука. Речовини та їх перетворення у навколишньому світі. Короткі відомості з історії хімії. |
Наскрізні змістові лінії
Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека і сталий розвиток. Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з маркованням небезпечних речовин |
|
2 |
|
|
|
Первинний інструктаж з БЖД. Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії. |
|
|
3 |
|
|
|
Найпростіші операції в хімічному експерименті. Правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії. Практична робота 1. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами. Інструктаж з БЖД. |
|
|
4 |
|
|
|
Представлення результатів навчальних проектів «Хімічні речовини навколо нас», «Історичне значення вогню» |
|
|
Тема 1. Початкові хімічні поняття (28 годин) Навчальні проекти 3. Хімічні явища у природі. 4. Хімічні явища у побуті. 5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах. 6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.
|
||||||
5 |
|
|
|
Речовини, атоми, молекули. |
Наскрізні змістові лінії Здоров’я іі безпека Безпечне поводження з речовинами. Підприємливість і фінансова грамотність Закон збереження маси речовин під |
|
6 |
|
|
|
Фізичні властивості речовин. Як вивчають речовини. Лабораторний дослід 1. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин. Опис спостережень . Формулювання висновків. Інструктаж з БЖД. |
|
|
7 |
|
|
|
Чисті речовини і суміші. Методи розділення сумішей. |
|
|
8 |
|
|
|
Практична робота 2. Розділення неоднорідної суміші. Інструктаж з БЖД. |
|
|
9 |
|
|
|
Атоми. Хімічні елементи, їхні назви і символи. Поширеність хімічних елементів у природі. |
|
|
10 |
|
|
|
Повторення і узагальнення з теми «Початкові хімічні поняття». |
|
|
11 |
|
|
|
Контроль знань з теми «Початкові хімічні поняття» (Частина 1) |
|
|
Тематична №1 |
|
|||||
12 |
|
|
|
Маса атома. Відносні атомні маси хімічних елементів. |
|
|
13 |
|
|
|
Прості речовини. Метали й неметали. |
|
|
14 |
|
|
|
Складні речовини. Лабораторний дослід 2. Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин. Інструктаж з БЖД. |
час хімічних реакцій. Розв’язування розрахункових задач за темою «Масова частка елемента в складній речовині». |
|
15 |
|
|
|
Хімічні формули. |
|
|
16 |
|
|
|
Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів. |
|
|
17 |
|
|
|
Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів. Розв’язування вправ. |
|
|
18 |
|
|
|
Повторення та узагальнення з теми «Початкові хімічні поняття». |
|
|
19 |
|
|
|
Контроль знань з теми «Початкові хімічні поняття» (Частина 2) |
|
|
Тематична №2 |
|
|||||
20 |
|
|
|
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. |
|
|
21 |
|
|
|
Масова частка елемента в складній речовині. |
|
|
22 |
|
|
|
Фізичні та хімічні явища (хімічні реакції). |
|
|
23 |
|
|
|
Хімічні властивості речовин. |
|
|
24 |
|
|
|
Як досліджують хімічні реакції. Лабораторний дослід 3. Проведення хімічних реакцій. Інструктаж з БЖД. |
|
|
25 |
|
|
|
Практична робота 3. Дослідження фізичних і хімічних явищ. Інструктаж з БЖД. |
|
|
26 |
|
|
|
Схема хімічної реакції. |
|
|
27 |
|
|
|
Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. |
|
|
28 |
|
|
|
Хімічні рівняння. |
|
|
29 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи. |
|
|
30 |
|
|
|
Контрольна робота 1 |
|
|
31 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
32 |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
Тематична №3 |
|
|||||
|
|