Календарно тематичне планування з хімії для учнів 7 класу індивідуальної форми навчання

Про матеріал
Дана розробка планування розрахована для навчання у класах з малою кількістю учнів (менше 5).
Перегляд файлу

 

                                                                                                          

 

Календарно-тематичне планування уроків

Хімії для 7 класу індивідуальної форми навчання

(0,5 год на тиждень, всього 18  годин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

    Зміст навчального матеріалу

Наскрізні змістові лінії

Примітка

                                                        Вступ

 Навчальні проекти до теми:

1. Хімічні речовини навколо нас.

 2. Історичне значення вогню.

 

1

 

 

 

Хімія – природнича наука. Речовини та їх перетворення у навколишньому світі. Короткі відомості з історії хімії. Інструктаж з БЖД.

Правила роботи в хімічному кабінеті. Ознайомлення з  лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії

Найпростіші операції в хімічному експерименті, маркування небезпечних речовин. Правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії Лабораторний  дослід 1

Дослідження будови полум’я

Лабораторний  дослід 2  Ознайомлення з маркованням небезпечних речовин (на прикладі побутових хімікатів).

Практична робота 1

Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами.  Виконання найпростіших лабораторних операцій.

 

Наскрізні

змістові лінії

 

Здоров’я і безпека.

 

Громадянська відповідальність.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток.

 

Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті.

 

Ознайомлення з маркованням небезпечних речовин

§1,2 опр.

№2,5 ст.11

§3 опр.

№11,12 ст.24-25

§4-5 опр

Підг. до пр.роб.№1 ст.35

№22 ст.35

                                              Тема1. Початкові  хімічні поняття 

Навчальні проекти

3. Хімічні явища у природі.

4. Хімічні явища у побуті.

5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах.

6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.

 

2

 

 

Фізичні тіла. Матеріали. Речовини.

Як вивчають речовини. Спостереження й експеримент у хімії. Фізичні властивості речовин.

Лабораторний дослід 3 Ознайомлення з фізичними властивостями речовин. Опис спостережень . Формулювання висновків.

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я іі безпека

Безпечне поводження з речовинами.

Підприємливість і фінансова грамотність

Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій.

     Розв’язування розрахункових задач за темою «Масова частка елемента в складній речовині».

§6 -7опр.

№29,30

Ст..43

3

 

 

Чисті речовини і суміші (однорідні, неоднорідні). Способи розділення сумішей.

Практична робота 2 Розділення неоднорідної суміші

Молекули. Атоми. Хімічні елементи, їхні назви і символи. Поширеність хімічних елементів у природі.

§8-9 опр.

№44 ст.55

№50 ст61

§10-11 опр.

№67ст71

Тематична

 

4

 

 

Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів.

§12опр

№79ст79

5

 

 

Прості речовини. Метали й неметали. Металічні та неметалічні елементи.

Складні речовини.

Лабораторний дослід 4 Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин

Хімічні формули.

§13 опр

№85,86 ст 84

§14 опр

№95ст89

§15 опр

№100,101

6

 

 

Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів. Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук.

Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів.  Розвязування вправ.

§16 опр

№108,109

 

7

 

 

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою.

Масова частка елемента в складній речовині.

§17 опр

№118,119

§18 опр

№129ст107

8

 

 

Фізичні й хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують. Хімічні властивості речовин.

Як досліджують хімічні реакції. Лабораторні досліди 5 -9 Дослідження хімічних реакцій, що супроводжуються виділенням газу, випаданням осаду, зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом.

Практична робота 3 Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів

§19 опр

№135,137 ст 115

§20 опр

Вик. д/е ст. 123

 

9

 

 

Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій.

Хімічні рівняння. Розвязування задач і вправ.

§21 опр

№149 ст 131

 

10

 

 

Контрольна робота 1

 

Тематична

Тема 2. Кисень

Навчальні проекти

7. Проблема забруднення повітря та  способи розв’язування її.

8. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.

11

 

 

Оксиген. Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню. Повітря, його склад.

Добування кисню в лабораторії (на прикладі гідроген пероксиду і води) та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню.

Практична робота 4

Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності.

Громадянська відповідальність

Умови виникнення та припинення горіння.

Здоров’я і безпека

Безпечне поводження з речовинами.

Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Склад повітря. Проблема чистого повітря.

Застосування та біологічна роль кисню.

Поняття про окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання).

Підприємливість і фінансова грамотність

Проблема чистого повітря.

Поняття про каталізатор.

§22 опр

№160ст137

§23 опр

№166-167

12

 

 

Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакція сполучення. Оксиди.

Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду). Процеси окиснення

§24 опр.

№175,176

§25 опр

№188,189(а)

13

 

 

Умови виникнення та припинення горіння. Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.

§26 опр

№194 ст164 виконати

тести

Тематична

                                              Тема3. Вода

                         Навчальні проекти

  9. Дослідження якості води з різних джерел.

10. Дослідження фізичних і хімічних    властивостей води.

11. Способи очищення води в побуті.

12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.

13. Еколого-економічний проект «Зберігаючи   воду – заощаджую родинний бюджет».

14

 

 

Вода, склад   молекули, поширеність у природі, фізичні властивості

 

§27 опр

№199 ст169

15

 

 

Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. Вода – розчинник.

Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Виготовлення розчину.

Практичні робота 5

Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.

§28 опр

№206 ст172

§29 опр

№215,218 ст177-178

 

16

 

 

Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи.

Виявлення лугів  кислот. Поняття про індикатори.

Лабораторний дослід 10 Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.

§30 опр

№225,227

§31 опр

230-231 ст189

 

17

 

 

Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.

Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

§32 опр

№237 ст195

§33 опр

№241

18

 

 

Контрольна робота 2

 

Тематична

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
23 січня
Переглядів
540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку