Календарно-тематичне планування уроків інформатики
3 клас
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
«Інформація. Дії з інформацією» та «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» (10 год) |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення вивченого матеріалу за 2 клас. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. Значення інформації. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Види інформації за способом подання. Перетворення інформації з одного виду в інший. Збереження повідомлень |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Комп’ютерні пристрої для роботи з інформацією. Пристрої введення та пристрої виведення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Дії з інформацією. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. Структурування інформації в документах, теках. Поняття меню. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Ключові слова для пошуку. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Закладки. Структурування закладок у теки. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Прості критерії оцінювання надійності Інтернет-сайтів. Етика та безпека цифрової поведінки, цифрова репутація, цифровий слід. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Конфіденційність даних, приватна інформація. Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату. |
|
«Об’єкт. Властивості об’єкта» та «Комп’ютерні програми. Меню та інструменти» (5 год) |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовища для читання електронних текстів. Робота з електронним текстовим документом. Офлайнові текстові редактори. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вдосконалення навичок редагування та форматування тексту в межах офлайнових текстових редакторів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення текстів зображеннями в середовищі офлайнових текстових редакторів. |
|
«Алгоритми» (12 годин) |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. План дій, інструкція, команда. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
|||
ІІ семестр |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Види алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Знаходження та пошук пропущених дій в алгоритмах. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовище програмування для дітей Scratch: створення та змінювання послідовності команд. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Складові частини об’єктів. Зміна вигляду об’єктів у середовищі Scratch. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритм малювання у середовищі Scratch. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритм руху у середовищі Scratch. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритм зі звуком. Упорядкування об’єктів у середовищі Scratch. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Істинні й хибні висловлювання. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічне слідування. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення програми за власним задумом у середовищі програмування для дітей Scratch |
|
«Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання» (8 годин) |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Середовище створення презентацій. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення між слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розробка індивідуального програмного проєкту на обрану тему. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Представлення індивідуального програмного проєкту однокласника. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Рефлексія щодо власної діяльності протягом навчального року. |
|