Календарно тематичне планування з інформатики 4 клас за підручником «Інформатика» Коршунова О. 2021
№ п/п |
Дата проведення |
Тема уроку |
Сторінка в підручнику |
|
1 група |
2 група |
|||
Розділ 1. Цифрові пристрої. |
||||
1. |
|
|
Світ інформації навколо нас. |
С. 5 |
2. |
|
|
Обережно, інформація! |
С. 10 |
3. |
|
|
Що об’єднує комп’ютерні пристрої? |
С. 14 |
4. |
|
|
Хто головний? |
С. 20 |
Розділ 2. Інтернет. |
||||
5. |
|
|
Інтернет. |
С. 28 |
6. |
|
|
Шукаємо та зберігаємо. |
С. 31 |
7. |
|
|
Фейк чи просто помилка: у чому різниця? |
С. 35 |
8. |
|
|
Дослідницький проект. «Я, мої цифрові помічники та моє здоров’я». |
С. 40 |
9. |
|
|
Нам потрібна інформація! |
С. 43 |
10. |
|
|
Я навчаюся самостійно. |
С. 45 |
Розділ 3. Інформаційні моделі. |
||||
11. |
|
|
Як змінити світ? |
С.51 |
12. |
|
|
Навіщо створювати моделі? |
С. 56 |
13. |
|
|
Які бувають моделі? |
С. 60 |
14. |
|
|
Досліджуємо разом. |
С. 66 |
15. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. |
|
Розділ 4. Алгоритми і програми. |
||||
16. |
|
|
Алгоритми та програми. |
С.76 |
17. |
|
|
Де мешкає Рудий кіт? |
С. 83 |
18. |
|
|
Алгоритми з розгалуженням. |
С.89 |
19. |
|
|
Чи потрібно інакше? |
С. 97 |
20. |
|
|
Одним оком у майбутнє. |
С. 102 |
21. |
|
|
Запитуйте – відповімо. |
С. 107 |
22. |
|
|
Усе повторюється. |
С. 112 |
23. |
|
|
Дослідницький проект. «Хитрощі Рудого кота». |
С. 118 |
24. |
|
|
Дослідницький проект. «Я інженер програміст». |
С. 122 |
25. |
|
|
Дослідницький проект. «Растровий графічний редактор Скретч». |
С. 124 |
26. |
|
|
Дослідницький проект. «Моя перша комп’ютерна гра». |
С. 126 |
27. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
28. |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|