Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 4 класу
(Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас)
_______________________________________________________
№ |
ДАТА |
ТЕМА УРОКУ |
ПРИМІТКИ |
ТЕМА І. Цифрові пристрої |
|||
1 |
|
Вступний інструктаж ТБ. Світ інформації навколо нас. |
|
2 |
|
Інструктаж ТБ. Світ інформації. Способи подання інформації. |
|
3 |
|
Інструктаж ТБ. «Обережно! Інформація!». Етикет цифрового світу. |
|
4 |
|
Інструктаж ТБ. Що об’єднує комп’ютерні пристрої? |
|
5 |
|
Інструктаж ТБ. Операційні системи. |
|
6 |
|
Інструктаж ТБ. Алгоритми роботи з комп’ютерними даними. |
|
ТЕМА ІІ. Інтернет |
|||
7 |
|
Інструктаж ТБ. Комп’ютерні мережі. Інтернет. |
|
8 |
|
Інструктаж ТБ. Пошук необхідної інформації. Ключові слова для пошуку. |
|
9 |
|
Інструктаж ТБ. Пошук та зберігання інформації. |
|
10 |
|
Інструктаж ТБ. Пошук та зберігання інформації. |
|
11 |
|
Інструктаж ТБ. Фейк чи просто помилка: у чому різниця? |
|
12 |
|
Інструктаж ТБ. Проєктна робота «Нам потрібна інформація!» |
|
13 |
|
Інструктаж ТБ. Ресурси для самоосвіти. |
|
14 |
|
Інструктаж ТБ. Дослідна робота «Навчаюсь через інтернет». |
|
ТЕМА ІІІ. Інформаційні моделі |
|||
15 |
|
Інструктаж ТБ. Інформаційні моделі. |
|
16 |
|
Інструктаж ТБ. Навіщо створювати моделі? |
|
17 |
|
Інструктаж ТБ. Види моделей. |
|
18 |
|
Інструктаж ТБ. Робота з інформаційними моделями. |
|
19 |
|
Інструктаж ТБ. Модель створення кольорів. |
|
20 |
|
Інструктаж ТБ. Створення комп’ютерних |
|
21 |
|
Інструктаж ТБ. Етапи створення інформаційних моделей. |
|
22 |
|
Інструктаж ТБ. Проєктна робота «RGB». |
|
ТЕМА ІV. Алгоритми і програми |
|||
23 |
|
Інструктаж ТБ. Алгоритми і програми. |
|
24 |
|
Інструктаж ТБ. Середовища «Blockly Games», «Make code». |
|
25 |
|
Інструктаж ТБ. Середовище Scratch. |
|
26 |
|
Інструктаж ТБ. Алгоритми з розгалуженням. |
|
27 |
|
Інструктаж ТБ. Реалізація алгоритмів з розгалуженням. |
|
28 |
|
Інструктаж ТБ. Реалізація алгоритмів з повним та скороченим розгалуженням. |
|
29 |
|
Інструктаж ТБ. Проєктна робота «Спіймай мене, якщо зможеш!» |
|
30 |
|
Інструктаж ТБ. Робототехніка та роботобудування. |
|
31 |
|
Інструктаж ТБ. Створення моделей робототехніки (LEGO). |
|
32 |
|
Інструктаж ТБ. Команди датчиків у середовищі Scratch. |
|
33 |
|
Інструктаж ТБ. Алгоритми з повторенням. Види повторення. |
|
34 |
|
Інструктаж ТБ. Проєктна робота «Спіймай комаху». |
|
35 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Підсумки за рік. |
|