Календарно тематичне планування з інформатики для учнів 4 класу НУШ. За програмою Шияна.
Календарно-тематичне планування уроків інформатики
для 4 класу на 2021-2022 н.р.
згідно з типовою освітньою програмою Шияна Р. Б. від 08.10.2019 року № 1273
І семестр
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
4-А |
4-Б |
|||
Тема 1. Інформація навколо мене |
||||
|
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Джерела інформації. Цінність інформації. |
|
|
|
|
Інформаційні процеси. |
|
|
|
|
Способи подання інформації |
|
|
|
|
Процесор та пам’ять |
|
|
|
|
Пристрої введення та виведення |
|
|
|
|
Комп’ютерна мережа та її використання |
|
|
|
|
Електронне листування |
|
|
|
|
Онлайн-спілкування: переваги й недоліки. |
|
|
|
|
Інформаційний шум та фейки. Основні прийоми перевірки інформації |
|
|
|
|
Групова робота над міні-проєктом |
|
Тема 2. Алгоритми та програми |
||||
|
|
|
Формулювання висловлювань зі словами НЕ, І та АБО |
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженнями |
|
|
|
|
Алгоритми з повтореннями |
|
|
|
|
Цикли: повторення за умовою. |
|
|
|
|
Виявлення та виправлення помилок у програмах |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
Календарно-тематичне планування уроків інформатики
для 4 класу на 2021-2022 н.р.
згідно з типовою освітньою програмою Шияна Р. Б. від 08.10.2019 року № 1273
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
4-А |
4-Б |
II семестр
Тема 3. Моделі та моделювання |
||||
|
|
|
Моделі та реальні об’єкти. Моделі в повсякденному житті |
|
|
|
|
Використання моделей у різних сферах життєдіяльності. |
|
|
|
|
Кодування інформації |
|
|
|
|
Коди і моделі. 3D-модель як код |
|
|
|
|
Порівняння різних моделей одного об’єкта |
|
|
|
|
Віртуальна та доповнена реальності |
|
|
|
|
Сервіс Google Maps |
|
|
|
|
Віртуальні подорожі світом |
|
|
|
|
Підсумок теми «Моделі та моделювання». Розв’язування практико-орієнтованих завдань за темою |
|
Тема 4. Проєкти та презентації |
||||
|
|
|
Програми редактори та їх використання |
|
|
|
|
Мультимедіа та цифрові пристро |
|
|
|
|
Робота з цифровими пристроями |
|
|
|
|
Як уникнути помилок у презентаціях |
|
|
|
|
Авторське право. |
|
|
|
|
Як зробити презентацію цікавою та зрозумілою для адресата. Організація роботи над проєктом |
|
|
|
|
Завершення роботи над спільним проєктом. Презентування результатів |
|
|
|
|
Підсумок теми «Проєкти та презентації». Розв’язування практико-орієнтованих завдань за темою |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|