№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
І гр. ІІ гр. Тема 1. Інформаційні процеси та системи |
||||
1. |
|
|
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси. |
с. 7-17 |
2. |
|
|
Інформаційні системи. Апаратна і програмна складові інформаційної системи. Роль і інформаційних технологій у житті сучасної людини. |
с. 17-26 |
3. |
|
|
Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. |
с. 27-34 |
4. |
|
|
Складові комп’ютерів та їхнє призначення. |
с. 34-42 |
5. |
|
|
Операційна система та її інтерфейс. |
с. 42-51 |
6. |
|
|
Створення файлів. Перейменування, переміщення та відновлення папок і файлів. |
с. 51-60 |
7. |
|
|
Практична робота 1. Операції над папками, файлами, ярликами |
с. 60 |
8. |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Інформаційні процеси та системи» |
с. 7-60 |
Тема 2. Мережеві технології та Інтернет |
||||
9. 9 |
|
|
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок. |
с. 62-69 |
10. |
|
|
Пошук інформації в Інтернеті. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. |
с. 69-79 |
11. |
|
|
Безпечне користування Інтернетом. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. |
с. 79-85 |
12 |
|
|
Використання мережі Інтернет для навчання. |
с. 85-93 |
13. |
|
|
Практична робота 2. Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання. |
с. 93 |
14. |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Мережеві технології та Інтернет» |
с. 62-93 |
Тема 3. Опрацювання текстових даних |
||||
15. |
|
|
Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. |
с. 95-106 |
16. |
|
|
Введення та редагування символів і абзаців. |
с. 106-115 |
17. |
|
|
Форматування символів і абзаців. |
с. 115-123 |
18. |
|
|
Однорівневі списки. |
с. 123-130 |
19. |
|
|
Додавання зображень із файлу та їх форматування. |
с. 131-138 |
20. |
|
|
Додавання, редагування та форматування таблиць. |
с. 138-147 |
21. |
|
|
Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа. |
с. 148-154 |
22. |
|
|
Практична робота 3. Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею. |
с. 154 |
23. |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Опрацювання текстових даних» |
с. 95-154 |
Тема 4. Алгоритми та програми |
||||
24. |
|
|
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів. |
с. 157-170 |
25. |
|
|
Способи опису алгоритму. Лінійні алгоритми. Практична робота 4. Складання та виконання лінійних алгоритмів. |
с. 170-177 |
26. |
|
|
Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch. |
с. 177-186 |
27. |
|
|
Алгоритми з повтореннями. Практична робота 5. Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником. |
с. 186-194 |
28. |
|
|
Алгоритми з розгалуженнями. |
с. 195-201 |
29. |
|
|
Цикли з передумовою. |
с. 202-207 |
30. |
|
|
Практична робота 6. Складання та виконання проектів із циклами. |
с. 207 |
31. |
|
|
Постановка завдання, планування та виконання проекту. |
|
32. |
|
|
Виконання індивідуального проекту. |
|
33. |
|
|
Виконання індивідуального проекту. |
|
34. |
|
|
Презентація індивідуального проекту. |
|
35. |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Алгоритми та програми» Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
с. 157-207 |