Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 8 класу на 2021/22 н.р.
(за підручником Інформатика : підруч. для 8-го кл. закл. заг. серед. освіти / Йосиф Ривкінд [та ін.]. – Київ : Генеза 2021. – 256 с. : іл.)
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) за навчальною програмою 2017 року
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 Оновлено в 2021 році
70 годин, 2 години на тиждень: I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||
8-А |
8-Б |
8-В |
|||
Тема 1. Кодування даних(7 год.)
|
|||||
|
01.09. |
01.09 |
01.09 |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес |
с. 5-6 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Кодування та декодування повідомлень |
с. 6-9 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Кодування тексту. Таблиці кодів символів |
с. 9-11 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Кодування графічних даних |
с. 12-14 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Двійкове кодування. |
с. 14-17 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду |
с. 17-20 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. «Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду повідомлень». Тематичне оцінювання. |
с. 20 |
Тема 2. Апаратне забезпечення(8 год.)
|
|||||
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор |
с. 21-23 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої пам’яті. Внутрішня пам’ять |
с. 23-24 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Зовнішня пам’ять |
с. 24-29 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої введення даних |
с. 29-36 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої виведення даних |
с. 36-44 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв |
с. 44-52 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп’ютера |
с. 52-59 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. «Конфігурація комп’ютера під потребу». Тематичне оцінювання. |
с. 60 |
Тема 3. Опрацювання текстових даних(12 год.)
|
|||||
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук та заміна фрагментів тексту |
с. 61-69 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення багаторівневих списків, розділів |
с. 69-71 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення колонок. Колонтитули |
с. 71-77 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. «Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів». |
с. 77 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Форматування з використанням стилів |
с. 77-81 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Структура документа |
с. 81-86 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Автоматизоване створення змісту документа |
с. 86-88 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Гіперпосилання в текстових документах |
с. 88-91 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Спільна робота з документом |
с. 91-94 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. «Стилі. Структура документа. Автоматизоване створення змісту. Гіперпосилання» |
с. 94-95 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення формул та написів |
с. 95-98 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення об’єктів SmartArt. Тематичне оцінювання. |
с. 98-104 |
Тема 4. Створення та публікація веб-ресурсів(5 год.)
|
|||||
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Структура веб-сторінок. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці |
с. 105-107 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про мову гіпертекстової розмітки |
с. 107-110 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів |
с. 110-113 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення сайту засобами онлайн-системи конструювання сайтів |
с. 113-117 |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. «Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів». Тематичне оцінювання. |
с. 117 |
Мацаєнко С.В. © http://teach-inf.com.ua |
1 |