Календарно-тематичне планування з інформатики для 3 класу
35 год (1 год на тиждень)
Згідно Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. для 3-4 класів НУШ. Наказ МОН України від 08.10.2019 року № 1273
за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавська, Л.Грубіян, Н.Павич
І семестр 2020/2021 н.р.
№ з/п |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інтернет. Інформація. |
||
|
Техніка безпеки у комп’ютерному класі. Роль інформації в житті людини. Види інформації за способом подання. |
|
|
Перетворення інформації з одного виду в інший. Кодування. Декодування. |
|
|
Структурування інформації. Документи. Папки. Поняття меню. |
|
|
Достовірність інформації. Істині й хибні висловлювання. |
|
|
Поняття про мережу Інтернет. Браузер. Веб-сторінка. Веб-сайт. Гіперпосилання. |
|
|
Авторське право. Плагіат. |
|
|
Безпечна робота в Інтернеті. |
|
|
Дії з інформацією. Пошук інформації в мережі Інтернет. Ключові слова для пошуку. |
|
Тема 2. Об’єкт. Комп’ютерні програми. Текстовий редактор. |
||
|
Інформаційний об’єкт. Види об’єктів: текстові, графічні. Властивості об’єкта. |
|
|
Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. Зміна значень властивостей об’єкта (колір, текст, шрифт, накреслення) |
|
|
Текстовий редактор. Текстовий курсор. Введення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
Редагування і форматування тексту. |
|
|
Навіщо створювати моделі. Інформаційна і матеріальна модель. |
|
|
Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличній формі. |
|
|
Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
Електронні бібліотеки, енциклопедії та довідники. Середовища для слухання музики, перегляду зображень. |
|
ІІ семестр 2020/2021 н.р.
№ з/п |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 3. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією. |
||
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. |
|
|
Цифрові пристрої. Наслідки надмірного використання цифрових пристроїв. |
|
|
Пристрої введення та виведення інформації. Введення текстових даних. |
|
|
Основні компоненти комп’ютера. Системні та прикладні програми. |
|
|
Реальне та віртуальне спілкування. Мережевий етикет. |
|
|
Безпека інформації. Конфіденційна інформація. Акаунт. |
|
Тема 4. Алгоритми. |
||
|
Команди і виконавці. Алгоритми. |
|
|
Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. |
|
|
Створення зображень за власними алгоритмами. |
|
|
Знаходження та виправлення помилок в алгоритмах. |
|
|
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. |
|
Тема 5. Презентації. |
||
|
Комп’ютерна презентація. Середовище створення презентації. |
|
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
Планування презентації. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
Редагування й форматування презентації. Анімація. |
|
|
Режим показу презентації. |
|
|
Етапи створення комп’ютерної презентації. |
|
|
Культура презентування. |
|
|
Резерв. Підсумковий урок. |
|