Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 4 класу за новою програмою для 2020-2021 н.р.
Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948
Підручник. Інформатика: Підручник для 4-го кл. загальносв. навч. закл./ Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд. – К.: Вид. дім «Освіта», 2016. – 176 с.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
||
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас |
|||||
1 |
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 3-й клас. |
|
||
Папка. Операції над папками і файлами |
|||||
2 |
|
Створення папок. |
|
||
3 |
|
Копіювання файлів та папок. |
|
||
4 |
|
Видалення папок і файлів. |
|
||
Опрацювання тексту на комп’ютері |
|||||
5 |
|
Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора. Правила введення тексту. Збереження текстового документа. |
|
||
6 |
|
Редагування тексту. Відкриття текстового документа. |
|
||
7 |
|
Форматування абзацу. |
|
||
8 |
|
Копіювання і переміщення фрагментів тексту. |
|
||
9 |
|
Форматування тексту. |
|
||
10 |
|
Створення текстового документа. |
|
||
11 |
|
Вставлення зображень у текстовий документ. |
|
||
Графічний редактор |
|||||
12 |
|
Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра. Збереження зображень. |
|
||
13 |
|
Створення простих графічних зображень. |
|
||
14 |
|
Колір фігури і колір фону. |
|
||
15 |
|
Вставл. підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта. |
|
||
16 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
||
Безпека дітей в Інтернеті |
|||||
17 |
|
Поняття про Інтернет. Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки. |
|
||
18 |
|
Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн. Безпека спілкування в спільнотах. |
|
||
19 |
|
Електронне спілкування. Створення і надсилання електронних листів. |
|
||
20 |
|
Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень). |
|
||
Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням |
|||||
21 |
|
Алгоритми і виконавці. |
|
||
22 |
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. |
|
||
23 |
|
Логічне слідування «Якщо – то – інакше». Аналіз тексту задачі. |
|
||
24 |
|
Алгоритми з розгалуженням. |
|
||
25 |
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch. |
|
||
26 |
|
Алгоритми з повторенням. |
|
||
27 |
|
Створення та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. |
|
||
28 |
|
Створення та виконання програм у середовищі Scratch. |
|
||
Робота з презентаціями |
|||||
29 |
|
Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій. |
|
||
30 |
|
Створення презентацій на основі шаблону. Робота з об’єктами на слайдах презентації. |
|
||
31 |
|
Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації. |
|
||
32 |
|
Розробка плану створення презентації на задану тему. |
|
||
Повторення та узагальнення вивченого у 4-му класі |
|||||
33 |
|
Навчальний проект «Екологічні засоби особистої гігієни» |
|
||
34 |
|
Пошук матеріалів. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
||
35 |
|
Представлення проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
||