Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4 класу
До підручника « Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти (автори: Морзе Н. В., Барна О. В.)
За програмою НУШ (починаючи з 2021-2022 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ |
№ скор |
Дата |
Дата скор |
Тема уроку |
Примітка |
|
|
|
|
І семестр |
|
|
|
|
|
Тема 1. Інформація та пристрої |
|
1 |
|
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Якими бувають комп’ютери? |
С. 4-9 |
2 |
|
|
|
Як працює цифровий пристрій? |
С. 10-14 |
3 |
|
|
|
Чи має комп’ютер пам’ять? |
С.15-21 |
4 |
|
|
|
Як безпечно заходити освітню інформацію в Інтернеті? |
С. 22-27 |
5 |
|
|
|
Як зберегти інформацію з Інтернету? |
С. 28-33 |
6 |
|
|
|
Чи завжди слід довіряти інформації з Інтернету? |
С. 34-39 |
7 |
|
|
|
Як використовувати Інтернет для спілкування? Повторення вивченого. |
С. 40-48 |
|
|
|
|
Тема 2. Об’єкти та моделі |
|
8 |
|
|
|
Як створювати схеми класифікації об’єктів? |
С.49-54 |
9 |
|
|
|
Які дії можна виконувати з об’єктами? |
С.55-62 |
10 |
|
|
|
Як створюють моделі? |
С.63-67 |
11 |
|
|
|
За якими етапами створюють інформаційну модель? |
С.68-74 |
12 |
|
|
|
Як створювати моделі для об’єктів, які рухаються? |
С.75-81 |
13 |
|
|
|
У якій програмі зручно працювати з таблицями? |
С.82-86 |
14 |
|
|
|
Як побудувати математичну модель? |
С.87-91 |
15 |
|
|
|
Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей? |
С.92-94 |
16 |
|
|
|
Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей? Повторення вивченого. |
С.94-97 |
ІІ семестр |
|||||
|
|
|
|
Тема 3. Алгоритми |
|
17 |
|
|
|
Як під час розв’язування задач в середовищі Скретч використовують алгоритми? |
С.98-103 |
18 |
|
|
|
Як в алгоритмах використовувати команди повторення? |
С.104-109 |
19 |
|
|
|
Як створювати анімації? |
С.110-115 |
20 |
|
|
|
Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію? |
С. 116-120 |
21 |
|
|
|
Як в алгоритмах використовувати команди розгалуження? |
С. 121-125 |
22 |
|
|
|
Як описати повне розгалуження у середовищі Скретч? |
С. 126-130 |
23 |
|
|
|
Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? |
С.131-132 |
24 |
|
|
|
Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? |
С.132-135 |
25 |
|
|
|
Як створити проєкт? |
С. 136-138 |
26 |
|
|
|
Як створити проєкт?Повторюємо. |
С.138-141 |
|
|
|
|
Тема 4. Програмування роботів |
|
27 |
|
|
|
Як і навіщо створюють роботів? |
С. 142-147 |
28 |
|
|
|
Що таке Micro: Bit? |
С.148-151 |
29 |
|
|
|
Що таке середовище програмування? |
С. 152-157 |
30 |
|
|
|
Як працювати з датчиками? |
С. 158-162 |
31 |
|
|
|
Як програмують повторення в середовищі програмування? |
С. 163-165 |
32 |
|
|
|
Як програмують повторення в середовищі програмування? |
С.165-167 |
33 |
|
|
|
Які ідеї та вміння можуть допомогти людям? |
С.168-170 |
34 |
|
|
|
Які ідеї та вміння можуть допомогти людям? |
С.171-174 |
35 |
|
|
|
Підсумковий урок. Повторення за рік |
|