Проєктна робота «Спіймай мене, якщо зможеш!»

Про матеріал
Презентація "Проєктна робота «Спіймай мене, якщо зможеш!»" 4 клас. Підручник: "Інформатика 4 клас" Коршунова О.В., (Видавничий дім "Освіта", 2021)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєктна робота «Спіймай мене, якщо зможеш!»4 клас. Урок № 31

Номер слайду 2

Скласти скретч-проєкт, у якому на екрані один персонаж намагається спіймати іншого. Завдання

Номер слайду 3

Вибір виконавця (спрайта)Обираємо персонажів (спрайтів)

Номер слайду 4

Вибір фону (тла сцени)Обираємо фон сцени (тло)

Номер слайду 5

Приклад проєкту. Оберемо двох спрайтів, дві рибки, да виберемо тло з морської тематики. Спробуємо зробити так, щоб синя рибка намагалась спіймати жовту

Номер слайду 6

Блок-команди в Скретч. Спочатку попрацюємо з жовтою рибкою. Починаємо гру при натисканні прапорця. На початку гри рибку повинно бути видно на сценіГра буде працювати завжди до тих пір, поки ми не натиснемо червону кнопку «зупинити»Рибка буде слідувати за вказівником мишіТа переміщуватись за цим вказівником. Якщо рибка торкнеться іншої рибки, тоді вона зникне (сховається)

Номер слайду 7

Блок-команди в Скретч. Тепер працюємо з синьою рибкою. Вкладка «Образи»У синьої рибки є три образи (костюми)Видалимо зайвий (сумний) образ

Номер слайду 8

Блок-команди в Скретч. Працюємо з синьою рибкою. Починаємо гру при натисканні прапорця. Гра буде працювати завжди до тих пір, поки ми не натиснемо червону кнопку «зупинити»Рибка буде слідувати за жовтою рибкою. Та переміщуватись по 10 кроків в напрямку жовтої рибки. При цьому синя рибка буде змінювати свої образи (костюми) з першого на другий і так по колу з прервами в 0.1 секунди. Після кожних 10 кроків синя рибка буде призупинятись, щоб сповільнити її рух

Номер слайду 9

Результат роботи створених скриптів

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Підручник п. 17сторінки 97-100

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
9 березня 2023
Переглядів
735
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку