Робота учителя
Костини Н.Г.
Завдання 1 рівня
Спрайт Рудий Кіт вийшов на прогулянку в зимовий ліс.
Створити алгоритм для Кота:
Якщо натиснуто прапорець – він ковзає 5секунд.
Якщо при цьому натиснуто клавішу «Пробіл», Рудий Кіт каже: «Привіт, зимовий ліс!», якщо клавішу не натиснуто, думає – «Холодно…»
Крок 1. Створимо фон для Рудого Кота. Для цього вибираємо з бібліотеки тло «Зима» |
|
Крок 2. У групі команд «Події» вибираємо блок «Коли натиснуто прапорець» |
|
Крок 3. В групі команд «Рух» вибираємо блок «Ковзати до випадкова позиція» і змінюємо час на 3 секунди. |
|
Крок 4. У групі команд «Керування» вибираємо блок із розгалуженням «Якщо, то… інакше»
Крок 5. У «Датчиках» вибираємо блок умову «Якщо клавішу пропуск натиснуто» |
|
Крок 6. У групі команд «Вигляд» вибираємо блоки «Говорити «Привіт!» та «Подумати «Хмм…» і у першому блоці дописуємо слова «зимовий ліс!», а в другому – змінюємо на «Холодно!»
Весь скрипт буде мати такий вигляд: |
|
Завдання 2 рівня
Спрайт Рудий Кіт ковзає по сцені жовто-синього кольору. Якщо він зупиниться на синій частині сцени, він має говорити слова: «Синій, як небо України!». Якщо Кіт зупиняється на жовтій частині сцени, то вимовляє слова: «Жовтий, як пшеничні поля України!»
Крок 1. У середовищі Scratch ми не будемо використовувати готове тло, а створимо його самостійно. Для цього обираємо Пензлик і розпочинаємо створення. В інструментах теж обираємо Пензлик, збільшуємо його розмір до 100 і жовтим кольором зафарбовуємо нижню половину сцени. Змінюємо колір на синій і виконуємо те ж саме для верхньої половини сцени. Тепер Рудий Кіт стоїть на жовто-блакитній сцені. |
|
Крок 2. У групі команд «Події» вибираємо блок «Коли натиснуто прапорець» |
|
Крок 3. У блоці «Керування» вибираємо цеглинку «Завжди» , а в групі команд «Рух» вибираємо блок «Ковзати до випадкова позиція» і змінюємо час на 2 секунди.
|
|
Крок 4. Додаємо в цикл блоки розгалуження «Якщо, то… інакше».
Крок 5. Вставляємо датчик «Торкається кольору». Змінюємо колір на синій: обираємо інструмент Піпетка, набираємо нею синього кольору зі створеного нами тла.
|
|
Крок 6. Обираємо блок «Вигляду» - «Говорити «Привіт!» і змінюємо слова на «Синій, як небо України!
Крок 7. Самостійно додайте ще один такий самий блок і змініть слова на «Жовтий, як пшеничні поля України!» |
|
Запусти програму, проаналізуй результат.
Завдання 3 рівня
Пофантазуй та створи у Scratch свою власну гру. Запусти програму та проаналізуй результат. Пограй в гру з другом.