"Рівневі завдання для учнів 4 класу у програмі "Scratch"

Про матеріал
Даний матеріал містить завдання різного рівня складності, його можна використати при роботі з учнями у програмі Scratch.
Перегляд файлу

Робота учителя  

Костини Н.Г.

 

Завдання 1 рівня

Спрайт Рудий Кіт  вийшов на прогулянку в зимовий  ліс. 

Створити алгоритм для Кота:

Якщо натиснуто прапорець – він ковзає 5секунд.

Якщо при цьому натиснуто клавішу «Пробіл», Рудий Кіт каже: «Привіт, зимовий ліс!», якщо клавішу не натиснуто,  думає – «Холодно…»

 

C:\Users\рр\Desktop\1234Без імені.pngC:\Users\рр\Desktop\12345Без імені.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Крок 1. Створимо фон для Рудого Кота. Для цього вибираємо з бібліотеки тло «Зима»

 

Крок 2.  У групі команд «Події» вибираємо блок «Коли натиснуто прапорець»

C:\Users\рр\Desktop\78Без імені.png

Крок 3.  В групі команд «Рух» вибираємо блок «Ковзати до випадкова позиція» і змінюємо час на 3 секунди.

C:\Users\рр\Desktop\78Без імені – копія.png

Крок 4. У групі команд «Керування» вибираємо блок із розгалуженням «Якщо, то… інакше»

 

Крок 5. У «Датчиках» вибираємо блок умову  «Якщо клавішу  пропуск натиснуто»

C:\Users\рр\Desktop\78Без імені – копія (2).png

Крок 6.  У групі команд «Вигляд» вибираємо блоки «Говорити «Привіт!» та «Подумати «Хмм…» і у першому блоці дописуємо слова «зимовий ліс!», а в другому – змінюємо на «Холодно!»

 

Весь скрипт буде мати такий вигляд:

C:\Users\рр\Desktop\Без імені.png

Завдання 2 рівня

 

Спрайт Рудий Кіт ковзає по сцені жовто-синього кольору. Якщо він зупиниться на синій частині сцени, він має говорити слова: «Синій, як небо України!». Якщо Кіт зупиняється на жовтій частині сцени, то вимовляє слова: «Жовтий, як пшеничні поля України!»

 

Крок 1. У середовищі Scratch ми не будемо використовувати готове тло, а створимо його самостійно. Для цього обираємо Пензлик і розпочинаємо створення. В інструментах теж обираємо Пензлик, збільшуємо його розмір до 100 і жовтим кольором зафарбовуємо нижню половину сцени.

Змінюємо колір на синій і виконуємо те ж саме для верхньої половини сцени.

Тепер Рудий Кіт стоїть на жовто-блакитній сцені.

C:\Users\рр\Desktop\1і.png

Крок 2.  У групі команд «Події» вибираємо блок «Коли натиснуто прапорець»

C:\Users\рр\Desktop\78Без імені.png

 Крок 3.  У блоці «Керування» вибираємо цеглинку «Завжди» , а в групі команд «Рух» вибираємо блок «Ковзати до випадкова позиція» і змінюємо час на 2 секунди.

 

C:\Users\рр\Desktop\123Без імені.png

Крок 4. Додаємо в цикл блоки розгалуження «Якщо, то… інакше».

 

Крок 5. Вставляємо датчик «Торкається кольору». Змінюємо колір на синій: обираємо інструмент Піпетка, набираємо нею синього кольору зі створеного нами тла.

 

 

C:\Users\рр\Desktop\134імені.png

 

C:\Users\рр\Desktop\134імені – копія.png

Крок 6. Обираємо блок «Вигляду» - «Говорити «Привіт!» і змінюємо слова на «Синій, як небо України!

 

Крок 7. Самостійно додайте ще один такий самий блок і змініть слова на «Жовтий, як пшеничні поля України!»

C:\Users\рр\Desktop\76і.png

 

Запусти програму, проаналізуй результат.

C:\Users\рр\Desktop\Без 67678імені.png                         C:\Users\рр\Desktop\489Без імені.png

 

Завдання 3 рівня

Пофантазуй та створи у Scratch свою власну гру. Запусти програму та проаналізуй результат. Пограй в гру з другом.

 

docx
До підручника
Інформатика 4 клас (Морзе Н. В. та ін.)
Додано
12 березня 2023
Переглядів
1224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку