Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 4. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.

Про матеріал
Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 4. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
Перегляд файлу

Календарне планування.

Предмет Інформатика.

Клас 4.

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 

№ уроку

Тема уроку

Кіл год.

Клас

1

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності  в комп'ютерному класі. Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас

1

 

Тема 1.Інформація. Дії з інформацією

 

вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; [4 ІФО 1.2]

знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; [4 ІФО 3.1]

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [4 ІФО 1.4]

розрізняє факти і судження; [4 ІФО 1.4]

добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет; [4 ІФО 4.2]

пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; [4 ІФО 4.1]

 дотримується правил використання власних і чужих творів [4 ІФО 4.3]

2

Пошук інформації у мережі Інтернет.

1

 

3

Критичне оцінювання інформації отриманої  за допомогою Інтернету

1

 

4

Факти та судження

1

 

5

Інформаційна взаємодія за допомогою Інтернету.

1

 

Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

 

наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; [4 ІФО 1.1]

зберігає дані на цифрових носіях; [4 ІФО 1.2]

пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; [4 ІФО 1.2]

має уявлення про процес створення роботів; [4 ІФО 1.1]

контролює час використання цифрових пристроїв [4 ІФО 4.1]

6

Сучасні носії інформації

1

 

7

Організація роботи цифрового пристрою

1

 

8

Збереження інформації.

1

 

9

Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

1

 

10

Огляд конструкторів з робототехніки

1

 

Тема 3.Об’єкт. Властивості об’єкта

 

класифікує об’єкти за їх властивостями; зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу; [4 ІФО 1.3] аналізує вплив подій на властивості об’єкта; [4 ІФО 1.3]

досліджує об’єкти за допомогою створених моделей; [4 ІФО 1.3]

вміє створювати просту анімацію [4 ІФО 2.4]

11

Об’єкти для створення моделей.

1

 

12

Форматування та редагування об’єктів.

1

 

13

Вплив подій на властивості об’єкта

1

 

14

Додавання анімаційних ефектів до об’єктів

1

 

Тема 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

 

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); [4 ІФО1.2]

називає інструменти середовища та пояснює їх призначення; [4 ІФО 3.2]

описує порядок створення проектів; [4 ІФО 2.3]

вміє відкривати готові та зберігати створені проекти [4 ІФО 2.4]

15

Середовище програмування.

1

 

16

Команди та інструменти.

1

 

17

Етапи створення проектів

1

 

18

Проекти

1

 

19

Збереження створених проектів

1

 

Тема 5.  Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

 

називає складові об’єкта; [4 ІФО 1.3]

називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт; [4 ІФО 1.3]

наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач; [4 ІФО 1.3]

називає етапи створення інформаційної моделі; [4 ІФО 1.3]

створює математичні моделі; [4 ІФО 1.3]

прогнозує та формулює очікуваний результат; [4 ІФО 2.2]

коментує успішні та невдалі кроки у процесі роботи [4 ІФО 2.5]

20

Складові частини об’єктів

1

 

21

Дії об’єктів

1

 

22

Математичні моделі.

1

 

23

Розв’язування задач  з використанням математичного моделювання

1

 

24

Етапи створення інформаційної моделі

1

 

25

Успішні та невдалі кроки у процесі роботи

1

 

Тема 5.  Лінійні алгоритми

 

визначає алгоритмічні структури;. [4 ІФО 2.1]

створює алгоритми з розгалуженням у середовищі алгоритмів з повторенням. програмування; [4 ІФО 2.1], розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової зокрема анімаційних історій. діяльності) з послідовних дій, умов, повторень; [4 ІФО 2.1]

аналізує та впорядковує послідовності; [4 ІФО 1.2]

знаходить помилки в алгоритмах та виправляє їх; [4 ІФО 2.2]

вміє розробляти спільний із однокласниками проект під керівництвом вчителя; [4 ІФО 2.5]

наводить приклади ігор та стратегій перемоги; [4 ІФО 2.5]

оцінює результати своїх навчальних досягнень та результати своїх однокласників [4 ІФО 1.4]

26

Середовище виконання алгоритму Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою

1

 

27

Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

1

 

28

Створення алгоритмів з розгалуженням

1

 

29

Створення проектів з алгоритмом розгалуження

1

 

30

Алгоритми з циклами

1

 

31

Цикли: повторення задану кількість разів

1

 

32

Створення проектів з алгоритмами повторення задану кількість разів

1

 

33

Цикли: повторення до виконання умови

1

 

34

Створення проектів з алгоритмами циклів по умові

1

 

35

Ігри та стратегії перемоги

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гречка Микола Михайлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
Додано
9 вересня 2021
Переглядів
4015
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку