Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 4. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. |
|||
№ уроку |
Тема уроку |
Кіл год. |
Клас |
1 |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі. Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас |
1 |
|
Тема 1.Інформація. Дії з інформацією |
|||
|
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; [4 ІФО 1.2] знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; [4 ІФО 3.1] висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [4 ІФО 1.4] розрізняє факти і судження; [4 ІФО 1.4] добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет; [4 ІФО 4.2] пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; [4 ІФО 4.1] дотримується правил використання власних і чужих творів [4 ІФО 4.3] |
||
2 |
Пошук інформації у мережі Інтернет. |
1 |
|
3 |
Критичне оцінювання інформації отриманої за допомогою Інтернету |
1 |
|
4 |
Факти та судження |
1 |
|
5 |
Інформаційна взаємодія за допомогою Інтернету. |
1 |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
|
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; [4 ІФО 1.1] зберігає дані на цифрових носіях; [4 ІФО 1.2] пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; [4 ІФО 1.2] має уявлення про процес створення роботів; [4 ІФО 1.1] контролює час використання цифрових пристроїв [4 ІФО 4.1] |
||
6 |
Сучасні носії інформації |
1 |
|
7 |
Організація роботи цифрового пристрою |
1 |
|
8 |
Збереження інформації. |
1 |
|
9 |
Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) |
1 |
|
10 |
Огляд конструкторів з робототехніки |
1 |
|
Тема 3.Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
|
класифікує об’єкти за їх властивостями; зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу; [4 ІФО 1.3] аналізує вплив подій на властивості об’єкта; [4 ІФО 1.3] досліджує об’єкти за допомогою створених моделей; [4 ІФО 1.3] вміє створювати просту анімацію [4 ІФО 2.4] |
||
11 |
Об’єкти для створення моделей. |
1 |
|
12 |
Форматування та редагування об’єктів. |
1 |
|
13 |
Вплив подій на властивості об’єкта |
1 |
|
14 |
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів |
1 |
|
Тема 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
|
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); [4 ІФО1.2] називає інструменти середовища та пояснює їх призначення; [4 ІФО 3.2] описує порядок створення проектів; [4 ІФО 2.3] вміє відкривати готові та зберігати створені проекти [4 ІФО 2.4] |
||
15 |
Середовище програмування. |
1 |
|
16 |
Команди та інструменти. |
1 |
|
17 |
Етапи створення проектів |
1 |
|
18 |
Проекти |
1 |
|
19 |
Збереження створених проектів |
1 |
|
Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
|
називає складові об’єкта; [4 ІФО 1.3] називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт; [4 ІФО 1.3] наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач; [4 ІФО 1.3] називає етапи створення інформаційної моделі; [4 ІФО 1.3] створює математичні моделі; [4 ІФО 1.3] прогнозує та формулює очікуваний результат; [4 ІФО 2.2] коментує успішні та невдалі кроки у процесі роботи [4 ІФО 2.5] |
||
20 |
Складові частини об’єктів |
1 |
|
21 |
Дії об’єктів |
1 |
|
22 |
Математичні моделі. |
1 |
|
23 |
Розв’язування задач з використанням математичного моделювання |
1 |
|
24 |
Етапи створення інформаційної моделі |
1 |
|
25 |
Успішні та невдалі кроки у процесі роботи |
1 |
|
Тема 5. Лінійні алгоритми |
|||
|
визначає алгоритмічні структури;. [4 ІФО 2.1] створює алгоритми з розгалуженням у середовищі алгоритмів з повторенням. програмування; [4 ІФО 2.1], розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової зокрема анімаційних історій. діяльності) з послідовних дій, умов, повторень; [4 ІФО 2.1] аналізує та впорядковує послідовності; [4 ІФО 1.2] знаходить помилки в алгоритмах та виправляє їх; [4 ІФО 2.2] вміє розробляти спільний із однокласниками проект під керівництвом вчителя; [4 ІФО 2.5] наводить приклади ігор та стратегій перемоги; [4 ІФО 2.5] оцінює результати своїх навчальних досягнень та результати своїх однокласників [4 ІФО 1.4] |
||
26 |
Середовище виконання алгоритму Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою |
1 |
|
27 |
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
1 |
|
28 |
Створення алгоритмів з розгалуженням |
1 |
|
29 |
Створення проектів з алгоритмом розгалуження |
1 |
|
30 |
Алгоритми з циклами |
1 |
|
31 |
Цикли: повторення задану кількість разів |
1 |
|
32 |
Створення проектів з алгоритмами повторення задану кількість разів |
1 |
|
33 |
Цикли: повторення до виконання умови |
1 |
|
34 |
Створення проектів з алгоритмами циклів по умові |
1 |
|
35 |
Ігри та стратегії перемоги |
1 |
|