Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з інформатики
в 2 класі на І і II семестри 2017 /2018 н. р.
Учитель Журавка М. А.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в класі програма, за якою складено календарно-тематичне планування, видавництво та рік її видання
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
16 |
1 |
– |
– |
II |
19 |
1 |
– |
– |
Усього |
35 |
1 |
– |
– |
Відповідно до чинної навчальної програми інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Підручник: Сходинки до інформатики: підручник для 2-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. В. Коршунова.– Київ «Ґенеза» 2012р.
Календарне планування вивчення Інформатики для 2 класу
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інформація |
|||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика». |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої для роботи з інформацією. |
|
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво). |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
|
Тема 3. Інтернет |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Початкові уявлення про Інтернет. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
Тема 4. Графіка |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття ком’ютерної графіки. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми для створення за змінювання графічних зображень. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Змінювання готових зображень. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображень за зразком |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. |
|
Тема 5. Команди та виконавці |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Порівняння двох або більше предметів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|