Відповідно до чинної навчальної програми інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з інформатики
в 3 класі на І і II семестри 2017 /2018 н. р.
Учитель Журавка М. А.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в класі програма, за якою складено календарно-тематичне планування, видавництво та рік її видання
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
16 |
1 |
– |
– |
II |
19 |
1 |
– |
– |
Усього |
35 |
1 |
– |
– |
Відповідно до чинної навчальної програми інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, яка затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Підручник: Сходинки до інформатики: підручник для 3-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. В. Коршунова.– Київ «Ґенеза» 2014р.
Календарне планування вивчення Інформатики для 3 класу
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інтернет |
|||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
|
Тема 2. Людина та інформація |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. |
|
Тема 3. Графіка |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення малюнка підписом чи коментарем. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
Тема 4. Алгоритми і виконавці |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Істинні й хибні висловлювання. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічне слідування. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
Тема 5. Текст |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
Тема 6. Презентації |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовище створення презентацій. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|