Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Мистецтво" (образотворче та музичне) для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Образотворче та музичне мистецтво" для дітей з порушенями інтелектуального розвитку (1 год/тижд). Можливе використання для індивідуальної форми навчання.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків з інтегрованого курсу «Мистецтво»

за типовою освітньою програмою початкової освіти для учнів 1 класу з інтелектуальними порушеннями

за змістовими лініями «Художньо-творча-діяльність», «Сприймання та інтерпретація мистецтва» та «Комунікація через мистецтво»

                                                          (1 год/тижд)

 

Тема уроку

Дата

 

І семестр

 

1.

Тема: «Мистецтво навколо нас».

Організація робочого місця. Звуки шуму, звуки музики. Виражальні засоби мистецтва.

7.09.

2.

Ознайомлення з музичними інструментами (барабан, маракас, трикутник). Створюємо елементарний музичний супровід до пісні Н.Май «Веселка». Малюємо веселку.

14.09.

3.

Дотримання правил техніки безпеки під час занять. Відтворення рухами темпу та ритму пісні Л. Некрасової «Що нам осінь принесе?» Штампування «Осіннє листячко».

21.09.

4.

«Різнобарвний світ». Підбір музичного інструменту для передачі відповідного образу. Дихальні вправи. Проспівування голосних в такт музиці.

28.09.

5.

«Різнобарвний світ». Змішування фарб для отримання різних відтінків кольорів.

5.10.

6.

Тема: «Де живуть веселі нотки».

Ноти. Українська народна пісня «Ой, є в лісі калина». Інструменти для  малювання : кольорові олівці. Види ліній. «Розмалюємо калину».

12.10.

7.

Продовжуємо знайомитись з нотами. Пісня Р. Роджерса «До, ре, мі». Малюємо ноти.

19.10.

8.

Тема: «Природне розмаїття».

Ритм. Слухання Ф.Шуман «Сміливий вершник» та відтворення рухами ритму музики. Логоритмічні пісні «Да-да-да»., «На-на-на».

2.11.

9.

Дотримання правил техніки безпеки під час заняття. Дослідження довкілля, виявлення цікавих об’єктів для відтворення ритмічного малюнку. «Розмалюємо хустинку» ( ритмічне штампування ).

9.11.

10.

Силует. Слухання Ф. Шуман «Веселий селянин». Зображення звуками, плямами. Малюємо у техніці плямографія «Дивні комахи».

16.11.

11.

Темп. Підбір інструментів (барабан, маракас, ксилофон) для передачі відповідного образу, відтворюючи темп музичного твору. Ритмічні вправи, логоритмічні пісні «Іа-іа», «Коза».

23.11.

12.

Темп. Підбір кольорів залежно від змісту та засобів зображення (зафарбовування олівцями, фарбами). «Кетяги калини».

30.11.

13.

Характер твору. Відтворення рухами характеру твору. Танцювальні ритмічні вправи. Логоритмічні пісні «Віслючок», «Коза». Гра на музичних інструментах (елементарні композиції).

7.12.

14.

Характер твору. Розміщуємо пропорційно зображення предметів, використовуючи всю площину аркуша. «Прикрасимо ялинку».

14.12.

15.

Узагальнення та систематизація знань отриманих протягом першого семестру. «Виготовляємо новорічну листивіку».

21.12.

 

ІІ семестр

 

16.

Тема: «Візерунки».

Пісенні візерунки. Види пісень. Як створюється краса. Українська народна пісня «Веселі гуси».

11.01.

17.

Художні візерунки. Орнамент. Створення орнаменту. «Прикрасимо стрічку». Дотримання правил техніки безпеки на уроці.

18.01.

18.

Танцювальні візерунки. Різновиди танцю. «Гопак». «Полька». Виконання ритмічних рухів під музику. Використання засобів пантоміми для передачі емоційного  ставлення до музичного твору.

25.01.

19.

Дотримання правил техніки безпеки на уроці. Вчимося порівнювати музичні та візуальні образи. Відтворення простих форм об’єктів довкілля фарбами. «Танок сніжинок».

1.02.

20.

Тема: «Парад моїх улюбленців».

Марш. Є. Адамцевич «Ляльковий марш». Відтворення ритмічних послідовностей. Логоритмічні вправи.

8.02.

21.

Марш. Л. Компанієць «Гарний танець гопачок». Площинне ліплення з пластиліну (наліплювання за контуром).

15.02.

22.

Тема: «Світ наповнений прикрасами».

 Темп у музиці. М. Глінка «Полька». М. Скорик «Мелодія».  Логоритмічні вправи.

22.02.

23.

Темп у малюванні. Порівнюємо геометричні фігури і тіла. Розрізняємо предмети за формою. «Намалюємо мамі квіти».

1.03.

24.

У світі порівнянь. Тембр. М.Леонтович «Діду мій, дударику». Бас. Тенор. Альт. Сопрано.

15.03.

25.

У світі порівнянь. Аналіз форм та образів довкілля та порівняння з їх художнім трактуванням. «Карта скарбів» (малювання олівцями).

29.03.

26.

Весняні сни. Веснянки, поспівки. Е. Гріг «Навесні». П. Чайковський «Пісня жайворонка». Логоритмічна вправа «Ля-ля-ля».

5.04.

27.

Весняні сни. Великдень. Пропорційне розміщення зображення на аркуші у формі писанки. «Писанка» (малювання гуашшю).

12.04.

28.

Тема: «Чарівний світ танцю».

Види танцю. Балет. П. Чайковський «Лускунчик» (уривок). Ритмічні рухи під музику.

19.04.

29.

Пісня-танець. «Подоляночка». Кольори світлі і темні, яскраві і тьмяні. «Віночок» (штампування фарбами).

26.04.

30.

Сучасні танці та народні. «Веселі чобітки». А. Филипенко . Порівняння музичних та візуальних образів. «Українське народне вбрання» (прикрашання шаблону).

17.05.

31.

Підсумковий урок за рік. Виготовлення Лепбуку «Що я люблю».

24.05.

 

 

 

Склала вчитель початкових класів Савченко М.В. 2020р.

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Інкл
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
5533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку