Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас, І семестр (7 годин на тиждень) відповідно до Типової освітньої програми розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна( автори М. С. Вашуленка, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько)
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

(7 годин на тиждень)

 

Зміст уроку

Примітка

Дата

                                      Розділ 1. Я - людина       

1.

Я росту. Людина – частина живої природи. Фактори росту та розвитку дитини. Робота з діаграмами.

С. 4 – 5.

С. 2.

 

2.

Виявляю зміни. Внутрішній світ. Моральні зміни. Складання розповіді про себе за словами підказками.

С. 6.

С. 3.

 

3.

Виявляю зміни. Робота з віршем. Визначаю послідовність подій. Цікаві факти. Оцінюю свої зміни.

С. 7.

С. 3.

 

4.

Визначаю риси характеру. Риси характеру людини. Слова з протилежним значенням. Прислів’я.

С. 8 – 9.

С. 4.

 

5.

Хто такий оптиміст? Дослідження неповторності кожної людини. Вигадую рецепт гарного настрою.

С. 10.

С. 5.

 

6.

Хто такий оптиміст? Поміркуй і розкажи. Виготовлення витинанки «Метелика».

С. 10.

С. 5.

С. 1, 5, 7.

 

7.

Скарбничка добрих вчинків. Кроки примирення. Створення «Лави примирення».

С. 11.

С. 5.

 

8.

Характеризую людей. Дослідження неповторності кожної людини. Текст-опис. Текст-розповідь.

С. 14 – 15.

С. 7.

 

9.

Визначаю свої потреби і бажання. Першочергові і другорядні потреби. Робота з висловами. Складання і розв’язування задач.

C. 16 – 17.

С. 8.

 

10.

Іду до мети. Необхідні якості для досягнення мети. Слова близькі та протилежні за значенням.

С. 18 – 19.

С. 9.

 

11.

Вивчаю права дитини. Міжнародні документи, що визначають права дітей. Робота з тлумачним словником.

С. 20 -21.

С. 10.

 

12.

Конвенція про права дитини. Порушення прав дитини. Закінчи думку.

С. 20 – 21.

С. 10.

 

13.

Застосовую знання про себе. Поміркуй. Розкажи. Виготовлення саморобки – вдяганки.

С. 24 – 25.

С. 20 – 24.

 

14.

Діагностувальна робота.

 

 

15.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Я – людина».

 

 

 

 

                      Розділ 2. Я серед людей

 

 

16.

Які існують стосунки між людьми: дружні, ділові, родинні. Текст. Головна мета тексту. Абзац.

С. 26 – 27.

С. 12.

 

17.

Що таке ефективне спілкування? Спільна робота. Правила спілкування.

С. 28.

С. 13.

 

18.

Що таке ефективне спілкування? Подарунок до Дня вчителя.

С. 29.

С. 13.

 

19.

Будую дружні стосунки. Дружба. Довіра. Робота з прислів’ями.

С. 30.

 

20.

Будую дружні стосунки. Виготовлення плакату «Справжня дружба».

С. 31.

С. 14.

 

21.

Вплив реклами на рішення та поведінку людей. Правдива і неправдива інформація. Аналіз інформації. Задачі на знаходження ціни і вартості.

С. 36 – 37.

С. 17.

 

22.

Вивчаю шкільні правила. Традиції школи. Робота з прислів’ями. Обчислення виразів. Ознаки окличного речення.

С. 38 – 39.

С. 18.

 

23.

Вчуся планувати. Оповідання про безпечний час.

С. 42.

С. 20.

 

24.

Вчуся планувати. Доба. Режим дня. Пам’ятка «Як розподіляти час».

С. 43.

С. 20.

 

25.

Планую в команді. Успіхи командної роботи. Задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.

С. 44 – 45.

 

 

26.

Планую в команді. Командна робота. Виготовлення виробу з використанням вторинного матеріалу.

С. 45.

 

27.

Планую в команді. Командна робота. Виготовлення виробу з використанням вторинного матеріалу (продовження).

С. 45.

 

28.

Визначаю мій особистий простір. Межі особистого простору. Складання розповіді за малюнком.

С. 46.

С. 21.

 

29.

Визначення розміру особистого простору співрозмовника. Розігрування діалогу з використанням звертання. Розв’язування задач.

С. 47.

С. 21.

 

30.

Люди з особливими потребами. Оповідання. Заголовок. Дружба з дітьми, які мають порушення стану здоров’я.

С. 50 – 51.

С. 23.

 

31.

Люди з особливими потребами. Виготовлення виробу «Щире серце».

С. 51.

 

32.

Толерантність. Основи толерантності. Видатні постаті з порушенням стану здоров’я.

С. 52 – 53.

С. 24.

 

33.

Усі люди цінні. Риси людей. Складання розповіді за планом. Будова тексту. Головні члени речення.

С. 54 – 55.

С. 25.

 

34.

Вчуся справедливості. Великодушність. Робота з віршем. Обговорення ситуації. Цікаві факти.

С. 56 – 57.

С. 27.

 

35.

Булінг. Як йому протидіяти? Ознаки Ознаки булінгу. Ознаки ситуацій.

С. 60.

С. 28.

 

36.

Булінг в школі. Перегляд і обговорення мультфільму. Робота з текстом. Способи підтримки страждаючих.

С. 61.

С. 28.

 

37.

Досліджую родинні традиції і свята. Родинні звичаї та погляди. Опис традиції та свята за планом.

С. 62.

 

38.

Досліджую родинні традиції і свята. Задачі, які містять частини. Виготовлення емблеми своїх родин.

С. 63.

С. 29.

 

39.

Розповідь про збереження здоров’я в родині. Складники здоров’я. Складання розповіді за світлинами. Розклад тренувань родини.

С. 64 – 65.

 

 

40.

Ознайомлення із традиціями інших культур. Чим відрізняються люди різних країн. Цікаві факти. Обчислення виразів. Робота над проєктом за планом.

С. 66 – 67.

С 30.

 

41.

Презентація проєкту «Традиції і звичаї європейських країн».

 

 

42.

Застосовую знання про інших людей. Гра «Я серед людей».

С. 70 – 71.

 

43.

Діагностувальна робота.

 

 

44.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Я серед людей».

 

 

 

Розділ 3.

Як людина пізнає природу

 

 

45.

Вивчаю методи пізнання природи. Жива і нежива природа. Приклади застосування різних методів. Народні прикмети. Факти.

С. 72 – 73.

С. 32.

 

46.

Застосовую методи пізнання. Робота з текстом. Дослідження горобини. Складання розповіді про світлини за планом. Розв’язування задач.

С. 74.

С. 32.

 

47.

Застосовую методи пізнання. Цікаві факти про горобину. Виготовлення виробів з використанням ягід горобини.

С. 75

 

48.

Визначаю методи пізнання природи. Звідки павуки беруть павутиння? Цікаві факти. Розв’язування задач.

С. 76 – 77.

 

 

49.

Визначаю методи пізнання природи. Чому восени літає павутиння?. Виготовлення павучка з гудзиків.

С. 77.

 

50.

Методи пізнання природи. Виготовлення павучка з гудзиків (продовження).

С. 77.

 

51.

Класифікую прилади. Вимірювальні та збільшувальні прилади. Лабораторне обладнання. Дії з іменованими числами.

С. 80 – 81.

С. 34.

 

52.

Досліджую властивості речовин. Цікаві факти. Проведення дослідів.

С. 82.

С. 35.

 

53.

Досліджую властивості речовин. Значення слова. Пряме й переносне значення слів.

С. 83.

С. 35.

 

54.

Встановлюю зв’язки між об’єктами природи. Поміркуй і розкажи. Визначення причин і наслідків.

С. 84 – 85.

С. 36.

 

55.

Встановлюю зв’язки між об’єктами природи. Встановлення послідовності виконання виробу. Виготовлення веселки.

С. 85.

 

56.

Застосовую знання про природу. Методи пізнання світу. Що переплутав художник?

С. 88.

 

57.

Пізнання починається з подиву. Виготовлення вовчка за інструкцією.

С. 89.

 

58.

Діагностувальна робота

 

 

59.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Як людина пізнає природу».

 

 

 

Розділ 4.

Вода

 

 

60.

Вивчаю властивості речовин на прикладі води. Три стани води. Проведення дослідів 2Властивості води».

С. 90.

С. 38.

 

61.

Вивчаю властивості речовин на прикладі води. Розчин. Які речовини розчиняються у воді. Складання розповіді за світлинами-підказками.

С. 91.

С. 38.

 

62.

Визначаю властивості води в довкіллі. Від чого залежить прозорість води. Робота з текстом. Розв’язування логічних задач.

С. 92 – 93.

 

63.

Де на Землі міститься вода? Види водойм. Цікаві факти. Робота з текстом.

С. 94 – 95.

С. 39.

 

64.

Звідки у воді сіль?  Чому море солоне? Робота з текстом.

С. 98.

С. 41.

 

65.

Звідки у воді сіль?  Цікаві факти. Проведення досліду «Як із морської води отримати сіль?»

С. 99.

 

66.

Вода в житті людини. Охорона водойм. Добір прикметників і дієслів за зразком.

С. 100.

С. 42.

 

67.

Вода в житті людини. Охорона водойм. Робота за схемою «Витрати води за день». Про що розповідає легенда.

С. 101.

С. 42.

 

68.

Вода друг чи ворог? Руйнівна сила води. Робота з текстом. Складання розповіді за опорними словами. Розв’язування задач.

С. 102 – 103.

 

 

69.

Застосовую знання про воду. Гімн воді. Мандруємо станціями «Що ти знаєш про воду?»

С. 106 – 107.

 

70.

Діагностувальна робота.

 

 

71.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Вода».

 

 

 

Розділ 5.

Повітря

 

 

72.

Які властивості має повітря? Атмосфера. Космічний простір. Досліди.

С. 108 – 109.

С. 44.

 

73.

Вивчаю складники повітря. Казка «Хто сильніший?» Спільнокореневі слова. Працюємо з діаграмою: з яких газів складається повітря?

С. 110.

С. 45.

 

74.

Вивчаю складники повітря. Кому потрібне повітря? (робота з віршем). Складання і розв’язування задачі за схемою. Створення лепбуку «Облаштуємо наш край».

С. 111.

С. 45.

 

75.

Чому повітря рухається? Як змінюється повітря при нагріванні та охолодженні? Який буває вітер.

С. 112.

С. 46.

 

76.

Чому повітря рухається? Складання розповіді за схемою «Яку роботу виконує вітер?» Виготовлення кораблика з природніх матеріалів.

С. 113.

С.46.

 

77.

Чи впливає вітер на природу? Напрямок вітру. Способи очищення повітря на планеті. Народні прикмети.

С. 114 – 115.

С.47.

 

78.

Визначаю напрямки руху вітру. Будова слова. Робота з числами.

С. 116.

С. 48.

 

79.

Визначаю напрямки руху вітру. Роза вітрів., способи її будови. Практична робота «Будую розу вітрів». Робота з казкою.

С. 117.

С. 48.

 

80.

Застосовую знання про повітря. Відгадай загадки. Складання й оформлення казки «Подорож повітряної кульки».

С 120 – 121.

 

81.

Діагностувальна робота.

 

 

82.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Повітря».

 

 

 

Розділ 6. Корисні копалини ґрунту

 

 

83.

Вивчаю корисні копалини. Гірські породи. Види корисних копалин.

С. 122.

С. 50.

 

84.

Вивчаю корисні копалини. Дослідження властивостей корисних копалин.

С. 123.

С. 50

 

85.

Чи потрібні корисні копалини людині? Паливні, рудні, будівельні корисні копалини. Робота з казкою. Закінчи речення.

С. 124 – 125.

 

86.

Досліджую корисні копалини України. Працюю з картою України. Умовні позначення корисних копалин.

С. 126 – 127.

С. 51.

 

87.

Як утворюється ґрунт. Гірські породи. Родючість. Перегній. Порівняння ґрунтів.

С. 130 – 131.

С. 53.

 

88.

Склад ґрунту та його родючість. «Вороги» ґрунтів. Робота за схемою «Склад ґрунту».

С. 132.

С. 54.

 

89.

Склад ґрунту та його родючість. Причини руйнування ґрунтів. Робота з віршем. Цікаві факти. Знаки збереження ґрунтів.

С. 133.

С 54.

 

90.

Що збагачує ґрунт? Що впливає на родючість ґрунту? Цікаві факти. Розв’язування задачі.

С. 134 – 135.

 

91.

Застосовую знання про корисні копалини та ґрунт.

С. 138 – 139.

 

92.

Діагностувальна робота

 

 

93.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Корисні копалини ґрунту».

 

 

 

Розділ 7.

Енергія в нашому домі

 

 

94.

Що таке енергія? Джерела енергії. Складання розповіді. Проведення дослідів.

С. 140 – 141.

С. 56.

 

95.

Досліджую вплив енергії Сонця. Читання тексту з використанням  системи позначок. Доповнення речень.

С. 142.

С. 57.

 

96.

Досліджую вплив енергії Сонця. Для чого і кому потрібна на Землі сонячна енергія. Складання розповіді за світлинами та запитаннями.

С. 143.

С. 57.

 

97.

Вивчаю невичерпні джерела енергії. Розпізнавання джерела енергії за його описом. Установлення відповідності.

С. 144.

С. 58.

 

98.

Вивчаю невичерпні джерела енергії. Робота з казкою «Друзі – не розлий вода». Назви пристроїв, що працюють на сонячній енергії.

С. 145.

С. 48.

 

99.

Які прилади споживають енергію? Звідки приходить електрика. Виробництво людиною електричної енергії. Дослідницький практикум.

С. 148 – 149.

С. 60.

 

100.

Як «спіймати» вітер? Використання людиною енергії вітру. Робота з текстом. Заповнення таблиці. Робота в групах.

С. 150.

С. 61.

 

101.

Як «спіймати» вітер? Робота з уривком із казки. Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Складання і розв’язування задачі. Виготовлення вітрячка у зазначеній послідовності дій.

С. 151.

С. 61.

 

102.

Як «спіймати» вітер? Виготовлення вітрячка у зазначеній послідовності дій (продовження).

С. 151.

С. 61

 

103.

Досліджую енергію води. Відомі електростанції України. Робота з текстом. Складання розповіді. Математичний лабіринт.

С. 152 – 153.

С.62.

 

104.

Застосовую знання про енергію. Розглянь схему! Поміркуй! Презентація проєкту «Будиночок майбутнього». Робота з реченнями.

С. 156 – 157.

 

105.

Діагностувальна робота.

 

 

106.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Енергія в нашому домі». Підсумок за І семестр.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. miruha valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
28 вересня 2023
Переглядів
920
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку