Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (+ Технології)
4 клас
(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич)
І, ІІ семестри
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
4 клас
відповідно до Типової освітньої програми,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич)
4 години на тиждень
№ |
Тема |
Дата |
РОЗДІЛ 1. ПОДОРОЖУЄМО УКРАЇНОЮ І семестр |
||
1 |
Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ |
|
Тема 1. Природа України |
||
2 |
Наша країна – Україна |
|
3 |
Для чого потрібні глобуси і карти |
|
4 |
Про що розповідають карти |
|
5 |
Проєкт «Пізнаємо Україну» (Технології) |
|
6 |
Як орієнтуватися на місцевості |
|
7 |
Яка поверхня України |
|
8 |
Проєкт «Модель гори» (Технології) |
|
9 |
Що змінює поверхню Землі |
|
10 |
Що таке план місцевості |
|
11 |
Що таке масштаб |
|
12 |
Які країни є сусідами України |
|
13 |
Проєкт «Зустрічаємо сусідів» (Технології) |
|
14-15 |
Ми – громадяни України |
|
16-17 |
Про великі права маленької дитини |
|
18 |
Проєкт «Виготовлення ігрового інвентаря» (Технології) |
|
Тема 2. Культурна спадщина України |
||
19-20 |
Що ми знаємо про свою історію |
|
21 |
Проєкт «Рукотворні скам’янілості» (Технології) |
|
22-23 |
Славетні творці української держави |
|
24 |
Де шукати скарби України |
|
25 |
Аплікація «Соняшник» |
|
Тема 3. Багатства України |
||
26 |
На які природні ресурси багата Україна |
|
27 |
Проєкт «Виготовлення іграшки з дроту» (Технології) |
|
28 |
Які паливні корисні копалини є на території України |
|
29-30 |
Де живе енергія |
|
31 |
Чим можна замінити корисні копалини |
|
32 |
Якими способами оберігає людина себе від холоду |
|
33 |
Виготовлення іграшки «Снігова баба» |
|
34-35 |
Як заощадити електроенергію |
|
36 |
На які водні ресурси багата Україна |
|
37 |
Озера і болота України |
|
38 |
Якою буває погода |
|
39 |
Які скарби приховує Чорне море |
|
40 |
Проєкт «Загадковий мешканець Чорного моря» (Технології) |
|
41 |
Які скарби приховує Азовське море |
|
42 |
Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни |
|
Тема 4. Природні зони України |
||
43 |
Де на Землі спекотно, а де – холодно |
|
44 |
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів |
|
45 |
Колективне виготовлення лепбука «Таємничий ліс» |
|
46 |
Подорожуємо лісостепом |
|
47 |
Екскурсія просторами степу |
|
48 |
Сходження на Говерлу |
|
49 |
Проєкт «Карпатська красуня» (Технології) |
|
50 |
Подорож Кримськими горами |
|
51 |
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір |
|
РОЗДІЛ 2. МАТЕРИКИ І ОКЕАНИ ІІ семестр |
||
52 |
Материки, океани і частини світу на географічних картах |
|
Тема 1. Природа голубої планети |
||
53 |
Тихий океан |
|
54 |
Проєкт «Виготовлення іграшки з фетру» (Технології) |
|
55 |
Чим цікавий Атлантичний океан |
|
56 |
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан |
|
57 |
Що приховують глибини Індійського океану |
|
Тема 2. Природа материків |
||
58 |
Євразія – найбільший материк |
|
59 |
Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія |
|
60 |
Проєкт «Моделювання рослин та тварин із застосування Танграма» (Технології) |
|
61 |
Чому Африка – найспекотніший материк землі |
|
62 |
Які рослини і тварини мешкають в Африці |
|
63 |
Проєкт «Африканський велетень» (Технології) |
|
64 |
Північна Америка |
|
65 |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки |
|
66 |
Природа Південної Америки |
|
67 |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки |
|
68 |
Проєкт «Водяна красуня» (Технології) |
|
69 |
Австралія – найсухіший материк |
|
70 |
Рослинний і тваринний світ Австралії |
|
71 |
Антарктида – найхолодніший материк |
|
72 |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди |
|
73 |
Проєкт «Пінгвін» (Технології) |
|
РОЗДІЛ. 3. ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА |
||
74-75 |
Як влаштована Сонячна система |
|
76 |
Проєкт «Сонячна система» (Технології) |
|
77-78 |
Сонце – центральне тіло Сонячної системи |
|
79 |
Виготовлення листівки «Квітуча галявина» |
|
80 |
Які бувають планети |
|
81 |
Таємниці планет земної групи |
|
82 |
Як відбувається добовий і річний рух Землі |
|
83 |
Що можна побачити на зоряному небі |
|
84 |
Виготовлення панно «Зоряна ніч» |
|
85 |
Молочний шлях – наша галактика |
|
86-87 |
Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт |
|
88 |
Проєкт «Подорож у космос» (Технології) |
|
РОЗДІЛ 4. МАЙБУТНЄ – ЦЕ МИ |
||
Тема 1. Людина і природа |
||
89 |
Які взаємозв’язки існують у природі |
|
90-91 |
Як людина змінює природу |
|
92 |
Проєкт «Моделювання транспортного засобу» (Технології) |
|
93 |
Чому матеріали використовують повторно |
|
94-95 |
Що таке екологічні проблеми |
|
96 |
Виготовлення горщика для вирощування саджанців. |
|
Тема 2 Людина - багатство країни |
||
97-98 |
Людина – найбільша цінність |
|
99 |
Проєкт «Браслет для друга» (Технології) |
|
100-101 |
Моя дорога до успіху |
|
102 |
Як жити серед людей |
|
103 |
Приготування салату «Мікс» |
|
104-105 |
Як запобігти небезпечним ситуаціям |
|
106-107 |
Безпека на дорозі |
|
108 |
Що таке правопорушення |
|
109 |
Як людина змінює світ |
|
110-111 |
Це ми зможемо |
|
112 |
Проєкт «Благодійний ярмарок» (Технології) |
|
113 |
|
|
114 |
|
|
115 |
|
|
116 |
|
|
117 |
|
|
118 |
|
|