Календарне планування з предмету " Я досліджую світ " за підручником " Я досліджую світ" 3 клас за редакцією М.С.Вашуленка

Про матеріал

Автори підручника : Ломаковська Г.В. , Єресько Т.П. , Проценко Г.О. за редакцією М.С. Вашуленка

Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

3 клас

І семестр

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

 авт. М.Вашуленко, Г.Ломаковська, Т.Єресько, Г.Проценко

 

уроку

Дата

 

Тема

Підруч-ник

Примітка

Розділ «Я людина »

Тиждень 1

 

 

МОВ

Я росту . Фактори росту і розвитку ди-тини .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: усний твір на тему « Що змінюється у тобі протягом життя ? »

 

 

4-5

 

 

 

ТЕО

Виявляю зміни . Внутрішній світ лю-дини .

Технології в інтегрованому курсі :  

виготовлення колажу «Моя біографія».

 

 

6-7

 

 

 

 

Визначаю риси характеру .

8-9

 

 

 

МАО

Визначаю риси характеру людини .

Математика в інтегрованому курсі:

робота з діаграмами .

 

8-9

 

Тиждень 2

 

 

МОВ

Хто такий оптиміст ? Дослідження не-повторності кожної людини .

Українська мова в інтегрованому курсі: вигадую рецепт гарного наст-рою .

 

10-11

 

 

 

 

Характеризую людей . Дослідження неповторності кожної людини .

 

14-15

 

 

 

 

Характеризую людей . Яких людей ти вважаєш красивими ?

 

14-15

 

 

 

МОВ

Визначаю свої потреби і бажання . Першочергові та другорядні потреби .

Українська мова в інтегрованому курсі: робота з висловами .

 

16-17

 

 

 

ТЕО

Визначаю свої потреби і бажання .

Технології в інтегрованому курсі :

лепбук « Наші потреби» .

 

16-17

 

 

 

 

 Іду до мети . Необхідні якості для до-сягнення мети .

 

18-19

 

 

 

МАО

Вивчаю права дитини .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язання задач .

 

 

20-21

 

Тиждень 3

 

 

МОВ

Вивчаю права дитини . Міжнародні до-кументи , що вивчають права дитини .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання зв’язного висловлю-вання «Кожна дитина маэ право на …»

 

 

20-21

 

 

 

 

Діагностувальна робота з розділу « Я людина» .

 

 

 

 

 

Аналіз результатів діагностувальної роботи .

Застосовую знання про себе .

 

24-25

 

Розділ « Я серед людей »

 

 

МОВ

Які існують стосунки між людьми .

Українська мова в інтегрованому курсі: текст , головна мета тексту , аб-

зац .

 

26-27

 

 

 

ТЕО

Що таке ефективне спілкування ?

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення подарунку до Дня вчителя , дотримуючись правил спіл-кування .

 

 

28-29

 

 

 

 

Що таке ефективне спілкування ?

Правила спілкування

 

28-29

 

 

 

МАО

Будую дружні стосунки .

Математика в інтегрованому курсі:

встановлення послідовності подій .

 

30-31

 

Тиждень 4

 

 

МОВ

Безпечна поведінка в мережі Інтернет .

Українська мова в інтегрованому курсі: листування в Інтнрнеті .

 

34-35

 

 

 

 

Вплив реклами на рішення і поведінку людей . Правдива і неправдива інфор –

мація .

 

36-37

 

 

 

 

Визначаю шкільні правила .

38-39

 

 

 

МОВ

Визначаю шкільні правила . Традиції школи .

Українська мова в інтегрованому курсі: робота з прислів’ями . Окличні речення .

 

 

38-39

 

 

 

ТЕО

Вчуся планувати . Режим дня .

Технології в інтегрованому курсі :

креслення діаграми « Як розподіляти час» .

 

42-43

 

 

 

 

Вчуся планувати . Сплануй свій день .

42-43

 

 

 

 

 

МАО

Планую в команді . Успіх командної роботи .

Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на збільшення або зменшення  числа в кілька разів .

 

 

44-45

 

Тиждень 5

 

 

МОВ

Планую в команді .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання плану дій .

 

44-45

 

 

 

 

Визначаю мій особистий простір . Комфортне спілкування .

46-47

 

 

 

 

Люди з особливими потребами . Дружні стосунки з дітьми , які мають певні проблеми зі здоров’ям .

 

50-51

 

 

 

МОВ

Толерантність . Ознаки толерантності .

Українська мова в інтегрованому курсі: будова тексту . Головні члени речення .

 

52-53

 

 

 

ТЕО

Усі люди цінні . Раси дюдей .

Технології в інтегрованому курсі :

Виготовлення виробу « Щире серце » .

 

54-55

 

 

 

 

Вчуся справедливості . Великодушність .

 

56-57

 

 

 

МАО

Булінг . Як йому протидіяти ?

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач на знаходження частини числа .

 

60-61

 

Тиждень 6

 

 

МОВ

Досліджую родинні традиції і свята .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді за світлина-ми .

 

62-63

 

 

 

 

Розповідаю про традиції збереження здоров’я в родині . Складники здоров’я

 

64-65

 

 

 

 

Ознайомлення із традиціями інших культур . Цікаві факти про Україну .

 

66-67

 

 

 

МОВ

Застосовую знання про інших людей .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання міні-твору « Людина народжується для …» .

 

 

70-71

 

 

 

ТЕО

Застосовую знання про інших людей .

Технології в інтегрованому курсі :

Виготовлення емблеми своєї родини .

 

70-71

 

 

 

 

Діагносувальна робота з розділу « Я серед людей ».

 

 

 

 

 

 

МАО

Аналіз результатів діагностувальної роботи .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач за розкладом тре-нувань родини .

 

 

Розділ « Як людина пізнає природу »

Тиждень 7

 

 

МОВ

Вивчаю методи пізнання природи .

Жива і нежива природа .

Українська мова в інтегрованому курсі: народні прикмети .

 

 

72-73

 

 

 

 

Вивчаю методи пізнання природи : опис , спостереження , вимірювання .

 

72-73

 

 

 

 

Застосовую методи пізнання . Досліджую горобину .

 

74-75

 

 

 

МОВ

Застосовую методи пізнання .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді за планом .

 

74-75

 

 

 

ТЕО

Визначаю методи пізнання природи .

Технології в інтегрованому курсі :

Виготовлення павучка з rудзиків .

 

76-77

 

 

 

МАО

Визначаю методи пізнання природи .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач на визначення відстані .

 

76-77

 

Тиждень 8

 

 

МОВ

Класифікую прилади . Лабораторне обладнання .

Українська мова в інтегрованому курсі: розповідь про призначення обла-днань , які є в школі .

 

 

80-81

 

 

 

 

Досліджую властивості речовин . Практична робота . Проведення дослі-дів .

 

82-83

 

 

 

 

Досліджую властивості речовин .

Проведення дослідів .

 

82-83

 

 

 

МОВ

Встановлюю зв’язки між об’єктами природи . Зміни у природі .

Українська мова в інтегрованому курсі: пряме і переносне значення слів.

 

 

84-85

 

 

 

ТЕО

Встановлюю зв’язки між об’єктами природи . Причини і наслідки .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення веселки .

 

84-85

 

 

 

 

Діагностувальна робота з розділу « Як людина пізнає природу » .

 

 

 

 

МАО

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про приро-ду .

Математика в інтегрованому курсі:

дії з іменованими числами .

 

88-89

 

Розділ « Вода »

Тиждень 9

 

 

МОВ

Вивчаю властивості речовин на прик-

ладі води .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді за світли-нами .

 

 

90-91

 

 

 

 

Вивчаю властивості речовин на прик-

ладі води . Три стани води . Розчин .

 

90-91

 

 

 

 

Визначаю властивості води в довкіллі .

Прозорість води .

 

92-93

 

 

 

МОВ

Визначаю властивості води в довкіллі .

Українська мова в інтегрованому курсі: слова , вжиті в переносному зна-

ченні .

 

92-93

 

 

 

ТЕО

Де на Землі міститься вода .

Технології в інтегрованому курсі :

розв’язування задач на знаходження маси .

 

94-95

 

 

 

 

Звідки у воді сіль ? Види водойм . Ме-

шканці водойм . Мертве море .

98-99

 

 

 

МАО

Вода в житті людини . Охорона во-дойм . Вода-чарівниця .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач за схемами .

 

100-101

 

Тиждень 10

 

 

МОВ

Вода в житті людини . Охорона во-дойм . Витрати води на день .

Українська мова в інтегрованому курсі: спільнокореневі слова , визна-чення кореня та основи слова .

 

 

100-101

 

 

 

 

Вода : друг чи ворог ? Руйнівна сила води .

 

102-103

 

 

 

 

Діагностувальна робота з розділу « Во-

да » .

 

 

 

 

МОВ

Аналіз результатів діагностувальної роботи .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді за опорни-ми словами .

 

 

 

 

ТЕО

Застосовую знання про воду .

Технології в інтегрованому курсі :

проєкт « Вода-чарівниця » .

 

106-107

 

 

 

 

Віртуальна екскурсія до природничого музею . Мешканці морів .

 

 

Розділ « Повітря » 

 

 

МАО

Які властивості має повітря ? Чисте повітря .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування схематичних задач .

 

108-109

 

Тиждень 11

 

 

МОВ

Які властивості має повітря ? Атмосфера .

Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток вміння формулювати та записувати висновки .

 

 

108-109

 

 

 

 

Вивчаю складники повітря . Суміш газів .

 

110-111

 

 

 

 

Вивчаю складники повітря . Кому потрібне повітря ?

 

110-111

 

 

 

МОВ

Чому повітря рухається ? Яку роботу виконує вітер ?

Українська мова в інтегрованому курсі: слова з переносним значенням .

 

112-113

 

 

 

ТЕО

Чому повітря рухається ?

Технології в інтегрованому курсі :

Виготовлення виробу « Кораблик » із природничого матеріалу .

 

112-113

 

 

 

 

Чи впливає вітер на природу ? Напря-мок вітру .

 

114-115

 

 

 

МАО

Чи впливає вітер на природу ? Способи очищення повітря на планеті .

Математика в інтегрованому курсі: повторення таблиці множення , обчис-

лення виразів .

 

114-115

 

Тиждень 12

 

 

МОВ

Визначаю напрямки руху вітру . Сто-рони горизонту .

Українська мова в інтегрованому курсі: розбір слів за будовою .

 

116-117

 

 

 

 

Визначаю напрямки руху вітру . Роза вітрів .

 

116-117

 

 

 

 

Діагностувальна робота  з розділу

« Повітря ».

 

 

 

 

МОВ

Аналіз результатів діагностувальної роботи .Застосовую знання про повіт-

ря .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання загадок , використо-вуючи знання про повітря .

 

 

120-121

 

 

 

ТЕО

Застосовую знання про повітря .

Технології в інтегрованому курсі :

оформлення казки « Подорож повітря-ної кульки » у вигляді книжки з ілюс-траціями .

 

 

121

 

Розділ « Корисні копалини. Грунт »

 

 

 

Вивчаю корисні копалини .Властивості корисних копалин .

 

122-123

 

 

 

МАО

Вивчаю корисні копалини .Властивості корисних копалин .

Математика в інтегрованому курсі:

закріплення поняття площі на основі фізичної карти України .

 

 

122-123

 

Тиждень 13

 

 

МОВ

Чи потрібні корисні копалини людині?

Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень .

 

124-125

 

 

 

 

Чи потрібні корисні копалини людині?

Паливні , рудні та будівельні корисні копалини .

 

124-125

 

 

 

 

Досліджую корисні копалини України.

Умовні позначки корисних копалин .

 

126-127

 

 

 

МОВ

Як утворюється грунт ? Чорнозем – наше багатство .

Українська мова в інтегрованому курсі: робота з прислів’ями , розкриття їх змісту .

 

 

130-131

 

 

 

ТЕО

Як утворюється грунт ? Родючість – основна властивість грунту .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення знаку збереження грунтів .

 

 

130-131

 

 

 

 

Склад грунту та його родючість . Причини руйнування грунтів .

 

132-133

 

 

 

МАО

Склад грунту та його родючість .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць .

 

132-133

 

Тиждень 14

 

 

МОВ

Що збагачує грунт ? Властивості грунту .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді « Професія дощового черв’яка » .

 

 

134-135

 

 

 

 

Діагностувальна робота за розділом

« Корисні копалини . Грунт » .

 

 

 

 

 

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про корис-ні копалини та грунт .

 

138-139

 

 

 

МОВ

Віртуальна подорож Україною .

Українська мова в інтегрованому курсі: добірка цікавих фактів про Ук-раїну , розгадування ребусів .

 

 

 

 

ТЕО

Закріплення вивченого матеріалу .

Технології в інтегрованому курсі :

підготовка міні-проєктів « Корисні копалини у житті людей » , « Грунт : відомий і невідомий »

 

 

139

 

Розділ « Енергія в нашому житті »

 

 

 

Що таке енергія ? Джерела енергії .

140-141

 

 

 

МАО

Що таке енергія ? Види енергії .

Математика в інтегрованому курсі:

складання задач за малюнками .

 

140-141

 

Тиждень 15

 

 

МОВ

Досліджую вплив енергії Сонця .

Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень за змістом прочитаного тексту .

 

142-143

 

 

 

 

Досліджую вплив енергії Сонця . Со –

нячне світло і тепло .

142-143

 

 

 

 

Вивчаю невичерпні джерела енергії . Невичерпні та вичерпні джерела енер-гії .

 

144-145

 

 

 

МОВ

Вивчаю невичерпні джерела енергії . Енергія Сонця , вітру , води .

Українська мова в інтегрованому курсі:казка « Друзі – не розлий вода » .

 

 

144-145

 

 

 

ТЕО

Які прилади споживають енергію ? Звідки приходить електрика ?

Технології в інтегрованому курсі : виготовлення вітрячка .

 

148-149

 

 

 

 

Які прилади споживають енергію ? Збереження електроенергії .

148-149

 

 

 

МАО

Як « спіймати » вітер ?

Математика в інтегрованому курсі: складання та розв’язування задач за малюнком .

 

150-151

 

Тиждень 16

 

 

МОВ

Як « спіймати » вітер ? Використання людиною енергії вітру .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: дзвінкі та глухі приголосні звуки .

 

150-151

 

 

 

 

Досліджую енергію води . Гідроелектростанції .

 

152-153

 

 

 

 

Діагностувальна робота за розділом

« Енергія в нашому житті » .

 

 

 

 

МОВ

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про енергію .

Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень тексту слова-ми з довідки .

 

 

156-157

 

 

 

ТЕО

Застосовую знання про енергію .

Технології в інтегрованому курсі : проєкт « Будинок майбутнього» .

 

156

 

 

 

 

Віртуальна екскурсія музеями України 

 

 

 

 

МАО

Підсумковий урок за семестр .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування цікавих задач .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

3 клас

ІІ семестр

 

Розділ « Живі організми . Рослини »

Тиждень 17

 

 

МОВ

Що потрібне рослинам ? Рослини –  організми .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: вибіркове списування .

 

4-5

 

 

 

 

Що потрібне рослинам ? Види рослин .

Живлення і дихання рослин .

 

4-5

 

 

 

 

 

Досліджую квіткові рослини . Будова квіткових рослин .

 

6-7

 

 

 

МОВ

Досліджую квіткові рослини . Групи рослин . Види плодів рослин .

Українська мова в інтегрованому курсі: спільнокореневі слова . Суфікс .

 

6-7

 

 

 

 

ТЕО

Дізнаюся про особливості хвойних рослин . Будова хвойних рослин .

Технології в інтегрованому курсі :

Виготовлення вирбів із покидькового матеріалу у формі рослин .

 

8-9

 

 

 

 

Дізнаюся про особливості хвойних рослин . Порівняльна характеристика квіткової та хвойної рослин .

 

8-9

 

 

 

МАО

Звідки з’явилися рослини ? Культурні та дикорослі рослини .

Математика в інтегрованому курсі:

порівняння висоти рослин , задачі на різницеве порівняння .

 

 

12-13

 

Тиждень 18

 

 

МОВ

Звідки з’явилися рослини ? Професії людей , які вирощують рослини та до-глядають за ними .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання казки про культурну рос-

лину .

 

 

12-13

 

 

 

 

Визначаю умови для життя рослин .

Світлолюбні рослини та рослини , які ростуть у затінку .

 

14-15

 

 

 

 

Визначаю умови для життя рослин .

Середовище існування рослин .

 

14-15

 

 

 

МОВ

Пристосування рослин .Вологолюбні рослини та рослини посушливих сте-пів.

Українська мова в інтегрованому курсі: вигадування кінцівки казки за її початком .

 

 

16-17

 

 

 

ТЕО

Пристосування рослин .Найважливіші умови існування рослин .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення квітки в техніці орігамі .

 

16-17

 

 

 

 

Як розмножуються рослини ? Практична робота : вирощування фіал-ки стебловими живцями .

 

20-21

 

 

 

МАО

Як розмножуються рослини ? Способи розмноження рослин .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування числових виразів .

 

20-21

 

Тиждень 19

 

 

МОВ

Гриби – живі організми . Визначаю різноманітність грибів . Будова грибів .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: іменники , творче списування .

 

22-23

 

 

 

 

Визначаю різноманітність грибів . Порівняльна характеристика грибів з рослинами та тваринами .

 

22-23

 

 

 

 

Визначаю користь рослин . Лікарські рослини .

 

24-25

 

 

 

МОВ

Визначаю користь рослин . Лікувальні властивості рослин .

Українська мова в інтегрованому курсі: списування тексту , складання твору-опису про одну з лікарських рос-

лин .

 

24-25

 

 

 

 

ТЕО

Коли рослина – ворог ? Отруйні росли-ни .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення ребусів .

 

28-29

 

 

 

 

Коли рослина – ворог ? Санітарно-гігієнічні правила після догляду за кім-

натними рослинами .

 

28-29

 

 

 

МАО

Закріплення вивченого матеріалу за розділом « Живі організми . Рослини ».

Математика в інтегрованому курсі:

подання правил у вигляді алгоритмів .

 

 

Тиждень 20

 

 

МОВ

Кімнатні рослини .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: доповідь про свою улюблену кімна-тну рослину .

 

29

 

 

 

 

Діагностувальна робота з розділу

« Живі організми . Рослини »

 

 

 

 

 

 

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про росли-ни .

 

30-31

 

 

 

МОВ

Застосовую знання про рослини .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: цікаві факти про рослини дивного лісу . Гра « Я знаю 5 рослин »

 

30-31

 

 

 

 

ТЕО

Застосовую знання про рослини .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення поробки з насінин .

 

30-31

 

 

 

 

Екскурсія до ботанічного саду з метою вивчення різних видів рослин .

 

 

Розділ « Живі організми . Тварини »

 

 

МАО

Чи впливають тварини на природу ? Групи тварин .

Математика в інтегрованому курсі:

порівняння тварин за розміром , роз-в’язування задач на різницеве порівня-ння.

 

 

32-33

 

Тиждень 21

 

 

МОВ

Чи впливають тварини на природу ? Значення тварин у природі .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: іменник – самостійна частина мови .

Вміння знаходити іменники в тексті .

 

32-33

 

 

 

 

Яких тварин найбільше ? Комахи . Бу-

дова тіла комах . Середовище існуван-ня комах .

 

36-37

 

 

 

 

Яких тварин найбільше ? Види тварин.

Групи тварин  .

 

36-37

 

 

 

МОВ

Хто заселяє водойми ? Риби . Будова тіла риб .

Українська мова в інтегрованому курсі: прикметник – самостійна части-на мови .

 

 

38-39

 

 

 

ТЕО

Хто заселяє водойми ? Риби . Морські та прісноводні риби .

Технології в інтегрованому курсі :

колаж « На дні млрському » .

 

38-39

 

 

 

 

Вивчаю тварин суходолу . Земноводні тварини . Хвостаті та безхвості земно-водні .

 

40-41

 

 

 

МАО

Вивчаю тварин суходолу . Плазуни .

Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на різницеве порівняння та на знаходження суми .

 

40-41

 

Тиждень 22

 

 

МОВ

Птахи . Різноманітність птахів . Будова тіла птахів .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: текст , визначення типів тексту .

 

44-45

 

 

 

 

Різноманітність птахів . Групи птахів за способами живлення .

44-45

 

 

 

 

 

Дізнаюся про турботливість птахів . Перелітні та осілі птахи .

 

46-47

 

 

 

МОВ

Дізнаюся про турботливість птахів . Різні періоди у житті перелітних пта-хів.

Українська мова в інтегрованому курсі: розрізнення прийменників та префіксів .

 

 

46-47

 

 

 

ТЕО

Як живуть звірі ? Види звірів : наземні,

підземні , що мешкають у водному середовищі .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення годівничок із пластико-вих пляшок або паперових коробок .

 

 

48-49

 

 

 

 

Як живуть звірі ? Основні ознаки зві-рів.

 

48-49

 

 

 

МАО

Дізнаюся про турботливість звірів . Як звірі доглядають за своїми малюками ?

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач на вміщення .

 

52-53

 

Тиждень 23

 

 

МОВ

Дізнаюся про турботливість звірів . Як звірі готуються до виведення потом-ства ?

Українська мова в інтегрованому кур-сі: визначення частин мови та членів речення .

 

 

52-53

 

 

 

 

Чим дикі звірі відрізняються від свій-ських ? Процес одомашнення .

 

54-55

 

 

 

 

Чим дикі звірі відрізняються від свій-ських ? Порівняльна характеристика диких та свійськи тварин .

 

54-55

 

 

 

МОВ

Застосовую знання про тварин .

Українська мова в інтегрованому курсі: розшифрування слів .

 

58-59

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО

Застосовую знання про тварин .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення лепбуку « Тварини » .

 

58-59

 

 

 

 

Діагностувальна робота за розділом

« Живі організми . Тварини » .

 

 

 

 

МАО

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Закріплення вивченого мате-рілу .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування цікавих математичних задач із життя тварин за змістом .

 

 

Тиждень 24

 

 

МОВ

Екскурсія до зоопарку з метою вивчен-ня основних ознак різних груп тварин .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання усного тексту-опису тва-рини ( на вибір учнів ) .

 

 

 

Розділ « Людина та її організм »

 

 

 

Розрізняю системи органів людини . Органи . Системи органів .

 

60-61

 

 

 

 

Розрізняю системи органів людини .  Система органів чуття , травна систе-ма , система органів дихання , крово-носна система , опорно-рухова систе-ма .

 

 

60-61

 

 

 

МОВ

Вивчаю скелет і м’язи . Опорно-рухова система .

Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень тексту слова-ми із довідки .

 

 

62-63

 

 

 

ТЕО

Вивчаю скелет і м’язи . Як працюють м’язи . Правильна постава .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення виробу в техніці орігамі .

 

62-63

 

 

 

 

Вивчаю травну систему . Будова трав-ної системи .

 

66-67

 

 

 

МАО

Вивчаю травну систему . Травлення . Поживні речовини .

Математика в інтегрованому курсі:

вилучення зайвих предметів .

 

 

66-67

 

Тиждень 25

 

 

МОВ

Складаю раціон харчування . Продук-ти рослинного та тваринного походження .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: твоє меню на день .

 

 

68-69

 

 

 

 

Складаю раціон харчування . Повноці-нне здорове харчування .

 

68-69

 

 

 

МОВ

Вивчаю систему органів дихання . Га-зообмін .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання пам’ятки « Бережи органи дихання » .

 

 

72-73

 

 

 

ТЕО

Вивчаю систему органів дихання . Живий вентилятор – легені .

Технології в інтегрованому курсі :

конструювання моделі органів дихан-ня .

 

72-73

 

 

 

 

Дізнаюся про функції кровоносної сис-теми . Кровообіг .

 

74-75

 

 

 

МАО

Дізнаюся про функції кровоносної сис-теми . Складові кровоносної системи та їх функції .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач на зведення до одиниці .

 

 

 

74-75

 

Тиждень 26

 

 

МОВ

Чи є шкіра органом тіла ? Функції шкі-

ри .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання розповіді за світлинами .

 

76-77

 

 

 

 

Чи є шкіра органом тіла ? Похідні шкіри . Ознайомлення з правилами гі –

гієни по догляду за шкірою .

 

76-77

 

 

 

 

Про що говорять органи чуття ? Назви органів чуття .

 

80-81

 

 

 

МОВ

Про що говорять органи чуття ? Отри-мання інформації завдяки органам чу-ття .

Українська мова в інтегрованому курсі: дієслово – самостійна частина мови .

 

 

80-81

 

 

 

ТЕО

Застосовую знання про людину та її організм .

Технології в інтегрованому курсі :

конструювання моделі зубного ряду .

 

82-83

 

 

 

 

Діагностувальна робота за розділом

« Людина та її організм » .

 

 

 

 

МАО

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про люди-ну та її організм .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач із підручника .

 

82-83

 

Тиждень 27

 

 

МОВ

Віртуальна екскурсія до музею людсь-кого тіла .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання розповіді для екскурсії за планом .

 

 

 

Розділ « Моя шкільна і місцева громада »

 

 

 

Визначаю правила спілкування . Ввіч-ливі слова .

 

84-85

 

 

 

 

Визначаю правила спілкування . Пра-вила ввічливості .

 

84-85

 

 

 

МОВ

Чи вмію я слухати ?  Спілкування .

Українська мова в інтегрованому курсі: складання правил спілкування .

 

88-89

 

 

 

 

ТЕО

Чи вмію я слухати ? Правила спілкува-

ння .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення плакату « Спілкуйся пра-вильно» .

 

88-89

 

 

 

 

Вчуся розумітися . Міміка . Жести .

90-91

 

 

 

МАО

Вчуся розумітися . Що сприяє порозу-мінню ?

Математика в інтегрованому курсі:

складові поняття « задача » , доповне-ння задачі запитанням .

 

 

90-91

 

Тиждень 28

 

 

МОВ

Які вчинки корисні для спільноти ? Що об’єднує людей ?

Українська мова в інтегрованому кур-сі: розвиток вмінні знаходити в тексті іменники , вжиті в однині .

 

 

92-93

 

 

 

 

Які вчинки корисні для спільноти ? Турбота . Хто потребує особливого пі-

клування ?

 

92-93

 

 

 

 

Волонтерство : навіщо і як допомагати іншим ? Закон України « Про волон-терську діяльність » .

 

96-97

 

 

 

МОВ

Волонтерство : навіщо і як допомагати іншим ? Характеристики волонтерства.

Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень словами за змістом .

 

 

96-97

 

 

 

ТЕО

Моя громада . Ти – громадянин Украї-

ни .

Технології в інтегрованому курсі :

виготовлення лепбуку « Мова в нашо-му житті » .

 

 

98-99

 

 

 

 

Моя громада . Яких людей можна на –

звати гідними громадянами ?

 

98-99

 

 

 

МАО

Шкільна громада . Роль учнів , батьків

та вчителів в шкільній громаді .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач різних типів .

 

100-101

 

Тиждень 29

 

 

МОВ

Шкільна громада . Дії шкільної грома-ди .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання правил шкільної грома-ди .

 

 

100-101

 

 

 

 

Діагностувальна робота за розділом

« Моя шкільна і місцева громади » .

 

 

 

 

 

 

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про шкіль-

ну і місцеву громади .

 

104-105

 

 

 

МОВ

Застосовую знання про шкільну і міс-цеву громади .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: створення інформаційного плакату « Якою учні хочуть бачити школу ? »

 

 

104-105

 

 

 

ТЕО

Закріплення вивченого матеріалу .

Технології в інтегрованому курсі :

аплікація « Школа майбутнього » .

 

 

 

Розділ « Моя культурна спадщина »

 

 

 

Що розповідає про минуле ? Пам’ятки України .

 

106-107

 

 

 

МАО

Що розповідає про минуле ? Музеї  України .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач на визначення тривалості подій .

 

 

106-107

 

Тиждень 30

 

 

МОВ

Історичні та культурні пам’ятки Украї-ни . Види історичних джерел .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: розкриття значення змісту вислову

« любити свою країну » .

 

 

108-109

 

 

 

 

Історичні та культурні пам’ятки Украї-ни . Культурна спадщина .

 

108-109

 

 

 

 

Відомі особи культури і мистецтва Ук-раїни . Славетні українці , Ліна Косте-

нко .

 

110-111

 

 

 

МОВ

Відомі особи культури і мистецтва Ук-раїни . Славетні українці . Микола Ли-сенко , Богдан Ступка .

Українська мова в інтегрованому курсі: виразне читання віршів Ліни Костенко .

 

110-111

 

 

 

 

ТЕО

Видатні спортсмени/спортсменки Ук –раїни . Олімпійські ігри .

Технології в інтегрованому курсі :

проєкт « Видатні українці » .

 

112-113

 

 

 

 

Видатні спортсмени/спортсменки Ук –раїни . Паралімпійські ігри .

 

 

112-113

 

 

 

МАО

Визначаю способи мандрування . Різні види транспорту .

Математика в інтегрованому курсі:

 . задач на визначення ча-су , ціни , вартості .

 

 

116-117

 

Тиждень 31

 

 

 

Визначаю способи мандрування . Пе –реваги й недоліки кожного способу .

 

116-117

 

 

 

МОВ

Організовую подорож . Маршрут .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання казки про пригоди шко-лярів у соляних печерах .

 

118-119

 

 

 

ТЕО

Організовую подорож . Карта маршру-ту .

Технології в інтегрованому курсі :

складання маршруту уявної подорожі .

 

118-119

 

 

 

 

Українські винахідники та мандрівни-ки . Поняття « першовідкривач» . Юрій Лисянський .

122-123

 

 

 

МАО

Іноземні винахідники та мандрівники .

Марко Поло , Христофор Колумб , Ва-ско да Гама .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач на визначення ча-су подій .

 

 

122-123

 

Тиждень 32

 

 

МОВ

Роль винаходів у нашому житті . Роз-виток фантазії і знань для успішного винахідництва .

Українська мова в інтегрованому курсі: характеристика дій головних ге-роїв переглянутого мультфільму .

 

 

124-125

 

 

 

ТЕО

Роль винаходів у нашому житті .

Технології в інтегрованому курсі :

ліплення з пластиліну вигаданого при-ладу .

 

124-125

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна  робота з розділу

« Моя культурна спадщина » .

 

 

 

 

МАО

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про куль-турну спадщину .

Математика в інтегрованому курсі:

розгадування ребусів .

 

 

126-127

 

Тиждень 33

 

 

 

Застосовую знання про культурну спа-дщину .

 

126-127

 

 

 

МОВ

Екскурсія до історичного музею з ме-тою вивчення об’єктів культурної спа-дщини .

Українська мова в інтегрованому курсі: мовна гра « Моя культурна спад-щина »

 

 

 

 

Розділ « Ми – громадяни України . Ми – європейці »

 

 

ТЕО

Збираю відомості про минуле . Істори-чна пам’ятка .

Технології в інтегрованому курсі :

конструювання українського народно-го костюму .

 

 

128-129

 

 

 

 

Збираю відомості про минуле . Істори-чне джерело . Дослідження історично-го джерела за пам’яткою ( на вибір )

 

128-129

 

 

 

МАО

Подорожую в минулому . Сім чудес України .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування задач на визначення тривалості подій .

 

 

132-133

 

Тиждень 34

 

 

МОВ

Подорожую в минулому . Читання та аналіз уривку з легенди .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: обговорення зображеного на малю-нку .

 

 

132-133

 

 

 

 

Що об’єднує українців ? Спільнота .

134-135

 

 

 

 

Що об’єднує українців ? Спільне та відмінне різних груп людей .

 

134-135

 

 

 

МОВ

Україна – демократична держава . День народження України .

Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток вміння ставити питан-ня до прикметників з тексту .

 

 

138-139

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО

Україна – демократична  , незалежна , правова держава .

Технології в інтегрованому курсі :

створення лепбуку « Подорожуємо Ук-раїною » .

 

 

138-139

 

 

 

 

Держави-сусіди України . Робота з ка-ртою .

 

140-141

 

 

 

МАО

Держави-сусіди України . Прапори де-ржав-сусідів України .

Математика в інтегрованому курсі:

обчислення значень виразів .

 

140-141

 

Тиждень 35

 

 

МОВ

Держави-сусіди України . Робота в групах .

Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання розповіді про одну із кра-їн-сусідів України за планом .

 

 

140-141

 

 

 

 

Навіщо держави об’єднуються ? Євро-пейські держави . Робота з картою .

 

144-145

 

 

 

 

Навіщо держави об’єднуються ? Євро-пейський союз . Гімн ЄС .

 

144-145

 

 

 

МОВ

Застосовую знання за розділом « Ми – громадяни України . Ми – європейці ».

Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді « Подоро-жую Україною » за схемою .

 

 

148-149

 

 

 

ТЕО

Застосовую знання за розділом « Ми – громадяни України . Ми – європейці ».

Технології в інтегрованому курсі :

робота з картою . Гра « Я знаю країни Європи та їх столиці » .

 

 

148-149

 

 

 

 

Діагностувальна робота за розділом 

 « Ми – громадяни України . Ми – європейці ».

 

 

 

 

МАО

Аналіз результатів діагностувальної роботи . Підсумковий урок .

Математика в інтегрованому курсі:

розв’язування «веселих » задач .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку