Автори підручника : Ломаковська Г.В. , Єресько Т.П. , Проценко Г.О. за редакцією М.С. Вашуленка
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
3 клас
І семестр
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
авт. М.Вашуленко, Г.Ломаковська, Т.Єресько, Г.Проценко
№ уроку |
Дата |
|
Тема |
Підруч-ник |
Примітка |
Розділ «Я людина » Тиждень 1 |
|||||
|
|
МОВ |
Я росту . Фактори росту і розвитку ди-тини . Українська мова в інтегрованому кур-сі: усний твір на тему « Що змінюється у тобі протягом життя ? » |
4-5 |
|
|
|
ТЕО |
Виявляю зміни . Внутрішній світ лю-дини . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення колажу «Моя біографія». |
6-7 |
|
|
|
|
Визначаю риси характеру . |
8-9 |
|
|
|
МАО |
Визначаю риси характеру людини . Математика в інтегрованому курсі: робота з діаграмами . |
8-9 |
|
Тиждень 2 |
|||||
|
|
МОВ |
Хто такий оптиміст ? Дослідження не-повторності кожної людини . Українська мова в інтегрованому курсі: вигадую рецепт гарного наст-рою . |
10-11 |
|
|
|
|
Характеризую людей . Дослідження неповторності кожної людини . |
14-15 |
|
|
|
|
Характеризую людей . Яких людей ти вважаєш красивими ? |
14-15 |
|
|
|
МОВ |
Визначаю свої потреби і бажання . Першочергові та другорядні потреби . Українська мова в інтегрованому курсі: робота з висловами . |
16-17 |
|
|
|
ТЕО |
Визначаю свої потреби і бажання . Технології в інтегрованому курсі : лепбук « Наші потреби» . |
16-17 |
|
|
|
|
Іду до мети . Необхідні якості для до-сягнення мети . |
18-19 |
|
|
|
МАО |
Вивчаю права дитини . Математика в інтегрованому курсі: розв’язання задач .
|
20-21 |
|
Тиждень 3 |
|||||
|
|
МОВ |
Вивчаю права дитини . Міжнародні до-кументи , що вивчають права дитини . Українська мова в інтегрованому курсі: складання зв’язного висловлю-вання «Кожна дитина маэ право на …» |
20-21 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу « Я людина» . |
|
|
|
|
|
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про себе . |
24-25 |
|
Розділ « Я серед людей » |
|||||
|
|
МОВ |
Які існують стосунки між людьми . Українська мова в інтегрованому курсі: текст , головна мета тексту , аб- зац . |
26-27 |
|
|
|
ТЕО |
Що таке ефективне спілкування ? Технології в інтегрованому курсі : виготовлення подарунку до Дня вчителя , дотримуючись правил спіл-кування . |
28-29 |
|
|
|
|
Що таке ефективне спілкування ? Правила спілкування |
28-29 |
|
|
|
МАО |
Будую дружні стосунки . Математика в інтегрованому курсі: встановлення послідовності подій . |
30-31 |
|
Тиждень 4 |
|||||
|
|
МОВ |
Безпечна поведінка в мережі Інтернет . Українська мова в інтегрованому курсі: листування в Інтнрнеті . |
34-35 |
|
|
|
|
Вплив реклами на рішення і поведінку людей . Правдива і неправдива інфор – мація . |
36-37 |
|
|
|
|
Визначаю шкільні правила . |
38-39 |
|
|
|
МОВ |
Визначаю шкільні правила . Традиції школи . Українська мова в інтегрованому курсі: робота з прислів’ями . Окличні речення . |
38-39 |
|
|
|
ТЕО |
Вчуся планувати . Режим дня . Технології в інтегрованому курсі : креслення діаграми « Як розподіляти час» . |
42-43 |
|
|
|
|
Вчуся планувати . Сплануй свій день . |
42-43 |
|
|
|
МАО |
Планую в команді . Успіх командної роботи . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів . |
44-45 |
|
Тиждень 5 |
|||||
|
|
МОВ |
Планую в команді . Українська мова в інтегрованому курсі: складання плану дій . |
44-45 |
|
|
|
|
Визначаю мій особистий простір . Комфортне спілкування . |
46-47 |
|
|
|
|
Люди з особливими потребами . Дружні стосунки з дітьми , які мають певні проблеми зі здоров’ям . |
50-51 |
|
|
|
МОВ |
Толерантність . Ознаки толерантності . Українська мова в інтегрованому курсі: будова тексту . Головні члени речення . |
52-53 |
|
|
|
ТЕО |
Усі люди цінні . Раси дюдей . Технології в інтегрованому курсі : Виготовлення виробу « Щире серце » . |
54-55 |
|
|
|
|
Вчуся справедливості . Великодушність . |
56-57 |
|
|
|
МАО |
Булінг . Як йому протидіяти ? Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на знаходження частини числа . |
60-61 |
|
Тиждень 6 |
|||||
|
|
МОВ |
Досліджую родинні традиції і свята . Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді за світлина-ми . |
62-63 |
|
|
|
|
Розповідаю про традиції збереження здоров’я в родині . Складники здоров’я |
64-65 |
|
|
|
|
Ознайомлення із традиціями інших культур . Цікаві факти про Україну . |
66-67 |
|
|
|
МОВ |
Застосовую знання про інших людей . Українська мова в інтегрованому курсі: складання міні-твору « Людина народжується для …» . |
70-71 |
|
|
|
ТЕО |
Застосовую знання про інших людей . Технології в інтегрованому курсі : Виготовлення емблеми своєї родини . |
70-71 |
|
|
|
|
Діагносувальна робота з розділу « Я серед людей ». |
|
|
|
|
МАО |
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач за розкладом тре-нувань родини . |
|
|
Розділ « Як людина пізнає природу » |
|||||
Тиждень 7 |
|||||
|
|
МОВ |
Вивчаю методи пізнання природи . Жива і нежива природа . Українська мова в інтегрованому курсі: народні прикмети . |
72-73 |
|
|
|
|
Вивчаю методи пізнання природи : опис , спостереження , вимірювання . |
72-73 |
|
|
|
|
Застосовую методи пізнання . Досліджую горобину . |
74-75 |
|
|
|
МОВ |
Застосовую методи пізнання . Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді за планом . |
74-75 |
|
|
|
ТЕО |
Визначаю методи пізнання природи . Технології в інтегрованому курсі : Виготовлення павучка з rудзиків . |
76-77 |
|
|
|
МАО |
Визначаю методи пізнання природи . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на визначення відстані . |
76-77 |
|
Тиждень 8 |
|||||
|
|
МОВ |
Класифікую прилади . Лабораторне обладнання . Українська мова в інтегрованому курсі: розповідь про призначення обла-днань , які є в школі . |
80-81 |
|
|
|
|
Досліджую властивості речовин . Практична робота . Проведення дослі-дів . |
82-83 |
|
|
|
|
Досліджую властивості речовин . Проведення дослідів . |
82-83 |
|
|
|
МОВ |
Встановлюю зв’язки між об’єктами природи . Зміни у природі . Українська мова в інтегрованому курсі: пряме і переносне значення слів.
|
84-85 |
|
|
|
ТЕО |
Встановлюю зв’язки між об’єктами природи . Причини і наслідки . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення веселки . |
84-85 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу « Як людина пізнає природу » . |
|
|
|
|
МАО |
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про приро-ду . Математика в інтегрованому курсі: дії з іменованими числами . |
88-89 |
|
Розділ « Вода » |
|||||
Тиждень 9 |
|||||
|
|
МОВ |
Вивчаю властивості речовин на прик- ладі води . Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді за світли-нами . |
90-91 |
|
|
|
|
Вивчаю властивості речовин на прик- ладі води . Три стани води . Розчин . |
90-91 |
|
|
|
|
Визначаю властивості води в довкіллі . Прозорість води . |
92-93 |
|
|
|
МОВ |
Визначаю властивості води в довкіллі . Українська мова в інтегрованому курсі: слова , вжиті в переносному зна- ченні . |
92-93 |
|
|
|
ТЕО |
Де на Землі міститься вода . Технології в інтегрованому курсі : розв’язування задач на знаходження маси . |
94-95 |
|
|
|
|
Звідки у воді сіль ? Види водойм . Ме- шканці водойм . Мертве море . |
98-99 |
|
|
|
МАО |
Вода в житті людини . Охорона во-дойм . Вода-чарівниця . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач за схемами . |
100-101 |
|
Тиждень 10 |
|||||
|
|
МОВ |
Вода в житті людини . Охорона во-дойм . Витрати води на день . Українська мова в інтегрованому курсі: спільнокореневі слова , визна-чення кореня та основи слова . |
100-101 |
|
|
|
|
Вода : друг чи ворог ? Руйнівна сила води . |
102-103 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу « Во- да » . |
|
|
|
|
МОВ |
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді за опорни-ми словами . |
|
|
|
|
ТЕО |
Застосовую знання про воду . Технології в інтегрованому курсі : проєкт « Вода-чарівниця » . |
106-107 |
|
|
|
|
Віртуальна екскурсія до природничого музею . Мешканці морів . |
|
|
Розділ « Повітря » |
|||||
|
|
МАО |
Які властивості має повітря ? Чисте повітря . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування схематичних задач . |
108-109 |
|
Тиждень 11 |
|||||
|
|
МОВ |
Які властивості має повітря ? Атмосфера . Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток вміння формулювати та записувати висновки . |
108-109 |
|
|
|
|
Вивчаю складники повітря . Суміш газів . |
110-111 |
|
|
|
|
Вивчаю складники повітря . Кому потрібне повітря ? |
110-111 |
|
|
|
МОВ |
Чому повітря рухається ? Яку роботу виконує вітер ? Українська мова в інтегрованому курсі: слова з переносним значенням . |
112-113 |
|
|
|
ТЕО |
Чому повітря рухається ? Технології в інтегрованому курсі : Виготовлення виробу « Кораблик » із природничого матеріалу . |
112-113 |
|
|
|
|
Чи впливає вітер на природу ? Напря-мок вітру . |
114-115 |
|
|
|
МАО |
Чи впливає вітер на природу ? Способи очищення повітря на планеті . Математика в інтегрованому курсі: повторення таблиці множення , обчис- лення виразів . |
114-115 |
|
Тиждень 12 |
|||||
|
|
МОВ |
Визначаю напрямки руху вітру . Сто-рони горизонту . Українська мова в інтегрованому курсі: розбір слів за будовою . |
116-117 |
|
|
|
|
Визначаю напрямки руху вітру . Роза вітрів . |
116-117 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу « Повітря ». |
|
|
|
|
МОВ |
Аналіз результатів діагностувальної роботи .Застосовую знання про повіт- ря . Українська мова в інтегрованому курсі: складання загадок , використо-вуючи знання про повітря . |
120-121 |
|
|
|
ТЕО |
Застосовую знання про повітря . Технології в інтегрованому курсі : оформлення казки « Подорож повітря-ної кульки » у вигляді книжки з ілюс-траціями . |
121 |
|
Розділ « Корисні копалини. Грунт » |
|||||
|
|
|
Вивчаю корисні копалини .Властивості корисних копалин . |
122-123 |
|
|
|
МАО |
Вивчаю корисні копалини .Властивості корисних копалин . Математика в інтегрованому курсі: закріплення поняття площі на основі фізичної карти України . |
122-123 |
|
Тиждень 13 |
|||||
|
|
МОВ |
Чи потрібні корисні копалини людині? Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень . |
124-125 |
|
|
|
|
Чи потрібні корисні копалини людині? Паливні , рудні та будівельні корисні копалини . |
124-125 |
|
|
|
|
Досліджую корисні копалини України. Умовні позначки корисних копалин . |
126-127 |
|
|
|
МОВ |
Як утворюється грунт ? Чорнозем – наше багатство . Українська мова в інтегрованому курсі: робота з прислів’ями , розкриття їх змісту . |
130-131 |
|
|
|
ТЕО |
Як утворюється грунт ? Родючість – основна властивість грунту . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення знаку збереження грунтів . |
130-131 |
|
|
|
|
Склад грунту та його родючість . Причини руйнування грунтів . |
132-133 |
|
|
|
МАО |
Склад грунту та його родючість . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць . |
132-133 |
|
Тиждень 14 |
|||||
|
|
МОВ |
Що збагачує грунт ? Властивості грунту . Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді « Професія дощового черв’яка » . |
134-135 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота за розділом « Корисні копалини . Грунт » . |
|
|
|
|
|
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про корис-ні копалини та грунт . |
138-139 |
|
|
|
МОВ |
Віртуальна подорож Україною . Українська мова в інтегрованому курсі: добірка цікавих фактів про Ук-раїну , розгадування ребусів . |
|
|
|
|
ТЕО |
Закріплення вивченого матеріалу . Технології в інтегрованому курсі : підготовка міні-проєктів « Корисні копалини у житті людей » , « Грунт : відомий і невідомий » |
139 |
|
Розділ « Енергія в нашому житті » |
|||||
|
|
|
Що таке енергія ? Джерела енергії . |
140-141 |
|
|
|
МАО |
Що таке енергія ? Види енергії . Математика в інтегрованому курсі: складання задач за малюнками . |
140-141 |
|
Тиждень 15 |
|||||
|
|
МОВ |
Досліджую вплив енергії Сонця . Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень за змістом прочитаного тексту . |
142-143 |
|
|
|
|
Досліджую вплив енергії Сонця . Со – нячне світло і тепло . |
142-143 |
|
|
|
|
Вивчаю невичерпні джерела енергії . Невичерпні та вичерпні джерела енер-гії . |
144-145 |
|
|
|
МОВ |
Вивчаю невичерпні джерела енергії . Енергія Сонця , вітру , води . Українська мова в інтегрованому курсі:казка « Друзі – не розлий вода » . |
144-145 |
|
|
|
ТЕО |
Які прилади споживають енергію ? Звідки приходить електрика ? Технології в інтегрованому курсі : виготовлення вітрячка . |
148-149 |
|
|
|
|
Які прилади споживають енергію ? Збереження електроенергії . |
148-149 |
|
|
|
МАО |
Як « спіймати » вітер ? Математика в інтегрованому курсі: складання та розв’язування задач за малюнком . |
150-151 |
|
Тиждень 16 |
|||||
|
|
МОВ |
Як « спіймати » вітер ? Використання людиною енергії вітру . Українська мова в інтегрованому кур-сі: дзвінкі та глухі приголосні звуки . |
150-151 |
|
|
|
|
Досліджую енергію води . Гідроелектростанції . |
152-153 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота за розділом « Енергія в нашому житті » . |
|
|
|
|
МОВ |
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про енергію . Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень тексту слова-ми з довідки . |
156-157 |
|
|
|
ТЕО |
Застосовую знання про енергію . Технології в інтегрованому курсі : проєкт « Будинок майбутнього» . |
156 |
|
|
|
|
Віртуальна екскурсія музеями України |
|
|
|
|
МАО |
Підсумковий урок за семестр . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування цікавих задач . |
|
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
3 клас
ІІ семестр
Розділ « Живі організми . Рослини » |
|||||
Тиждень 17 |
|||||
|
|
МОВ |
Що потрібне рослинам ? Рослини – організми . Українська мова в інтегрованому кур-сі: вибіркове списування . |
4-5 |
|
|
|
|
Що потрібне рослинам ? Види рослин . Живлення і дихання рослин . |
4-5
|
|
|
|
|
Досліджую квіткові рослини . Будова квіткових рослин . |
6-7 |
|
|
|
МОВ |
Досліджую квіткові рослини . Групи рослин . Види плодів рослин . Українська мова в інтегрованому курсі: спільнокореневі слова . Суфікс . |
6-7
|
|
|
|
ТЕО |
Дізнаюся про особливості хвойних рослин . Будова хвойних рослин . Технології в інтегрованому курсі : Виготовлення вирбів із покидькового матеріалу у формі рослин . |
8-9 |
|
|
|
|
Дізнаюся про особливості хвойних рослин . Порівняльна характеристика квіткової та хвойної рослин . |
8-9 |
|
|
|
МАО |
Звідки з’явилися рослини ? Культурні та дикорослі рослини . Математика в інтегрованому курсі: порівняння висоти рослин , задачі на різницеве порівняння . |
12-13 |
|
Тиждень 18 |
|||||
|
|
МОВ |
Звідки з’явилися рослини ? Професії людей , які вирощують рослини та до-глядають за ними . Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання казки про культурну рос- лину . |
12-13 |
|
|
|
|
Визначаю умови для життя рослин . Світлолюбні рослини та рослини , які ростуть у затінку . |
14-15 |
|
|
|
|
Визначаю умови для життя рослин . Середовище існування рослин . |
14-15 |
|
|
|
МОВ |
Пристосування рослин .Вологолюбні рослини та рослини посушливих сте-пів. Українська мова в інтегрованому курсі: вигадування кінцівки казки за її початком . |
16-17 |
|
|
|
ТЕО |
Пристосування рослин .Найважливіші умови існування рослин . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення квітки в техніці орігамі . |
16-17 |
|
|
|
|
Як розмножуються рослини ? Практична робота : вирощування фіал-ки стебловими живцями . |
20-21 |
|
|
|
МАО |
Як розмножуються рослини ? Способи розмноження рослин . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування числових виразів . |
20-21 |
|
Тиждень 19 |
|||||
|
|
МОВ |
Гриби – живі організми . Визначаю різноманітність грибів . Будова грибів . Українська мова в інтегрованому кур-сі: іменники , творче списування . |
22-23 |
|
|
|
|
Визначаю різноманітність грибів . Порівняльна характеристика грибів з рослинами та тваринами . |
22-23 |
|
|
|
|
Визначаю користь рослин . Лікарські рослини . |
24-25 |
|
|
|
МОВ |
Визначаю користь рослин . Лікувальні властивості рослин . Українська мова в інтегрованому курсі: списування тексту , складання твору-опису про одну з лікарських рос- лин . |
24-25
|
|
|
|
ТЕО |
Коли рослина – ворог ? Отруйні росли-ни . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення ребусів . |
28-29 |
|
|
|
|
Коли рослина – ворог ? Санітарно-гігієнічні правила після догляду за кім- натними рослинами . |
28-29 |
|
|
|
МАО |
Закріплення вивченого матеріалу за розділом « Живі організми . Рослини ». Математика в інтегрованому курсі: подання правил у вигляді алгоритмів . |
|
|
Тиждень 20 |
|||||
|
|
МОВ |
Кімнатні рослини . Українська мова в інтегрованому кур-сі: доповідь про свою улюблену кімна-тну рослину . |
29 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу « Живі організми . Рослини » |
|
|
|
|
|
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про росли-ни . |
30-31 |
|
|
|
МОВ |
Застосовую знання про рослини . Українська мова в інтегрованому кур-сі: цікаві факти про рослини дивного лісу . Гра « Я знаю 5 рослин » |
30-31
|
|
|
|
ТЕО |
Застосовую знання про рослини . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення поробки з насінин . |
30-31 |
|
|
|
|
Екскурсія до ботанічного саду з метою вивчення різних видів рослин . |
|
|
Розділ « Живі організми . Тварини » |
|||||
|
|
МАО |
Чи впливають тварини на природу ? Групи тварин . Математика в інтегрованому курсі: порівняння тварин за розміром , роз-в’язування задач на різницеве порівня-ння. |
32-33 |
|
Тиждень 21 |
|||||
|
|
МОВ |
Чи впливають тварини на природу ? Значення тварин у природі . Українська мова в інтегрованому кур-сі: іменник – самостійна частина мови . Вміння знаходити іменники в тексті . |
32-33 |
|
|
|
|
Яких тварин найбільше ? Комахи . Бу- дова тіла комах . Середовище існуван-ня комах . |
36-37 |
|
|
|
|
Яких тварин найбільше ? Види тварин. Групи тварин . |
36-37 |
|
|
|
МОВ |
Хто заселяє водойми ? Риби . Будова тіла риб . Українська мова в інтегрованому курсі: прикметник – самостійна части-на мови . |
38-39 |
|
|
|
ТЕО |
Хто заселяє водойми ? Риби . Морські та прісноводні риби . Технології в інтегрованому курсі : колаж « На дні млрському » . |
38-39 |
|
|
|
|
Вивчаю тварин суходолу . Земноводні тварини . Хвостаті та безхвості земно-водні . |
40-41 |
|
|
|
МАО |
Вивчаю тварин суходолу . Плазуни . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на різницеве порівняння та на знаходження суми . |
40-41 |
|
Тиждень 22 |
|||||
|
|
МОВ |
Птахи . Різноманітність птахів . Будова тіла птахів . Українська мова в інтегрованому кур-сі: текст , визначення типів тексту . |
44-45 |
|
|
|
|
Різноманітність птахів . Групи птахів за способами живлення . |
44-45
|
|
|
|
|
Дізнаюся про турботливість птахів . Перелітні та осілі птахи . |
46-47 |
|
|
|
МОВ |
Дізнаюся про турботливість птахів . Різні періоди у житті перелітних пта-хів. Українська мова в інтегрованому курсі: розрізнення прийменників та префіксів . |
46-47 |
|
|
|
ТЕО |
Як живуть звірі ? Види звірів : наземні, підземні , що мешкають у водному середовищі . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення годівничок із пластико-вих пляшок або паперових коробок . |
48-49 |
|
|
|
|
Як живуть звірі ? Основні ознаки зві-рів. |
48-49 |
|
|
|
МАО |
Дізнаюся про турботливість звірів . Як звірі доглядають за своїми малюками ? Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на вміщення . |
52-53 |
|
Тиждень 23 |
|||||
|
|
МОВ |
Дізнаюся про турботливість звірів . Як звірі готуються до виведення потом-ства ? Українська мова в інтегрованому кур-сі: визначення частин мови та членів речення . |
52-53 |
|
|
|
|
Чим дикі звірі відрізняються від свій-ських ? Процес одомашнення . |
54-55 |
|
|
|
|
Чим дикі звірі відрізняються від свій-ських ? Порівняльна характеристика диких та свійськи тварин . |
54-55 |
|
|
|
МОВ |
Застосовую знання про тварин . Українська мова в інтегрованому курсі: розшифрування слів . |
58-59
|
|
|
|
ТЕО |
Застосовую знання про тварин . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення лепбуку « Тварини » . |
58-59 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота за розділом « Живі організми . Тварини » . |
|
|
|
|
МАО |
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Закріплення вивченого мате-рілу . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування цікавих математичних задач із життя тварин за змістом . |
|
|
Тиждень 24 |
|||||
|
|
МОВ |
Екскурсія до зоопарку з метою вивчен-ня основних ознак різних груп тварин . Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання усного тексту-опису тва-рини ( на вибір учнів ) . |
|
|
Розділ « Людина та її організм » |
|||||
|
|
|
Розрізняю системи органів людини . Органи . Системи органів . |
60-61 |
|
|
|
|
Розрізняю системи органів людини . Система органів чуття , травна систе-ма , система органів дихання , крово-носна система , опорно-рухова систе-ма . |
60-61 |
|
|
|
МОВ |
Вивчаю скелет і м’язи . Опорно-рухова система . Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень тексту слова-ми із довідки . |
62-63 |
|
|
|
ТЕО |
Вивчаю скелет і м’язи . Як працюють м’язи . Правильна постава . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення виробу в техніці орігамі . |
62-63 |
|
|
|
|
Вивчаю травну систему . Будова трав-ної системи . |
66-67 |
|
|
|
МАО |
Вивчаю травну систему . Травлення . Поживні речовини . Математика в інтегрованому курсі: вилучення зайвих предметів . |
66-67 |
|
Тиждень 25 |
|||||
|
|
МОВ |
Складаю раціон харчування . Продук-ти рослинного та тваринного походження . Українська мова в інтегрованому кур-сі: твоє меню на день . |
68-69 |
|
|
|
|
Складаю раціон харчування . Повноці-нне здорове харчування . |
68-69 |
|
|
|
МОВ |
Вивчаю систему органів дихання . Га-зообмін . Українська мова в інтегрованому курсі: складання пам’ятки « Бережи органи дихання » . |
72-73 |
|
|
|
ТЕО |
Вивчаю систему органів дихання . Живий вентилятор – легені . Технології в інтегрованому курсі : конструювання моделі органів дихан-ня . |
72-73 |
|
|
|
|
Дізнаюся про функції кровоносної сис-теми . Кровообіг . |
74-75 |
|
|
|
МАО |
Дізнаюся про функції кровоносної сис-теми . Складові кровоносної системи та їх функції . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на зведення до одиниці . |
74-75 |
|
Тиждень 26 |
|||||
|
|
МОВ |
Чи є шкіра органом тіла ? Функції шкі- ри . Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання розповіді за світлинами . |
76-77 |
|
|
|
|
Чи є шкіра органом тіла ? Похідні шкіри . Ознайомлення з правилами гі – гієни по догляду за шкірою . |
76-77 |
|
|
|
|
Про що говорять органи чуття ? Назви органів чуття . |
80-81 |
|
|
|
МОВ |
Про що говорять органи чуття ? Отри-мання інформації завдяки органам чу-ття . Українська мова в інтегрованому курсі: дієслово – самостійна частина мови . |
80-81 |
|
|
|
ТЕО |
Застосовую знання про людину та її організм . Технології в інтегрованому курсі : конструювання моделі зубного ряду . |
82-83 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота за розділом « Людина та її організм » . |
|
|
|
|
МАО |
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про люди-ну та її організм . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач із підручника . |
82-83 |
|
Тиждень 27 |
|||||
|
|
МОВ |
Віртуальна екскурсія до музею людсь-кого тіла . Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання розповіді для екскурсії за планом . |
|
|
Розділ « Моя шкільна і місцева громада » |
|||||
|
|
|
Визначаю правила спілкування . Ввіч-ливі слова . |
84-85 |
|
|
|
|
Визначаю правила спілкування . Пра-вила ввічливості . |
84-85 |
|
|
|
МОВ |
Чи вмію я слухати ? Спілкування . Українська мова в інтегрованому курсі: складання правил спілкування . |
88-89
|
|
|
|
ТЕО |
Чи вмію я слухати ? Правила спілкува- ння . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення плакату « Спілкуйся пра-вильно» . |
88-89 |
|
|
|
|
Вчуся розумітися . Міміка . Жести . |
90-91 |
|
|
|
МАО |
Вчуся розумітися . Що сприяє порозу-мінню ? Математика в інтегрованому курсі: складові поняття « задача » , доповне-ння задачі запитанням . |
90-91 |
|
Тиждень 28 |
|||||
|
|
МОВ |
Які вчинки корисні для спільноти ? Що об’єднує людей ? Українська мова в інтегрованому кур-сі: розвиток вмінні знаходити в тексті іменники , вжиті в однині . |
92-93 |
|
|
|
|
Які вчинки корисні для спільноти ? Турбота . Хто потребує особливого пі- клування ? |
92-93 |
|
|
|
|
Волонтерство : навіщо і як допомагати іншим ? Закон України « Про волон-терську діяльність » . |
96-97 |
|
|
|
МОВ |
Волонтерство : навіщо і як допомагати іншим ? Характеристики волонтерства. Українська мова в інтегрованому курсі: доповнення речень словами за змістом . |
96-97 |
|
|
|
ТЕО |
Моя громада . Ти – громадянин Украї- ни . Технології в інтегрованому курсі : виготовлення лепбуку « Мова в нашо-му житті » . |
98-99 |
|
|
|
|
Моя громада . Яких людей можна на – звати гідними громадянами ? |
98-99 |
|
|
|
МАО |
Шкільна громада . Роль учнів , батьків та вчителів в шкільній громаді . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач різних типів . |
100-101 |
|
Тиждень 29 |
|||||
|
|
МОВ |
Шкільна громада . Дії шкільної грома-ди . Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання правил шкільної грома-ди . |
100-101 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота за розділом « Моя шкільна і місцева громади » . |
|
|
|
|
|
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про шкіль- ну і місцеву громади . |
104-105 |
|
|
|
МОВ |
Застосовую знання про шкільну і міс-цеву громади . Українська мова в інтегрованому кур-сі: створення інформаційного плакату « Якою учні хочуть бачити школу ? » |
104-105 |
|
|
|
ТЕО |
Закріплення вивченого матеріалу . Технології в інтегрованому курсі : аплікація « Школа майбутнього » . |
|
|
Розділ « Моя культурна спадщина » |
|||||
|
|
|
Що розповідає про минуле ? Пам’ятки України . |
106-107 |
|
|
|
МАО |
Що розповідає про минуле ? Музеї України . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на визначення тривалості подій . |
106-107 |
|
Тиждень 30 |
|||||
|
|
МОВ |
Історичні та культурні пам’ятки Украї-ни . Види історичних джерел . Українська мова в інтегрованому кур-сі: розкриття значення змісту вислову « любити свою країну » . |
108-109 |
|
|
|
|
Історичні та культурні пам’ятки Украї-ни . Культурна спадщина . |
108-109 |
|
|
|
|
Відомі особи культури і мистецтва Ук-раїни . Славетні українці , Ліна Косте- нко . |
110-111 |
|
|
|
МОВ |
Відомі особи культури і мистецтва Ук-раїни . Славетні українці . Микола Ли-сенко , Богдан Ступка . Українська мова в інтегрованому курсі: виразне читання віршів Ліни Костенко . |
110-111
|
|
|
|
ТЕО |
Видатні спортсмени/спортсменки Ук –раїни . Олімпійські ігри . Технології в інтегрованому курсі : проєкт « Видатні українці » . |
112-113 |
|
|
|
|
Видатні спортсмени/спортсменки Ук –раїни . Паралімпійські ігри .
|
112-113 |
|
|
|
МАО |
Визначаю способи мандрування . Різні види транспорту . Математика в інтегрованому курсі: . задач на визначення ча-су , ціни , вартості . |
116-117 |
|
Тиждень 31 |
|||||
|
|
|
Визначаю способи мандрування . Пе –реваги й недоліки кожного способу . |
116-117 |
|
|
|
МОВ |
Організовую подорож . Маршрут . Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання казки про пригоди шко-лярів у соляних печерах . |
118-119 |
|
|
|
ТЕО |
Організовую подорож . Карта маршру-ту . Технології в інтегрованому курсі : складання маршруту уявної подорожі . |
118-119 |
|
|
|
|
Українські винахідники та мандрівни-ки . Поняття « першовідкривач» . Юрій Лисянський . |
122-123 |
|
|
|
МАО |
Іноземні винахідники та мандрівники . Марко Поло , Христофор Колумб , Ва-ско да Гама . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на визначення ча-су подій . |
122-123 |
|
Тиждень 32 |
|||||
|
|
МОВ |
Роль винаходів у нашому житті . Роз-виток фантазії і знань для успішного винахідництва . Українська мова в інтегрованому курсі: характеристика дій головних ге-роїв переглянутого мультфільму . |
124-125 |
|
|
|
ТЕО |
Роль винаходів у нашому житті . Технології в інтегрованому курсі : ліплення з пластиліну вигаданого при-ладу . |
124-125 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота з розділу « Моя культурна спадщина » . |
|
|
|
|
МАО |
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Застосовую знання про куль-турну спадщину . Математика в інтегрованому курсі: розгадування ребусів . |
126-127 |
|
Тиждень 33 |
|||||
|
|
|
Застосовую знання про культурну спа-дщину . |
126-127 |
|
|
|
МОВ |
Екскурсія до історичного музею з ме-тою вивчення об’єктів культурної спа-дщини . Українська мова в інтегрованому курсі: мовна гра « Моя культурна спад-щина » |
|
|
Розділ « Ми – громадяни України . Ми – європейці » |
|||||
|
|
ТЕО |
Збираю відомості про минуле . Істори-чна пам’ятка . Технології в інтегрованому курсі : конструювання українського народно-го костюму . |
128-129 |
|
|
|
|
Збираю відомості про минуле . Істори-чне джерело . Дослідження історично-го джерела за пам’яткою ( на вибір ) |
128-129 |
|
|
|
МАО |
Подорожую в минулому . Сім чудес України . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування задач на визначення тривалості подій . |
132-133 |
|
Тиждень 34 |
|||||
|
|
МОВ |
Подорожую в минулому . Читання та аналіз уривку з легенди . Українська мова в інтегрованому кур-сі: обговорення зображеного на малю-нку . |
132-133 |
|
|
|
|
Що об’єднує українців ? Спільнота . |
134-135 |
|
|
|
|
Що об’єднує українців ? Спільне та відмінне різних груп людей . |
134-135 |
|
|
|
МОВ |
Україна – демократична держава . День народження України . Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток вміння ставити питан-ня до прикметників з тексту . |
138-139 |
|
|
|
ТЕО |
Україна – демократична , незалежна , правова держава . Технології в інтегрованому курсі : створення лепбуку « Подорожуємо Ук-раїною » . |
138-139 |
|
|
|
|
Держави-сусіди України . Робота з ка-ртою . |
140-141 |
|
|
|
МАО |
Держави-сусіди України . Прапори де-ржав-сусідів України . Математика в інтегрованому курсі: обчислення значень виразів . |
140-141 |
|
Тиждень 35 |
|||||
|
|
МОВ |
Держави-сусіди України . Робота в групах . Українська мова в інтегрованому кур-сі: складання розповіді про одну із кра-їн-сусідів України за планом . |
140-141 |
|
|
|
|
Навіщо держави об’єднуються ? Євро-пейські держави . Робота з картою . |
144-145 |
|
|
|
|
Навіщо держави об’єднуються ? Євро-пейський союз . Гімн ЄС . |
144-145 |
|
|
|
МОВ |
Застосовую знання за розділом « Ми – громадяни України . Ми – європейці ». Українська мова в інтегрованому курсі: складання розповіді « Подоро-жую Україною » за схемою . |
148-149 |
|
|
|
ТЕО |
Застосовую знання за розділом « Ми – громадяни України . Ми – європейці ». Технології в інтегрованому курсі : робота з картою . Гра « Я знаю країни Європи та їх столиці » . |
148-149 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота за розділом « Ми – громадяни України . Ми – європейці ». |
|
|
|
|
МАО |
Аналіз результатів діагностувальної роботи . Підсумковий урок . Математика в інтегрованому курсі: розв’язування «веселих » задач . |
|
|