Історія України 11 клас (профільний рівень 140 годин)
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП |
|||
1 |
Уроки вітчизняної історії 1914-1945 рр. Україна на політичній карті Європи в 1914-1945 рр. Поразка спроб відновити українську державність. |
|
|
2 |
Періодизація історії України другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945-2019 років. |
|
|
3 |
Навчальний проект: Друга світова війна в історичній пам’яті українців та європейців. |
|
|
Розділ 1. УКРАНА У ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|||
4 |
Україна в системі міжнародних відносин. Україна – співзасновниця Організації Об’єднаних Націй (ООН). Участь України в міжнародних організаціях. |
|
|
5 |
Встановлення кордонів УРСР з сусідніми державами внаслідок переділу західноукраїнських земель. |
|
|
6 |
Масові депортації 1944-1946 рр. Операція «Вісла» |
|
|
7 |
Обмін територіями 1951 р. Передання Кримської області до складу УРСР |
|
|
8 |
Практичне заняття: «Вирвані з коренем. Депортація українців у 1944 – 1951 рр. : причини, етапи, наслідки (дослідження тематичних документів) |
|
|
9 |
Економічна ситуація в УРСР. Відбудова промисловості |
|
|
10 |
Становище сільського господарства. |
|
|
11 |
Масовий штучний голод 1946-47 рр. |
|
|
12 |
Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади. |
|
|
13 |
Радянізація західноукраїнських областей УРСР. Ліквідація Греко-католицької церкви в УРСР. |
|
|
14 |
Національно-визвольний рух у 1944-1950-х рр. «Велика блокада» проти УПА. |
|
|
15 |
Операція «Захід». Українці в повстаннях в таборах ГУТАБу (ГУЛАГу). |
|
|
16 |
Особливості розвитку культури. Освіта та наука. |
|
|
17 |
Практичне заняття. Повсякденне життя повоєнних років |
|
|
18 |
Навчальний проект. Студії боротьби за незалежність: від УНР до УПА. |
|
|
19 |
Узагальнення з розділу 1. |
|
|
20 |
Тематична атестація |
|
|
Розділ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ |
|||
21 |
ХХ з’їзд КПРС. Десталінізація. |
|
|
22 |
Реабілітація жертв політичних репресій |
|
|
23 |
Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості. |
|
|
24 |
Становище сільського господарства |
|
|
25 |
Зміни соціальної політики |
|
|
26 |
Шістдесятництво. |
|
|
27 |
Київський клуб творчої молоді «Сучасник». |
|
|
28 |
Практичне заняття: Феномен українського шістдесятництва |
|
|
29 |
Національно-визвольний рух: підпільні групи та організації. |
|
|
30 |
Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи. |
|
|
31 |
Зміни в освіті. Зросійщення |
|
|
32 |
Особливості розвитку культури. Антирелігійна кампанія |
|
|
33 |
Повсякденне життя |
|
|
34 |
Есе на тему: «Відлига»: зміни в суспільно-політичних настроях населення України. |
|
|
35 |
Навчальний проект. Творчість шістдесятників як закономірна реакція на виклики часу. |
|
|
36 |
Узагальнення з розділу 2 |
|
|
37 |
Тематична атестація |
|
|
Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД СИСТЕМНОЇ КРИЗИ РАДЯНСЬКОГО ЛАДУ |
|||
38 |
Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978 р. |
|
|
39 |
Комуністична диктатура. |
|
|
40 |
Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні |
|
|
41 |
Арешти творчої інтелігенції. |
|
|
42 |
Іван Дзюба «Інтернаціоналізм чи русифікація?» |
|
|
43 |
Активізація дисидентського руху: течії, форми та методи боротьби. |
|
|
44 |
Практичне заняття: Українські десиденти – виклик системі |
|
|
45 |
Самвидав. «Український вісник». Михайло Брайчевський «Приєднання чи возз’єднання?» |
|
|
46 |
Практичне заняття: Український самвидав: теми, ідеї, автори |
|
|
47 |
Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ) |
|
|
48 |
Навчальний проект. 49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності УГГ) |
|
|
49 |
Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на батьківщину |
|
|
50 |
Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості |
|
|
51 |
Неефективність колгоспного ладу. Провал Продовольчої програми |
|
|
52 |
Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівень населення |
|
|
53 |
Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та селі. |
|
|
54 |
Особливості розвитку культури. Освіта та наука. |
|
|
55 |
Українське поетичне кіно. |
|
|
56 |
Узагальнення з розділу 3 |
|
|
57 |
Тематична атестація |
|
|
Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ |
|||
58 |
Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація |
|
|
59 |
Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. |
|
|
60 |
Відродження пам’яті про Голодомор 1932-1933 рр. |
|
|
61 |
Практичне заняття: Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні. |
|
|
62 |
Українська діаспора та її внесок у відродження України |
|
|
63 |
Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль |
|
|
64 |
Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення |
|
|
65 |
Чорнобильська катастрофа |
|
|
66 |
Практичне заняття. «За живе…» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії |
|
|
67 |
Поява неформальних організацій. |
|
|
68 |
Українська Гельсінська спілка. |
|
|
69 |
Народний рух України за перебудову |
|
|
70 |
Перші вільні вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990 р.). |
|
|
71 |
Зародження багатопартійності. |
|
|
72 |
Шахтарські страйки |
|
|
73 |
Особливості розвитку культури |
|
|
74 |
Відродження релігійного та церковного життя |
|
|
75 |
Декларація про державний суверенітет України |
|
|
76 |
Революція на граніті |
|
|
77 |
Перетворення Кримської області в Автономну Республіку. |
|
|
78 |
Створення Меджлісу кримськотатарського народу |
|
|
79 |
Спроба державного перевороту в СРСР. |
|
|
80 |
Акт проголошення незалежності України |
|
|
81 |
Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. |
|
|
82 |
Роль України в розпаді СРСР. |
|
|
83 |
Міжнародне визнання |
|
|
84 |
Навчальний проект. Сто років боротьби за незалежність |
|
|
85 |
Узагальнення з розділу 4 |
|
|
86 |
Тематична атестація |
|
|
Розділ 5. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ |
|||
87 |
Державотворчі процеси |
|
|
88 |
«Партія влади». Особливості багатопартійної системи. |
|
|
89 |
Прийняття Конституції України 1996 р. |
|
|
90 |
Практичне заняття: Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень |
|
|
91 |
Формування ринкової економіки. |
|
|
92 |
Запровадження гривні. |
|
|
93 |
Зміни в сільському господарстві |
|
|
94 |
Специфіка приватизації. Матеріальне становище населення |
|
|
95 |
Демографічна ситуація. Етносоціальна структура. |
|
|
96 |
Протидія сепаратизму. |
|
|
97 |
Повернення татар на історичну Батьківщину |
|
|
98 |
Відносини України з ЄС, НАТО, США. |
|
|
99 |
Відносини України з Росією. Проблема Чорноморського флоту. |
|
|
100 |
Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП). Тузлівська криза. |
|
|
101 |
Практичне заняття: Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді |
|
|
102 |
Президентські вибори 2004 р. |
|
|
103 |
Помаранчева революція. |
|
|
104 |
Есе на тему: Помаранчева революція: національний і людський виміри |
|
|
105 |
Конституційна реформа 2004 р. |
|
|
106 |
Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр. |
|
|
107 |
Конституційні зміни, суспільно-політичне життя України в 2010-2013 рр |
|
|
108 |
Харківські угоди 2010 р. |
|
|
109 |
Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми. |
|
|
110 |
Навчальний проект. «Як трансформувався український визвольний рух у ХХІ ст.» |
|
|
111 |
Узагальнення з розділу 5 |
|
|
112 |
Тематична атестація |
|
|
Розділ 6. ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ |
|||
113 |
Загострення дискусій навколо геополітичного вибору України. |
|
|
114 |
Євромайдан. |
|
|
115 |
Революція Гідності. |
|
|
116 |
Небесна сотня. |
|
|
117 |
Окупація та анексія Росією Криму |
|
|
118 |
Збройна агресія Росії на сході України. АТО. |
|
|
119 |
Есе на тему: Відверта розмова з воїнами АТО/ООС, однолітками – внутрішньопереміщеними особами |
|
|
120 |
Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Санкції проти Росії. |
|
|
121 |
Мінські угоди. ООС. |
|
|
122 |
Відновлення владної вертикалі в ході президентських і парламентських виборів 2014 р. |
|
|
123 |
Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах «гібридної війни». |
|
|
124 |
Соціально-економічне становище України. |
|
|
125 |
Угода про асоціацію між Україною і ЄС. Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС. |
|
|
126 |
Релігійне життя. Створення Православної церкви України. Надання Томосу. |
|
|
127 |
Особливості розвитку культури. |
|
|
128 |
Реформи в освіті. Тенденції розвитку науки. |
|
|
129 |
Українці в світі. Зв’язки з українською діаспорою. |
|
|
130 |
Практичне заняття: Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи |
|
|
131 |
Навчальний проект. «У 1918 р. Україна здобула незалежність, у 1991 р. – відновила, сьогодні – захищає». |
|
|
132 |
Узагальнення з розділу 6 |
|
|
133 |
Тематична атестація |
|
|
134 |
Повторення |
|
|
135 |
Повторення |
|
|
136 |
Річна контрольна робота |
|
|
137- 140 |
Уроки резерву |
|
|