Календарно-тематичне планування
Всесвітня історія (35 годин, 1 год на тиждень)
Історія України (52 години, 1,5 год на тиждень)
11 клас
2019-2020 н. р.
Відповідно до Програми для учнів 10-11 класів
«Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи»
згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236
ПОГОДЖУЮ
заступник директора
з навчальної роботи
Кульчиковська Н. С.
____________ 2019 р.
Календарно-тематичне планування
Всесвітня історія (35 годин, 1 год на тиждень)
Історія України (52 години, 1,5 год на тиждень)
11 клас
2019-2020 н. р.
Відповідно до Програми для учнів 10-11 класів
«Історія України. Всесвітня історія. 10-11 класи»
згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236
Підручники:
Історія України (1,5 година на тиждень, 52 – на рік)
Історія України [рівень стандарту]: підручник для 11 кл. закл. загальн. серед. освіти / Н. М. Сорочинська, О. О. Гісем. — Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2019. — 240 с.
Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік)
Всесвітня історія: (рівень стандарту): підруч. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / Тетяна Ладиченко. – Київ : Генеза, 2019. – 160 с.
Учитель: Кравець Б.Л.
Історія України |
Всесвітня історія |
||
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
РОЗДІЛ І «ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ» РОЗДІЛ II «ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА» (частина 1) |
|||
|
Вступ. Завдання і структура курсу. |
|
|
|
Зміни у світі внаслідок Другої світової війни. Початок « холодної війни». |
|
|
|
Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. |
|
|
|
«Революція гвоздик» у Португалії. Перехід до демократії в Іспанії після смерті генерала Ф. Франко. Ліквідація режиму «чорних полковників» у Греції. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем. |
|
|
|
Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартін Лютер Кінг. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). Захист прав конфесійних, мовних і сексуальних меншин. Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіпі. |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з тем: «Облаштування післявоєнного світу» і «Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства» (частина 1) |
|
|
|
ВСТУП. Завдання і структура курсу. |
|
|
РОЗДІЛ І «УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД» |
|||
|
Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР |
|
|
|
Повоєнна відбудова в Україні. |
|
|
|
Політика радянізації та репресії в західних областях УРСР |
|
|
|
Культура в перші повоєнні роки |
|
|
|
Практичне заняття 1. Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР |
|
|
|
Практичне заняття 2. «Війна пішла, а горе залишилось...»: повсякденне життя повоєнних років |
|
|
|
Практичне заняття 3. Вирвані з коренем. Депортації українців і українок у 1944—1951 рр.: причини, етапи, наслідки (на підставі досліджених документальних джерел) |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Україна в повоєнний період» |
|
|
РОЗДІЛ II «ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА» (частина 2) |
|||
|
Науково-технічна революція. Зростання ролі професійних фахівців і техніків. Сучасні транснаціональні корпорації. Політика зменшення соціальної нерівності. |
|
|
|
Теорія соціального ринкового господарства. «Німецьке економічне диво». Об’єднання Німеччини. Здобутки і проблеми. Франція: особливості соціально-економічного розвитку. Шведська модель соціально-економічного розвитку. |
|
|
|
Трансформація лібералізму. Італійське «економічне диво». «Тетчеризм». |
|
|
|
Утвердження США як провідної держави «вільного світу». «Рейганоміка». |
|
|
|
Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського Союзу (ЄС). Європейська політика сусідства, Східне партнерство. Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах. |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства» (частина 2) |
|
|
РОЗДІЛ II «УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ» |
|
||
|
УРСР на початку 1950-х рр. |
|
|
|
Десталінізація і лібералізація суспільного життя. Реабілітація жертв сталінських репресій. |
|
|
|
Зміни у соціально-економічному житті. Усунення М. Хрущова від влади. |
|
|
|
Культура і духовне життя в Україні наприкінці 1950‑х — у першій половині 1960-х років. |
|
|
|
Народження дисидентського руху. |
|
|
|
Практичне заняття 4. Входження Кримської області до складу УРСР: міфи та реальність (дослідження документів) |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Україна в умовах десталінізації». |
|
|
РОЗДІЛ III «УКРАЇНА В ПЕРІОД СИСТЕМНОЇ КРИЗИ РАДЯНСЬКОГО ЛАДУ» |
|||
|
Політико-ідеологічна криза радянського ладу в Україні. |
|
|
|
Стан економіки України та визрівання економічної кризи. |
|
|
|
Етносоціальні процеси та рівень життя населення. |
|
|
|
Опозиційний рух |
|
|
|
Розвиток культури й духовного життя |
|
|
|
Практичне заняття 5. Конституції УРСР: «сталінська» і «розвиненого соціалізму» (порівняння основних законів 1937 та 1978 рр.) |
|
|
|
Практичне заняття 6. Український «самвидав»: теми, ідеї, автори |
|
|
|
Практичне заняття 7. Повсякденне життя в місті та селі: переваги і проблеми (на прикладі України 1970—1980-х рр.) |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Україна в період системної кризи радянського ладу». |
|
|
РОЗДІЛ III «ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ» |
|||
|
Втілення сталінської моделі соціалізму в країнах Центрально-Східної Європи. |
|
|
|
Кризи комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. |
|
|
|
Трансформаційні процеси в країнах Центрально-Східної Європи. |
|
|
|
Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. |
|
|
|
Країни Центрально-Східної Європи на початку XXI ст. Практична робота. Робота з контурною картою. |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Держави Центрально- Східної Європи: трансформаційні процеси» |
|
|
РОЗДІЛ ІV «ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ» |
|||
|
Початок «перебудови» в СРСР. Чорнобильська катастрофа. |
|
|
|
Спроби реформування економіки |
|
|
|
Зростання громадської активності українського суспільства. |
|
|
|
Розгортання національно-визвольного руху в Україні. Початок формування багатопартійної системи |
|
|
|
Суверенізація УРСР. Проголошення незалежності України. |
|
|
|
Практичне заняття 8. «За живе...» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Відновлення незалежності України». |
|
|
РОЗДІЛ IV «ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ, ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ» |
|||
|
Японія |
|
|
|
Китай |
|
|
|
Індія |
|
|
|
Країни Близького та Середнього Сходу. |
|
|
|
Країни Африки |
|
|
|
Латинська Америка. Практична робота. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку» |
|
|
РОЗДІЛ V «СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ» |
|||
|
Державотворчі процеси в перші роки незалежності |
|
|
|
Україна в 1994—1999 рр. Конституційний процес в Україні. Конституція 1996 р. |
|
|
|
Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр. «Помаранчева революція» |
|
|
|
Економічний розвиток України в 1992—2005 рр. |
|
|
|
Етносоціальні процеси та рівень життя населення |
|
|
|
Зовнішня політика та міжнародні зв'язки України у 1992—2005 рр. |
|
|
|
Практичне заняття 9. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Становлення України як незалежної держави» |
|
|
РОЗДІЛ V «МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ» |
|||
|
Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО й ОВД. |
|
|
|
Період «розрядки» в міжнародній політиці. |
|
|
|
Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст. |
|
|
|
Практичне заняття. Війни у В'єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини. |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Міжнародні відносини» |
|
|
РОЗДІЛ VI «ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА» |
|||
|
Науково технічна революція. |
|
|
|
Становлення постіндустріального суспільства. Сучасні тенденції в освіті. |
|
|
|
Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції. |
|
|
|
Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства: тяглість та зміни |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Повсякденне життя і культура» |
|
|
|
Резерв |
|
|
РОЗДІЛ VI «ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ» |
|||
|
Суспільно-політичне та економічне життя України в 2005—2010 рр. |
|
|
|
Україна в 2010—2014 рр. Революція Гідності |
|
|
|
Україна в системі міжнародних відносин взимку 2013-2014 рр. |
|
|
|
Російська збройна агресія |
|
|
|
Культурне та релігійне життя |
|
|
|
Практичне заняття 10 . Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми: «Творення нової України» |
|
|
|
Повторення розділів І «Україна в повоєнний період» та II «Україна в умовах десталінізації» |
|
|
|
Повторення розділу III «Україна в період системної кризи радянського ладу» |
|
|
|
Повторення розділу IV «Відновлення незалежності України» |
|
|
|
Повторення розділу V «Становлення України як незалежної держави» |
|
|
|
Узагальнення до курсу «Історія України» |
|
|